Maastavedossa vyö tukevasti ja kireällä.
Voimanostovyö aina tukena.
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin.
- Anonyymi
Kertoisitko miksi! Mikä on sen vaikutusmekanismi?
- Anonyymi
Mulle se on ollu toimiva mavessa enkä oo rikkonut mm. selkääni ja jäykkä vyö kireällä antaa varmuutta vaikka se vähän hengitystä vaikeuttaakin , se kuitenkin löysätään heti suorituksen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle se on ollu toimiva mavessa enkä oo rikkonut mm. selkääni ja jäykkä vyö kireällä antaa varmuutta vaikka se vähän hengitystä vaikeuttaakin , se kuitenkin löysätään heti suorituksen jälkeen.
Henkilökohtaisia oheisvaikutuksia.
Kun 65v ikäisenä vedin mavessa kapeaa pyramidia maksimi ykköseen niin viritin vyön submaksimi vaiheessa. Valmistautuesani maksimiin joka silloin oli pyramidissa 180kg, kävin selälleni, puhalsin keuhkot tyhjäksi, vedin vatsan sisään ja kiristin vyön niin tiukalle kuin pystyin. Oli tanakka olo!
Vedin sen ykkösen mutta alaspäin tullessa oli vyötä jo löysättävä.
Suihkussa ihmettelin takamuksen rypäleitä. Vyötä käyttäessä tuli treenialkkareiden takamukseen aina ruskea tahra.
Nyt tuo pirunmoinen vatsaonteloon puristettu, selkää tukeva paine, oli pullauttanut pukamat.
Vyön käyttöni loppui siihen. Olen vedellyt viimeiset 12 vuotta ilman vyötä.
Pitkän lätinäni sanoma. Jos havaitset treenialkkareissa takapuolen tuhraantumista niin harkitse miträ jatkossa teet!
- Anonyymi
Saa kai sitä käyttää. Itse en edes omista vaikka olen selkävaivainen.
- Anonyymi
Kannatan vyön käyttöä ,moni arastelee ja pelkää kommentteja . Vyö kireälle ja rinta rottingille korskeasti ja menoks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818