Meikki 12-vuotiaalle

Anonyymi

Hei! Olen siis 12v. tyttö ja mietin, millaista meikkiä käyttäisin. Olen käyttänyt äitini vanhoja "peitepuikkoja" eli vähänkuin meikkivoide. Itselläni ei oikein ole mitään finnejä yms, mutta olisi kiva kokeilla jotain. Joten kertokaa ihmeessä, miten voisin meikata :)

5

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta sellainen värillinen huulirasva. Se on sopiva määrä väriä 12-vuotiaalle. Lisäksi voit ostaa läpinäkyvän kulmakarvageelin, jolla harjaat kulmat ojennukseen. Jos oikein haluat meikata, voit ostaa itsellesi ruskean ripsivärin, musta on liian tumma. Ja ripsiväriä ei saa sitten lainata keltään eikä kellekään, voi tulla silmätulehdus. Eikä meikkejä muutenkaan saa lainata.

• Anonyymi

Ei ole kamalampaa näkyä kuin että finnejä on peitetty meikkivoiteella tai peitepuikolla!Kevyt meikki nuorella on kauniimpi kuin raskas ehostus,eli maalattu.

• Ikäisesi tyttö voi ihan hyvin meikata kevyesti esim. ripsiväriä, kulmat, poskiin hiukan väriä poskipunaa ja huulikiiltoa :D
      Lumenelta löytyy edullisesti ja laadukkaita meikkejä myös Nyxiä voin suositella :)
      Ainiin ja YouTubesta kannattaa katsoa siellä on paljon meikki videoita ja laadukkaisiin meikkisiveltimiin kannattaa satsata :) Cocopanda.fi löytyy meikkaamiseen kaikki tarvittavat meikit ja välineet :D

• Anonyymi

Mä oon 12v eli 6lk ja meikkaan. Laitan peitevärii, puuterii, poskipunaa, ripsarii, luomivärii ja huulikiiltoo.

• Anonyymi

Itekin oon 12v. Mun koulussa yks tyttö käyttää yhtä oranssia peiteainetta tai meikkivoidetta kuin se Jessika HHYssä. Jos et tiiä mikä on hhy niin Googlea. Ite käytän ripsarii ja nestemäistä poskipunaa jonka kiinnitän puuterilla sit Juice bombii niin on kaikki hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2310
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1011
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      989
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      980
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      931
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      746
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      687
    Aihe