Huomenna loppuu

Anonyymi

Tämä sitten kokonaan. Lääkkeet sairauteen on olemassa ja ne myös käytän.😌

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä loppuu?

      • Anonyymi

        Ainakin palstailu ihan ensiksi. Sitten vielä paljon muutakin siinä "samalla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin palstailu ihan ensiksi. Sitten vielä paljon muutakin siinä "samalla".

        Huolestuttava aloitus. Suojele itseäsi ja elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolestuttava aloitus. Suojele itseäsi ja elämääsi.

        Toki. Huolestuttavaa tässä tosin onkin vain se, etten lääkettä sairauteen saa. Elämä, minä ja maailma lopulta palaa kuitenkin tuhkaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Huolestuttavaa tässä tosin onkin vain se, etten lääkettä sairauteen saa. Elämä, minä ja maailma lopulta palaa kuitenkin tuhkaksi.

        Moni kärsii, jotkut jopa koko elämänsä. Joskus apua voi joutua odottamaan vuosikausia. Elämä on silti arvokas. Voitto on silti edessäpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kärsii, jotkut jopa koko elämänsä. Joskus apua voi joutua odottamaan vuosikausia. Elämä on silti arvokas. Voitto on silti edessäpäin.

        Minä kärsin käytännössä kokoajan. Ainoastaan lääke saa kärsimyksen hellittämään ja unohtamaan käytännössä kaiken. Toisaalta en koskaan tule elämään kun useammat muut tätä elämää. Toivon vain että voin kertoa elämäni olleen "Lyhyt ja ytimekäs" kun aika tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kärsin käytännössä kokoajan. Ainoastaan lääke saa kärsimyksen hellittämään ja unohtamaan käytännössä kaiken. Toisaalta en koskaan tule elämään kun useammat muut tätä elämää. Toivon vain että voin kertoa elämäni olleen "Lyhyt ja ytimekäs" kun aika tulee.

        En vähättele sinun tai kenenkään muunkaan kärsimystä. Kyllä toiset saavat aivan liikaa kärsimystä. Joillakin tosiaan koko elämä on kärsimystä. Kärsimystä voi lisätä myös se, että näkee, että muut saa elää ilman kärsimystä. Välillä sitä kysyy itsekukin, että missä se Jumala ja Jumalan apu viipyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vähättele sinun tai kenenkään muunkaan kärsimystä. Kyllä toiset saavat aivan liikaa kärsimystä. Joillakin tosiaan koko elämä on kärsimystä. Kärsimystä voi lisätä myös se, että näkee, että muut saa elää ilman kärsimystä. Välillä sitä kysyy itsekukin, että missä se Jumala ja Jumalan apu viipyy.

        Älä suotta. Kyllä minä pärjään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe