Palstalainen asuu varmaan yksin
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinkkuna asun joo yksin, moi hermanni!
Ja tässä puhdas linkki ilman facebookin seuraimia ja muuta roskaa:
https://www.journalisti.fi/artikkelit/2020/9/suomessa-on-yli-1-2-miljoonaa-yksinasuvaa-mutta-sit-ei-uskoisi-mediaa-seurates/- Anonyymi
Oikea luku on kolme miljoonaa yksin asuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joista pari miljoonaa eläkeläistä/opiskelijaa ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä fakta väitteesi tueksi??
- Anonyymi
En katso itseäni palstalaiseksi vaikka silloin tällöin osallistun keskusteluihin.
Asun yksin, kyllä, enkä näe siinä mitään ongelmaa? Itse koen tämän parhaaksi mahdolliseksi vaihtoehdoksi ja se kai tässä on pääasia? - Anonyymi
Asun naisen kanssa. Viinaa juomalla baarissa löysin naisen jonka kanssa asumme.
T viinamies- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Kai sinkku yksin asuu tai onhan minulla seurana tuuli ja pölypallot
- Anonyymi
Tuskinpa mua lasketaan yksinasuvaksi. Ei taloudesta tosin toista aikuista löydy. Kaipa mä sitten joskus n.15 vuoden päästä olen sellainen yksinasuva. Jos nyt ei ihmeitä tapahdu.
- Anonyymi
Yksin asuminenhan nyt ei millään tavalla tarkoita, että henkilö olisi yksinäinen tai edes sinkku.
Toisaalta monet parisuhteessa eävät ja mm. yksinhuoltajat tuntevat itsensä usein hirvittävän yksinäisiksi.
- Anonyymi
Naisen kanssa on hyvä asua. Jokaisen pitäisi asua naisen kanssa.
- Anonyymi
Kiltti ei saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697