Perikselle projekti

Sulla kun on sitä autoa ja näppäryyttä, niin otappa tosta tollanen projekti. :D

https://youtu.be/nTDNLUzjkpg

Jouluksi mökille, ei haittaa lumikelitkään, kun Subarun Imprezalla koheltaa mennä.. :D

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo on melkoinen jyystömonsteri 😁👍

Tosin täytyy sanoa että nuo projektit ei ole koskaan olleet mun suurin vahvuuteni, moni auto on jäänyt kesken tai olen yrittänyt tehdä jotain äkkiä ja halvalla, jonka seuraukset voikin arvata. No Fiestan sain jollain ihme tuurilla ujutettua katsastuksesta läpi vaikka se alkoi keittämään hallissa ja mun piti käydä ajamassa pieni lenkki että auto jäähtyi yms. pientä kivaa 😬

Mun osaamisalueeseen kuuluu enemmänkin markkinointihommat ja ihan raaka työ autojen parissa jonka jäljiltä autot ovat ennenpitkää periaatteessa täysin tuhottuja, mutta mahdollistavat monen muun yksilön elinkaaren jatkumisen. Tässä juuri odottelen asiakasta, joka ostaa vaihdelaatikon ja korkeapainepumpun, joten tälle päivälle on hyvät kaupat tiedossa. Mutta luojan kiitos ne löytyi varastosta valmiina, ettei tarvinnut ryömiä täällä Etelä-Suomen ensilumen ja kaiken kuran keskellä.

Mutta äkkiseltään tuli mieleen, että ainakin Bicky Royal mieheltä ja muilta Penetratorsin jätkiltä voisi löytyä tarvittavaa osaamista, miesvoimaa, lämmin halli, budjettia jne. tollaseen projektiin. Toivottavasti lukevat tän aloituksen ja katsovat tuon videon, niin siinä voi olla uusi inspiraation lähde.
      Kiva tollasella ajella talvella vaikkapa salille bodaamaan kalulihaksia kun Bickylläkin on keuliva Silverado kuulemma liikennekäytöstäpoistossa 😊😊😊

• Anonyymi

Ilman bickyä ja muita mielikuvitusystäviäsi kiitos.

• Anonyymi

Onko pakko sotkea kulahtaneet satuhahmosi joka ketjuun?

• Heh, nojoo mäkin osaan paremmin purkamisen kun kasaamisen. :D

Mutta olis aika siisti projekti kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilman bickyä ja muita mielikuvitusystäviäsi kiitos.

Eihän Peris tossa mistään mielikuvitusystävistään kirjoittanut kun ei hänellä sellaisia edes ole 🙄 Kunhan vinkkasi tuon linkin mulle ja Makelle kun tiesi että meillä saattaa olla kiinnostusta tehdä tollanen kapistus Penetrators MC:n tallilla Varissuolla.

Pitää vähän selvittää mitä kaikkea tollasen rakentaminen vaatii, että tietää vähän mitä kaikkea lähtee ostamaan Paattisilta. Lisäksi tollanen pitänee rekisteröidä Viroon, ei taida mennä suomalaisesta katsastuksesta läpi.

Mutta mutta, pitää katsoa otetaanko joskus tollanen työn alle. Kuitenkin toi koronapandemia on vaikuttanut esim. JyystaXin ja Jyysterian myyntiin jonkin verran, ja talvella häämöttää Daytona 24h ja Daytona500 -kisat mikäli ne pidetään normaalisti niin täytyy vähän priorisoida juttuja.

Mut ihan mielenkiintoinen video ja inspiraation lähde kyllä 😊

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

Eihän Peris tossa mistään mielikuvitusystävistään kirjoittanut kun ei hänellä sellaisia edes ole 🙄 Kunhan vinkkasi tuon linkin mulle ja Makelle kun tiesi että meillä saattaa olla kiinnostusta tehdä tollanen kapistus Penetrators MC:n tallilla Varissuolla.

Pitää vähän selvittää mitä kaikkea tollasen rakentaminen vaatii, että tietää vähän mitä kaikkea lähtee ostamaan Paattisilta. Lisäksi tollanen pitänee rekisteröidä Viroon, ei taida mennä suomalaisesta katsastuksesta läpi.

Mutta mutta, pitää katsoa otetaanko joskus tollanen työn alle. Kuitenkin toi koronapandemia on vaikuttanut esim. JyystaXin ja Jyysterian myyntiin jonkin verran, ja talvella häämöttää Daytona 24h ja Daytona500 -kisat mikäli ne pidetään normaalisti niin täytyy vähän priorisoida juttuja.

Olis peris ihan kiva, jos voisit joskus kirjoittaa ihan omana itsenäsi pelkästään ilman näitä spammihahmojasi.

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

Kyllä sun on parasta tyytyä Paattisten ympäriajoon 11.000 egen liikevaihdolla :D

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

Tässä Daytona-voittajat 1959 alkaen, mielenkiintoinen lista. Denny Hamlin on kahden viimeisimmän Daytonan voittaja, saa nähdä sitten tuleeko tripla täyteen.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Daytona_500_winners

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

voisit ana priorisoida feikkiprofiiliesi deletoimista

• J-76 kirjoitti:

Heh, nojoo mäkin osaan paremmin purkamisen kun kasaamisen. :D

Mutta olis aika siisti projekti kyllä.

Juu se on niin helppoa vetää johtosarjat, ruostuneet pultit, sun muut poikki rälläkällä, heittää ruuvit ja mutterit ämpäriin ja lopuksi änkeä kori täyteen metalliromua 😂 Kasaaminen onkin sitten täysin toinen juttu 😃 Tai no osaan mä tietty tavallisia remontteja tehdä, mut tollaset tuning yms. projektit vaatii niin paljon aikaa, kärsivällisyyttä, rahankäyttöä yms. että on jäänyt aika vähälle omalla kohdallani.

Noh jos tänään osuu Eurojackpotissa, niin saa nähdä minkälaisen mörkömonsterin mä Transitista vielä tuunaan 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun on parasta tyytyä Paattisten ympäriajoon 11.000 egen liikevaihdolla :D

Mulla oli muuten lapsena leikki "Paattisten Ympäriajo" kun opettelin ajamaan äitini vanhalla puhkiruostuneella Corollalla pellolla. Ja jos talviaikaan pääsi ajamaan, niin se oli "Arctic Paattinen Rally" 😁 Tai kävi siihen tarkoitukseen kyllä Mankikin. Mutta ne oli lasten leikkejä ja tavallaan ihan hyödyllisiä sellaisia, taisin oppia peruuttamaan peileillä ja ottamaan mäkilähtöjä 11-vuotiaana 🙄

Karting-harrastukseni joskus 6-11 vuotta sitten olikin ihan eri asia ja niihin kisoihin vaadittiin AKK:n lisenssi. Mutta sen jälkeen kun ripustin oman kypäräni naulaan, niin olen toiminut lähinnä yhteistyökumppanina Penetratorsin tiimin kanssa. Porari on selkeästi mua parempi kuski, yksityinen suomalainen tiimi tarvitsee varaosia edullisesti kun vastassa ovat isot tiimit valtavine budjetteineen, ja mun yritykseni puolestaan on saanut valtavasti näkyvyyttä näissä arvokisoissa. Win-win tilanne kaikille osapuolille 😊😊😊

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä Daytona-voittajat 1959 alkaen, mielenkiintoinen lista. Denny Hamlin on kahden viimeisimmän Daytonan voittaja, saa nähdä sitten tuleeko tripla täyteen.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Daytona_500_winners

Ei tänä päivänä kannata klikata auki mitään epäilyttäviä ulkomaalaisia linkkejä ettei tule mitään haittaohjelmia tai muuta koneelle. Näin suosittelen minä.

Korkeintaan jotain venäläisten uutissivustojen artikkeleja kannattaa lueskella, mutta ei tollasta puutaheinää 😒

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Ei tänä päivänä kannata klikata auki mitään epäilyttäviä ulkomaalaisia linkkejä ettei tule mitään haittaohjelmia tai muuta koneelle. Näin suosittelen minä.

Korkeintaan jotain venäläisten uutissivustojen artikkeleja kannattaa lueskella, mutta ei tollasta puutaheinää 😒

Harmillisesti tosielämän faktasivustot eivät huomioi sun mielikuvitusystävien ”saavutuksia” 😂

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Ihan voi asiaan perehtyä Iltalehdenkin kautta, esim. siihen, että Denny Hamlin on kahden viime Daytonan voittaja.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/b2a385c6-1b64-4abd-b725-355933ad6882

• peris234 kirjoitti:

Juu se on niin helppoa vetää johtosarjat, ruostuneet pultit, sun muut poikki rälläkällä, heittää ruuvit ja mutterit ämpäriin ja lopuksi änkeä kori täyteen metalliromua 😂 Kasaaminen onkin sitten täysin toinen juttu 😃 Tai no osaan mä tietty tavallisia remontteja tehdä, mut tollaset tuning yms. projektit vaatii niin paljon aikaa, kärsivällisyyttä, rahankäyttöä yms. että on jäänyt aika vähälle omalla kohdallani.

Noh jos tänään osuu Eurojackpotissa, niin saa nähdä minkälaisen mörkömonsterin mä Transitista vielä tuunaan 😆

Näinpä. Jackpotissa oliskin muhkea päävoitto. Ei muuta kun onnea Jackpottiin. :)

Jos kyhäät lumimonsterin, niin tuun liftaamaan kyytiin. Tai kuskiksi.:D

• bicky_royal kirjoitti:

Oliko Bickylla tytär? Jos on, niin opeta likallekin miten ajetaan. Niistä taidoista on tyttärillekin iloa ja ehkä vielä hyötyäkin.

https://youtu.be/iHVIgeMp7t8

Toi ajaminen ja moottoriurheiluhan on sukupuoleton laji. ;)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Oliko Bickylla tytär? Jos on, niin opeta likallekin miten ajetaan. Niistä taidoista on tyttärillekin iloa ja ehkä vielä hyötyäkin.

https://youtu.be/iHVIgeMp7t8

Toi ajaminen ja moottoriurheiluhan on sukupuoleton laji. ;)

Muistaakseni peris ei ole bickylle tytärtä kirjoittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni peris ei ole bickylle tytärtä kirjoittanut.

Nyt on korkea aika kirjoittaa. :)

Ehkä kytkinremppa ja uusi vaihdelaatikkokin jatkotarinaan...brake! clutch clutch clutch gas!!! xD

• Anonyymi

• Anonyymi

No olethan toki, "timpalle", "makelle" ja kelle vielä niistä mielikuvitusystävistäsi.

• Hei muuten Peris, ei sulta sattuisi löytymään Ford Fiestan suht hyväkuntoista kytkinlevyä ja asetelmaa? Nuorempi likka suorittaa ajokorttia ja mä olen opettanut hänelle ajotunteja tollasella kipolla jonka hän halusi, mut se on vielä vähän sellasta harjoittelua ja auto sammuu vähän väliä. Nyt siitä alkoi sitten kytkin luistamaan, niin se pitää jossain vaiheessa uusia kerhon tallilla. Mut ei viitsi uudesta kytkinpaketista maksaa lähestulkoon koko auton hintaa.

• SUOMI-Make kirjoitti:

Hei muuten Peris, ei sulta sattuisi löytymään Ford Fiestan suht hyväkuntoista kytkinlevyä ja asetelmaa? Nuorempi likka suorittaa ajokorttia ja mä olen opettanut hänelle ajotunteja tollasella kipolla jonka hän halusi, mut se on vielä vähän sellasta harjoittelua ja auto sammuu vähän väliä. Nyt siitä alkoi sitten kytkin luistamaan, niin se pitää jossain vaiheessa uusia kerhon tallilla. Mut ei viitsi uudesta kytkinpaketista maksaa lähestulkoon koko auton hintaa.

Hah hah, mahtavaa! xD

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Onko Iltiksessäkin väärää tietoa? :D

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/b2a385c6-1b64-4abd-b725-355933ad6882

• Anonyymi
        SUOMI-Make kirjoitti:

Hei muuten Peris, ei sulta sattuisi löytymään Ford Fiestan suht hyväkuntoista kytkinlevyä ja asetelmaa? Nuorempi likka suorittaa ajokorttia ja mä olen opettanut hänelle ajotunteja tollasella kipolla jonka hän halusi, mut se on vielä vähän sellasta harjoittelua ja auto sammuu vähän väliä. Nyt siitä alkoi sitten kytkin luistamaan, niin se pitää jossain vaiheessa uusia kerhon tallilla. Mut ei viitsi uudesta kytkinpaketista maksaa lähestulkoon koko auton hintaa.

Suomi-make oli hahmona parhaimmillaan silloin kun se jahtasi darkkista pitkin poikin Turkua :-)

• SUOMI-Make kirjoitti:

Löytyyhän multa, on yksi kansivikainen Fiestan kone osina myytävänä.

Mut jatketaan enemmän snäpchatin puolella. Se on kiva että oot tollanen nykyajan nuorekas eläkeläinen - käytännössä vasta keski-ikäinen - kun osaat hyödyntää älypuhelimesi kaikkia ominaisuuksia, niin ei tarvii vain tän palstan kautta kommunikoida 😊

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Mut jatketaan enemmän snäpchatin puolella. Se on kiva että oot tollanen nykyajan nuorekas eläkeläinen - käytännössä vasta keski-ikäinen - kun osaat hyödyntää älypuhelimesi kaikkia ominaisuuksia, niin ei tarvii vain tän palstan kautta kommunikoida 😊

Miten onnistuu itselleen snäppäily? 😀

• Anonyymi

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Df ei osaa lisätä edes kuvaa kranssistaan nettiin vaikka on vasta 38

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135