Onko sinulla

Anonyymi

Vauvakuume? Haluaisitko lapsia?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä haluaisin

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Välillä. Yksi rakkaus pakkaus olisi unelmien täyttymys ja ihana toivottu yllätys.

      • Anonyymi

        ⏰kello käy 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ⏰kello käy 🤣🤣🤣

        Onko tarkoituksesi olla jollekin ilkeä. Saatko hyvän mielen nauramalla toiselle....
        Lapsien saanti ei ole kaikille itsestäänselvyys ja se on muutoinkin arka aihe ja ei todellakaan fiksu ihminen tällaisella asialla naljaile. Mieti pari kertaa. Olet tyhmä


    • Anonyymi

      Ei ole mitenkään välttämättömyys mutta olisi iloinen yllätys, jos niin on tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään vauva kuumetta mutta kyllähän mä haluisin ludemin kanssa vauvan jos olisin nuorempi niin jaksaisi olla läsnä ja leikkiä ja juosta taaperon kanssa mutta todennäköisesti en välttämättä edes huomaa missä meidän taapero vipeltäis kun mun kaikki huomio menee ludemin vahtimiseen mutta toisaalta jos meillä olis vauva niin mä voin olla turvallisin mielin töissä kun tiedän että ludem on kiltisti kotona vaihtamassa meidän vauvalle parin tunnin välein vaippoja ja pesemässä maitopulloja. Mä rakastan ludemia niin paljon etten ikinä halua menettää häntä.

      • Kyllähän sä haluat tehdä ludemin kanssa vauvan mutta sun täytyy pystyy myös hoitaa se vauva. Mä pahaa aavistan, että te kumpikin haluatte vauvan siitä syystä että olette niin mustasukkaisia toisistanne ja nyt kun teillä on noin isoja lapsia niin teillä on helpompi mennä myös ystäviä moikkaa mutta sitten kun teillä on vauva niin teille ei oikeesti jää aikaa mihinkään muuhun kuin arjen pyörittämiseen ja juuri niitä vaipan vaihtoja.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Kyllähän sä haluat tehdä ludemin kanssa vauvan mutta sun täytyy pystyy myös hoitaa se vauva. Mä pahaa aavistan, että te kumpikin haluatte vauvan siitä syystä että olette niin mustasukkaisia toisistanne ja nyt kun teillä on noin isoja lapsia niin teillä on helpompi mennä myös ystäviä moikkaa mutta sitten kun teillä on vauva niin teille ei oikeesti jää aikaa mihinkään muuhun kuin arjen pyörittämiseen ja juuri niitä vaipan vaihtoja.

        Kyllä mä muutenkin haluisin vauvan ludemin kanssa. Olisi se niin ihana tunne kun meidän vieressä nukkuisi meidän pieni vauva ja sitten se tietysti pulauttelee juuri ludemin tyynylle ne maidot ja mä olen niin kuin en olis huomannut. Mutta kyllä mä haluan tehdä hänen kanssaan vauvan. Mutta ludem saa hoitaa sen kun mä en enää ole niin virkeä kuin nuorempana. Kyllähän mä mielelläni hoidan ne vauva ajat mutta entäs kun se meidän taapero oppii konttaa ja kävelee niin enhän mä jaksa juosta perässä ja sitten vielä kun oppii puhuu niitä ekoja sanoja niin johan se toistelee niitä unissaankin enkä mä jaksa koko ajan pitää tulppia korvilla. Että tuon vaiheen saisi ludem hoitaa ihan itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä muutenkin haluisin vauvan ludemin kanssa. Olisi se niin ihana tunne kun meidän vieressä nukkuisi meidän pieni vauva ja sitten se tietysti pulauttelee juuri ludemin tyynylle ne maidot ja mä olen niin kuin en olis huomannut. Mutta kyllä mä haluan tehdä hänen kanssaan vauvan. Mutta ludem saa hoitaa sen kun mä en enää ole niin virkeä kuin nuorempana. Kyllähän mä mielelläni hoidan ne vauva ajat mutta entäs kun se meidän taapero oppii konttaa ja kävelee niin enhän mä jaksa juosta perässä ja sitten vielä kun oppii puhuu niitä ekoja sanoja niin johan se toistelee niitä unissaankin enkä mä jaksa koko ajan pitää tulppia korvilla. Että tuon vaiheen saisi ludem hoitaa ihan itse.

        Tota juuri tarkoitin kun muistin että ludem jossain kirjoitti ettei halua enään mitään vauvoja eikä jaksais enää hoitaa niin mä pahaa aavistan että ne vaipan vaihdot tulis mun vastuulle ja sen takia mun kyläilyä ei tarvitse vuosiin odotella kun mä en ihan oikeasti osaa toimii pienten lasten kanssa ne vaipatkin todennäköisesti laitan niin väärin kuin olla ja voi kun mä en oo koskaan joutunut itse vaihtaa vaippoja niin mun taitoihin ei kannata luottaa vaipan vaihdossa.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Tota juuri tarkoitin kun muistin että ludem jossain kirjoitti ettei halua enään mitään vauvoja eikä jaksais enää hoitaa niin mä pahaa aavistan että ne vaipan vaihdot tulis mun vastuulle ja sen takia mun kyläilyä ei tarvitse vuosiin odotella kun mä en ihan oikeasti osaa toimii pienten lasten kanssa ne vaipatkin todennäköisesti laitan niin väärin kuin olla ja voi kun mä en oo koskaan joutunut itse vaihtaa vaippoja niin mun taitoihin ei kannata luottaa vaipan vaihdossa.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Kike varjelee hänen 💅 ettei niihin tartu mikään ei miellyttävä haju. Ihan vaan sivusta kannustan kikeä ja kehoitan olee rohkea ja luottaa omiin taitoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä muutenkin haluisin vauvan ludemin kanssa. Olisi se niin ihana tunne kun meidän vieressä nukkuisi meidän pieni vauva ja sitten se tietysti pulauttelee juuri ludemin tyynylle ne maidot ja mä olen niin kuin en olis huomannut. Mutta kyllä mä haluan tehdä hänen kanssaan vauvan. Mutta ludem saa hoitaa sen kun mä en enää ole niin virkeä kuin nuorempana. Kyllähän mä mielelläni hoidan ne vauva ajat mutta entäs kun se meidän taapero oppii konttaa ja kävelee niin enhän mä jaksa juosta perässä ja sitten vielä kun oppii puhuu niitä ekoja sanoja niin johan se toistelee niitä unissaankin enkä mä jaksa koko ajan pitää tulppia korvilla. Että tuon vaiheen saisi ludem hoitaa ihan itse.

        Rakas ei me tarvita sitä vauvaa. Meillä on jo lapsia huolehdittavana ja ehkä vuosien vuosien päästä lapsenlapsia. Eikö me voitais keskittyä toisiimme. .mä voin paijata sua paljon, kun ei ole vauvaa joka vie osansa rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas ei me tarvita sitä vauvaa. Meillä on jo lapsia huolehdittavana ja ehkä vuosien vuosien päästä lapsenlapsia. Eikö me voitais keskittyä toisiimme. .mä voin paijata sua paljon, kun ei ole vauvaa joka vie osansa rakkaudesta.

        Rakas mä ajattelin että jos sulla on vauva kuume. Ja tietysti me keskitytään hoitaa meidän lapset ja keskitytään meidän suhteeseen. Ja onhan se helpompaa meidän viettää omaa aikaa yhdessä kun meidän lapset on niin isoja ja pieni vauva tarvii koko ajan meidän huomion ja rakas mä haluan sun kanssa olla niin paljon kahdestaan kuin on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä ajattelin että jos sulla on vauva kuume. Ja tietysti me keskitytään hoitaa meidän lapset ja keskitytään meidän suhteeseen. Ja onhan se helpompaa meidän viettää omaa aikaa yhdessä kun meidän lapset on niin isoja ja pieni vauva tarvii koko ajan meidän huomion ja rakas mä haluan sun kanssa olla niin paljon kahdestaan kuin on mahdollista.

        Sulla se vauvakuume taitaa olla rakas. Mä haluaisin keskittyä meihin enkä pikkuisen hoitamiseen. Se väsyttäis meidät vaikka vauvat suloisia onkin. Eikä meille jäis tarpeeksi niitä meidän hetkiä, kun ei olla enää niin nuoria ja jaksavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se vauvakuume taitaa olla rakas. Mä haluaisin keskittyä meihin enkä pikkuisen hoitamiseen. Se väsyttäis meidät vaikka vauvat suloisia onkin. Eikä meille jäis tarpeeksi niitä meidän hetkiä, kun ei olla enää niin nuoria ja jaksavia.

        Rakas mä haluan keskittyä vain suhun ja tietenkin vauvat ovat suloisia mutta oikeassa olet ettei meidän iässä enää jaksa samalla tavalla hoitaa taaperoita kuin ennen. Mutta älä rakas sano että minä en ole nuori kun minä olen kuitenkin ikinuori vaikka kuinka ikä kuluttaa voimia esimerkiksi juuri taaperoita hoitaa. Ei mulla ole oikeesti mitään vauva kuumetta. Haluan keskittyä vain sinuun ja sinun kanssasi viettää tulevaisuutta kun juurikin lasten kanssa on mennyt koko nuoruus. Mä rakastan sinua vaimoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä haluan keskittyä vain suhun ja tietenkin vauvat ovat suloisia mutta oikeassa olet ettei meidän iässä enää jaksa samalla tavalla hoitaa taaperoita kuin ennen. Mutta älä rakas sano että minä en ole nuori kun minä olen kuitenkin ikinuori vaikka kuinka ikä kuluttaa voimia esimerkiksi juuri taaperoita hoitaa. Ei mulla ole oikeesti mitään vauva kuumetta. Haluan keskittyä vain sinuun ja sinun kanssasi viettää tulevaisuutta kun juurikin lasten kanssa on mennyt koko nuoruus. Mä rakastan sinua vaimoni

        Tietenkin olet ihana ja mieleltäsi ikinuori sekä kaunis minun silmissäni rakas.


    • Anonyymi

      Ei ole. Yksi lapsi on, mutta vauvakuumetta ei ole koskaan ollut. En usko, että tulen moista koskaan kokemaankaan.

    • Anonyymi

      Suunnitelmat on jo tehty. Hankin lapsen yksin.

    • Anonyymi

      Kyllä haluan lapsia monta sinun kanssa rakas ❤️ paljon vavvoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe