Saako TE toimiston virkailija Googlettaa työnhakijan?

Anonyymi

Saako TE toimiston virkailija Googlettaa työnhakijan?
Olin ollut vähän aikaa sitten yhteydessä TE-palveluihin nyt huomasin, että joku TE-toimiston anonyymi virkailija on käynyt lukemassa Linkedin-profiiliani tämän jälkeen. Onko se luvallista heille? Saavatko he Googlettaa sinut ja etsiä tietojasi netistä?

28

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sitä vartenhan linkedin on, että verkostoidutaan. Linkedinissä ulkopuolinen näkee ylätason profiilitiedot. Sisältöä ei näe ellet ole antanut linkedin näkyvyyksiä. Riippuu siitä paljonko Privacya/julkisuutta haluat linkedinissä ylläpitää. Virkailija voi tutkia profiiliasi yksityishenkilönä. Varmaan itsekin etsit muiden Linkedintetoja voidaksesi saada verkostosi laajentumaan. Monella on se 500 kontaktia, Villi länsihän se on.

      • Anonyymi

        Et vastannut kysymykseeni. Tottakai muut saa Googlettaa mutta esim tulevalta tyonantajalta työnhakijan Googlettaminennon kiellettyä. Päteekö sama Te toimiston virjailijoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni. Tottakai muut saa Googlettaa mutta esim tulevalta tyonantajalta työnhakijan Googlettaminennon kiellettyä. Päteekö sama Te toimiston virjailijoihin?

        jos olisin TE-virkailija niin tutkisin kaikki paikat joissa listoillani oleva työtön työnhakija mahdollisesti on näkyvillä. Etsisin tietoa jota työtön ei halua tai ymmärrä paljastaa minulle. Myös sen lähes julkisen Linkedinin. En olisi työttömän suurin miellyttäjä enkä työttömän paijaaja. Saattaisin toimia kenties asetuksien vastaisesti etsiessäni jälkiä työttömän todellisuudesta, Toimin ensisijaisesti työssäkäyvien veronmaksajain antamalla mandaatilla. Se on minun moraalinen kompassini. He työssäkäyvät kun maksavat lystin. Tarkoituksenani on työllistää mahdollsimman monta työtöntä. Olisin yhteiskunnan paras hyväntekijä nro 1. Kaikki työttämät eivät siitä tietenkään tykkäisi.

        Jos TE toimiston virkailija etsii googlesta yksityhenkilönä tietoa työttömästä niin se on sillon allright hommaa. Jos hänen päässänsä sen sijaan on TE-virkailijan hattu silloin hänen on tyytyminen työttömän mahdoillisesti kertomiin satuihin. Hän ei voisi tarkistaa ja verifioida totuuttaa Linkedinistäkään. Riippuu siitä millainen hattu TE-ihmisellä on pääsäänsä kun hän avaa Linkedin tietokannan Leikkiihän työtönkin omaa hattuleikkiänsä. Jotkut ovat siinä hattuhommassa mestareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olisin TE-virkailija niin tutkisin kaikki paikat joissa listoillani oleva työtön työnhakija mahdollisesti on näkyvillä. Etsisin tietoa jota työtön ei halua tai ymmärrä paljastaa minulle. Myös sen lähes julkisen Linkedinin. En olisi työttömän suurin miellyttäjä enkä työttömän paijaaja. Saattaisin toimia kenties asetuksien vastaisesti etsiessäni jälkiä työttömän todellisuudesta, Toimin ensisijaisesti työssäkäyvien veronmaksajain antamalla mandaatilla. Se on minun moraalinen kompassini. He työssäkäyvät kun maksavat lystin. Tarkoituksenani on työllistää mahdollsimman monta työtöntä. Olisin yhteiskunnan paras hyväntekijä nro 1. Kaikki työttämät eivät siitä tietenkään tykkäisi.

        Jos TE toimiston virkailija etsii googlesta yksityhenkilönä tietoa työttömästä niin se on sillon allright hommaa. Jos hänen päässänsä sen sijaan on TE-virkailijan hattu silloin hänen on tyytyminen työttömän mahdoillisesti kertomiin satuihin. Hän ei voisi tarkistaa ja verifioida totuuttaa Linkedinistäkään. Riippuu siitä millainen hattu TE-ihmisellä on pääsäänsä kun hän avaa Linkedin tietokannan Leikkiihän työtönkin omaa hattuleikkiänsä. Jotkut ovat siinä hattuhommassa mestareita.

        Kuka haluaa tuollaiselle työnantajalle töihin joka kyttää 24/7 7 päivänä viikossa vuosikymmenten ajan joka iikkisen pikkuruisen tietosi sekunnin tuhannesosan tarkkuudella vanhan ajan Stasi-tyyliin? Kannattaisko katsoa peiliin miksi niitä työntekijöitä ei juuri teidän puljussa näy eikä innokkaita tulvi vapaaehtoisesti ovista ja ikkunoista kuten muilla työnantajilla vaan töihin pitää pakottamalla pakottaa, manipuloida, ostaa, lahjoa jne?


      • Anonyymi

        Virkailija ei saisi tutkia someprofiilejasi kuten eivät työantajatkaan ellet ole antanut siihen itse lupaa.


      • Anonyymi

        Voi olla yrittänyt löytää sinun tekemisistä jotain laitonta, esim. Että olet samaan aikaan sekä töissä että työttömänä, siis että huijaat. Ehkä näitä on joitain jäänyt kiinni. On kattonu matchaako linkediiniin laittamasi tiedot heidän tietojen kanssa. Tai sit ylipäänsä tsekannu monien työttömien julkisia profiileja, onko osannu tehdä hyvin vai ei, ja sit jos ei, laittaa sen henkilön cv kurssille, työnhakukurssille, siellä tehdään kädestä pitäen noita linkedin profiileja. En tosta suuttuis, mut hyvä kun tuli ilmi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olisin TE-virkailija niin tutkisin kaikki paikat joissa listoillani oleva työtön työnhakija mahdollisesti on näkyvillä. Etsisin tietoa jota työtön ei halua tai ymmärrä paljastaa minulle. Myös sen lähes julkisen Linkedinin. En olisi työttömän suurin miellyttäjä enkä työttömän paijaaja. Saattaisin toimia kenties asetuksien vastaisesti etsiessäni jälkiä työttömän todellisuudesta, Toimin ensisijaisesti työssäkäyvien veronmaksajain antamalla mandaatilla. Se on minun moraalinen kompassini. He työssäkäyvät kun maksavat lystin. Tarkoituksenani on työllistää mahdollsimman monta työtöntä. Olisin yhteiskunnan paras hyväntekijä nro 1. Kaikki työttämät eivät siitä tietenkään tykkäisi.

        Jos TE toimiston virkailija etsii googlesta yksityhenkilönä tietoa työttömästä niin se on sillon allright hommaa. Jos hänen päässänsä sen sijaan on TE-virkailijan hattu silloin hänen on tyytyminen työttömän mahdoillisesti kertomiin satuihin. Hän ei voisi tarkistaa ja verifioida totuuttaa Linkedinistäkään. Riippuu siitä millainen hattu TE-ihmisellä on pääsäänsä kun hän avaa Linkedin tietokannan Leikkiihän työtönkin omaa hattuleikkiänsä. Jotkut ovat siinä hattuhommassa mestareita.

        "Toimin ensisijaisesti työssäkäyvien veronmaksajain antamalla mandaatilla. Se on minun moraalinen kompassini. He työssäkäyvät kun maksavat lystin. Tarkoituksenani on työllistää mahdollsimman monta työtöntä."

        Mutta osaako hän kera moraalisen kompanssinsa työllistää yhdenkään työttömän sellaiseen työpaikkaan jota ei ole olemassakaan?

        Ja mitä se moraalinen kompanssi kertoo siitä kuka on tehnyt ne päätökset joitten seurauksena jotain työpaikkaa ei jossain jostainsyystä ole olemassakaan? Onko se päätöksen tekijä ollut yksi tai useampi työtön vaiko joku muu taho?

        Tai jospa on kuin onkin jossain ihka aito avoin työpaikka ja siihen yhteen vapaaseen työpaikkaan ollaan palkkamassa vain yksi työntekijä, niin osaako hän kera moraalisen kompansinsa työllistää siihen yhteen avoimeen työpaikkaan monta työnhakijaa?

        Tai jospa on jossain peräti 10 avointa työpaikkaa, ja niihin kun uusi työntekijä palkataan niin keskimäärin peräti 7:ään työpaikkaan palkataan työpaikasta toiseen vaihtaja, niin osaako hän kera moraalisen kompanssinsa kumminkin työllistää niihin 10 vapaaseen työpaikkaan 10 työtöntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toimin ensisijaisesti työssäkäyvien veronmaksajain antamalla mandaatilla. Se on minun moraalinen kompassini. He työssäkäyvät kun maksavat lystin. Tarkoituksenani on työllistää mahdollsimman monta työtöntä."

        Mutta osaako hän kera moraalisen kompanssinsa työllistää yhdenkään työttömän sellaiseen työpaikkaan jota ei ole olemassakaan?

        Ja mitä se moraalinen kompanssi kertoo siitä kuka on tehnyt ne päätökset joitten seurauksena jotain työpaikkaa ei jossain jostainsyystä ole olemassakaan? Onko se päätöksen tekijä ollut yksi tai useampi työtön vaiko joku muu taho?

        Tai jospa on kuin onkin jossain ihka aito avoin työpaikka ja siihen yhteen vapaaseen työpaikkaan ollaan palkkamassa vain yksi työntekijä, niin osaako hän kera moraalisen kompansinsa työllistää siihen yhteen avoimeen työpaikkaan monta työnhakijaa?

        Tai jospa on jossain peräti 10 avointa työpaikkaa, ja niihin kun uusi työntekijä palkataan niin keskimäärin peräti 7:ään työpaikkaan palkataan työpaikasta toiseen vaihtaja, niin osaako hän kera moraalisen kompanssinsa kumminkin työllistää niihin 10 vapaaseen työpaikkaan 10 työtöntä?

        No, ne 10 työtöntä työllistetään niihin 10 työpaikkaan niin, että manipuloidaan ja savustetaan 10 työllistä työttömäksi niin saadaan 10 työtöntä palkattua 10 työpaikkaan. Minkälainen moraali on hänellä, joka savustaa ja manipuloi 10 työllistä työttömäksi?

        Entäs millainen moraali on hänellä, että aiheuttaa vakituisessa työsuhteessa olevalle potkut, jotta saadaan sama potkut saanut työllistettyä lyhyeen määräaikaisuuteen tai sijaisuuteen?


    • Anonyymi

      Se ei ole yllätys, että TE-virkailijat syynää mm. Työosuuskunnan jäsenten nettisivuja Googlettamalla niitä. Ja ne käy vain siellä tukimassa ettei Työosuuskunnan jäsen tee vapaaajallaan Työosuuskunnan tehtviä mitkä eivät kuulu hänelle vaan Osuukunnan johdolle. Tätä ne tekee siksi, että pääsevät sitten ehkä totemaan työllistyy omasta työstään ja tuet katkaistaan.

      • Anonyymi

        Ihme urkintaa! Onkohan sallittua edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme urkintaa! Onkohan sallittua edes?

        Eikä työnantaja/te-virkailja/muu valtion virkamies jätä urkintaa siihen vaikka kohdehenkilö poistuu kortistosta, ei ole työnhakijana edes koko firmassa eikä työttömänä työnhakijana vaan nämä heput etsivät joka ikisen tiedon murusen milloin vain vaikka vuosikymmenten päästä yhä googlettelevat ja roikkuvat perässä etenkin sesonkiaikoina kuten vuodenvaihteen lähestyessä, maalis-huhtikuussa, kesän alussa jne. Seuraavat kauppaankin perässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme urkintaa! Onkohan sallittua edes?

        Osuuskuntalain mukaan Osuukunnan jäsenyys ja tiedot siitä kuuluu vain Osuukunnan velkojille siltä varlta jos Osuuskunta menee konkurssiin. Jäsenyys ei lain mukaan siis kuulu mitenkään TE-virkelijalle. Verottaja on taas Osuuskunnan velkoja jolle jäsenyys kuuluu ja KELA:lla on pääsy kaikkien verotietohin joten periaatteessa KELA:lle kuuluu jäsenyystiedot ja se paljonko palkkoja on nostettu Osuuskunnan kautta, että sovitettuapäivärahaa voidaan maksaa. Se taas ei kuuluu KELA:lle mikä on Osuuskunnan jäsenen työn hinta asiakkalle eikä se mitä verovähennyskelpoisi hankintoja jässen tekee oman kustannuspisteen kautta, paitsi verottajalle ettei ole vilunkia tyyöllin että tahallaan nostetaan vaikka kilometrikorvauksia 10000 € maksimodakseen vilungin avulla sovitettupäiväraha.


    • Anonyymi

      On epäasiallista jos on Googlettanut. Kaikki tieto tulee kysyä työnhskijalta itseltään. Työnantajillakaan ei ole lupaa Googlettaa työntekijöitä ja katsoa toisen somekanavia...

      • Anonyymi

        Minun puolesta saa Googlettaa silloin kun ollaan hakemassa työn tekijää rehellisesti. Minä ainakin olen saanut monta paikkaa vain sillä, että minulla on CV julkisesti netissä ja työnantaja on Googlettanut CV:ni.

        Jos Googlettamista käytetään muuhun tarkoitukseen ja Some-historian takia jätetään palkkaamatta on tämä syrjintää ja jos asiasta on todisteet, että syrjintää työn haussa on tapahtunut niin siitä voi työnantajan haastaa oikeuteen ihan sammalla lailla jos työnantaja ei palkkaa vaikka jotka kuta diapeteksen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolesta saa Googlettaa silloin kun ollaan hakemassa työn tekijää rehellisesti. Minä ainakin olen saanut monta paikkaa vain sillä, että minulla on CV julkisesti netissä ja työnantaja on Googlettanut CV:ni.

        Jos Googlettamista käytetään muuhun tarkoitukseen ja Some-historian takia jätetään palkkaamatta on tämä syrjintää ja jos asiasta on todisteet, että syrjintää työn haussa on tapahtunut niin siitä voi työnantajan haastaa oikeuteen ihan sammalla lailla jos työnantaja ei palkkaa vaikka jotka kuta diapeteksen takia.

        Oletko ihan ääliö? Menit ihan eri asiaan kuin ap


    • Anonyymi

      Rsimerkiksi singaporelainen seuraa sua netissä ja on ”yllättäen” samaan aikaan työhaastattelussa ja istuu samaan aikaan kanssasi odottelemassa.

      Eipä siinä mitään.

      Mutta nämä ohan supikotoiset ”te-virkailijat” seuraavat sinua ja haluavat väkisin ”työllistää” sinut vaikka olisit ollut jo parikytä vuotta kortistosta poissa ja vakiduunissa.

      • Anonyymi

        Saa tietenkin, mutta onko se moraalista, niin ei. Jos on kysymys selvityksestä jossain väärinkäyttöepäilyssä, tämän pitäisi olla jo tehty.

        Yleisesti pitäisi olla hyvin varovainen, mitä netissä nykyään julkaisee. Kaikilla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Olen jo pitkään ihmetellyt avomielisyyttä juuri Linkendihnissä.


    • Anonyymi

      Mää tunkemassa kaikki tietoni someen ja ihmettelemässä kun porukka niitä selailee. Ööh, nyt on kyllä Pisa-pisteet tehneet tehtävänsä :D

      • Anonyymi

        Uhrin vika jos joutuu raiskatuksi. Työttömän vika jos työpaikkasavustetaan työttömäksi. Köyhän vika jos köyhtyy. Kiusatun vika jos kiusataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhrin vika jos joutuu raiskatuksi. Työttömän vika jos työpaikkasavustetaan työttömäksi. Köyhän vika jos köyhtyy. Kiusatun vika jos kiusataan.

        Ei aina, mutta usein raiskattu, työtön, köyhä tai kiusattu itse edesauttaa raiskaamistaan, työttömyyttään, köyhyyttään tai kiusaamistaan.

        Otetaan esimerkki: työtön joka heräilee joka päivä 12 maissa ja ei tee muuta kuin ryyppää ja pelaa pleikkaria edesauttaa omaa työttömyyttään omalla toiminnallaan.

        Toinen esimerkki: köyhä joka pistää kaikki tukirahansa viinaan, röökiin ja uhkapelaamiseen edesauttaa omaa köyhyyttään omalla toiminnallaan.

        Samalla tavalla jos tunkee somen täyteen henkilökohtaisia tietojaan, niin ei se nyt kovin kova "ullatus" voi olla että porukka niitä myös lukee.

        Maailman paras peruskoulutus, lol. Yhtä tyhmiä täällä ollaan kuin muuallakin. Järkeä maksaa vitusti veroja kun lopputulos on samaa paskaa täälläkin. Vasurit.


    • Anonyymi

      Digisitran koodari asialla, digidigi.

      • Anonyymi

        Sitra etsii siivoojia. Palkkaa ei vaan makseta ollenkaan..


    • Anonyymi

      Voi v***u taas mitä soopaa. Työnantaja saa googlettaa työnhakijan tietoja niin paljon kuin haluaa ja ainakin minä teen niin ennen työhaastattelua. Mikäli on jotain salattavaa, niin sitten sitä tietoa ei pidä jakaa verkossa! Muutaman kerran työnhakija on esimerkiksi (toimin siis kiinteistönvälitysalalla) on jättänyt mainitsematta jostakin työnantajasta, vaikka googlen perusteella on ollut siellä töissä. Arvatkaa kuka soittaa kyseiseen yritykseen ja kyselee asiasta ennen palkkauspäätöstä. Tosin epäluottamus on siinä vaiheessa jo syntynyt, eli en kyllä sellaista työnhakijaa palkkaa.

      Toisaalta meidän ala taitaa vetää puoleensa avoimia ja rehellisiä ihmisiä, itse ole esimerkiksi FB-kaveri kaikkien työkavereiden kanssa jotka sitä käyttävät, niin esimiesteni kuin alaisteni kanssa, mahtuu siihen joukkoon muutamia kymmeniä kilpailevissa firmoissa työskenteleviäkin.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti laitonta !
        Laki yksityisyyden suojasta työelämässä (eli työelämän tietosuojalaki) vaatii, että työnantajan on kerättävä työntekijää koskevat henkilötiedot ensisijassa työntekijältä itseltään. Jos tietoja kerätään muualta, tähän on pyydettävä työntekijältä suostumus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti laitonta !
        Laki yksityisyyden suojasta työelämässä (eli työelämän tietosuojalaki) vaatii, että työnantajan on kerättävä työntekijää koskevat henkilötiedot ensisijassa työntekijältä itseltään. Jos tietoja kerätään muualta, tähän on pyydettävä työntekijältä suostumus.

        Virukset, hakkerit ja kaivautuvat koloistaan tiettyinä aikoina. Ajankohdat eivät ole siis sattumaa vaan tarkoin harkittuja. Useimmiten silloin kun tarvitaan kesäksi valtiolle tai kunnalle vuorotteluvapaasijaista tai palkkatukihenkilöä.

        Virukset, hakkerit ja kotiin murtautujat ilmestyvät myös silloin kun korkeakouluhaut lähestyvät.

        Tästä voi jokainen päätellä kuka on hakkeroija ja kuka likaisen työn tilaaja ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti laitonta !
        Laki yksityisyyden suojasta työelämässä (eli työelämän tietosuojalaki) vaatii, että työnantajan on kerättävä työntekijää koskevat henkilötiedot ensisijassa työntekijältä itseltään. Jos tietoja kerätään muualta, tähän on pyydettävä työntekijältä suostumus.

        Mites nämä työnantajat, jotka aloittavay työntekijän vakoilun ja varjostamisen JO ennen kuin työpaikkaa on olemassakaan saati sitten että työntekijä olisi hakemassa heille töihin?

        Nimittäin, voihan olla, että työntekijä ei koskaan hae edes heille töihin niin vakoilu, varjostaminen ja työntekijän taustaselvityksen tekeminen etukäteen noin niin kuin varmuuden vuoksi on siis aivan turhaa puuhaa..


    • Anonyymi

      Olen nähnyt työpaikkailmoituksen, jossa vaadittiin ilmoittamaan kaikki hakijan omat some-tilit ja niiden salasanat työnantajan käyttöön ja tutkittavaksi.
      Kyseessä oli kaiken lisäksi ihan perusduuni surkealla liksalla.
      Myös valokuva oli pakollinen.

      • Anonyymi

        Niitä työnantajia on myös, jotka jo etukäteen teetättävät likaisen työn jollakin epätoivoisella ressukalla esim. teetättävöt hakkeroimaan kaikki sähköpostitilit, sometilit, murtautumaan kotiin, tilaavat viruksia yritysten nettisivuille, käyttävät jammeria pysäyttämään nettiliikennettä, palkkaavat muka-asiakkaita haukkumaan ja tekemään valituksia työntekijästä, lahjovat työnantajan antamaan potkut jne.

        Kaiki tämä ennen kuin työpaikkaa on olemassakaan saati sitten työntekijä hakisi heille töihin. Voihan olla, että työntekijä ei hae edes heille töihin, kieltäytyy töistä tai hoitaa homman niin ettei häntä palkata, tavalla tai toisella.

        Sanotaanko, että henkilö tienaa somessa satoja tuhansia niin tämmöinen vajakki työnantaja savustaa hänet työttömäksi työnhakijaksi vaan sen takia että sausi vuorotteluvapaasijaisen ajalle maalis-syyskuu halvalla. Tämmöisen työnantajan tulisi korvata työntekijälle taloudelliset menetykset (satoja tuhansia) plus muut kulut.

        Otetaanpa myös huomioon, että niistä sadoista tuhansista maksetaan myös verot, velat, lainat sun muut. Siinä jää paljon verojakin saamatta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe