Mun oma tarina viiltelystä

Anonyymi

Moi, oon tällöin 12v viiltelevä nuori ja halusin kertoo mun oman tarinan tänne!! Alotin viiltelyn ku olin 10v ne oli sillon jotain pintanaarmuja ja kotona vaan äiti huusi ja iskä veti hiuksista pahimmassa tapauksessa mä ja mun sisko oltiin ilmassa!! Mut sit palataan tähän vuoteen , alkuvuosi meni ihan hyvin ja sit tuli toukokuu oisko ollu 17 pv kun yöllä mun iskä tuli riehuu mun huoneeseen, sit kaiken päätteeks löi mua ihan helvetin kovaa johdolla kylkeen, se jälki näky varmaan 2kk... Menin sit seuraavana päivänä mun äitille yöks jossa asuu myös mun siskopuoli. Olin ollu siel ehkä viikon ja äiti alko kysyy et onks jotai sattunu ja kerroin sit sille se oli tosi järkyttyny, mut ei puuttunut sen enempää asiaa!! Kesäkuussa mul oli helvetin paha olla ja päätin sit viillellä sillee kunnolla , mulla oli 10 syvää haavaa mun kädessä, äiti huomas ne sit 2 vk päästä ja yritti hakee apuu mut sanoin et ei!! Se vaan sano mulle ”lupaa ettet tee enää ikinä näin” se oli lupaus jonka tiesin etten voi pitää sitä mut sanoin silti vaan ”joo” ettei se huolestu musta!! Jatkoin viiltelyy monta kuukautta ja sit syyskuussa, kun olin koulussa niin kirjaimellisesti romahin ja kerroin ton kaiken yhdelle enkun opettajalle, se teki sit siitä lastensuojeluilmoituksen varmaan viikko sen jälkeen, kun olin sille kertonu!! Seuraavalla viikolla koululle tuli sossut ja äiti sai tietää tosta lasusta ja kaikesta sen päätteeks menin sit hakee iskältä tavarat ja menin äitille vaikka sanoin et mulla on siel vitun paha olla, mut mua ei uskottu... olin sit siin yhen yön kun, seuraavana päivänä mun täysikänen frendi soitti ambulanssin, koska luuli et teen itsemurhan, okei ajattelin sinä iltana sen tehä mut suunnitelmii tuli muutos!! Vähän ajan päästä mun sisko tulee sanoo mulle et ”tääl on ensihoitajat et mitä vittuu” no meen sit sisälle ja ne alkaa kyselee kaikkee ja mennää juttelee äitin makuuhuoneeseen... eka kysymys oli et ”tiiätkö miks me ollaan täällä” ja joo tiesin sit ne alko kyselee kaikkee et mitä oli tapahtunu sinä iltana ja muuta... Niille kävi sit ilmi et oon viillelly ja mun oli pakko lähtee mukaa sairaalaa! Siel sit päivystykses juttelin sokrin kaa monta kertaa!! Mun vanhemmat kävi siel ja silleen!! Jäin sit päivystykseen yöks ja seuraavana päivänä äiti oli siel ja sossut!! Siel sit käytii läpi et mikä homma ja sanoin et ”mul on kotona vitun paha olla eli en suostu lähtee sinne” mut meinattiin laittaa eka osastolle, ei onneks ollu niin iso tarve, sain sit kotiuttamis luvan ja sossut sijotti mut kiireellisenä laitokseen ja sain ns oman ”sairaanhoitajan” (psykiatrinen) tavataan atm 2krt viikos!! Jouduin vähä aikaa sit sairaalaa viiltelyn takii ja tulin sit takas laitoksel ja mun sijotus muoto vaihettiin et nää voi laittaa mulle lvr ja ratsata mun huoneen eli kiireellinen sijotus!! Mut sit ollaan tässä päivässä vitun paha ahdistus ja päivittäinen viiltely, mua on nyt liian myöhästä auttaa!! 🥺 oon pahoillani jos en oo tätä sanomas äänee kenellekään mut ootte kaikki arvokkaita ja älkää muuttuko kenenkään takia ikinä!!🥺

10

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anteeks tää aihealue on tommonen mut en löytäny parempaa!

    • Anonyymi

      Kuule, ota kaikki apu vastaan mitä on tarjolla. Sinä selviät kaikesta hyvien ihmisten tuella. Nyt on vaikeaa mutta se helpottuu myöhemmin. Voimia sinulle!

    • Anonyymi

      Rakkautta ja enkeleitä sinulle täältä minulta. Viiltele mieluummin sohvat, tyynyt yms. mutta säästä itsesi.

    • Anonyymi

      Kylmä vesiämpäri niskaasi ja herätys. Helvetin ja vitun voimalla ei asioita ratkaista. Lopeta viiltely ja ryhdy hellimään itseäsi. Paras auttajasi olet Sinä itse.Vanhemmilasikin on oma tie kuljettavana.Yrittäkää saada keskinäinen yhteys .

      • Anonyymi

        Kirjoititko aloituksen pikkutyttönä, että pääset puhumaan v*tuista sen ikäiselle, jonka sanavarastoon sanan ei tulisi edes kuulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoititko aloituksen pikkutyttönä, että pääset puhumaan v*tuista sen ikäiselle, jonka sanavarastoon sanan ei tulisi edes kuulua.

        🤨🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤨🤨

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Rakas lapsi ota tarjottu apu vastaan. Sinua todella halutaan auttaa. Avaudu heille. Hoitajilla on vitiolovelvollisuus, joten sinun ei tarvitse epäillä heidän ammattitaitoaan.
      Aina kun sinulla on paha olo, purkaudu heille/hänelle. Se auttaa.
      Voit myoskin soittaa auttava-puhelin-päivistykseen. Kysy opettajaltasi numero ellet itse loydä.

      Tärkeintä on saada purkautua ja avautua saadaksesi solmut aukeamaan. Tietoisuus että sinusta välitetään, jo auttaa.
      Kaikki me, jotka luemme tarinaasi, tiedämme että sinusta tulee voittaja. Hyväksy itsesi ja tiedä että sinulla on paljon virtuaaliystäviä jotka lähettävät megapaljon halauksia ja rakkautta!

      • Anonyymi

        Tämä kosketti, kiitos!!


    • Anonyymi

      jaa tää on aika tuore juttu vaikka kirjotan vitun myöhää nii kaikki apu vastaan kaverilla on vähä viä pahempi tilanne ja seki on siit selvinny nii säki selviit:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe