Ootko kulta jo huomannut

Anonyymi

että tontut kurkkii? 😘
Kannattaa olla kiltisti! 😍

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvitse olla kiltisti. Lahjoja saa joka tapauksessa 🥰

• Anonyymi

Tänä vuonna ei saada eikä anneta lahjoja.

• Anonyymi

Kylläpäs! Minä olen hankkinut jo kasan lahjoja ja vieläkin paljon hankittavaa. Jos ois oma kulta, niin saisi paljon lahjoja. Mutta kun ei ole, niin käytän nekin rahat itseeni. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpäs! Minä olen hankkinut jo kasan lahjoja ja vieläkin paljon hankittavaa. Jos ois oma kulta, niin saisi paljon lahjoja. Mutta kun ei ole, niin käytän nekin rahat itseeni. 😍

Oikein! Lahjakasta joulua sinulle! :)

• Anonyymi

Sori, se oli vaan mä, iha arkielämän tonttuilija. Mulla on paha tapa kurkata nurkan taakse etukäteen ettei tule yllätyksiä kohdalle.

• Anonyymi

Tontut stalkkaa, ja syyttömät kärsii, ku tonttua luullaan toiseksi?

• Anonyymi

En usko tonttuihin enkä joulupukkiin. Uskon johonkin muuhun, joka on todellinen ja niin paljon suurempaa kuin turha jouluhössötys ja -satuhahmot.

En tarvitse joululahjoja. Joulu ei ole minun syntymäpäiväni. Parasta joulussa on joulun sanoma, jouluvalmistelut, joulun odotus, joulumusiikki eri muodoissaan, yhdessäolo ja hyvä ruoka. Sanoin jo lähimmäisille, että minulle ei saa sitten ostaa mitään. Joulupöytä lahjaksi on ihan riittävä. Siinä on ihan riittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe