Kyl tosiasia on, et 45v on miehellä ikäraja, et voi valita vielä sellasen 25 vuotiaan naisen, jos on kuuluisa tai julkkis.
50v, kun täyttää, niin sit on korkeintaan 5 vuotta nuorempi nainen mahdollinen.
Ihan uteliaisuuttani tutkiskelin aasialais naisten deittipalstaa, jossa aasialainen nainen ilmoitti toiveen miehen iästä.
Suurin osa 18-25 v naisista kelpuutti miehen 40v ikään saakka ja 18-40 v naisista kelpuutti miehen 18-48v saakka.
Harva enää 50v ja vanhempaa miestä kelpuuttaa, koska silloin mies on jo isoisän ikäinen.
t. Ätmi
Näin se on ikäero asia
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Renny Harlin, Danny, Niinistö...
Kaikki riippuu myös susta itsestäsi.
Pidä itsestäsi huolta, niin kelpaat nuoremmillekin !- Anonyymi
Itselläni on 14 vuotta nuorempi aasialainen nainen. Hän ei vain kelpuuttanut, vaan tahtoi juuri minut,
Parasta mitä elämässäni on koskaan tapahtunut.
Deittaillessa aasiassa, myös moni häntäkin nuorempi oli kiinnostunut. Tosin tiesin heti kuka on se oikea. Vei jalat niin alta.
Olen reilusti päälle 50v.
Hän on myös minua paljon varakkaampi, selvisi pikkuhiljaa, seurustelun vakavoituessa. Sanoin, koska monet siellä etsivät myös taloudellista turvaa, se ei ollut meillä pointti.
Tee faceen tai lineen (jos englanti taittuu) oma profiili deittejä varten. Jos kiinnostusta herää, siirrä sitten oikeaan. Näin et joudu ikäviin tilanteisiin, eikä tarvitse heti kaikille paljastaa kaikkea. Et ehkä halua kaikkia fb- kavereiksi. Joudut ylimääräiset skippaamaan, kun oikea löytyy.
Thaikuille on tärkeää hyvä ja kunnioittava käytös. Se on moninverroin tärkeämpää kuin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433494Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4312921Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222791Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831857- 871487
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 911136
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113- 991096
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31920