Mitä sit kun menee liian rikki.

Anonyymi

Niii... mitä sitten..
Kun se ihminen johon oot itse satsannu KAIKKI.. Pettää sut..Mitä sitten.. Helv*tti sentään kertokaa mulle mitä sitten.. Miten tästä pääsee eteenpäin? Opinko ikinä luottamaan.. en.. Opinko ikinä olla vihaamatta.. opinko ikinä antamaan anteeks.. Mä oon niin vihanen, rikki, hukassa.. En halua erota koska näin hän on kuulema onnellinen ja meidän lapsi.. Hän katuu kovasti... Mutta mä koen katsovani itseäni enää vaan itseni ulkopuolelta... haluaisin niin olla jonkun 1valinta.. en viimeinen..
Enkä mä luultavasti saa teidän vastauksista edes mitään apua... Pakko vaan kirjottaa jonnekkin nää asiat ulos...

15

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies on luuseri, jos pettää !

    • Anonyymi

      Et sä tuolla ihmistuntemuksella parempaakaan löydä, jos toisen pettäminen tulee täytenä yllätyksenä.

      • Anonyymi

        Miksi sä kuvittelet sen tulleen yllätyksenä? En oo sanonu niin.. Sitä paitsi tekeekö se asiasta yhtään erilaista tuli se yllätyksenä tai ei. Millätavalla mun ihmistuntemus vaikuttas siihen että mies pettää?


    • Anonyymi

      Mies teki todella ala-arvoisen tempun.
      Miten ikävää että sen korvien välissä on vain sahanpurua. Tuollaiset yhden aivomolekyylin omaavat täytyisi sulkea kaikki samaan häkkiin- voisivat sitten useammam molekyylin tasolla käyttäytyä kaikki yhtä ala-arvoisesti - satuttamatta muita.

      Kuule, jos voit hyväksyä tuon typeryksen ja jatkaa lapsen tähden elämää sen kanssa, teet tosi uhrautuvaisen teon.

      Pidä aina mielessäsi että sinä liikut paljon korkeammalla tasolla. Olet paljon idiootti miestä älykkäämpi, fiksumpi, hekisesti kehittyneempi.
      Sinulla, jos kenellä on aihetta ylemmyydentuntoon!
      Sinulla on täysi syy halveksia ihmisiä jotka huolellisesti ja harkite, täydellä järjellä tekevät itsestään idiootteja. Kuten petturi lapsesi isä.

      Nosta itsesi korkealle jalustalle jonne sinä todella kuulut!

      • Anonyymi

        No kiitos.. Mä en kyll oikeesti tarvii jalustaa.. Enkä ylistystä ratkasustani.. Mutta jos vilpittömästi vastasit niin kiitos. Tää ratkasu on aika haastava, haluaisin vaan oppia keinoja että jaksaisin ja pärjäisin näiden fiilisten kanssa.. Ehkä aika vie osan pois. Ehkä keskityn väärään asiaan..


    • Anonyymi

      Minä sain kesällä tietää miehen kuukausia kestäneestä salasuhteesta. Minä hetkeäkään tilaamatta sanoin hänelle, että meidän avioliitto oli sitten tässä. Minulla tietysti hiukan erilainen tilanne kuin sinulla. Mieheni harjoitti henkistä väkivaltaa minua kohtaan jo sitä ennen vuosia. Näin jälkeenpäin ihmettelen miksi siedin sellaista kohtelua. Eroa olin miettinyt pitkään, joten asian tultua ilmi ei ollut enää mitään tekosyytä lykätä eroa enää. Olin jollain tapaa jopa helpottunut.
      Sinuna miettisin kaksi kertaa jatkaako yhdessä ihmisen kanssa johon ei voi luottaa. Kun kerran pettää niin kynnys on matalampi seuraavalla kerralla ja sehän tulee heti kun vain tilaisuuden saa. Eihän se eroaminen mitään helppoa ole mutta pettäjä ei sun anteeksi antoa ansaitse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe