Sinkkumiesten taso on laskenut

Anonyymi

Nykyään kun laittaa seuranhakuilmoitukseen, että etsii normaalipainoidta, liikunnallista absolutisti miestä, joka ei polta niin 99% kaikista viesteistä mitä tulee on vinkumista siitä miten on liian korkeat vaatimukset ja osa yrittää dissaamalla saada laskemaan rimaa. 🤦‍♀️

Miksi minun pitäisi ottaa ylipainoinen alkoholisti, joka polttaa kun olen itse kaikkea sitä mitä tulevalta puolisoltani vaadin? Savuton, absolutisti, hoikka, liikunnallinen ja töissä käyvä ihminen.

45

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelepa positiivisesti, että ehkäpä sinkkumiesten rehellisyys on parantunut. ; )

      Itse juon hyvin harvoin, mutta ajattelisin kyllä kahdesti absolutistin kelkkaan lähtemistä.

      Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Mikä saa sinut luulemaan, että sinulla olisi mitään saumaa minun suhteen alunalkaenkaan? Todennäköisesti en huolisi sinua vaan feidaisin heti ensimetreillä to be honest. Ihminen ei tarvi alkoholia elääkseen ja minä en tarvi semmosta miestä joka juo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sinut luulemaan, että sinulla olisi mitään saumaa minun suhteen alunalkaenkaan? Todennäköisesti en huolisi sinua vaan feidaisin heti ensimetreillä to be honest. Ihminen ei tarvi alkoholia elääkseen ja minä en tarvi semmosta miestä joka juo.

        Nyt on tainnut trolli siepata aloittajan henkilöllisyyden.

        Ei tästä sitten sen enempää. Hyvää onnea trollauksille jatkossa! ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Nyt on tainnut trolli siepata aloittajan henkilöllisyyden.

        Ei tästä sitten sen enempää. Hyvää onnea trollauksille jatkossa! ; )

        Ei ollut trolli vaan kyllä oli ihan keskustelun aloittaja itse, joka totesi että sinulla ei olisi mitään saumaa minun suhteen.

        Vai mitä kuvittelit? Että alkaisin joustamaan periaatteistani ja haluaisinkin yhtäkkiä jonkun miehen joka juo ja polttaa kun yrität dissata minun absolutismia ja sanot että et huoli absolutistia?


      • Anonyymi

        Tai sitten niihin viesteihin vastaa vain se pohjasakka, eikä hyvät sinkkumiehet edes katsele naisia, vaan nauttivat vapaudesta ilman korvan juuressa mäkättävää vittuilijaa.


    • Anonyymi

      Etsit vääristä paikoista? Jos olet noin kuin annat ymmärtää, mikset aktivoi tuntosarvia harrasteiden parista? Silloin suurempi mahdollisuus löytää mm. liikunnallista seuraa. Terveys ennen kaikkea, itselläkin mottona yleisesti.

      • Anonyymi

        Juostessa harvemmin kattelee miehiä sillä silmällä, koska silloin keskitytään urheilusuoritukseen ja töissä kun olen niin keskityn työntekoon en kumppanin etsintään niin mistä se mies sitten olisi tarkoitus löytää kun seurustelu sovelluksissakaan ei ole sen tasoisia miehiä kuin mihin minun oma taso yltää..🤦‍♀️


    • Anonyymi

      En ole trolli, olen absolutisti ja savuton suomalainen perus äijä, mansesterista. 100%. Juominen on mielestäni ihan pe*seestä. Syöpää edistävää myrkkyä ja täyttä pas*aa.

    • Anonyymi

      Oikeastaan otsikko jo kertoo kaiken oleellisen: "Sinkkumiesten". Kunnon naiselle riittää vain yksi sinkkumies, joka ei sitten olekaan sinkku kauan.

      • Anonyymi

        Olipas vitsikästä. Koetko nyt suurtakin ylemmyyden tunnetta kun sait trollata tätä keskustelua?


    • Anonyymi

      Naisten varallisuus on laskenut se korreloi suoraan sinkkumiesten laatuun ;D

    • Anonyymi

      No et ole vielä tavannut mua. :)
      Enkä ole koskaan hakenut seuraa mistään tinderistä tai nettitreffeistä. Meitä on paljon.

      • Anonyymi

        Laita nimimerkki näkyviin niin laitan sinulle viestiä.


    • Anonyymi

      Ei niitä savuttomia naisiakaan löydä jotka ei ryyppää ja ovat suht normaali järkisiä. Kaikki jotain hulluja ja luonnevikaisia suuttuvat joka asiasta. Itse olen todellakin savuton ollut koko ikäni, en myöskään ryypiskele, no ylipainoa on 10 kg mutsekin on liikaa 10 kg ylipainoisille naisille.

    • Anonyymi

      Omassa lukee että ei kissa ihmisille. 90% minusta kiinnostuneista naisista omistaa kissan. Mutta kaikein hauskinta että suuriosa kiinnostaisi minua todella paljon.. Mutta mennään ilman tykkäyksien jakeluja ja nautitaan omasta elämästä ilman pakkopullaa.

      Ehkä ap kannattaisi itse lähestyä niitä kiinnostavia. Mutta ainakin minukle absolutisti on turnoff tai ainakin suuri varoitusmerkki. Mutta toisaalta kun kaipaat absolutisti miestä niin enhän minä sellaiseen muottiin edes osuisi. 😆

    • Anonyymi

      Olen normaalipainoiden, liikunnalllinen, en polta, mutta en ole absolutisti. Siihen se seuranhaku sitten kaatuu.

    • Anonyymi

      Tykkäisitkö seksitellä?

    • Anonyymi

      Eli siis jos täytän nuo muut ehdot mutta juon 6 kertaa vuodessa aterioiden yhteydessä vähän viiniä tai oluen saunassa ja glögiä jouluna niin ei kelpaa?

      Absolutistiahan just pitää varoo kun se voi olla niitä alkkiksia vaan tauolla... tai muuten radikaali luonne. Samaan tapaan ku vegaanit.

      • Anonyymi

        Kyllä, jos juot niin et kelpaa. Absolutisti sanaa ei käytetä tässä asia yhteydessä huvin ja urheilun vuoksi.

        Mjaa. Kuka sen määrittelee, että mitä ne radikaalit mielipiteet on? Ja kuka sanoo, että kaikista maailman mielipiteistä se sinun mielipide olisi se ainoa oikea mielipide ja ne absolutistit olisivat väärässä?


      • Kyllä, jos juot niin et kelpaa. Absolutisti sanaa ei käytetä tässä asia yhteydessä huvin ja urheilun vuoksi.

        Mjaa. Kuka sen määrittelee, että mitä ne radikaalit mielipiteet on? Ja kuka sanoo, että kaikista maailman mielipiteistä se sinun mielipide olisi se ainoa oikea mielipide ja ne absolutistit olisivat väärässä?


    • Anonyymi

      Olen läheltä seuranut kahta absolutistiä. Ex-mieheni aliarvioi ja halveksi sekä ravintoloita että niissä kävijöitä. Hän oli komea, normaalivartaloinen vaikkei isommin ureillut ja älykäs. Hävetti ylemmyydentunto kun se tuli esim. juhlissa ollessa esille. Lisäksi hän oli laiska, ei mitään kotitöitä, epäystävällinen, pöyhkeä, huumorintaju vinoilua, kykenemätön näyttämään tunteitaan. Ongelmia potenssissa. Isänä ristiriitainen, kasvatus tähän aikaan sopimaton, ei kuitenkaan väkivaltainen, rahalla rakastava, harrastuksiin kuskaava, arvosana kuitenkin isänä kasin verran. Puolisona vitonen.
      Ystävätär oli toinen. Typerä moittija ja narisija mistä aiheesta tahansa. Matkalla hankala änkyrä. Yliterveelliset elämäntavat. Pitää itseään täydellisenä. 60 % puheenaiheista jonkun juominen, tupakointi tai ylensyönti, jotka hänelle olivat ihmisen suurimmat virheet. Eron jälkeen sinkkuna kokeiluja lukuunottamatta 20 v.
      Ihan vaan aloittajalle. Mitkä sinun muut luonteenpiirteesi ovat? En epäile ettetkö sinä voisi olla vaikka kuinka hyvä, mutta voisithan niitä vaikka itsellesi ladella.
      Olen käyttänyt aina jonkin verran alkoa. Oman luonteeni arvioin: sopeutuu elämään kaikkien kanssaihmisten kanssa itseäänkin tutkiskellen.

      • Sanoisin, että olen määrätietoinen ihminen, mutta samaan aikaan mukautumiskykyinen. Olen myös tosi kiltti ihminen mitä ominaisuutta ihmiset yrittävät usein käyttää hyväkseen ja minun on ollut pakko kehittää itelle paksu suojakuori, koska olen havainnut sen että liian kiltit ei tässä maailmassa pärjää ikävä kyllä ja aitoa hyvyyttä ei kukaan arvosta.


      • Anonyymi
        sitä_oikeaa_etsimässä kirjoitti:

        Sanoisin, että olen määrätietoinen ihminen, mutta samaan aikaan mukautumiskykyinen. Olen myös tosi kiltti ihminen mitä ominaisuutta ihmiset yrittävät usein käyttää hyväkseen ja minun on ollut pakko kehittää itelle paksu suojakuori, koska olen havainnut sen että liian kiltit ei tässä maailmassa pärjää ikävä kyllä ja aitoa hyvyyttä ei kukaan arvosta.

        Mitä on aito hyvyys? MItä on kiltteys?
        Annatko rahaa? Jätätkö sanomatta, jos toinen sikailee ruokapöydässä, ei käy suihkussa ja haisee, moittii/arvostelee tekemisiäsi, ei kerro itsestään mitään, pettää, vetää liian usein kännit?
        Luovutko omista haluista jos toinen tahtoo jotain muuta. Esim. haluat mennä lenkille, toinen haluaa olla kotona, kumman teette? Olet tekemässä hankintaa, toinen yrittää vaikuttaa sinuun hankkimaan itse ehdottansa, myönnytkö vai ostatko sen mistä pidät? Näitä pieniä arjen asioita on lukemattomia.
        Jos lähes kaikessa annat periksi, niin joo´o, olet hyväksikäytetty, näissä luovuttaminen ei ole kiltteyttä.
        Kiltteyttä on, että yhteisissä tekemisissä vuorottelee kompromisseja. Ei tölvi toisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, kaljuus, vartalon epätäydellisyys, puhevika...
        Omat henkilökohtaiset asiat, jotka eivät vahingoita toista, kannattaa toteuttaa. Jos tarvitset suojamuurin "sitä oikeaa" vastaan, joku asia pitää yhdessä keskustella ja korjata.
        Suhteen alussa on aina konflikteja, kun ei tunne toista, niistä selviää keskustelulla.
        Laitan esimerkin. Mies kosi ja lopetti suhteen kun en suostunut avioon. Oli konfliktiä kerrakseen mutta suhde jatkuu, ei ole menty eikä mennä. Mutta monissa asioissa olen kiltti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on aito hyvyys? MItä on kiltteys?
        Annatko rahaa? Jätätkö sanomatta, jos toinen sikailee ruokapöydässä, ei käy suihkussa ja haisee, moittii/arvostelee tekemisiäsi, ei kerro itsestään mitään, pettää, vetää liian usein kännit?
        Luovutko omista haluista jos toinen tahtoo jotain muuta. Esim. haluat mennä lenkille, toinen haluaa olla kotona, kumman teette? Olet tekemässä hankintaa, toinen yrittää vaikuttaa sinuun hankkimaan itse ehdottansa, myönnytkö vai ostatko sen mistä pidät? Näitä pieniä arjen asioita on lukemattomia.
        Jos lähes kaikessa annat periksi, niin joo´o, olet hyväksikäytetty, näissä luovuttaminen ei ole kiltteyttä.
        Kiltteyttä on, että yhteisissä tekemisissä vuorottelee kompromisseja. Ei tölvi toisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, kaljuus, vartalon epätäydellisyys, puhevika...
        Omat henkilökohtaiset asiat, jotka eivät vahingoita toista, kannattaa toteuttaa. Jos tarvitset suojamuurin "sitä oikeaa" vastaan, joku asia pitää yhdessä keskustella ja korjata.
        Suhteen alussa on aina konflikteja, kun ei tunne toista, niistä selviää keskustelulla.
        Laitan esimerkin. Mies kosi ja lopetti suhteen kun en suostunut avioon. Oli konfliktiä kerrakseen mutta suhde jatkuu, ei ole menty eikä mennä. Mutta monissa asioissa olen kiltti.

        "Mitä on aito hyvyys? MItä on kiltteys?
        Annatko rahaa? Jätätkö sanomatta, jos toinen sikailee ruokapöydässä, ei käy suihkussa ja haisee, moittii/arvostelee tekemisiäsi, ei kerro itsestään mitään, pettää, vetää liian usein kännit?
        Luovutko omista haluista jos toinen tahtoo jotain muuta. Esim. haluat mennä lenkille, toinen haluaa olla kotona, kumman teette? Olet tekemässä hankintaa, toinen yrittää vaikuttaa sinuun hankkimaan itse ehdottansa, myönnytkö vai ostatko sen mistä pidät? Näitä pieniä arjen asioita on lukemattomia.
        Jos lähes kaikessa annat periksi, niin joo´o, olet hyväksikäytetty, näissä luovuttaminen ei ole kiltteyttä."

        Sinun määritelmäsikö kiltteydestä sitten on se ainoa oikea ja kaikki toiset ihmiset ovat väärässä? Et edes tunne minua etkä tiedä minusta mitään, mutta koetat kommentissasi dissata minua ja sanoa että minä en ole kiltti vaan hyväksikäytetty? Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä minulla on useimmiten tapana olla vähän liiankin kiltti mistä johtuen olen joutunut usein hyväksikäytetyksi, tosin nyt olen päättänyt että nyt se loppuu ja olen alkanut pitämään omia puoliani kuten nyt nimenomaan teen kun sinä yrität omalla kommentillasi dissata minua.

        "Laitan esimerkin. Mies kosi ja lopetti suhteen kun en suostunut avioon. Oli konfliktiä kerrakseen mutta suhde jatkuu, ei ole menty eikä mennä. Mutta monissa asioissa olen kiltti." Mitä tekemistä tällä on sen asian kanssa mitä tämä julkaisu käsittelee ? Sinkkumiesten tason laskemista? Jospa menisit ja tekisit oman erillisen julkaisun jossa käsittelet sitä miten feidasit sinun miehen kun se kosi sinua, koska se ei liity tähän minun aloittamaan juttuun mitenkään. Ja sanon tämän mahdollisimman kohteliaasti.


    • Anonyymi

      Ei löydä raitista naistakaan. 20 vuotta olen etsinyt ja kaikki on vaan juoppoja.

      • Kyllä löytyy ja väittäisin jopa että todennäköisemmin sinä löydät suomessa naisen, joka ei juo kuin miehen joka ei juo. Mistä lienee moinen johtuu?


    • Anonyymi

      Tää on hauska ketju. Näistä tulee aina hyvälle tuulelle.

      Osaa arvostaa omaa rakastaan. Hänellä kun on järkipäässä ja parisuhdetaidot hallussa.

    • Anonyymi

      Todellakin, olet etsinyt aivan vääristä paikoista!
      Teroitappa aivynystyräsi ja mieti missä sinun tyyliset ihmiset käyvät, viettävät aikaansa tai harrastavat.

      Ts. mene omanlastesi ihmisten seuraan!!!! Paljon suuremmalla varmuudella huomaat että siellä on muitakin jotka ajattelevat ja käyttäytyvät samalla tavalla kuin sinäkin.

      • Anonyymi

        Minun tyyliset ihmiset on lenkkipolulla juoksemassa, kotona treenaamassa ja töissä, koska teen 60 tuntista viikkoa. Ja kaupassa käyn pikaisesti ruokaa ostamassa töiden jälkeen niin eipä noista paikoista oikein kumppania kyllä löydy.

        Introvertit kun ei oikein kauheasti tuolla ulkona luuhaa ekstoverttien tavoin vaan me olemme aika hiljaisia hissukoita jotka viihtyy suurimman osan ajasta yksin, mutta ei se silti tarkoita että introverttiki ei kaipaisi vierelleen ihmistä siinä missä ekstroverttikin koska Maslow'n tarvehierarkia ja ihmisen luontainen tarve saada siihen rinnalleen ihminen.


    • Anonyymi

      Aloittaja: vähintään 72 % suomalaisista miehistä on ylipainoisia (ja naisista 63% jonka mainitsen koska kohta sen joku tähän vetää kuitenkin)
      On siis melko haaste löytää normaalipainoista suomalaista miestä vaikka heitä siis 28% miehistä onkin. Eikö kuulosta hurjalle!!
      Absolutisti sitten, sellaista on varmasti erittäin vaikea löytää. Suomi on alkoholinkäytön kärjessä kaikista Pohjoismaista . Niinpä jos normaalipainoista alkoholiongelmatonta miestä etsii, kannattaa kääntää katse muihin maihin. Vaikka monessa maassa kuten täällä missä asun alkoholia saa ostaa maitokaupasta ei ongelma ole niin valtava kuin Suomessa. Suomalaisten kännikulttuuri on tunnettu maailmalla eikä suinkaan hyvällä.
      Mitä siihen tulee että nainen ei saisi valita mieleistään miestä, että pitäisi tyytyä johonkin ja jonkinlaiseen. Miksi pitäisi? Takuuvarmasti jokainen täysjärkinen haluaa kumppanin jota kohtaan tuntee vetoa, jonka kanssa pystyy elämään eikä jotain kunhan nyt joku on? Naisille tämä on vielä itsestäänselvempää, he tietävät mitä tahtovat tai ovat sitten mieluummin ilman kuin huonon kaverin kanssa. Nainen ei ole riippuvainen miehestä, mies näyttää olevan sitä vastoin naisesta!
      Typeriä ja lapsellisia höpinöitä jostain "tasoista" aikuisilla ihmisisllä! Teinit vielä ymmärrän, en aikuista.

      • "Typeriä ja lapsellisia höpinöitä jostain "tasoista" aikuisilla ihmisisllä! Teinit vielä ymmärrän, en aikuista."

        Mjaa, aika monikin ihminen näyttää käyttävän sitä ilmaisua kumppanin haussa niin dissaatko kaikkia niitä sinkku ihmisiä jotka sitä käyttää kummppanin haussa vai olenko minä ainoa joka pääsee nauttimaan tästä yleellisestä ilosta? Ja kuka sanoi että se sinun määritelmäsi "aikuismaisesta" ilmaisusta olisi se ainoa oikea?


    • Anonyymi

      Olen tupakoimaton absolutisti, teen 10 km lenkkiä joka päivä. Diabeetikkona on paljon helpompaa ilman ylimääräisiä kiloja. Yrittäjänä pitää olla kunnossa, jotta jaksaa tehdä töitä. Töiden päälle pyöritin kotia ja huolehdin lapsista.Ex vaimo ei vaan jaksanut töiden jälkeen tehdä mitään muuta kuin omia harrastuksiaan. Sanoi minua tylsäksi kun jäi toistuvasti kiinni pettämisestä, onneksi lähti. Löysi jännän miehen joka poltaa askin päivässä ja vetäsee lärvit joka viikko. En ole jäänyt kaipaamaan

    • Vai että taso laskenut? Ja paskat oo

      • Anonyymi

        Kyllä se nyt vaan on laskenut ja sen näkee siitä, että kun laittaa ilmoitukseen että etsii savutonta ja raitista miestä niin valehtelematta 90% miehistä tippuu pois jo pelkästään sen takia. Ja sitten kun laitat siihen vielä, että etsit normaalipainoista miestä niin tippuu ne viimeisetkin 10% senttia pois, kun suomalaisille miehille on tärkeämpää juoda ja polttaa ja olla sen takia ylipainoisia kuin löytää rinnalleen nainen jonka kanssa viettää loppuelämä.

        En tyydy ylipainoiseen kaljaa lipittävään tupakoivaan korsteeniin, koska olen itse normaalipainoinen, liikunnallinen ja töissä käyvä nainen ja nyt 31 vuoden iässä minulla on takana 22 työvuoden ura, kun aloitin työnteon jo 9 vuotiaana. Moniko voi sanoa samaa? Vähän veikkaan, että ei monikaan.


      • Anonyymi

        Jos väite sinkkumiesten tason laskusta ei pidä paikkaansa niin ole hyvä ja todenna sitten se, että aloittajan väittämä ei pidä paikkaansa. Ja kerro, että mistä niitä savuttomia, raittiita, liikunnallisia, normaalipainoisia miehiä löytää nykypäivänä?

        Kaikki huutelee vain anonyymiuden takaa niin alan pikkuhiljaa olemaan aika varma, että ei sellaisia ole enään nykypäivänä olemassakaan, koska jos olisi niin voisi tulla rohkeasti esiin omana itsenään eikä anonyymina huudella, että "on meitä täällä", mutta todellisuudessa sinkkumarkkinoilla ei varmaan ole yhtään sellaista miestä, kun kaikki on joko parisuhteessa tai naimisissa ja perheellisiä. Sellaiset miehet ei kauaa sinkkuina säily.


    • Anonyymi

      Ehkä haet sinkkuja väärästä paikasta? Jos teet niitä hyviä asioita, joista tykkäät. Sieltä uskon, et löydät myös ne sinulle mieleiset miehet. Maltti on valttia sanotaan.

      • Anonyymi

        Minun tyyliset ihmiset on lenkkipolulla juoksemassa, kotona treenaamassa ja töissä, koska teen 60 tuntista viikkoa. Ja kaupassa käyn pikaisesti ruokaa ostamassa töiden jälkeen niin eipä noista paikoista oikein kumppania kyllä löydy.

        Introvertit kun ei oikein kauheasti tuolla ulkona luuhaa ekstoverttien tavoin vaan me olemme aika hiljaisia hissukoita jotka viihtyy suurimman osan ajasta yksin, mutta ei se silti tarkoita että introverttiki ei kaipaisi vierelleen ihmistä siinä missä ekstroverttikin koska Maslow'n tarvehierarkia ja ihmisen luontainen tarve saada siihen rinnalleen ihminen.


    • Anonyymi

      täällä yksi joka täyttää kriteerit

      • Anonyymi

        Auttas paljon, jos laittaisit sen nimimerkin etkä anonyymina täällä huutelis. On meinaten vähän vaikeaa keskustella jonkun anonyymin kanssa, kun ei pysty viestiä laittamaan eikä millään tavalla lähestymään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttas paljon, jos laittaisit sen nimimerkin etkä anonyymina täällä huutelis. On meinaten vähän vaikeaa keskustella jonkun anonyymin kanssa, kun ei pysty viestiä laittamaan eikä millään tavalla lähestymään!

        Kriteerit täyttyy mut en mä mitään sanonut että olisin seuraa vailla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriteerit täyttyy mut en mä mitään sanonut että olisin seuraa vailla :D

        Miksi sitten tulit tähän julkaisuun kommentoimaan?


    • Anonyymi

      Minäkin odotan pääsyä työelämään, katsotaan kelpaako jollekin sellaiselle toimijalle, et mahdollisuus siellä pärjäämiseen toteutuu. Työviihtyvyyttä kaipaan, vapautta myös, innostuessani asioista, minusta saa parhaimman irti. Se olisi vielä kiva kokea työelämässä. Aika näyttää toteutuuko toiveeni.

      Suhteeseen en koe olevani valmis henkisesti, fyysisesti ehkä paremmin. Syljen lasiin, enkä polta. Muutenkin pyrin terveisiin elämän tapoihin. Suurin ongelmani suhteiluun taitaa olla luottamuksen puute naisiin. Siksi en taida olla edes kovin mielekästä seuraa naisille. Liikun riittävästi, viime vuonna liikuin enemmän. haluaisin olla aktiivisempi, vähän olen passivoitunut aiemmasta.

      En koe olevani riittävän tasokas. Riittämättömyyteni ja rajallisuuteni ei houkuta aktivoitumaan suhteisiin. Pettymykset ovat vaikuttaneet omaan suhtautumiseen naisia kohtaan. En haluaisi olla arvosteleva, mut sitä taidan välillä myös olla. Pettymykset ilmeisesti ruokkii tätä puolta itsessäni. Kunnioitus on katoavaista puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      No, mä en ole koskaan seuranhakusivuistoilla enkä äpeissä.
      Mut löytää lenkkipoluilta, uimahalleista, kirjastoista..

    • Anonyymi

      On sen verran toivotonta hommaa tämä raittiin, savuttoman, normaalipainoisen miehen löytäminen että minä luovutan.

      Tiedoksi vain kaikille, että jatkossa jos joku täällä esiintyy tämän keskustelun aloittajana niin se en ole enään minä, kun minä siirryn muihin palveluihin ja etsin jatkossa miestä sieltä, kun täältä sitä ei näytä löytyvän.

      ~bye.

    • Anonyymi

      Minä oon kaikkea noita mainitsemisia asioita

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe