Miksi mies pitää naista huonossa suhteessa? Miksi ei vain lopeta suhdetta? Miehen käytös, puheet, viestit on rumia, haukkuu, solvaa rumin sanankääntein. Kauniita sanoja, kehuja tai edes mukavia lämpimiä sanoja ei käytä. Kaikki on kehnon seksin ympärillä, ei ole kynttiläillallisia eikä lomareissuja, mitä muistella. Suhde ei johda mihinkään, kun mies ei halua ottaa taloudellista vastuuta mistään. Kaikin tavoin koen, että mies ei ole minuun kiintynyt, rakastunut eikä sitoutunut. Ei ole Mikä on kun mies ei vain lopeta suhdetta, mikä on täysin kuollut?
Mies käyttäytyy rumasti
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä on hyöty mielessä suhteessa kanssasi? Tämä tuli ekana mieleen. Saa enemmän kuin antaa?
- Anonyymi
Jos se on hänen käsityksensä normaalista suhteessa olosta? Jos nainen on vastuullinen järkevä aikuinen, hän osaa päättää myös itse suhteen.
- Anonyymi
Niin nainen on järkevä, vastuullinen aikuinen, mutta miksi mies ei ole? Miksi naisen pitäisi olla suhteessa se, joka on vastuussa? Miksi mies ei voi rehellisesti kertoa ettei ole tunteita, miksi mies väkisin jatkaa suhdetta?
- Anonyymi
Miksi nainen väkisin jatkaa suhdetta?
- Anonyymi
Oletko lapsi joka täällä vastailee. Aloituksessa on kyse miehestä.
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Olisi mukava kuulla miesten vastauksia tähän. Jos edes anonyyminä uskaltaisivat vastailla
- Anonyymi
Se saa suhteesta haluamansa eli seksiä, yleistä naisvihamielisyyttä, katsoo, ettei vaihtamalla parane.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321