Hyljeksitty mies

Anonyymi

Olen 66 vuotias vammainen, vasenkätinen ja avioliiton ulkopuolella syntynyt yksinäinen mies.

Perhettä minulla ei ole koskaan ollut.

Luonteeltani olen kuitenkin kiltti, empaaattinen ja rehellinen.

Ystävyyssuhteita on vaikea luoda ja säilyttää.

Kurjaa.

13

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä murehdi suomessa on paljon yksinäisiä miehiä olen hyvin sopeutunut mies.Ehkä tämä kuuluu elämään.Naisetkin monet heistä ovat yksinäisiä toivotan kaikille jaksamista hymyillään kun tavataan toisiamme kauppa reissulla.

• Anonyymi

Maailmassa ei nössöt menesty, pitää olla kova ja vahva.

• Anonyymi

Liity yhteisöihin, vapaaehtoistyöhön, seuroihin, järjestöihin. Voit niistä löytää sielunkumppanin.

• Anonyymi

Kyllä on turha vanhemmalla iällä liittyä esim eläkeläisten yhdistykseen, niissä on jo ne valmiit kuppikunnat joihin ei uusia mahdu. Ei vaivauduta edes tervehdykseen vastaamaan kun menee yhdistyksen "kokoukseen" ja katsotaan siihen malliin että tekee mieli lähteä samantien ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on turha vanhemmalla iällä liittyä esim eläkeläisten yhdistykseen, niissä on jo ne valmiit kuppikunnat joihin ei uusia mahdu. Ei vaivauduta edes tervehdykseen vastaamaan kun menee yhdistyksen "kokoukseen" ja katsotaan siihen malliin että tekee mieli lähteä samantien ulos.

Siis tuo on totta! Vammaisten yli puhutaan aina ja me ei olla minkään arvoisia. Tuo kun sanotaan että mene harrastustoimintaan toimii terveillä. Tai onko se tarkoittaa että vammaisen mahdollisuus saada hyvä ihmissuhde olisi tyytyä itsensä kaltaiseen.

Sitähän se on terveillä kun että kun ollaan itsensä kaltaisen kanssa, niin kaikki menee perseelle

Terveisin pitäkää tunkkinne. aputoiminimi kuollaan sitä vielä teilläkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tuo on totta! Vammaisten yli puhutaan aina ja me ei olla minkään arvoisia. Tuo kun sanotaan että mene harrastustoimintaan toimii terveillä. Tai onko se tarkoittaa että vammaisen mahdollisuus saada hyvä ihmissuhde olisi tyytyä itsensä kaltaiseen.

Sitähän se on terveillä kun että kun ollaan itsensä kaltaisen kanssa, niin kaikki menee perseelle

Terveisin pitäkää tunkkinne. aputoiminimi kuollaan sitä vielä teilläkin

huh, jopas oli aikamoinen ristiriita tässä!
        Olet vammainen, mutta et halua vammaista seurustelukumppania etkä vammaisia kavereita!
        Sulla saa olla seula päällä joka erottelee "teikäläiset" pois, mutta terveiden pitäisi ottaa sut avosylin vastaan.

• Anonyymi

HYLJEKSITTY mies: mikä on vammasi?
      Minä olen pian 68v vainen, leskeksi jäänyt, yksinäinen. Etsin kaveria itselleni.
      Jos haluat vastata tällä samalla sivulla, kirjoita isolla HYLJEKSITTY niin tunnistan sinut.

• Anonyymi

Olen 63 vuotias, vasenkätinen ja avioliiton ulkopuolella syntynyt. Eikä ole kumpikaan "vamma" haitannut ystävien saamista eikä elämää millään tavalla.

• Anonyymi

Se on aivan eri olla yksin ja terve kuin vammainen. Itse olen päättänyt että minulla on riittävästi kokemusta naisista jotka tunkee liian lähelle vaikka tietävät asian toisenkin puolen ja sen, että hekin voisivat toimia toisin. Olen siis päättänyt etten halua tutustua naisiin lähemmin.

Typeriä kommentteja kyllä tulee. Parasta se, että annetaan lupa olla yhteyksissä esim tekstarilla tai soittamalla, mutta itse ei heitetä sitä ensimmäistäkään ja anneta sitä arjen asian ulkopuolista aihetta.

Naiset on niin keinomielisiä kun itsellä asiat sujuu.

Terveisin m70

• Anonyymi

Vasenkätisyys ei haittaa kenenkään elämää niin pahasti että sen takia jää yksin.
        Avioliiton ulkopuolella syntyminen ei myöskään haittaa aikuisen ihmisen elämää tippaakaan, eikä ole ongelma parisuhteelle ollut koskaan. Aviottomia lapsia on ollut maailman sivu.

Vammaisuus on este monille ihmisille, toisille taas pelkkä hidaste, joillekin jopa mahdollisuus saada yhteiskunnalta enemmän apua ja parempi sosiaalinen asema.

Aikuinen ihminen, moni vammainenkin, voi päättää millaisena haluaa elämänsä elää.
        Vammaisille on olemassa palveluita, kerhoja ja aktiviteetteja. Kannattaa kääntyä järjestöjen puoleen. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasenkätisyys ei haittaa kenenkään elämää niin pahasti että sen takia jää yksin.
        Avioliiton ulkopuolella syntyminen ei myöskään haittaa aikuisen ihmisen elämää tippaakaan, eikä ole ongelma parisuhteelle ollut koskaan. Aviottomia lapsia on ollut maailman sivu.

Vammaisuus on este monille ihmisille, toisille taas pelkkä hidaste, joillekin jopa mahdollisuus saada yhteiskunnalta enemmän apua ja parempi sosiaalinen asema.

Aikuinen ihminen, moni vammainenkin, voi päättää millaisena haluaa elämänsä elää.
        Vammaisille on olemassa palveluita, kerhoja ja aktiviteetteja. Kannattaa kääntyä järjestöjen puoleen. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.

Jep!

Kyllähän kaikilla on ne omat piirit missä ollaan. Itse olen liikuntavammaiset mies ja olen kohdannut vaikka minkälaisia lähestymistä naisilta ihan normi arjessa. Niitä voi olla vaikka kaupan kassalta.

Mutta me emme ole naisen mielessä jos nainen oikeasti on etsimässä juttuseuraa jolle purkaa mieltä. Tuo edellä mainittu harrastus piiri juttu on täyttä paskaa. Parasta mitä olen kuullut on tuo lupa ottaa yhteyttä eikä ihminen itse heitä itse sitä ekaa viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep!

Kyllähän kaikilla on ne omat piirit missä ollaan. Itse olen liikuntavammaiset mies ja olen kohdannut vaikka minkälaisia lähestymistä naisilta ihan normi arjessa. Niitä voi olla vaikka kaupan kassalta.

Mutta me emme ole naisen mielessä jos nainen oikeasti on etsimässä juttuseuraa jolle purkaa mieltä. Tuo edellä mainittu harrastus piiri juttu on täyttä paskaa. Parasta mitä olen kuullut on tuo lupa ottaa yhteyttä eikä ihminen itse heitä itse sitä ekaa viestiä.

Miksi ihmeessä pitäisi heti "purkaa mieltä"!

Sillon kun lähestyy tuntematonta ihmistä, tapaamista kannattaa ajatella positiivisen kautta, jutellaan mukavia ja iloisista asioista. Ollaan myönteisiä ja kivaa seuraa, ei kenenkään tarvitse eikä pidä olla sen toisen likasanko jolle suolletaan vanhat erot sun muut paskat elämäntapahtumat.
        Ei kukaan jaksa, eikä kenenkään tarvitse, kuunnella tuntemattomalta, tai puolitutulta, ihmiseltä negatiivista pas*aa, miten maailma hyljeksii, miten ei oo kavereita, miten tämä tai tuo asia haittaa sosiaalisten kontaktien luomista tai miten maailma potkii.

Sama se on harrastuksissa. Ei muiden ihmisten pariin tulla purkamaan sielun traumoja. Sinne tullaan juttelemaan ja pitämään hauskaa, unohtamaan arjen huolet ja murheet, nauretaan ja tehdään elämästä himpun verran kivampi. Tehdään juttuja sen verran kuin kunto sallii ja antaa myöden. Kaikilla meillä on omat ongelmamme.

Ei ystäviä saa vinkumalla eikä ruikuttamalla.
        Traumat ja murheet puretaan terapeuteille, lääkäreille ja mielenterveystoimiston porukalle. Vasta sitten kun on tultu tutuiksi, voidaan jokunen sana vaihtaa murheellisemmistakin asioista. Mutta ei koko aikaa eikä joka kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi heti "purkaa mieltä"!

Sillon kun lähestyy tuntematonta ihmistä, tapaamista kannattaa ajatella positiivisen kautta, jutellaan mukavia ja iloisista asioista. Ollaan myönteisiä ja kivaa seuraa, ei kenenkään tarvitse eikä pidä olla sen toisen likasanko jolle suolletaan vanhat erot sun muut paskat elämäntapahtumat.
        Ei kukaan jaksa, eikä kenenkään tarvitse, kuunnella tuntemattomalta, tai puolitutulta, ihmiseltä negatiivista pas*aa, miten maailma hyljeksii, miten ei oo kavereita, miten tämä tai tuo asia haittaa sosiaalisten kontaktien luomista tai miten maailma potkii.

Sama se on harrastuksissa. Ei muiden ihmisten pariin tulla purkamaan sielun traumoja. Sinne tullaan juttelemaan ja pitämään hauskaa, unohtamaan arjen huolet ja murheet, nauretaan ja tehdään elämästä himpun verran kivampi. Tehdään juttuja sen verran kuin kunto sallii ja antaa myöden. Kaikilla meillä on omat ongelmamme.

Ei ystäviä saa vinkumalla eikä ruikuttamalla.
        Traumat ja murheet puretaan terapeuteille, lääkäreille ja mielenterveystoimiston porukalle. Vasta sitten kun on tultu tutuiksi, voidaan jokunen sana vaihtaa murheellisemmistakin asioista. Mutta ei koko aikaa eikä joka kerta.

Aaaamen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe