Maastavedossa vyö tukevasti ja kireällä.
Voimanostovyö aina tukena.
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin.
- Anonyymi
Kertoisitko miksi! Mikä on sen vaikutusmekanismi?
- Anonyymi
Mulle se on ollu toimiva mavessa enkä oo rikkonut mm. selkääni ja jäykkä vyö kireällä antaa varmuutta vaikka se vähän hengitystä vaikeuttaakin , se kuitenkin löysätään heti suorituksen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle se on ollu toimiva mavessa enkä oo rikkonut mm. selkääni ja jäykkä vyö kireällä antaa varmuutta vaikka se vähän hengitystä vaikeuttaakin , se kuitenkin löysätään heti suorituksen jälkeen.
Henkilökohtaisia oheisvaikutuksia.
Kun 65v ikäisenä vedin mavessa kapeaa pyramidia maksimi ykköseen niin viritin vyön submaksimi vaiheessa. Valmistautuesani maksimiin joka silloin oli pyramidissa 180kg, kävin selälleni, puhalsin keuhkot tyhjäksi, vedin vatsan sisään ja kiristin vyön niin tiukalle kuin pystyin. Oli tanakka olo!
Vedin sen ykkösen mutta alaspäin tullessa oli vyötä jo löysättävä.
Suihkussa ihmettelin takamuksen rypäleitä. Vyötä käyttäessä tuli treenialkkareiden takamukseen aina ruskea tahra.
Nyt tuo pirunmoinen vatsaonteloon puristettu, selkää tukeva paine, oli pullauttanut pukamat.
Vyön käyttöni loppui siihen. Olen vedellyt viimeiset 12 vuotta ilman vyötä.
Pitkän lätinäni sanoma. Jos havaitset treenialkkareissa takapuolen tuhraantumista niin harkitse miträ jatkossa teet!
- Anonyymi
Saa kai sitä käyttää. Itse en edes omista vaikka olen selkävaivainen.
- Anonyymi
Kannatan vyön käyttöä ,moni arastelee ja pelkää kommentteja . Vyö kireälle ja rinta rottingille korskeasti ja menoks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949