No teidän suhde loppu ennen kuin kerkesi edes alkaa.
Kylläpä oli kestävä suhde niillä ja muka vahvat tunteet, saanen nauraa edes vähän teille
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä edelleen rakastan häntä mutta hän teki erittäin selväksi että jos en hyväksy tota hänen käytöstä ja sitten vielä mun pitää hyväksyä hänen suhteet tulevat ja nykyiset ja entiset ja jos en hyväksy nii ludem jättää mut niin mitä helvettiä mun pitäis tehdä kun mulla on oikeesti ne aidot tunteet ja sen takia en hyväksy mitään avoimia suhteita
- Anonyymi
Näytä mulle, että rakastat. Pidä hyvänä ja helli. Sä oot sanonut, että tyydytät mut täysin. Oisko aika tehdä niin..kyllä sä tiedät etten muita kaipaa, jos saan tarpeeksi kotona huomiota ja hellyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä mulle, että rakastat. Pidä hyvänä ja helli. Sä oot sanonut, että tyydytät mut täysin. Oisko aika tehdä niin..kyllä sä tiedät etten muita kaipaa, jos saan tarpeeksi kotona huomiota ja hellyyttä.
No tuu mun viereen niin mä tyydytän sut täydellisesti ja monta kertaa. Saat mut kirjaimellisesti kokonaan omistaa kun ollaan oikeesti suhteessa ja poistat ne kuvat jooko rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuu mun viereen niin mä tyydytän sut täydellisesti ja monta kertaa. Saat mut kirjaimellisesti kokonaan omistaa kun ollaan oikeesti suhteessa ja poistat ne kuvat jooko rakas.
Milloin mä saan tulla rakas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327