Tämä sitten kokonaan. Lääkkeet sairauteen on olemassa ja ne myös käytän.😌
Huomenna loppuu
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä loppuu?
- Anonyymi
Ainakin palstailu ihan ensiksi. Sitten vielä paljon muutakin siinä "samalla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin palstailu ihan ensiksi. Sitten vielä paljon muutakin siinä "samalla".
Huolestuttava aloitus. Suojele itseäsi ja elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttava aloitus. Suojele itseäsi ja elämääsi.
Toki. Huolestuttavaa tässä tosin onkin vain se, etten lääkettä sairauteen saa. Elämä, minä ja maailma lopulta palaa kuitenkin tuhkaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki. Huolestuttavaa tässä tosin onkin vain se, etten lääkettä sairauteen saa. Elämä, minä ja maailma lopulta palaa kuitenkin tuhkaksi.
Moni kärsii, jotkut jopa koko elämänsä. Joskus apua voi joutua odottamaan vuosikausia. Elämä on silti arvokas. Voitto on silti edessäpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni kärsii, jotkut jopa koko elämänsä. Joskus apua voi joutua odottamaan vuosikausia. Elämä on silti arvokas. Voitto on silti edessäpäin.
Minä kärsin käytännössä kokoajan. Ainoastaan lääke saa kärsimyksen hellittämään ja unohtamaan käytännössä kaiken. Toisaalta en koskaan tule elämään kun useammat muut tätä elämää. Toivon vain että voin kertoa elämäni olleen "Lyhyt ja ytimekäs" kun aika tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kärsin käytännössä kokoajan. Ainoastaan lääke saa kärsimyksen hellittämään ja unohtamaan käytännössä kaiken. Toisaalta en koskaan tule elämään kun useammat muut tätä elämää. Toivon vain että voin kertoa elämäni olleen "Lyhyt ja ytimekäs" kun aika tulee.
En vähättele sinun tai kenenkään muunkaan kärsimystä. Kyllä toiset saavat aivan liikaa kärsimystä. Joillakin tosiaan koko elämä on kärsimystä. Kärsimystä voi lisätä myös se, että näkee, että muut saa elää ilman kärsimystä. Välillä sitä kysyy itsekukin, että missä se Jumala ja Jumalan apu viipyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vähättele sinun tai kenenkään muunkaan kärsimystä. Kyllä toiset saavat aivan liikaa kärsimystä. Joillakin tosiaan koko elämä on kärsimystä. Kärsimystä voi lisätä myös se, että näkee, että muut saa elää ilman kärsimystä. Välillä sitä kysyy itsekukin, että missä se Jumala ja Jumalan apu viipyy.
Älä suotta. Kyllä minä pärjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598