Samuli Tolvanen laihdutus

Anonyymi

Kertokaa kokemuksia jos olette olleet hänen laihdutus kursseilla.

85

26435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alla oleva kertoo että ei kannata:

      Jos saat liian vähän hiilihydraatteja ruokavaliostasi tällä hetkellä, on rasvan polttosi yleensä tuhoon tuomittu. Kun hiilihydraattien määrä jää liian vähäiseksi energiatasosi romahtavat nopeasti, väsymys painaa, voit heräilllä öisin ja kärsiä turvotuksesta tai ’’neste pöhötyksestä.’’, koska kortisolin tuotantosi nousee liian korkealle (stressihormoni), joka lisää nesteen kertymistä kroppaan.
      Lisäksi kun hiilihydraatteja syödään liian vähän, monesti energiamääre jää myös aivan liian niukaksi ja tällöin keho menee säästöliekille eikä paino enää putoa vaikka olisit kuinka niukalla kalorimääreellä. Silloin ajaudutaan pahimpaan pisteeseen rasvanpolton kannalta.
      Energiaa ei riitä, sekä keho kerää rasvaa todella herkästi takaisin.

      • Anonyymi

        Niin se onkin,hiilihydraatteja ei saa olla missään nimessä liian vähän laihdutuksen alkuvaiheessakaan,minäkin olen tästä asiasta sannonut täälä ainakin 1000 kertaa.
        NESTEEN POISTO EI OLE oikeaa laihtumista.
        Liian pienestä hiilihydraattimäärästä on tosiaan hyvin paljon haitallisia vaikutuksia.

        Järkevin tapa laihduttaa on ennemmin pienentää annoskokoja.Tämä toimii yksinkertaisesti kun syö puolet pienempiä annoksia kuin ennen laihtuu varmasti,ja näin kaikkia ravintoaineita saa riittävän määrän.

        Näillä nesteenpoistolaihdutuksilla HUIJATAAN vain ihmisiltä pois rahaa suurilla lupauksilla.


      • Anonyymi

        Jos tämä on Samulin oppien sisältö, se on biologisesti silkkaa roskaa.

        "Jos saat liian vähän hiilihydraatteja ruokavaliostasi tällä hetkellä, on rasvan polttosi yleensä tuhoon tuomittu. "

        Roskaa! Hiilihydraatit kohottavat insuliinipitoisuutta tuplasti enemmän kuin proteiinit ja 10-20 kertaa enemmän kuin rasva. Insuliini on lipolyysin estäjä. Lipolyysissä rasvasoluja puretaan verenkiertoon energiakäyttöön. Näin rasvasoluista puretut vapaat rasvahapot muutetaan joko solujen energiasubstraateiksi kelpaaviksi ketoaineiksi tai hapetetaan suoraan solujen betaoksidaatiossa.

        Jos veren insuliinipitoisuus on korkea, rasvaa ei polteta. Koska insuliini on anabolinen hormoni, se säätelee ylimääräisten rasvojen ja sokereiden varastoimista lihasten ja maksan glykogeeneihin ja triglyserideinä lipogeneesissä rasvasoluihin. Insuliinin vastavaikuttaja glukagoni on katabolinen hormoni, joka purkaa varastoituja energialähteitä energiakäyttöön. Glukagonin määrä veressä kohoaa, kun insuliinin määrä laskee riittävästi.

        "Kun hiilihydraattien määrä jää liian vähäiseksi energiatasosi romahtavat nopeasti, väsymys painaa, voit heräilllä öisin ja kärsiä turvotuksesta tai ’’neste pöhötyksestä.’’, koska kortisolin tuotantosi nousee liian korkealle (stressihormoni), joka lisää nesteen kertymistä kroppaan."

        Mielikuvituksellista roskaa ja suoranaisia valheita! Kun hiilihydraattien määrä ravinnossa laskee, maksan ja lihasten sokerivarastoja puretaan energiakäyttöön. Se tosin poistaa kehosta sokereiden sitomia nesteitä. Kun glykogeenit tyhjenevät, glukagonin ja muiden lipolyyttisten hormonien vaikutuksesta, rasvasoluihin varastoituja triglyseridejä puretaan vapaiksi rasvahapoiksi, joit solut hapettavat energiaksi. Keho menee 2-3 vuorokaudessa ketoosiin, jolloin sillä on tasaisena virtana rasvasoluista purkautuvaa energiaa. Hiilihydraatit sitovat elimistöön nesteitä, joten tuo väite on todella kaukana todellisuudesta. Lisäksi hiilihydraattien vähentäminen laskee kortisolin tuotantoa ja lisää glutamaatin synteesiä elimistöä rauhoittavaksi GABAksi.

        Googlettakaa triathlonisti Sami Inkinen, joka vaimonsa kanssa souti San Franciscosta Hawajille yli 4000 km todistaakseen, että energia riittää ihan hyvin ketogeenisellä ruokavaliolla. Tai professori Tim Noakes, joka juoksee ketogeenisellä ultramaratoneja.

        "Lisäksi kun hiilihydraatteja syödään liian vähän, monesti energiamääre jää myös aivan liian niukaksi ja tällöin keho menee säästöliekille eikä paino enää putoa vaikka olisit kuinka niukalla kalorimääreellä."

        Ei pidä paikkaansa. Hiilihydraatit korvataan rasvalla, mikä tehostaa lipolyysiä ja rasvan betaoksidaatiota. Rasva pitää nälän loitolla ja elimistön kylläisenä hiilihydraatteja tehokkaammin. Mikä tärkeintä, se laskee verenpainetta ja verensokeria. Se, että verensokeri ei jatkuvasti heittele, kuten runsaasti hiilihydraatteja sisältävällä ruokavaliolla, pitkää olon energisena ja hyvänä vain 1-3 aterialla päivässä. Paino laskee ja hiilihydraatteihin palautuvat ongelmat, kuten metabolinen oireyhtymä, insuliiniresistenssi ja aikuistyypin diabetes paranevat.

        "Silloin ajaudutaan pahimpaan pisteeseen rasvanpolton kannalta.
        Energiaa ei riitä, sekä keho kerää rasvaa todella herkästi takaisin."

        Itse asiassa tämä on totta runsaasti kaloreita rajoittavilla dieeteillä, kuten painovartijoissa ja suurin pudottaja-mallissa. Kyse on ravinnosta saadun energian määrästä - ei hiilihydraattien määrästä sinänsä. Laihduttaminen hiilihydraattipitoisella ruokavaliolla purkaa lihasten proteiineja aminohapoiksi, joista tuotetaan glukoosia glukoneogeneesissä. Paino putoaa, mutta ei rasvasoluista, vaan rasvattomasta masssasta.


        Lisäksi kun hiilihydraatteja syödään liian vähän, monesti energiamääre jää myös aivan liian niukaksi ja tällöin keho menee säästöliekille eikä paino enää putoa vaikka olisit kuinka niukalla kalorimääreellä. Silloin ajaudutaan pahimpaan pisteeseen rasvanpolton kannalta.
        Energiaa ei riitä, sekä keho kerää rasvaa todella herkästi takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä on Samulin oppien sisältö, se on biologisesti silkkaa roskaa.

        "Jos saat liian vähän hiilihydraatteja ruokavaliostasi tällä hetkellä, on rasvan polttosi yleensä tuhoon tuomittu. "

        Roskaa! Hiilihydraatit kohottavat insuliinipitoisuutta tuplasti enemmän kuin proteiinit ja 10-20 kertaa enemmän kuin rasva. Insuliini on lipolyysin estäjä. Lipolyysissä rasvasoluja puretaan verenkiertoon energiakäyttöön. Näin rasvasoluista puretut vapaat rasvahapot muutetaan joko solujen energiasubstraateiksi kelpaaviksi ketoaineiksi tai hapetetaan suoraan solujen betaoksidaatiossa.

        Jos veren insuliinipitoisuus on korkea, rasvaa ei polteta. Koska insuliini on anabolinen hormoni, se säätelee ylimääräisten rasvojen ja sokereiden varastoimista lihasten ja maksan glykogeeneihin ja triglyserideinä lipogeneesissä rasvasoluihin. Insuliinin vastavaikuttaja glukagoni on katabolinen hormoni, joka purkaa varastoituja energialähteitä energiakäyttöön. Glukagonin määrä veressä kohoaa, kun insuliinin määrä laskee riittävästi.

        "Kun hiilihydraattien määrä jää liian vähäiseksi energiatasosi romahtavat nopeasti, väsymys painaa, voit heräilllä öisin ja kärsiä turvotuksesta tai ’’neste pöhötyksestä.’’, koska kortisolin tuotantosi nousee liian korkealle (stressihormoni), joka lisää nesteen kertymistä kroppaan."

        Mielikuvituksellista roskaa ja suoranaisia valheita! Kun hiilihydraattien määrä ravinnossa laskee, maksan ja lihasten sokerivarastoja puretaan energiakäyttöön. Se tosin poistaa kehosta sokereiden sitomia nesteitä. Kun glykogeenit tyhjenevät, glukagonin ja muiden lipolyyttisten hormonien vaikutuksesta, rasvasoluihin varastoituja triglyseridejä puretaan vapaiksi rasvahapoiksi, joit solut hapettavat energiaksi. Keho menee 2-3 vuorokaudessa ketoosiin, jolloin sillä on tasaisena virtana rasvasoluista purkautuvaa energiaa. Hiilihydraatit sitovat elimistöön nesteitä, joten tuo väite on todella kaukana todellisuudesta. Lisäksi hiilihydraattien vähentäminen laskee kortisolin tuotantoa ja lisää glutamaatin synteesiä elimistöä rauhoittavaksi GABAksi.

        Googlettakaa triathlonisti Sami Inkinen, joka vaimonsa kanssa souti San Franciscosta Hawajille yli 4000 km todistaakseen, että energia riittää ihan hyvin ketogeenisellä ruokavaliolla. Tai professori Tim Noakes, joka juoksee ketogeenisellä ultramaratoneja.

        "Lisäksi kun hiilihydraatteja syödään liian vähän, monesti energiamääre jää myös aivan liian niukaksi ja tällöin keho menee säästöliekille eikä paino enää putoa vaikka olisit kuinka niukalla kalorimääreellä."

        Ei pidä paikkaansa. Hiilihydraatit korvataan rasvalla, mikä tehostaa lipolyysiä ja rasvan betaoksidaatiota. Rasva pitää nälän loitolla ja elimistön kylläisenä hiilihydraatteja tehokkaammin. Mikä tärkeintä, se laskee verenpainetta ja verensokeria. Se, että verensokeri ei jatkuvasti heittele, kuten runsaasti hiilihydraatteja sisältävällä ruokavaliolla, pitkää olon energisena ja hyvänä vain 1-3 aterialla päivässä. Paino laskee ja hiilihydraatteihin palautuvat ongelmat, kuten metabolinen oireyhtymä, insuliiniresistenssi ja aikuistyypin diabetes paranevat.

        "Silloin ajaudutaan pahimpaan pisteeseen rasvanpolton kannalta.
        Energiaa ei riitä, sekä keho kerää rasvaa todella herkästi takaisin."

        Itse asiassa tämä on totta runsaasti kaloreita rajoittavilla dieeteillä, kuten painovartijoissa ja suurin pudottaja-mallissa. Kyse on ravinnosta saadun energian määrästä - ei hiilihydraattien määrästä sinänsä. Laihduttaminen hiilihydraattipitoisella ruokavaliolla purkaa lihasten proteiineja aminohapoiksi, joista tuotetaan glukoosia glukoneogeneesissä. Paino putoaa, mutta ei rasvasoluista, vaan rasvattomasta masssasta.


        Lisäksi kun hiilihydraatteja syödään liian vähän, monesti energiamääre jää myös aivan liian niukaksi ja tällöin keho menee säästöliekille eikä paino enää putoa vaikka olisit kuinka niukalla kalorimääreellä. Silloin ajaudutaan pahimpaan pisteeseen rasvanpolton kannalta.
        Energiaa ei riitä, sekä keho kerää rasvaa todella herkästi takaisin.

        Hei, kiinnostuin kommenteistasi! Tyttärelläni Diabetes ja olen yrittänyt löytää henkilöä joka tietäisi ruokavalioista riittävästi jotta uskaltaisin seurata jotain linjaa! Teetkö itse suosituksia tai tiedätkö jonkun oikeasti ammattitaitoisen joka tekee? Etsin ohjeita jotka oikeasti perustuvat lääketieteessä ja tutkittuun tietoon.
        Neuvoista kiitollinen🙏!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä on Samulin oppien sisältö, se on biologisesti silkkaa roskaa.

        "Jos saat liian vähän hiilihydraatteja ruokavaliostasi tällä hetkellä, on rasvan polttosi yleensä tuhoon tuomittu. "

        Roskaa! Hiilihydraatit kohottavat insuliinipitoisuutta tuplasti enemmän kuin proteiinit ja 10-20 kertaa enemmän kuin rasva. Insuliini on lipolyysin estäjä. Lipolyysissä rasvasoluja puretaan verenkiertoon energiakäyttöön. Näin rasvasoluista puretut vapaat rasvahapot muutetaan joko solujen energiasubstraateiksi kelpaaviksi ketoaineiksi tai hapetetaan suoraan solujen betaoksidaatiossa.

        Jos veren insuliinipitoisuus on korkea, rasvaa ei polteta. Koska insuliini on anabolinen hormoni, se säätelee ylimääräisten rasvojen ja sokereiden varastoimista lihasten ja maksan glykogeeneihin ja triglyserideinä lipogeneesissä rasvasoluihin. Insuliinin vastavaikuttaja glukagoni on katabolinen hormoni, joka purkaa varastoituja energialähteitä energiakäyttöön. Glukagonin määrä veressä kohoaa, kun insuliinin määrä laskee riittävästi.

        "Kun hiilihydraattien määrä jää liian vähäiseksi energiatasosi romahtavat nopeasti, väsymys painaa, voit heräilllä öisin ja kärsiä turvotuksesta tai ’’neste pöhötyksestä.’’, koska kortisolin tuotantosi nousee liian korkealle (stressihormoni), joka lisää nesteen kertymistä kroppaan."

        Mielikuvituksellista roskaa ja suoranaisia valheita! Kun hiilihydraattien määrä ravinnossa laskee, maksan ja lihasten sokerivarastoja puretaan energiakäyttöön. Se tosin poistaa kehosta sokereiden sitomia nesteitä. Kun glykogeenit tyhjenevät, glukagonin ja muiden lipolyyttisten hormonien vaikutuksesta, rasvasoluihin varastoituja triglyseridejä puretaan vapaiksi rasvahapoiksi, joit solut hapettavat energiaksi. Keho menee 2-3 vuorokaudessa ketoosiin, jolloin sillä on tasaisena virtana rasvasoluista purkautuvaa energiaa. Hiilihydraatit sitovat elimistöön nesteitä, joten tuo väite on todella kaukana todellisuudesta. Lisäksi hiilihydraattien vähentäminen laskee kortisolin tuotantoa ja lisää glutamaatin synteesiä elimistöä rauhoittavaksi GABAksi.

        Googlettakaa triathlonisti Sami Inkinen, joka vaimonsa kanssa souti San Franciscosta Hawajille yli 4000 km todistaakseen, että energia riittää ihan hyvin ketogeenisellä ruokavaliolla. Tai professori Tim Noakes, joka juoksee ketogeenisellä ultramaratoneja.

        "Lisäksi kun hiilihydraatteja syödään liian vähän, monesti energiamääre jää myös aivan liian niukaksi ja tällöin keho menee säästöliekille eikä paino enää putoa vaikka olisit kuinka niukalla kalorimääreellä."

        Ei pidä paikkaansa. Hiilihydraatit korvataan rasvalla, mikä tehostaa lipolyysiä ja rasvan betaoksidaatiota. Rasva pitää nälän loitolla ja elimistön kylläisenä hiilihydraatteja tehokkaammin. Mikä tärkeintä, se laskee verenpainetta ja verensokeria. Se, että verensokeri ei jatkuvasti heittele, kuten runsaasti hiilihydraatteja sisältävällä ruokavaliolla, pitkää olon energisena ja hyvänä vain 1-3 aterialla päivässä. Paino laskee ja hiilihydraatteihin palautuvat ongelmat, kuten metabolinen oireyhtymä, insuliiniresistenssi ja aikuistyypin diabetes paranevat.

        "Silloin ajaudutaan pahimpaan pisteeseen rasvanpolton kannalta.
        Energiaa ei riitä, sekä keho kerää rasvaa todella herkästi takaisin."

        Itse asiassa tämä on totta runsaasti kaloreita rajoittavilla dieeteillä, kuten painovartijoissa ja suurin pudottaja-mallissa. Kyse on ravinnosta saadun energian määrästä - ei hiilihydraattien määrästä sinänsä. Laihduttaminen hiilihydraattipitoisella ruokavaliolla purkaa lihasten proteiineja aminohapoiksi, joista tuotetaan glukoosia glukoneogeneesissä. Paino putoaa, mutta ei rasvasoluista, vaan rasvattomasta masssasta.


        Lisäksi kun hiilihydraatteja syödään liian vähän, monesti energiamääre jää myös aivan liian niukaksi ja tällöin keho menee säästöliekille eikä paino enää putoa vaikka olisit kuinka niukalla kalorimääreellä. Silloin ajaudutaan pahimpaan pisteeseen rasvanpolton kannalta.
        Energiaa ei riitä, sekä keho kerää rasvaa todella herkästi takaisin.

        Olen parasta aikaa hänen valmennuksessa. Minulle on räätälöity ruokavalio jossa on hiilareita ja rasvaa. On tehty minulle sen mukaan paljonko painan, kuinka aktiivinen olen. Kysytään mistä ruuasta pidän, mistä taas en. Olen kokenut valmennuksen hyväksi. Enkä ole laihdutuskuurilla vaan olen tekemässä elämänmuutosta jonka mukaan voin elää nyt ja tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen parasta aikaa hänen valmennuksessa. Minulle on räätälöity ruokavalio jossa on hiilareita ja rasvaa. On tehty minulle sen mukaan paljonko painan, kuinka aktiivinen olen. Kysytään mistä ruuasta pidän, mistä taas en. Olen kokenut valmennuksen hyväksi. Enkä ole laihdutuskuurilla vaan olen tekemässä elämänmuutosta jonka mukaan voin elää nyt ja tulevaisuudessa.

        Minäkin olen ollut melkein vuoden. Alussa sain ohjeet ja sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaista yhteydenpitoa minun suuntaan.


        Eli rahat pois meininki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen ollut melkein vuoden. Alussa sain ohjeet ja sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaista yhteydenpitoa minun suuntaan.


        Eli rahat pois meininki.

        Sama täällä. Ekan ruokavalio ohjeen jälkeen ei kuulunut mitään.


      • Anonyymi

        Garcinia Laihdutuslääke - https://nplink.net/439rtinl
        Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ekan ruokavalio ohjeen jälkeen ei kuulunut mitään.

        Näin on minunkin kohdalla. Harmittaa! Mahtavia lupauksia henkilökohtaisesta ohjauksesta ja yhteydenpidosta, mutta mitään ei tapahdu. Kun kritisoit saamaasi huonoa palvelua ja petettyjä lupauksia, kääntyy syyttely asiakkaaseen. Yhteyttä ei pidetä, eikä siihen vastata. Rahat vain viedään.
        Varokaa tätä. Täyttä humpuukia!


    • En ole ollut kurssilla mutta kyseessä on itseoppinut ravitsemuavalmentaja. Ilmeisesti aluksi vähennetään hiilihydraatteja jotta laihdutaan ja sitten lisätään hyviä hiilihydraatteja.

      • Anonyymi

        Samuli on vain keulakuva. Kerää asiakkaita ja kouluttamattomat avustajat tekee ruokavaliot ja sen kyllä huomaa.


      • Anonyymi

        "En ole ollut kurssilla...."

        Mutta yli 20 vuotta ylipainoisena ja todennäköisesti liian kovalla lääkitykellä. Kävitkö jollakin luulokurssilla???


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En ole ollut kurssilla...."

        Mutta yli 20 vuotta ylipainoisena ja todennäköisesti liian kovalla lääkitykellä. Kävitkö jollakin luulokurssilla???

        Lihotin itseni 30 vuotta sitten roskaruualla, isoilla annoskoilla ja oluella. Nyt kun syön suositusten mukaan joskin liian vähän niin laihdun. Lääkityskun vähenee koko ajan.

        Mite itse lihoit? Syömällä suositusten mukaan? Kerrotko mitä oli lautasella ja mitkä suositukset ovat mielestäsi?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Lihotin itseni 30 vuotta sitten roskaruualla, isoilla annoskoilla ja oluella. Nyt kun syön suositusten mukaan joskin liian vähän niin laihdun. Lääkityskun vähenee koko ajan.

        Mite itse lihoit? Syömällä suositusten mukaan? Kerrotko mitä oli lautasella ja mitkä suositukset ovat mielestäsi?

        "Mite itse lihoit? Syömällä suositusten mukaan? Kerrotko mitä oli lautasella ja mitkä suositukset ovat mielestäsi?"

        Odotatko sinä vastauksia minulta kun itse et pysty muuhun kuin poistattamaan höpinäsi kaatavia vastauksiani.

        Ymmärrän oikein hyvin miksi lihoit mutta en ymmärrä miksi et vieläkään ole oppinut hoitamaan D2:stasi tai ylipainoasi terveellisellä ja lääkintääsi vähentävällä tavalla. Luulisi yli 20 vuoden epäonistumisien opettaneen edes jotain muuta kuin sokerin mättöä ja näännyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mite itse lihoit? Syömällä suositusten mukaan? Kerrotko mitä oli lautasella ja mitkä suositukset ovat mielestäsi?"

        Odotatko sinä vastauksia minulta kun itse et pysty muuhun kuin poistattamaan höpinäsi kaatavia vastauksiani.

        Ymmärrän oikein hyvin miksi lihoit mutta en ymmärrä miksi et vieläkään ole oppinut hoitamaan D2:stasi tai ylipainoasi terveellisellä ja lääkintääsi vähentävällä tavalla. Luulisi yli 20 vuoden epäonistumisien opettaneen edes jotain muuta kuin sokerin mättöä ja näännyttämistä.

        Sinulla taisi mennä nyt pahasti ihon alle hvp:n asiasisältö ja totuuden kertominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taisi mennä nyt pahasti ihon alle hvp:n asiasisältö ja totuuden kertominen.

        "Sinulla taisi mennä nyt pahasti ihon alle hvp:n asiasisältö ja totuuden kertominen."

        Totuuden kertominen????

        Olet varmaan myös sitä mieltä että TRump kertoo totuuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinulla taisi mennä nyt pahasti ihon alle hvp:n asiasisältö ja totuuden kertominen."

        Totuuden kertominen????

        Olet varmaan myös sitä mieltä että TRump kertoo totuuksia?

        hvp vie sinua ja muita kaltaisiasi kuin kuoriämpäriä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mite itse lihoit? Syömällä suositusten mukaan? Kerrotko mitä oli lautasella ja mitkä suositukset ovat mielestäsi?"

        Odotatko sinä vastauksia minulta kun itse et pysty muuhun kuin poistattamaan höpinäsi kaatavia vastauksiani.

        Ymmärrän oikein hyvin miksi lihoit mutta en ymmärrä miksi et vieläkään ole oppinut hoitamaan D2:stasi tai ylipainoasi terveellisellä ja lääkintääsi vähentävällä tavalla. Luulisi yli 20 vuoden epäonistumisien opettaneen edes jotain muuta kuin sokerin mättöä ja näännyttämistä.

        Minähän syön terveellisesti. Esimerkiksi syön Ruotsin sosiaalihallituksen diabeetikoiden ravitsemussuositusten mukaan. Etkös ollut sitä mieltä että ne ovat hyvät ja toimivat ohjeet?

        Lääkärin mukaan hoidan diabetestäni hyvin ja painon laskiessa lääkemäärä laskee koko ajan.

        Mitä mieltä olet Skotlannissa saadusta tuloksesta eli ensin laihdutettiin pussikuurilla diabeetikoita normaalipainoon ja siitä siirryttiin suositusruokavalioon ja kahden vuoden kuluttua edelleen 36% oli lääkkeettömiä? Ihan tieteellisesti tutkittuna eikä mutuilemalla.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Minähän syön terveellisesti. Esimerkiksi syön Ruotsin sosiaalihallituksen diabeetikoiden ravitsemussuositusten mukaan. Etkös ollut sitä mieltä että ne ovat hyvät ja toimivat ohjeet?

        Lääkärin mukaan hoidan diabetestäni hyvin ja painon laskiessa lääkemäärä laskee koko ajan.

        Mitä mieltä olet Skotlannissa saadusta tuloksesta eli ensin laihdutettiin pussikuurilla diabeetikoita normaalipainoon ja siitä siirryttiin suositusruokavalioon ja kahden vuoden kuluttua edelleen 36% oli lääkkeettömiä? Ihan tieteellisesti tutkittuna eikä mutuilemalla.

        "Minähän syön terveellisesti. Esimerkiksi syön Ruotsin sosiaalihallituksen diabeetikoiden ravitsemussuositusten mukaan. Etkös ollut sitä mieltä että ne ovat hyvät ja toimivat ohjeet?"

        Ovat erittäin hyvät koska sallivat jopa tiuka LCHF elämäntavan tieteeseen j käytännön kokemukseen perustuvina.
        Mitään terveyshittoja ei havaittu.

        Socialstyrelsen ansluter sig till professor Bernes yttrande och bedömer att dr.
        Dahlqvists rekommendationer av ”lågkolhydratkost” till patienter med övervikt
        och patienter med diabetes typ 2 idag kan anses vara i överensstämmelse med
        vetenskap och beprövad erfarenhet.

        Koko lausunto (2008-01-18) täällä:

        file:///C:/Users/Veijo/Desktop/Annika dahlqvist LCHF.pdf


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minähän syön terveellisesti. Esimerkiksi syön Ruotsin sosiaalihallituksen diabeetikoiden ravitsemussuositusten mukaan. Etkös ollut sitä mieltä että ne ovat hyvät ja toimivat ohjeet?"

        Ovat erittäin hyvät koska sallivat jopa tiuka LCHF elämäntavan tieteeseen j käytännön kokemukseen perustuvina.
        Mitään terveyshittoja ei havaittu.

        Socialstyrelsen ansluter sig till professor Bernes yttrande och bedömer att dr.
        Dahlqvists rekommendationer av ”lågkolhydratkost” till patienter med övervikt
        och patienter med diabetes typ 2 idag kan anses vara i överensstämmelse med
        vetenskap och beprövad erfarenhet.

        Koko lausunto (2008-01-18) täällä:

        file:///C:/Users/Veijo/Desktop/Annika dahlqvist LCHF.pdf

        Ruotsin sosiaalihallitus kylläkin toteaa että LCHF lisää huomattavasti kuolleisuutta ja diabeetikoiden ravitsemussuositukset ovat vuodelta 2011 eli kaksi vuotta tuon kirjelmän kirjoittamisen jälkeen.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ruotsin sosiaalihallitus kylläkin toteaa että LCHF lisää huomattavasti kuolleisuutta ja diabeetikoiden ravitsemussuositukset ovat vuodelta 2011 eli kaksi vuotta tuon kirjelmän kirjoittamisen jälkeen.

        "Ruotsin sosiaalihallitus kylläkin toteaa että LCHF lisää huomattavasti kuolleisuutta ja diabeetikoiden ravitsemussuositukset ovat vuodelta 2011 eli kaksi vuotta tuon kirjelmän kirjoittamisen jälkeen."

        Jälleen kerran hoopovee.

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ruotsin sosiaalihallitus kylläkin toteaa että LCHF lisää huomattavasti kuolleisuutta ja diabeetikoiden ravitsemussuositukset ovat vuodelta 2011 eli kaksi vuotta tuon kirjelmän kirjoittamisen jälkeen."

        Jälleen kerran hoopovee.

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.

        Toki. 'Kost vid diabetes'.

        'I en stor befolkningsstudie jämfördes två grupper som till vardags åt
        olika lågkolhydratkoster: en av kosterna innehöll mycket animaliskt
        fett och den andra innehöll mycket vegetabiliskt fett. Risken för hjärt-
        kärlsjukdom, dödlighet och cancer visade sig vara högre i gruppen
        som ersatte en del av kolhydratintaget med animaliskt fett och lägre
        i gruppen som åt vegetabiliskt fett [12].'.

        Eli sinun LCHF lisää sydäntauti- ja syöpäsairasravuutta.

        ' För överviktiga patienter som inte lyckas gå ner i vikt efter omläggning
        till extrem kolhydratkost bör hälso- och sjukvården föreslå en kost
        som har dokumenterad effekt vid diabetes, det vill säga traditionell
        diabeteskost, måttlig lågkolhydratkost, Medelhavskost eller traditionell
        diabeteskost med lågt glykemiskt index.'.

        LCHFn tehosta ei ole näyttöä toisin kuin perinteisen vähärasvaisen, maltillisen karppauksen, Välimeren dieetin ja matalan glykeeminen indeksin ruokavalion tehosta on. Onko sosiaalihallitukselta tullut vuoden 2011 jälkeen päätöksiä siitä, että LCHF olisi hyväksi diabeetikoille?

        Sosiaalihallituksen mukaan alle 20E% hiilihydraatista on äärikarppausta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Toki. 'Kost vid diabetes'.

        'I en stor befolkningsstudie jämfördes två grupper som till vardags åt
        olika lågkolhydratkoster: en av kosterna innehöll mycket animaliskt
        fett och den andra innehöll mycket vegetabiliskt fett. Risken för hjärt-
        kärlsjukdom, dödlighet och cancer visade sig vara högre i gruppen
        som ersatte en del av kolhydratintaget med animaliskt fett och lägre
        i gruppen som åt vegetabiliskt fett [12].'.

        Eli sinun LCHF lisää sydäntauti- ja syöpäsairasravuutta.

        ' För överviktiga patienter som inte lyckas gå ner i vikt efter omläggning
        till extrem kolhydratkost bör hälso- och sjukvården föreslå en kost
        som har dokumenterad effekt vid diabetes, det vill säga traditionell
        diabeteskost, måttlig lågkolhydratkost, Medelhavskost eller traditionell
        diabeteskost med lågt glykemiskt index.'.

        LCHFn tehosta ei ole näyttöä toisin kuin perinteisen vähärasvaisen, maltillisen karppauksen, Välimeren dieetin ja matalan glykeeminen indeksin ruokavalion tehosta on. Onko sosiaalihallitukselta tullut vuoden 2011 jälkeen päätöksiä siitä, että LCHF olisi hyväksi diabeetikoille?

        Sosiaalihallituksen mukaan alle 20E% hiilihydraatista on äärikarppausta.

        Jälleen kerran hoopovee.

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran hoopovee.

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.

        Jopa Ruotsin Diabetesliitto kertoo hoidolle että sen velvollisuus on neuvoa heitä jotka valitsevat tiukan LCHF elämäntavan.
        Saman tekee myös mainitsemasi Sosisaalihallituksen lausunto.

        eli:

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopa Ruotsin Diabetesliitto kertoo hoidolle että sen velvollisuus on neuvoa heitä jotka valitsevat tiukan LCHF elämäntavan.
        Saman tekee myös mainitsemasi Sosisaalihallituksen lausunto.

        eli:

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.

        Ruotsissa hoidetaan myös juoppoja ja TUPAKOITSIJOITA. Todennäköisesti lopettamaan röökaaminen ja juopottelu.

        Tuossa ravitsemussuosituksissa todetaan yksiselitteisesti ettei LCHF:n tehosta diabeetikoille ole tieteellisiä todisteita. Se on siis sosiaalihallituksen viimeinen julkaistu kanta asiasta. Löytyykö vuoden 2011 jälkeen yhtään sosiaalihallituksen lausuntoa jossa suositeltaisiin LCHF-dieettiä?

        Tuossa lausunnossa Berne toteaa, että pitkäaikaisnäyttöä ei ole. 2010 tuli ulos tutkimus jonka mukaan LCHF lisäsi kuolleisuutta yli 20% siksi siitä varoitetaan diabetikoiden ravitsemusohjeissa.

        Vielökls tupakka ja viina maistuu?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ruotsissa hoidetaan myös juoppoja ja TUPAKOITSIJOITA. Todennäköisesti lopettamaan röökaaminen ja juopottelu.

        Tuossa ravitsemussuosituksissa todetaan yksiselitteisesti ettei LCHF:n tehosta diabeetikoille ole tieteellisiä todisteita. Se on siis sosiaalihallituksen viimeinen julkaistu kanta asiasta. Löytyykö vuoden 2011 jälkeen yhtään sosiaalihallituksen lausuntoa jossa suositeltaisiin LCHF-dieettiä?

        Tuossa lausunnossa Berne toteaa, että pitkäaikaisnäyttöä ei ole. 2010 tuli ulos tutkimus jonka mukaan LCHF lisäsi kuolleisuutta yli 20% siksi siitä varoitetaan diabetikoiden ravitsemusohjeissa.

        Vielökls tupakka ja viina maistuu?

        Jälleen kerran hoopovee.

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran hoopovee.

        Lopeta änkyttäminen ja hae esille 2008 lausunnon kumoava lausunto Sosiaalihallitukselta.

        Jopa Ruotsin Diabetesliitto kertoo hoidolle että sen velvollisuus on neuvoa heitä jotka valitsevat tiukan LCHF elämäntavan.
        Saman tekee myös mainitsemasi Sosisaalihallituksen lausunto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopa Ruotsin Diabetesliitto kertoo hoidolle että sen velvollisuus on neuvoa heitä jotka valitsevat tiukan LCHF elämäntavan.
        Saman tekee myös mainitsemasi Sosisaalihallituksen lausunto.

        Neuvoa millä tavalla? Vähentämään punaisen lihan ja tyydyttyneen rasvan käyttöä ja vaihtamaan johonkin dieettiin, jonka tehosta on näyttöä diabeetikoille jollei laihdu. Kehotetaan myös seuraamaan heidän terveydentilaa sa tarkasti koska kyseessä on erittäin epäterveellinen dieetti.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Neuvoa millä tavalla? Vähentämään punaisen lihan ja tyydyttyneen rasvan käyttöä ja vaihtamaan johonkin dieettiin, jonka tehosta on näyttöä diabeetikoille jollei laihdu. Kehotetaan myös seuraamaan heidän terveydentilaa sa tarkasti koska kyseessä on erittäin epäterveellinen dieetti.

        "Neuvoa millä tavalla? "

        kertoa kuinka tiukka LCHF toimii ja seurata lääkärintarkastusten kanssa samalla valla kuin muidenkin diabeetikkojen terveyttä.

        Näin on minun kohdallani ollut jo yli 10 vuotta ja hyvin pelaa. Kaikki terveysarvot OK ja paino hallinnassa. Lääkärini ja hoitajani erittäin tyytyväisiä, lääketehtailijat ei.

        Punaisesta lihasta ei ole varoiteltu, ei myöskään eläinrasvoista eikä kehotettu käyttämään teollisuusmöljiä kuten margariineja koska niiden terveyshyödystä ei ikinä ole osoitettu mitään terveyshyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Neuvoa millä tavalla? "

        kertoa kuinka tiukka LCHF toimii ja seurata lääkärintarkastusten kanssa samalla valla kuin muidenkin diabeetikkojen terveyttä.

        Näin on minun kohdallani ollut jo yli 10 vuotta ja hyvin pelaa. Kaikki terveysarvot OK ja paino hallinnassa. Lääkärini ja hoitajani erittäin tyytyväisiä, lääketehtailijat ei.

        Punaisesta lihasta ei ole varoiteltu, ei myöskään eläinrasvoista eikä kehotettu käyttämään teollisuusmöljiä kuten margariineja koska niiden terveyshyödystä ei ikinä ole osoitettu mitään terveyshyötyä.

        “Mitään todisteita sille että nykyinen tyydyttyneen rasvan käytön rajoittaminen kansallisella tasolla vähentäisi sydän- ja verisuomitautien vaaraa tai laskisi kuolleisuutta. Luonnollisten elintarvikkeiden käyttö ruoassa ilman tyydyttyneen rasvan määrän rajoittamista olisi edullista terveellisen ja ravintorikkaan ravinnon laatimiseksi.”

        “On korkea aika ravintosuositusten laatijoille alkaa kuunnella uusia todisteita ja laatia ravintosuositukset niiden mukaisesti.”

        https://www.nutritioncoalition.us/news/saturated-fat-limit-not-justified


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samuli on vain keulakuva. Kerää asiakkaita ja kouluttamattomat avustajat tekee ruokavaliot ja sen kyllä huomaa.

        Olen kurssilla. Ruokavalioon ei tehdä muutoksia, ilmoitetaan vaan että jätä yksi ateria päivässä pois. Kun tarpeeksi laihtuu niin viidestä ateriasta on kolme jäljellä. Kun niitä ateria kokoja pitäisi pienentää eikä poistaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kurssilla. Ruokavalioon ei tehdä muutoksia, ilmoitetaan vaan että jätä yksi ateria päivässä pois. Kun tarpeeksi laihtuu niin viidestä ateriasta on kolme jäljellä. Kun niitä ateria kokoja pitäisi pienentää eikä poistaa....

        Älä puhu paskaa. Itse olen ollut ja 5 ateriaa on pitkin päivää jatkuvasti. Muutkin tässä palstalla kommentoidut asiat ovat tuulesta temmattu vaikka siellä joku kemian maisterikin pyöritteli joitan arvoja. Systeemi lupaa vähintään 0,5-1kg pudotuksen viikossa se myös minulla toteutui. Suosittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Itse olen ollut ja 5 ateriaa on pitkin päivää jatkuvasti. Muutkin tässä palstalla kommentoidut asiat ovat tuulesta temmattu vaikka siellä joku kemian maisterikin pyöritteli joitan arvoja. Systeemi lupaa vähintään 0,5-1kg pudotuksen viikossa se myös minulla toteutui. Suosittelen

        Minullekin vähennettiin ensin puoli ateriaa ja sen jälkeen vielä kokonainen ateria. Ihmettelin tätä kun kuitenkin pitäisi syödä 5 kertaa päivässä.

        Eli syön 3,5 ateriaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Itse olen ollut ja 5 ateriaa on pitkin päivää jatkuvasti. Muutkin tässä palstalla kommentoidut asiat ovat tuulesta temmattu vaikka siellä joku kemian maisterikin pyöritteli joitan arvoja. Systeemi lupaa vähintään 0,5-1kg pudotuksen viikossa se myös minulla toteutui. Suosittelen

        Kuules, en kirjoita paskaa. Minulta vähennettiin aterioita 1,5 pois joten lopetin koko touhun. Haluan syödä 5 krt päivä.

        Jokaiseen viestiin vastasi eri henkilö kun otin sähköpostilla yhteyttä.

        Mielestäni heidän olisi pitänyt pienentää mun annoksia eikä käskeä jättää pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kurssilla. Ruokavalioon ei tehdä muutoksia, ilmoitetaan vaan että jätä yksi ateria päivässä pois. Kun tarpeeksi laihtuu niin viidestä ateriasta on kolme jäljellä. Kun niitä ateria kokoja pitäisi pienentää eikä poistaa....

        Miten sinulle sitten kävi? Laihduitko kurssin aikana?
        Menin nyt ottamaan sen osamaksu sopimuksella,mutta runnistauduin ja tein sopimuksen niin aloitus viesti jolla päästään alkuun tuli,toisesta sähköposti osoitteesta josta tuli varoitus että samuli ei ole lähettänyt viestejä tästä sähköpostista aikasemmin.Eli johtuu varmaan siitä kun alaiset tekevät ruokavaliot?
        Ei olisi kivaa että rahat menisi hukkaan kun 8 viikkoa maksaa kuitenkin aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin vähennettiin ensin puoli ateriaa ja sen jälkeen vielä kokonainen ateria. Ihmettelin tätä kun kuitenkin pitäisi syödä 5 kertaa päivässä.

        Eli syön 3,5 ateriaa päivässä.

        Oletko laihtunut yhtään tämän kurssin aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samuli on vain keulakuva. Kerää asiakkaita ja kouluttamattomat avustajat tekee ruokavaliot ja sen kyllä huomaa.

        Kouluttamattomat ja alipalkatut opiskelijaparat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Itse olen ollut ja 5 ateriaa on pitkin päivää jatkuvasti. Muutkin tässä palstalla kommentoidut asiat ovat tuulesta temmattu vaikka siellä joku kemian maisterikin pyöritteli joitan arvoja. Systeemi lupaa vähintään 0,5-1kg pudotuksen viikossa se myös minulla toteutui. Suosittelen

        Olet sitten onnekas jos saat kunnollisia neuvoja. Minulle ilmoitettiin että jätä yksi ateria pois kun en laihtunut. Luulin että saan uuden ateriasuunnitelman pienemmillä annoskoolla.

        Miksi joku valehtelisi asiasta?


    • Anonyymi

      Kallis on ja ei mitään muuta kuin ruokaohjelma ja kerran viikossa raportti. Kaikki muu tulee ilmaisen somen kautta.

      • Anonyymi

        Joo, ruokaohjelman saat alussa missä kalorimäärä on todella iso. Kun et laihdu niillä määrillä niin ohjeistus on että jätä yksi ruokailu pois. Mulla alunperin oli 5 ruokailua päivässä, nyt enää 3 ruokailua. Kunhan pääsen normipainoon niin syödä saa vain 2 krt päivä ja se on liian harvoin.

        Ateriakokoja ei pienennetä vaan koko annos poistetaan. Ei tää näin voi mennä. En voi suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ruokaohjelman saat alussa missä kalorimäärä on todella iso. Kun et laihdu niillä määrillä niin ohjeistus on että jätä yksi ruokailu pois. Mulla alunperin oli 5 ruokailua päivässä, nyt enää 3 ruokailua. Kunhan pääsen normipainoon niin syödä saa vain 2 krt päivä ja se on liian harvoin.

        Ateriakokoja ei pienennetä vaan koko annos poistetaan. Ei tää näin voi mennä. En voi suositella.

        Tarviiko siihen oikeasti käydä maksullinen kurssi että osaa jättää päivässä yhden aterian pois? :-D

        T kn


      • Anonyymi

        Raportti? Aloitin 9/20 eikä yhtään raporttia kysytty eikä muutenkaan oltu yhteydessä.
        Vastattiin jos jotain kysyin.


      • Anonyymi

        Siis mikä raportti? Ei multa kertaakaan kysytty raporttia. Pari kertaa alussa oltiin yhteydessä ja sitten lopahti. Ostin reilu vuosi sitten vuoden ohjelman eikä multa ole mitään kyselty. FB sivuilta olen lukenut vinkkejä. Huono on ohjelma, rahat pois tyylillä.


    • Anonyymi

      Täyttä sopaskaa. Hän osaa puhua ja vie rahasi ennenkuin huomaatkaan. Törkeän hintainen valmennus, 3 kk 600€.

      • Anonyymi

        12 kk maksaa tuon verran. Huijausta on.


      • Anonyymi

        "Täyttä sopaskaa. Hän osaa puhua ja vie rahasi ennenkuin huomaatkaan. Törkeän hintainen valmennus, 3 kk 600€."

        Mitä hittoa? Minun valmennus on 49e/kaksi kuukautta. Sen jälkeen sitä voi jatkaa omin päin. Eikä tarvi liikkua yhtään jos ei ole liikkunut, eikä tarvi tehdä tiliä kellekään. Kaikki riippuu itsestä, kukaan ei kyttää. Jokainen menee omaan tahtiin ja ottaa sen onkeensa minkä haluaa. Kysyä saa ja tukea saa jos haluaa mutta kukaan ei kysy mitä olet syönyt ja kuinka paljon liikkunut. Liikkuminen tulee sitten kun olo kevenee. Mulla on jo tullut taas joku virkeys uintiin, joka on lemppariharrastus.


    • Anonyymi

      Päätin ottaa valmennuksen, mutta peruinkin jo seuraavana päivänä. Jotenkin tuntuu pieneltä huijaukselta. Jos joskus otan valmennuksen, haluan tavata ja keskustella kasvotusten mielummin kuin tällaisten puoskareiden kanssa, jotka lähettävät sähköpostia jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Teit oikean ratkaisun.


      • Anonyymi

        Kyllä otin itsekin puheeksi, että eikö koskaan nähdä kasvokkain. Kierteli ja kaarteli kysymyksen välissä. Sain tivata, mutta ei mitään vastausta. Sama mantra joka kerran,että tavoite painosi ja mitä tykkäät syödä...
        Postia tulee solkenaan, joutui laittamaan jo roskapostiin suoraan meneväksi. Hyvä,että peruit!Oikea PT on kiinnostunut näkemään myös kasvokkain ja käydä kanssasi petraamisen aiheita, jos semmoista ilmenee. Ja tuolla yksikin kirjoitti, että 168cm ja 53kg, josta halusi 10kg pois, ja tää vastaa heti Joo,sovit ryhmään. Jos toi on tervettä ottaa alipainoinen valmiiksi pudottamaan kilonsa 43kg, niin kellot varottaa viimeistään tuossa. Ja jos katsotte samulin kuvaa,niin sillä kasvaa "tissit ",eikä oikealla PersonalTrainerilla ikinä ois moisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä otin itsekin puheeksi, että eikö koskaan nähdä kasvokkain. Kierteli ja kaarteli kysymyksen välissä. Sain tivata, mutta ei mitään vastausta. Sama mantra joka kerran,että tavoite painosi ja mitä tykkäät syödä...
        Postia tulee solkenaan, joutui laittamaan jo roskapostiin suoraan meneväksi. Hyvä,että peruit!Oikea PT on kiinnostunut näkemään myös kasvokkain ja käydä kanssasi petraamisen aiheita, jos semmoista ilmenee. Ja tuolla yksikin kirjoitti, että 168cm ja 53kg, josta halusi 10kg pois, ja tää vastaa heti Joo,sovit ryhmään. Jos toi on tervettä ottaa alipainoinen valmiiksi pudottamaan kilonsa 43kg, niin kellot varottaa viimeistään tuossa. Ja jos katsotte samulin kuvaa,niin sillä kasvaa "tissit ",eikä oikealla PersonalTrainerilla ikinä ois moisia...

        Juu rahan perässä on vain. Antaa netistä kaivettua neuvoja (syö vähemmän tätä ja tota). Pelleilyä.


    • Anonyymi

      Äänesi ei kuulu videolla

    • Samuli on ravitsemuspuolelta suorittanut nettikurssin eli Precision Nutritionin Ravintovalmennuskurssin, maksaa satasen kuussa.

      • Anonyymi

        Joo tämä on mulle tuntematon herra, komea poika kyllä. Kun kävin kurkkaan niin tuo on rankkaa reeniä, ei jaksais tommosta. Lihasten hankkimista jne. Ei kiinnosta kyllä. Pitää saada ensin läskiä pois ja sen verran pirteäksi että jaksaa liikkua jossain kohtaa vähän enemmänkin kuin vain uima-altaassa.

        - valmennettava -


    • Anonyymi

      Tolvasella on yksi ainut surkea esitys YouTube:ssa!
      Yrittää kalastaa naisia ulkonäöllään, kun sitä vielä on.

    • Anonyymi

      Olin siinä hänen 8 viikon tehostartissa ja laihduin yhteensä vähän vajaan 9 kiloa. Alkupainonikin oli normaalipaino (BMI vähän alle 25, nyt n. 22) mutta suvun geenien vuoksi kärsin keskivartalolihavuudesta joten päätin laihduttaa normaalipainosta huolimatta hieman. Ikävä kyllä se kahdeksankaan kiloa normaalipainosta huolimatta ei lähtenyt vatsalta pois, senttiäkään ei pienentynyt vyötärön ympärys, mutta nyt kädet ja jalat on entistäkin luurangommat. En tiedä missä vika, kun paino kuitenkin putosi, toiset saman verran jos laihdutan olen jo alipainoinen selkeästi. Ehkä mä en vaan kykene laihtumaan vatsalta, omenavartaloinen kun olen ja laiha muuten 😅

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirja näköjään vieläkin 50 prosentin "alennuksessa". Huijausta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 prosentin ale on näköjään vieläkin voimassa. https://samulitolvanenvalmennus.com/optimaalinenreseptikirja1 . Alennus jatkuu ja jatkuu, ”alennus” ollut voimassa ilmeisesti aina, nyt kaikki kipin kapin kauppaan.

        50 prosentin ale on näköjään vieläkin voimassa. https://samulitolvanenvalmennus.com/optimaalinenreseptikirja1 . Alennus jatkuu ja jatkuu, ”alennus” ollut voimassa ilmeisesti aina.

        Tällaiset ikuiset alennukset eivät on laillisia, joten Samuli Tolvanen on huijari. Jos pienissä asioissa, sitten myös isoissa.


    • Anonyymi

      Tuli taas Instagramissa hänen "etsin kymmentä motivoitunutta treenaajaa" -mainos vastaan. Tein testin: kirjoitin siansaksaa hänen "hakemuksen" jokaiseen kohtaan ja sain vastauksen:

      "Kiitos hakemuksestasi!
      Katsoin sen juuri läpi ja se vaikutti aika hyvältä.
      Onko kukaan ollut sinuun vielä yhteydessä tiimistäni?"

      No, kaveri pyörittää melkein miljoonan liikevaihtoa firmallaan, sietääkin olla asiakashankinta ns. agressiivista. Mielestäni todella kyseenalaista markkinointia.

      • Anonyymi

        Suurin osa hänen asiakkaistaan on huithapelityttöjä, jotka eivät osaa tai voi ajatella omilla aivoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa hänen asiakkaistaan on huithapelityttöjä, jotka eivät osaa tai voi ajatella omilla aivoillaan.

        En enää käyttäisi sanaa huithapelityttö, mutta olen edellen sitä mieltä, että suurin osa hänen asiakkaistaan eivät voi tai osaa ajatella omilla aivoillaan.


    • Anonyymi

      649€ 3 kk ja aloituspuhelussa keskusteltiin samasta asiasta, oma tavoite ja mitä tykkää syödä.
      Miten tän saa helpoiten peruutettua jos on jo tilannut? 🫣

    • Anonyymi

      Kaikille tulee samat ohjeet vähän vain muokaten, vaikka yksilöityä suunnitelmaa mainostetaan. Kaikki "vinkit" joita jakaa vaikuttavat huonolta käännökseltä englannista suomeksi. Uutiskirjeestä ei pääse millään eroon. Toitottaa samaa asiaa joka uutiskirjeessä eli "pitää syödä proteiinia". Esittää, että itse vastailee viesteihin vaikka oikeasti vastailee joku muu. Massavalmennus eli en suosittele jos haet yksilöityä, en saanut rahalleni vastinetta. Kaikki materiaalit ja uutiskirjeet, Facebook-julkaisut kirjoitusvirheitä täynnä.

    • Anonyymi

      En voi suositella, henkilökohtaisuus kaukana... sain valmiin ohjelman, jossa ei huomioitu yksilöllisyyttäni ollenkaan, vaikka kirjoitin selkeästi haluavani juuri itselle sopivan suunnitelman!! Rahoja on turha pyytää takaisin, kun on kerran maksanut niin ei enää kiinnosta mikään ja puolivaloilla tehdään valmennusta. Onko muilla vastaavia kokemuksia? En ole varmasti ainua!!

    • Anonyymi

      Mulla putosi paino hyvin yli 10 kiloa. Mutta kaikki lähti lihaksista vaikka söin 2g/painokilo proteiinia kuten suositeltiin. Olen edelleen laihaläski, paino on alhainen mutta rasvaa liikaa. Paino putosi kun kalorit nostettiin edellisestä 1500kcal 2000 ja säästöliekki lähti, mutta rasva on ja pysyy.

    • Anonyymi

      Itekkin tuli tuo mainos vastaan ja ihan extrmpore laitoin hakemuksen. Ei tosiaan menny kauaa kun tuli vastaus ja alettiin sopimaan puhelu aikaa. Puhelimessa sitten myötäilin ja lopulta siinä puhelimessa puhuttaessa laittoi maksulinkin ja samalla olis pitänyt tehdä se 3 kk tilaus. Eli aika painostavaa toimintaa, löin sitten luurin kiinni ja numeron estoon

      • Anonyymi

        Olisi pitänyt itsekin tajuta heittää luurit siinä kohtaa! Nyt koitetaan penätä vielä maksettua laskua/summaa. Paskin paikka mihin ikinä olen rahojani laittanut.. Ensin ei tule ensimmäisen ohjeen jälkeen mitään viestiä mistään ja sit kun ei halua jatkaa, niin joka somekanavassa on huhuilemassa jotain. Totesin et olkoot ja estoon vaan kaikkialla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Länsimaisessa maissa pitäisi naisilta alkaa jo pikku hiljaa vaatia aivojen käyttöä. Muuten ei tasa-arvoa.


      • Anonyymi

        Hyvin pyyhkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsimaisessa maissa pitäisi naisilta alkaa jo pikku hiljaa vaatia aivojen käyttöä. Muuten ei tasa-arvoa.

        Länsimaisessa maissa pitäisi sinulta vaatia oikeinkirjoitusta. Muuten ei tasa-arvoa.


    • Anonyymi

      Täysin huijari ja feikki . Toistaa muiden kirjoituksia ja ei omaa mitään ammattitaitoa vaikka niin väittää. Tekstit täynnä kirjoitusvirheitä ja asiavirheitä. Poimii koneelta tietoja ja kirjoittaa niitä omana tietona. Täysin feikki. Kyllä kannattaa feikata jos tuottaa 800 000 vuodessa ja muuta. Olkaa varovaisia ja estäkää häntä myymästä teidän sähköposteja.

    • Anonyymi

      Hänen kanssa oli sovittu tapaaminen. Odotin noin puol tuntia eikä hän ikinä liittynyt kokoukseen :) meni maku

    • Anonyymi

      Puhelinkeskustelu käytiin kun aikansa kyseli ja keskusteltiin ensin fb, ja painotan hän on ottanut kontaktia minuun ja kerroin hänelle että en halua tässä mitään valmennuksia. Ei kuunnellut minua ja puhui päälle. Näytti olevan kamala kiire ja kun läväytti paljon maksaa 12kk valmennus ja tokaisin et kylläpä on kallista, ääni muuttu kellossa ja olikin kiire päästä minusta eroon ja kesken lauseeni tokaisi että aika loppuu ja minulla alkaa uusi puhelu 3min päästä. Hinta olis ollut päälle 3000€/12kk mut jos otan heti valmennuksen saan -500€ hinnasta pois 🤣

    • Anonyymi

      Oli ihan pakko tulla lukemaan kokemuksia tästä koska itselle jäi niin hyvin kummallinen fiilis tuosta keskustelusta hänen tiiminsä kanssa...
      Ja kun kartoitus oli kohdallani tehty sieltä tuli ympäripyöreitä "arvauksia" ei tietoa eikä edes halua selvittää asiaa.
      Vahva fiilis jäi että kaukana ollaan ammattilaisesta.
      En ottanut tuota kolmen tontskupontskun tarjousta 500€ pikavaraajan edulla vastaan. Ja loppumainintana sellainen asia että neuvottiin katsomaan joku video hänen sepustuksistaan ennen tiiminsä yhteydenottoa niin vahva fiilis jäi että ihan ei ollut asiat mallillaan herralla tuossa videossa. Hyvää haluaa ihmisille ja mielellään tukee nuoria nousevia yrittäjiä mutta tässä hommassa haisee kusi ja paska.
      Ja raha edellä kun mennään käy monesti ohrasesti.

      • Anonyymi

        Kun puhutaan nykyaikaisista länsimaisista naisista, niin voisitte te naiset pikku hiljaa alkaa jo käyttää omia aivojanne. Muussa tapauksessa teiltä pitäisi viedä äänioikeus pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhutaan nykyaikaisista länsimaisista naisista, niin voisitte te naiset pikku hiljaa alkaa jo käyttää omia aivojanne. Muussa tapauksessa teiltä pitäisi viedä äänioikeus pois.

        Te itämaiset transihmiset olette täysin oikeassa tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhutaan nykyaikaisista länsimaisista naisista, niin voisitte te naiset pikku hiljaa alkaa jo käyttää omia aivojanne. Muussa tapauksessa teiltä pitäisi viedä äänioikeus pois.

        Kuka sen veisi? Sinäkö? Miten onnistuisi?


    • Ite oon ollut reilun hänen valmennuksessa ja olen ERITTÄIN tyytyväinen ollut hänen valmennuksiin. Yhteydenotot on onnistunut joka kerta ja suunnitteli mulle just sopivan ruokavalion jaa treenin.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe