Tapaaminen minun kontollani

Anonyymi

Tästä on tullut jotenkin naurettavaa. Me ei tavata miesystäväni kanssa, jos minä en hänen luokse itse automaattisesti marssi.

Monasti mennyt nyt niin, että olen laittanut viestiä nähtäisiinkö tänään? Mies vastaa jossain vaiheessa, että joo ja kertoo, mitä hänellä silloin on tai kyselee jotakin. Vastaan ja miehestä ei enää kuulukaan mitään. Yritän soittaa, ei vastausta. No, monelle tulee varmaan tällöin mieleen, että se joku meno on venynyt - niin minullekin.

Sitten illalla tulee äkäistä viestiä ”et sitten tullutkaan?!?!?!?” Anteeksi mitä? Me ei sovittu edes, että menen miehen luo tai saati mihin aikaan. Kun kerron tämän hänelle, niin aina sama virsi ”tiedät kyllä, että olin kotona.”

Ihan yhtä lailla hän tietää, että minä olen kotona kerta olen kysellyt ja voisi tulla tänne. Mutta ei. Mies vetoaa, että minulla on aina kiire niin ei voi tulla (minulla on pari kertaa viikossa harrastuksia illalla, joiden ajankohdan mies kyllä tietää).

Tätä on käynyt nyt syksyn aikana useita, ehkä jopa kymmeniä kertoja. Keskustelu ei auta, kun mies mielestään on selkeästi ilmoittanut haluavansa nähdä (se on totta) ja minä en (kun en sinne hänen luokseen ole osannut ajatuksen voimalla mennä).

Muutaman kerran olen extempore mennyt hänen luo tällaisten viestien takia. Hän ei ole ollut kotona ja kerran ei avannut ovea - oli kuulemma suuttunut, minä en vain tiennyt silloin asiasta. Ei siis huvita enää tehdä tuollaisia yllätysvisiittejäkään enää.

Aikuisia ollaan, mutta alkaa vaikuttaa ihan lasten pelleilyltä. Mikä tähän oikein auttaa? Minä tiedän, etten jaksa tätä enää kauaa, vaikka suhde muuten olisikin hyvä.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehistä on tullut lapsellisia. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Pistät viestin ja sanot noi sille miehelle ... että sä et jaksa sen säätämistä ja et jos se haluaa nähä, niin sopii tulla käymään. Sanot nätisti, etkä ala mihinkään jälkivääntöön sen kanssa. Jos sitä oikeesti kiinnostaa, niin se ottaa kyllä ite yhteyttä. Jos sitä ei kiinnosta, niin siirryt eteenpäin.

    • Anonyymi

      Noh, kommunikointia oppii kommunikoimalla. Kysy seuraavan kerran suoraan itse mihin aikaan ja milloin sun on hyvä tulla. Ihan rauhassa, äksyilemättä? Selkeät sopparit toimii hyvin elämässä, tarkat ja konkreettiset. Samoin voit kutsua hänet "syömään klo 16 lauantaina, sauna lämpeää klo 19"-tyyliin. Ihme ellei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tämä klo 12:46 neuvo on hyvä.


      • Anonyymi

        Olen tehnytkin tätä, mutta sitten on jopa äksyillyt, että mennään minun mielen mukaan.
        Minä en tätä ymmärrä, jos toinen on työtön ja minä koronan takia osa-aikainen, niin eikö silloin mennä ”minun mielen mukaan” kun en voi oikein töihinkään soittaa, että sori, tänään ei käy, mies haluaakin nähdä jo klo 13:00 eikä 18:00.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnytkin tätä, mutta sitten on jopa äksyillyt, että mennään minun mielen mukaan.
        Minä en tätä ymmärrä, jos toinen on työtön ja minä koronan takia osa-aikainen, niin eikö silloin mennä ”minun mielen mukaan” kun en voi oikein töihinkään soittaa, että sori, tänään ei käy, mies haluaakin nähdä jo klo 13:00 eikä 18:00.

        Ei kannata alkaa valtataistella tuossa vaan todeta rauhallisesti: "Ok, no ilmeisesti mä syön ja saunon yksin. Eli et oo tulossa?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata alkaa valtataistella tuossa vaan todeta rauhallisesti: "Ok, no ilmeisesti mä syön ja saunon yksin. Eli et oo tulossa?"

        Pitää yrittää malttaa mieli ja tehdä tuota enemmän, kiitos!


    • Anonyymi

      Tuollainen ei ole terveen ihmisen toimintaa. Pelleilee sinun kustannuksella.

      • Anonyymi

        Jätä se amsaitset parempaa mirva


    • Anonyymi

      Tuo mies saattaa fyysisesti olla aikuinen, sukukypsä. Henkisesti hän on 5-vuotiaan tasolla.
      On oma valintasi haluatko jatkaa hiekkalaatikolla leikkimistä tuon henkisesti alikehittyneen kanssa. Saattaa hyvinkin olla ettei hän koskaan tule henkisesti kasvamaan aikuisen tasolle.
      Toisaalta, tuonkin tason ihmisille aina riittää ottajia.
      Oletko sinä yksi heistä, on vain sinun ikioma valintasi.

    • Saanko minä tulla sun luokse. Mennään sitten vaikka kävelylle?

      • Anonyymi

        💞💞💞💞 voidaan mennä kävelylle.


    • Anonyymi

      On vaan luonnevikaisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Kirjoitat:
      "Monasti mennyt nyt niin, että olen laittanut viestiä nähtäisiinkö tänään? Mies vastaa jossain vaiheessa, että joo ja kertoo, mitä hänellä silloin on tai kyselee jotakin."

      Mies vastaa tuossa että joo nähdään ja hän kertoo mitä menoja hänellä on. Hän siis vastaa kyllä ja kertoo jos on jotain muuta. Jos hän ei ehdota konkreettista kellonaikaa, miksi sinä et kysy moneltako hänelle kävis?

      Minun silmiin tuo sinun viestittely vaikuttaa tasan yhtä epämääräiseltä kuin miehenkin. Et ehdota mitään konkreettista, ette sovi mitään konkreettista = tapaaminen ei toteudu.

      • Anonyymi

        Jätitkö lukematta tuon ”vastaan ja miehestä ei enää kuulu mitään.”
        Yleensä vastaukseni on ollut esimerkiksi ”okei, sopiiko vaikka sen jälkeen kun tulet Jukan luota? Soita vaikka kun lähdet” tai ”no sopiiko vaikka klo 18?”
        Mutta jos vastausta ei tule, niin pitäisikö minun sinun mielestä vain mennä ja toivoa, että esittämäni asia sopi?


    • Anonyymi

      Sopikaa suoraan, mä tuun sun luo ja tarkka kellon aika siihen perään.
      Tai tuutko sinä mun luo klo xx. xx. Niin kauan väännätte että päivä ja kellonaika on sovittu ja myös se kumpi liikkuu ja minne.
      Kun on aika mennä, voi testarin pistää, nyt mä oon tulossa, tuonko kaupasta jotain , tai muuta kuittia, näin toinen 100 varmasti tietää jutusta.

      Itte sun tilanteessa sopisin; mies tulee joka toinen viikko sun luo ja sinä meet joka toinen viikko hänen luokse. Sun ei tartteis aina olla aloitteentekijä sillon.
      Jos miesystävällesi on vaikeeta tulla sun luo, niin kysy suoraan miksi se on hänelle hankalaa. Onko sun luona jotain sellasta ettei hän viihdy vai mikä mättää.
      Vai onko jätkä pelkästään laiska, ei viitti lähtee himastaan, ja sen vuoks hyppyyttää sinua.
      Tulee mieleen tämäkin; mies voi tehdä kotonaan omia juttujaan, esim. pelata koneella tai duunaa jotain sellasta mitä sun luona ei voi. Sä oot sen luona, mutta jätkä tekeekin kaikenlaista.

      Ei ole pakko tehdä yksinkertaisista asioista liian vaikeita. Kun juttelee suoraan, tekee selkeitä päätöksiä niin homma skulaa.

    • Anonyymi

      Taidat olla mieheni salapano. Katselepa tarkemmin miehen fb profiilia ja etenkin kuvia... Ovat vieläkin yhdessä

    • Anonyymi

      Kakara aikuisen ruumiissa. Ei kovin harvinaista.
      Jos jaksat sietää aikuisen 5-vuotiaan oikkuja, jatka, mutta jos haluat aikuisen kumppanin myös henkisellä tasolla anna kiukuttelijan jäädä.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa, että suhteenne on tullut tiensä päähän. Ei niinkään siksi, että tuollainen olisi ylitsepääsemätöntä, mutta ainakin sinulta on hyvä tahto loppunut.

      Jos nyt kuitenkin päätät jatkaa, niin suosittelisin suurin piirtein sitä mitä tuossa ylempänäkin.

      Toisen opettaminen pois epämääräisyydestä ei ole helppoa tai miellyttävää. Jos selkeää vastausta vaikka sille, että koska sinun sopii mennä, niin ilmoitat, että et ole tulossa, kun ei ole selvästi sovittu koska tulet.

      Ymmärrän kyllä miehenkin pointin tässä. Keksin kuvitellun keskustelun tähän lauseeseesi: " len laittanut viestiä nähtäisiinkö tänään? Mies vastaa jossain vaiheessa, että joo ja kertoo, mitä hänellä silloin on tai kyselee jotakin."

      Sinä: Nähtäiskö tänään? Voisin tulla sun luo?
      Mies: Joo, mutta menen salille ja kauppaan kuuden maissa. Mites sun ilta.
      Sinä: Käyn duunin jälkeen kaupassa eikä muuta. Voisin tulla sun salin jälkeen?

      Näin mies siis ehkä ajattelee, että sinä suurin piirtein pitkän seurustelun ja yleisen elämänkokemuksen perusteella tiedät että salilla menee ehkä tunti ja kaupassa puolituntia, joten viimeistään kahdeksan jälkeen hän on kotona.

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta meillä tuo ei toimisi. Molemmat harrastetaan salia ja treenit kestää 1,5-3h. mies saattaa paapoilla kaupassa reilusti yli tunnin, minulla menee max. se puoli tuntia.

        Eli joutuisin menemään ovelle pahimmillaan kaksi tuntia etukäteen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap, mutta meillä tuo ei toimisi. Molemmat harrastetaan salia ja treenit kestää 1,5-3h. mies saattaa paapoilla kaupassa reilusti yli tunnin, minulla menee max. se puoli tuntia.

        Eli joutuisin menemään ovelle pahimmillaan kaksi tuntia etukäteen :D

        Huoh.

        Ajan pituus ei sinänsä ollut tässä se pointti, vaan se, että kun toinen kertoo menonsa, niin toinen luultavasti tietää kuinka kauan siellä menee.

        Sinäkin tiedät esimerkkitapauksessa, että miehellä menee max 4 h, niin voit sanoa, että en sitten taida tulla tänään ja tehdä jatkokysymyksen mikä päivä on sulla välipäivä.

        Yli tunti salilla on muuten ajanhukkaa.


    • Anonyymi

      ihmiset järjestää aikaa niille joille sitä haluaa järjestää. Ja tulee ihan oma-alotteisesti luo jos oikeasti haluaa.
      Aloitus kuulostaa lähinnä siltä että toinen osapuoli huvikseen jojottaa. Lapsellista eikä varmasti vaivan arvoista.

    • Olisiko ihan mahdotonta käyttää sitä luuria soittamiseen.

      Ehdotan, että seuraavaksi soitat. Jos mies ei vastaa, eikä soita takaisin, niin sitten ette näe.

    • Anonyymi

      Seurustelin miehen kanssa häpeäkseni tunnustan😡. Eka kerta kun lähdettiin kävelemään ja poikettiin kahvilaan, hän maksoi mutta sanoi maksa seuraavalla kerralla, luki lehteä kun kahviteltiin, minun olisi pitänyt siinä vaiheessa sanoa, se on moro.
      Joskus kun sovittiin ulkoilua ja hänen piti soittaa, ei kuulunut ja kun soitin sanoi että muutti suunnitelmiaan ja on jo lenkillä.
      Kerran kun olin yökylässä aamulla kysyin hiljaa nukutko kun en osannut käyttää kahvikonetta, huusi raivoissaan kolme kertaa nukun...
      Voisin kirjoittaa kirjan mutta hän ei ole sen arvoinen.
      Olin hajoamispisteessä eron vuoksi enkä pystynyt lopettamaan kun parempiakin päiviä oli.
      Kenenkään EI pidä alkaa kynnysmatoksi.
      Onneksi löysin hyvän miehen mutta häpeän sitä aikaa törpön kanssa.

      • Anonyymi

        Se piti vielä kertoa jos joskus soitin saattoi vastata että luen nyt netistä uutisia, heippa.


    • Anonyymi

      Kirjoita googleen narsismi ja ala lukemaan. Ole hyvä.

    • Anonyymi

      Ihmedraamailua. Jos teistä kumoikaan ei osaa laittaa selkeitä viestejä ja/tai soittaa niin että asiat on selvillä molemmilla viisainta lienee erota.

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe