Miksi absolutisteja dissataan?

Anonyymi

Mistä johtuu se että kun nainen ilmoittaa etsivänsä absolutisti miestä niin sellaista ei vain enään kertakaikkiaan enään nykypäivän alkoholin kulutus voittoisesta yhteiskunnasta löydy? 99% vastauksista on "juon muutaman kerran vuodessa" 🤦‍♀️ Argh. Muttako en etsi sellaista, joka juo muutaman kerran vuodessa vaan haluan sellaisen, joka ei juo ollenkaan kuten en juo minäkään!

Luuletteko te muutaman kerran vuodessa juovat että absolutistia etsivä joustaa periaatteistaan ja ottaa teidät epätoivon hetkellä kun luulee ettei parempaakaan löydä?

Ja miksi miehet ylipäätään vaivautuu lattiamaan viestiä jollekkin sellaiselle jonka hakukriteerejä eivät aluanlaenkaan vastaa? 🤦‍♀️Minä ainakaan en ole aikeissa joustaa parinvalinnan haku kriteereistäni ja olen mielummin alone for life time kuin suhteessa jonkun sellaisen kanssa jonka elämäntavat on vastenmielisiä.

18

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä niitä löytyy ainakin yksi.En ole koskaan juonut ja enkä juo edes rahasta.Mutta kun mies ei ole mistäänkotoisin jos se ei juo ja polta tupakkia.Niin mulle on tultu sanomaan. Terv. mies kainuusta.

    • Anonyymi

      Naiset ne vasta juoppoja on. Itse en juo ja kun niin sanon niin naista ei enää kiinnosta.

    • Anonyymi

      viinattamia ja huummeettomia ihmisiä ON olemassa. Ehkä olet etsinyt heitä vääristä paikoista?
      tarkistappa seurakuntasi aktiisuuteen liityvistä hommista, uhheilu- ja liikunta rymiin kuuluvista ihmisistä, tieteen ja aiteen harrastajista jne.. Aivan varmasti saat huomata että et ole ainoa jonka pääasiallinen ajanvietto ei liity viinaan/ huumeisiin.

      • Anonyymi

        Juuu ei. Olen ateisti.


    • Anonyymi

      Mullekin kävi niin että deitti unohti että mä olen alkoton ja ehdotti juttelua viinilasillisen ääressä. Mitä siihen sitten? Ihan hirveän nololta tuntuu mainita että mä en ole juonut mitään sinä aikana kun me ollaan deittailtu ja selittänyt ainakin 5 kertaa miksi.

      (Ei maistu)

    • Onhan niitä absolutisteja varmasti siellä ja täällä. Itse en ole täysin 100% absolutisti. Jouluruoan kanssa pari lasillista perinnekaljaa (2.2%) kuuluu asiaan, ei se ateria maistu muuten oikealta.

      Ei ole kukaan tullut vielä dissaamaan ja jos tuleekin, niin siinähän sitten dissaavat. Ei ole meikäläiseltä pois se.

      Huomannut, että ei sen viinan kanssa läträämisessä mitään järkeä ole ollut. Hauskaa pystyy hyvin pitämään ilman sitäkin ja ainakin silloin myös on oma itsensä.

    • Jaa-a. Kyllähän tuota aika karsaasti monet katsoo, jos porukassa et juo kun tuoremehua.

      Mutta en ole antanut sen häiritä. Kun ei maita, ei maita.

    • Anonyymi

      Ei taida nykyään löytyä kovinkaan monta absolutistimiestä ainakaan treffipalstoilta. Jos absolutismi alkoholin suhteen on tosi tiukkaa, niin seuraa voisi löytyä jostakin "uskovaisten" palstalta.

    • Anonyymi

      olen Absolutisti mies tässä on yksi mies rupesin vuonna 2008. En voi muutenkaan sietää humalaisia. Meidän pitäisi saada yhteystiedot voitasiin tavata. Mutta MITEN?
      T: Tampereen absolutisti.

    • Anonyymi

      Ääripäät on aina pahasta, lähes missä tahansa ismissä.

      Tekevät aatteestaan uskonnon. Silmät ja korvat kiinni, ja sitten kovaa huutoa omasta aatteestaan.
      Sitten vielä ihmetellään, kun ei ymmärretä.
      Kiihkoilijoita ei pidäkään ymmärtää.

      Ja ei olekaan ollenkaan noloa, tilata alkotonta juomaa ravintolassa. Vain siitä numeron tekeminen on noloa. Jos vielä nuttura kiristää, se tekee siitä noloa.
      Itse juon useinkin alkotonta ravintolassa. Jos olen seurueessa ainut, alkoton, tilaan esim. ginger alen tai russchian kerran ja sit samanlaista. Mut varon tekemästä siitä numeroa, tai esittää olevani parempi. Enkä missään nimessä ala selittää, olen ihan yhtä hauska selvin päin. Alkottomuuskin on taitolaji

    • Anonyymi

      Mitähän käytännön eroa lopulta on absolitismissa ja muutamassa lasillisessa silloin tällöin? Itselleni oleellista on se, etten jaksa katella humalaisia. Se jos toinen juo pari lasillista ei itseäni häiritse. Sellainen olen itsekin. Juon todella harvoin alkoholia, mutta joskus voin ottaa pari eli absolutisti en ole. Joskus olen ollut pari vuotta juomatta tippaakaan oikeastaan ajattelematta asiaa sen kummemmin. Kännissä en muista koska olin viimeksi. On siitä varmaan kymmenen vuotta. Absolutismin korostaminen tuntuu musta oudolta, itsekorostukselta.

    • Anonyymi

      Minä en juo ollenkaan en yhtäkään pisaraa

    • Anonyymi

      Wanha aloitushan tässä on kyseessä, mutta tuli jotain sanottavaa. Itse en juo koskaan humalaan asti, eikä alkoholilla ole sinällään väliä. Jos kuitenkin joku etsii absolutistia, niin se on suora swaippaus vasemmalle. Helppo olisi toki alkaa sellaiseksi vaikka heti, jos siihen jokin syy olisi, mutta se ei muuta nykyistä todellisuutta.

    • Anonyymi

      En tee seurassa numeroa alkoholittomuudesta ja muiden juomisesta. Silti sitä etten juo katsotaan vähän pitkään. Skoolaan kyllä ja höpöttelen niitä näitä. En jaksaisi katsoa kännäävää puolisoa. Eriasia, jos oikeasti juo harvoin vain muutaman.

    • Anonyymi

      Minun nuoruus kului alkoholipitoisessa asuinympäristössä ja näin kaikki ne kamalat seuraukset. Olin täynnä ahdistusta ja toivoin vain pääseväni sieltä pois mitä pikimmin.
      Seurustelusuhteet eivät kestäneet poikaystävien alkoholin käytön takia.
      Silloin se varmaan katsottiin asiaan kuuluvaksi että viikonloppuisin otetaan.
      Itse tunsin vain erittäin pahaa oloa jos edes maistoin.
      Toki alussa yritin olla kuin muutkin, mutta ei tullut minusta edes kohtuu käyttäjää. Näin paljon väkivaltaa ympäristössäni, myös koin sitä ensimmäisessä suhteessani kun yritin estää "vallankäyttöä" itseäni kohtaan...
      En todella muistele niitä aikoja mielelläni. Toivon vain vielä joskus kohtaavani raittiin miehen, joka ei tunne tarvetta ottaa.
      Sanotaan mitä tahansa, mutta alkoholi muuttaa ihmisen käytöstä. Eikä todellakaan aina parempaan suuntaan.
      - a -

    • Anonyymi

      en tiedä

    • Anonyymi

      Itse olen lähes absolutisti, viimeisen kymmenen vuoden aikana olen ehkä juonut alle kymmenen ploa alkoholipitoista olutta, lähinnä joulu saunassa, kun ei ole ollut holitonta olutta tarjolla.

      Tänä päivänä on paljon tarjontaa holittomissa juomissa, myös hyviä oluita. Olen tykästynyt erityisesti belgialaisesta oluesta. En ymmärrä ehdottomuutta, tässäkään asiassa. Periaatteita aina hyvä olla.

      Joustava suhtautuminen kaikkea kohtaan on hyvästä. Jos kumppania hakisin itselleni, silloin rima toki nousee, muuten hyvä seura on aina parempi kuin yksin olo. Yksin olo on parempaa kuin huono seura.

    • Anonyymi

      Juominen on hanurista. Ei ole mitään järkee. Terveys menee pilalle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe