Niin. Kuinka suuria määriä kilometrejä Fordit usein teillä kestävät? Mikä on suurin määrä minkä olette ajaneet? Sukulaisilla Fordeja ja ei muute oo vaihtoon menny ennen koneen hajoamista ja melkein varma oon et parhaimmillaan mennyt taksimersujen lukemiin. Ainakin ne vanhat diesel mondeot ovat menneet todella kauan. Yhdellä sukulaisella tais mittari pyörähtää vuoden 99 mondeossa ympäri ja vielä senkin jälkeen kesti todella kauan ja edelleen käytössä koiran nukkumapaikkana. Eikä noi bensakoneetkaan oo kauas siitä miljoonasta jääneet ja usein olisivat vielä toimineet, mutta runsaan öljynkulutuksen takia jääneet seisontaan. Maaseudulla on mahdollisuus seisottaa autoja pihassa joten ei tartte luopua :) Aina käytetty Ford tilalle ja taas pitkään kestäneet. Toki se johtuu myös sukulaisteni taidoista korjata autoja. Varmaan arvokkain Ford mun suvulla on 1000€ joten eihän siihen kannata mitään liikkeessä tehdäkään, mutta kun itse huoltaa nii ei tuu kalliiksi ku Fordilla niin halvat osat. Ja saahan niistä seisonnassakin olevista osia, kun usein samaa vuosimallia.
Minkä verran olette ajaneet Fordeillanne?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927