Suvin rahoittajat?

tietääkö joku?

Jos niin otan tiedon hyvin lämpimästi ja mielelläni vastaan, että kuka ja missä rahoittaa Vasemmistoliiton nykyistö varsin prameaa Suvin lakatuilla kynsillä edustettua toimintaa.Duunarit?

28

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serengeti

      Kylläpäs minullakin on kaikki syyt yhtyä epäilyksiisi, että duunareiden päänmenoksi Suvi-Anne ovelaa toimintaansa johtaa. Olipas hyvä kysymys. Pistipä todella miettimään.

    • jos...

      saisit kysymyksesi ymmärrettävämpään muotoon.

      • tietääkö joku

        Koetan kysyä vielä kerran lyhyesti:

        Kuka rahoittaa Vasemmistoliiton toimintaa (vaalikampanjoita, edustustoimintaa jne.)?!?!?!
        Eikös niillä ollut taloudellisia vaikeuksiakin joskus?!!!?Kuka ne auttoi niistä vaikeuksista?!!?!?!Joku antelias SAK:n järjestöpomoko vai sukanvarteen rahaa keränneet duunarit?!?!?!Vai saivatko avustusta ulkomailta?!?


      • Serengeti
        tietääkö joku kirjoitti:

        Koetan kysyä vielä kerran lyhyesti:

        Kuka rahoittaa Vasemmistoliiton toimintaa (vaalikampanjoita, edustustoimintaa jne.)?!?!?!
        Eikös niillä ollut taloudellisia vaikeuksiakin joskus?!!!?Kuka ne auttoi niistä vaikeuksista?!!?!?!Joku antelias SAK:n järjestöpomoko vai sukanvarteen rahaa keränneet duunarit?!?!?!Vai saivatko avustusta ulkomailta?!?

        Rahoituskysymyksetkin hoidetaan, ei tuurilla vaan taidolla.
        Onhan Suvi-Anne Siimes kuitenkin taitava poliitikko ja naisena ja puheenjohtajan ominaisuudessa hänellä on monta rautaa tulessa ja energiaa tuntuu riittävän ja kehittyvän lisää koko ajan.
        Puheenjohtajana hän on kuitenkin määrätietoinen ja päättäväinen. Aina ei varmaankaan ole helppoa naisena olla johtavalla paikalla. Silloin voi tuntua, että maailma on miesten.
        Suvi-Anne Siimeksellä on kuitenkin neuvottelutaitoa ja tarvittavaa rohkeutta vetää määrätietoista linjaa vasemmistoliitossa puheenjohtajana.


      • täydennys
        tietääkö joku kirjoitti:

        Koetan kysyä vielä kerran lyhyesti:

        Kuka rahoittaa Vasemmistoliiton toimintaa (vaalikampanjoita, edustustoimintaa jne.)?!?!?!
        Eikös niillä ollut taloudellisia vaikeuksiakin joskus?!!!?Kuka ne auttoi niistä vaikeuksista?!!?!?!Joku antelias SAK:n järjestöpomoko vai sukanvarteen rahaa keränneet duunarit?!?!?!Vai saivatko avustusta ulkomailta?!?

        Ensin kun luulin, että kysyt,onko Suvi-Annella varaa punaiseen kynsilakkaan ja muuhun ns ulkonäön ehostamiseen. Olkoon vaan kuinka vasemmistolainen, niin veikkaan, että hänellä on suuremmat tulot, kuin sinulla ja minulla yhteensä.

        Puolueen jäsenmaksutulot, puoluetuet ovat ainakin niitä tuloja, joilla puolue toimii. En minäkään muuta tiedä.

        Sen kyllä muistan, että muutama vuosi sitten kokoomuspuolue oli taloudellisesti siinä tilassa, että jos kysymys olisi ollut liikeyrityksestä, konkurssi olisi ovella koputellut.

        Mutta sitähän ei tarvitse keneltäkään kysyä, ketkä rahoittavat kokoomusta.


    • Ehei. Etkös olekaan tietoinen sitä salaisesta opimuksesta Eteläranta 10:n kanssa?
      Fagernäs on lupautunut maksamaan Suvi-Annen kynsilakat sillä edolla, että Hän pitaa Ten-
      nilän ja Seppäsen aisoissa!
      vom

      • Serengeti

        Kuitenkaan Esko ei sentä ole Suvi-Anne Siimeksen talutusnuorassa.
        Mellastakoon Suvi-Anne Siimes minun puolestani vaikka kuinka paljon tahansa, kunhan ei lähde puuttumaan asioihin, joista ei varmasti tiedä yhtään mitään.
        Esko takuulla tuntee EU:n perustuslain tarkoin ja siinä kyllä tulisi Suvi-Annen hieman nöyrempää asennetta pitää. Kaiken maailman nopean toiminnan joukot ja ei kun vain, mukaan vaan, soitellen sotaan ja kyllä EU:n perustuslaille, sanoo Suvi-Anne Siimes.
        Rahaa tarvitaan ja rahan voimalla pelataan, mutta minullakin niin paljon on tietoa,vaikkei rahaa, että täydellisesti olen Eskon puolella.Esko on mies paikallaan.
        Sorry alkuperäinen, meni vähän sivu aiheen, mutta suututti todella, että kukaan voi edes mitään tuollaista Eskosta esittääkään.Esko on suoraselkäinen, voimakastahtoinen,vahvaluontoinen mies,ja arvomaailmaltaan täydellisen esimerkillinen ja upea poliitikko.
        Niin että Vomin ehdotukseen rahan käytöstä ei kyllä minkäänlainen rahamäärä edes riittäisikään!


      • julkista sen
        Serengeti kirjoitti:

        Kuitenkaan Esko ei sentä ole Suvi-Anne Siimeksen talutusnuorassa.
        Mellastakoon Suvi-Anne Siimes minun puolestani vaikka kuinka paljon tahansa, kunhan ei lähde puuttumaan asioihin, joista ei varmasti tiedä yhtään mitään.
        Esko takuulla tuntee EU:n perustuslain tarkoin ja siinä kyllä tulisi Suvi-Annen hieman nöyrempää asennetta pitää. Kaiken maailman nopean toiminnan joukot ja ei kun vain, mukaan vaan, soitellen sotaan ja kyllä EU:n perustuslaille, sanoo Suvi-Anne Siimes.
        Rahaa tarvitaan ja rahan voimalla pelataan, mutta minullakin niin paljon on tietoa,vaikkei rahaa, että täydellisesti olen Eskon puolella.Esko on mies paikallaan.
        Sorry alkuperäinen, meni vähän sivu aiheen, mutta suututti todella, että kukaan voi edes mitään tuollaista Eskosta esittääkään.Esko on suoraselkäinen, voimakastahtoinen,vahvaluontoinen mies,ja arvomaailmaltaan täydellisen esimerkillinen ja upea poliitikko.
        Niin että Vomin ehdotukseen rahan käytöstä ei kyllä minkäänlainen rahamäärä edes riittäisikään!

        puoluerahoituksen nimittäin


      • Serengeti
        julkista sen kirjoitti:

        puoluerahoituksen nimittäin

        Kuuleekin, nykyisen salarakkaiden olemassaolon aikakaudella!


      • suvi-anne siimeskö?
        Serengeti kirjoitti:

        Kuuleekin, nykyisen salarakkaiden olemassaolon aikakaudella!

        onko sekin koaliittiossa mukana?


      • Serengeti
        suvi-anne siimeskö? kirjoitti:

        onko sekin koaliittiossa mukana?

        Mitenkäs rahoitusasiat muutenkaan olisi järkevästi selitettävissä...kertokoon ken pystyy??


      • onko se
        Serengeti kirjoitti:

        Mitenkäs rahoitusasiat muutenkaan olisi järkevästi selitettävissä...kertokoon ken pystyy??

        sitten maksullinen??


      • Serengeti
        onko se kirjoitti:

        sitten maksullinen??

        Ilmaiseksiko kuvittelit hänen toimintaansa harjoittavan??


      • on maksuväline
        Serengeti kirjoitti:

        Ilmaiseksiko kuvittelit hänen toimintaansa harjoittavan??

        jossa kansa maksaa kaiken


      • Serengeti
        on maksuväline kirjoitti:

        jossa kansa maksaa kaiken

        Asia viimeinkin!


      • sinulle on selvinnyt
        Serengeti kirjoitti:

        Asia viimeinkin!

        jäi epäselväksi, joten etkö voi kertoa tarkasti?!!


      • Serengeti
        sinulle on selvinnyt kirjoitti:

        jäi epäselväksi, joten etkö voi kertoa tarkasti?!!

        Jotta koskaan ei tiedä, millä oksalla se piru istuu, joten elä siis elämääsi ketunhäntä kainalossa, ettet vain sahaa vahingossa omaa oksaasi!!
        Vielä selvennykseksi, ihminen on ihmiselle susi lampaan vaatteissa!!


      • tuokin
        Serengeti kirjoitti:

        Jotta koskaan ei tiedä, millä oksalla se piru istuu, joten elä siis elämääsi ketunhäntä kainalossa, ettet vain sahaa vahingossa omaa oksaasi!!
        Vielä selvennykseksi, ihminen on ihmiselle susi lampaan vaatteissa!!

        mahtanee tarkoittaa??


      • Serengeti
        tuokin kirjoitti:

        mahtanee tarkoittaa??

        Se on kunnon poliitikon hyvin selkeää, hienosti tiivistettyä,pelkästään täyttä asialinjalla pitäytyvää keskustelun jatketta.
        Rahoittajasta ei kai kenelläkään enää liene epäselvyyttä!!!


      • on epäselvyyttä
        Serengeti kirjoitti:

        Se on kunnon poliitikon hyvin selkeää, hienosti tiivistettyä,pelkästään täyttä asialinjalla pitäytyvää keskustelun jatketta.
        Rahoittajasta ei kai kenelläkään enää liene epäselvyyttä!!!

        Sano Serengeti ääneen (ja halutessasi kirjoita), että kuka se on?? Ei salailua&vihjailua kiitos!!!!
        (Mikäli on epäselvää niin; Suvin rahoittaja on??)


      • on epäselvyyttä
        Serengeti kirjoitti:

        Se on kunnon poliitikon hyvin selkeää, hienosti tiivistettyä,pelkästään täyttä asialinjalla pitäytyvää keskustelun jatketta.
        Rahoittajasta ei kai kenelläkään enää liene epäselvyyttä!!!

        Sano Serengeti ääneen (ja halutessasi kirjoita), että kuka se on?? Ei salailua&vihjailua kiitos!!!!
        (Mikäli on epäselvää niin; Suvin rahoittaja on??)


      • Serengeti
        on epäselvyyttä kirjoitti:

        Sano Serengeti ääneen (ja halutessasi kirjoita), että kuka se on?? Ei salailua&vihjailua kiitos!!!!
        (Mikäli on epäselvää niin; Suvin rahoittaja on??)

        Se on kuule näin, että Shakki-matti ja tasapeli....siirrän vastausvuoron toverilleni, koska minä en ole se pääpiru tässä enkä näin ollen asiasta vastuuta ota."Kyllä kansa tietää" on vanha totuus, eikö?? Toisin sanoen, vastaus on alkuperäisen viestissä, duunarin selkärangastahan ne rahat revitään.


      • ehdotat
        Serengeti kirjoitti:

        Se on kuule näin, että Shakki-matti ja tasapeli....siirrän vastausvuoron toverilleni, koska minä en ole se pääpiru tässä enkä näin ollen asiasta vastuuta ota."Kyllä kansa tietää" on vanha totuus, eikö?? Toisin sanoen, vastaus on alkuperäisen viestissä, duunarin selkärangastahan ne rahat revitään.

        en suostu vaan teen kuningasmatin (heinäluomalle!)


      • Serengeti
        ehdotat kirjoitti:

        en suostu vaan teen kuningasmatin (heinäluomalle!)

        Onkin ainesta. Nouskoon Heinäluoma vaan johtajan pallille ja Sdp:n peli on menetetty.
        Laitetaankin ne vaan maksamaan kaikki työväestön kärsimät menetykset, heissähän se vika onkin.
        Seppänen tekee parhaansa EU:ssa ja Siimes hangoittelee vastaan minkä ennättää.Vaan eiköhän tyyli hänelläkin muutu, kun nallekarhumainen Paavo Lipponen jättää puheenjohtajan paikan eikä Siimeksellä enää ole taustapirua tukemassa ajatuksiaan.
        Toivottavasti olemme samoilla linjoilla ja Siimeksen toiminnan rahoituskaan ei pian enää kismitä, kun rahan käyttö on yleistä hyvää edistävää. Näin se tapahtuu! Jess!!


    • ????

      ehkäpä se on itse stasi joka rahoittaa vasemmistoliiton puuhastelut,auttanut ahdingosta ulos jne.eikös se puolue pidä sisällään joitakin "entisiä" ilmiantajia?

      • Serengeti

        Ole meidän puolella, niin olet meitä vastaan.
        Pentti Tiusaseen kai vihjaat? Tiusanenhan on kuitenkin korkeasti koulutettu ja eduskunnassa ympäristövaliokunnan puheenjohtajana. Uskon, että hänellä ovat arvot kohdallaan ja vasemmistoliiton kansanedustajana aito ja rehellinen työläisten etujen puolesta puhuja.
        Eikö ole hyvä, että vasemmistoliitossakin on korkeasti koulutettuja kansanedustajia? Yhdellä sun toisella kansanedustajalla on menneisyydessään mustia aukkoja, vaan nykyinen toiminta Tiusasellakin kertoo, että mies on aito vasemmistoliiton ihminen. Vaan millä puolella se Sinä oletkaan???


      • ????
        Serengeti kirjoitti:

        Ole meidän puolella, niin olet meitä vastaan.
        Pentti Tiusaseen kai vihjaat? Tiusanenhan on kuitenkin korkeasti koulutettu ja eduskunnassa ympäristövaliokunnan puheenjohtajana. Uskon, että hänellä ovat arvot kohdallaan ja vasemmistoliiton kansanedustajana aito ja rehellinen työläisten etujen puolesta puhuja.
        Eikö ole hyvä, että vasemmistoliitossakin on korkeasti koulutettuja kansanedustajia? Yhdellä sun toisella kansanedustajalla on menneisyydessään mustia aukkoja, vaan nykyinen toiminta Tiusasellakin kertoo, että mies on aito vasemmistoliiton ihminen. Vaan millä puolella se Sinä oletkaan???

        en ole ilmiantaja joten jääkööt nimi johon viittasin kirjoituksessani vaikka mustaan aukkoon. Minulla ei henkilökohtaisesti ole korkeasti koulutettuja kansanedustajia vastaan mitään, kunhan työskentelevät eettisesti sekä moraalisesti siltä arvomaailma pohjalta jonka he ovat omaksuneet alkaessaan työskentelemään ihmisten puolesta.On muuten kansanedustajia jotka ovat ns.vaihtaneet puoluetta ja siirtyneet toiseen puolueeseen,,onhan sekin tietynlaista takin kääntämistä,puolueideologian hylkäämistä,vannoutunut vasemmistolainen tuskin puoluetta vaihtaa?tai jos/kun vaihtaa mikä voisi olla siihen syynä?viittasit kyseiseen kansanedustajaan,,hän on ympäristövaliokunnan puheenjohtaja yms.ympäristövaliokunnassa puhutaan mm.kioton ilmastosopimuksesta,,öljyntorjuntayksikön perustamisesta,,,myös erilaiset tiehankkeet kuten rantarata,ja muut logistiikan kannalta merkittävät tie/ratahankkeet ovat aika lähellä hänen sydäntään.Mikä on silloin työläisen ,suomalaisen työläisen asema?politiikkaa voi tehdä monella tavalla,jolloin myös tavallinen työläinen otetaan huomioon ja hänen ääntään ja tarpeitaan kuunnelllaan,,aidosti.


      • Serengeti
        ???? kirjoitti:

        en ole ilmiantaja joten jääkööt nimi johon viittasin kirjoituksessani vaikka mustaan aukkoon. Minulla ei henkilökohtaisesti ole korkeasti koulutettuja kansanedustajia vastaan mitään, kunhan työskentelevät eettisesti sekä moraalisesti siltä arvomaailma pohjalta jonka he ovat omaksuneet alkaessaan työskentelemään ihmisten puolesta.On muuten kansanedustajia jotka ovat ns.vaihtaneet puoluetta ja siirtyneet toiseen puolueeseen,,onhan sekin tietynlaista takin kääntämistä,puolueideologian hylkäämistä,vannoutunut vasemmistolainen tuskin puoluetta vaihtaa?tai jos/kun vaihtaa mikä voisi olla siihen syynä?viittasit kyseiseen kansanedustajaan,,hän on ympäristövaliokunnan puheenjohtaja yms.ympäristövaliokunnassa puhutaan mm.kioton ilmastosopimuksesta,,öljyntorjuntayksikön perustamisesta,,,myös erilaiset tiehankkeet kuten rantarata,ja muut logistiikan kannalta merkittävät tie/ratahankkeet ovat aika lähellä hänen sydäntään.Mikä on silloin työläisen ,suomalaisen työläisen asema?politiikkaa voi tehdä monella tavalla,jolloin myös tavallinen työläinen otetaan huomioon ja hänen ääntään ja tarpeitaan kuunnelllaan,,aidosti.

        Samassa veneessä ollaan. Kalan saaliskin jaetaan, vaikkei tosin ihan tasan, saa soutajat perkuutähteitä kasan.Niin että toiset soutaa ja toiset vähän melalla avittaa.
        Olisikohan sheriffillämme tyhjentävä,selkeä polittinen vastaus ongelmaan, sen jälkeen kun on poistanut tämän viestini asiattomana, ei poliittisena viestinä. Kunnon duunarihan on nöyrä, kiltti ja kuuliainen, eikä purnaa.

        Onhan Pentti Tiusanen lääkäri ja hänellä on käytännön näkemystä terveydenhoitoasioihin.
        Ympäristö on yhteinen asiamme. Jos luonto pärjääkin ilman ihmistä, niin ei ihminen ilman luontoa.Hyöty ei ehkä työläisen näkökulmasta ole suoraan nähtävissä, mutta pitkässä juoksussa ympäristövaliokunnan työskentely on myös työläisen hyvinvointia, Kaikki vaikuttaa kaikkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe