APUJA! Mulla on todella rasvainen iho varsinkin koulussa. Ekat tunnit ei niinkää mutta iltapäivällä mun naama on ku rasvapesäke... Mä juon vettä aika paljon ja pidän huolta ihosta. Mun ihossa ei pahemmin oo finnejä tms mut tää rasvausuus häiritsee tosi paljon. En kytä meikkiä lainkaan. Välillä mä joudun mennä koulun vessää PESEMÄÄN mun kasvot vedellä ku se on niin ravsanen😫 Mikä avuks?!!
Rasvainen iho
Anonyymi
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Käytätkö jotain kasvojenpuhdistusainetta kuten Sebamed tms? Ja alkoholitonta ja hajusteetonta kasvovettä, kuten LV tai Erisan? Ja siihen öljytön kosteusvoide nuorelle iholle, voit kysyä apteekista.
- Anonyymi
Siis älä tee sitä virhettä, ettet kosteuttaisi ollenkaan. Iho tarvitsee kosteutta voidakseen hyvin.
- Anonyymi
okeii , mua vaa ällöttää laittaa näin rasvaseen ihoon yhtään mitään enempää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11546Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva186891Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777- 103757
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7694
- 60683