Jan Vapaavuori tähtää presidentiksi

Anonyymi

Vapaavuori saavutti ensimmäisen etappinsa ja tuli valituksi olympiakomitean johtoon. Vapaavuori voi vain toivoa ja yrittää että pesti sujuu hyvin, sillä on pommin varmaa ettei Vapaavuori lähde uudelleen ehdolle paitsi jos epäonnistuu presidentin vaaleissa.

Vapaavuoren ainoa este presidentiksi on Timo Soini, mikäli puolue KD tai mikä ikinä lie, jonka ehdokkaana Soini on, pystyy luomaan myös onnistuneen somekampanjan. Paavolla Väyrynen ja Vapaavuorella Some on hallussa. Jos Soini onnistuu myös somekampanjassaan 2024 on hän tuleva presidenttimme. Sitä ei edes suosittu Vapaavuori estä, koska Soinin kansainvälinen ja ulkopoliittinen osaaminen on ylivoimainen suhteessa Vapaavuoren vastaavaan poliittiseen osaamiseen.

11

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos noin ei ole niin erikoista ettei Vapaavuori ole ehdolla jatkokaudelle Pormestariksi. Olympiakomitean pesti loppuu sopivasti 2024, mutta Pormestarin pesti ei loppuisi.

    • Anonyymi

      Näköjään todella epäsuositt ainakin täällä. Väyrysen tai Soinin nimellä jos aloituksen kirjoittaa niin johan alkaa...

    • Anonyymi

      Jan on pohjoisesta ja ihmettelen mihin se toinen aihe Vapaavuoresta on kadonnut?

      Jos jo nyt 2020 lopulla alkaa haista puolueensa systemaattinen ostettu vaalivaikuttaminen poiston muodossa, niin en tule äänestämään Vapaavuorta edes presidentinvaalin toisella kierroksella vuonna 2024.
      Sanan pitää olla vapaa eikä vaikutettu ostamalla jopa suali24:stä.

      Missä se toinen aihe Vapaavuoren mahdollisesta presidentin vaaliin 2024 osallistumista on???

      • Anonyymi

        Oma virheeni. Aihe on eri palstalla, anteeksi. Mitään ei ole poistettu tähän aiheeseen liittyen.

        Jan on todella pohjoisesta mutta silti olisi hyvää vaihtelua puhtaasti helsinkiläinen presidentti ja olisi varmasti hawoskaa parempi ja kansaa yhdistävä presidentti, Niinistö on jostain Turusta vaikka olenkin sitä jo äänestänyt presidentiksi.


    • Anonyymi

      Ei tuollaisesta omaa etua tavoittelevasta väpelöstä ole kansakunnan johtoon.

    • Anonyymi

      Pressanvaalithan sillä on mielessä. Olisihan se hyvä jos pressana olisi joskus stadin kundi.

    • Anonyymi

      Minkä presidentiksi se haluaa?

    • Anonyymi

      Vapaavuori junaili itsensä kepulikonsteilla olympiakomiteaan. Ennen valintapäätöstä tiesi jo tulleensa valituksi, koska ilmoitti jo aikapäiviä sitten, että ei ole enää käytettävissä pormestarin virkaan. Anttonen huomasi tämän kabinettipolitiikan ja veti oman hakemuksensa pois.

    • huumehörhöt ei tätä maata johda koskaan !

      • Anonyymi

        Katso ketkä istuu hallituksessa.


    • Anonyymi

      Pommia tuossa kirjoituksessa ei ole kuin vapaavuori ja sen huumepössykät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4383
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3171
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2257
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2040
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2005
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe