Anopilla oli hoidettavanaan tyttärensä lapsia, joita heidän isänsä eli vävy, kuljetti anoppilaan ja iltaisin takaisin kotiinsa.
Yhtenä päivänä kun vävypoika tuli lapsiaan hakemaan, ja näki että ne saivat jäätelöä mummiltaan, niin tämä vävy siitä raivostui kun hänelle ei oltu jätetty yhtään jäätelöä.
Olipa aika aikuismaista tämän miehen käytös lastensa ja anopin läsnäollessa.
Anoppi ja vävy
Anonyymi
5
2609
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta sinäpä sukkelan iltapäiväsadun keksaisit.
Kaatuuko etätöissä seinät päälle vai onko kroonisempaa?- Anonyymi
Anopin pitäis ottaa huomioon kaikki lapset😉
- Anonyymi
Jäitkö ilman jäätelöä, kun sinun lapsesi saivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anopin pitäis ottaa huomioon kaikki lapset😉
Ja lapsenmieliset 😉
- Anonyymi
Millä tavoin vävy siis käyttäytyi? Huusi, kirjoili, potkuraivarit, vai sanoi ilkeästi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586