Nyt on niin hermot mennyt ludem tohon pelleilyyn että kiitos paljon

Anonyymi

Kiitoksia kun ärsytät minua juuri nyt kun en voi mitää ottaa hermoille. 🚭Ja sitte ku valehtelit ettei sulla ole mun numero mutta sulla on kuitenkin watss apiss viestit näkyvissä niin ei ole vaikee arvata että pidät edelleen minua pellenä. No nyt tuli selväksi minulle ettei sinua kiinnosta olla mun kanssa tekemisissä joten älä ole mustasukkainen enää mistään. Äläkä loukkaa minua enempää

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin tiedät miten vaikeaa tämä on muutenkin niin se on erittäin vaikeaa ymmärtää että jätit mut kun et edes vaivaudu kertoo mulle syytä

• Anonyymi

Nyt sano suoraan mitä haluat niin mä sitten voin palstan ulkopuolella odottaa vielä toisen vuoden että haluat soittaa mulle tai jos vaikka vahingossa nähtäisiin mutta ei. Haluat katsoa kuinkahan kauan mä meen tähän samaan retkuun. Ajatella kuinka heikko älyinen mä olen kun en ole oppinut vuoden aikana vaikka joka päivä sama aihe on ollut meillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sano suoraan mitä haluat niin mä sitten voin palstan ulkopuolella odottaa vielä toisen vuoden että haluat soittaa mulle tai jos vaikka vahingossa nähtäisiin mutta ei. Haluat katsoa kuinkahan kauan mä meen tähän samaan retkuun. Ajatella kuinka heikko älyinen mä olen kun en ole oppinut vuoden aikana vaikka joka päivä sama aihe on ollut meillä.

Kerro rehellisesti kuinka moni olis jaksanut näinkin kauan kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro rehellisesti kuinka moni olis jaksanut näinkin kauan kuin minä.

No nyt ludem ei olla suhteessa ikinä. Voidaanko vaan jutella ja sitten emme ole tekemisissä. Ludem sä oot koko ajan halunnut eroon minusta niin onneksi olkoon vaan

• Anonyymi

Kyseinen viesti ei ollut multa rakas. Voit olla itse yhteydessä minuun. Miksi et tee niin?

• Anonyymi

Rakas tämä on vain leikkiä kuten sanoit nii älä siis ole mustasukkainen enää. Mä olen vuoden kysynyt, rukoillut, uhkaillut ja ihan keinoja kaihtamatta yrittäny saada sinulta edes vihjettä miten voin ottaa yhteyttä sinuun nii sä et halua kertoa kun minähän olen joku anonyymi paska harha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas tämä on vain leikkiä kuten sanoit nii älä siis ole mustasukkainen enää. Mä olen vuoden kysynyt, rukoillut, uhkaillut ja ihan keinoja kaihtamatta yrittäny saada sinulta edes vihjettä miten voin ottaa yhteyttä sinuun nii sä et halua kertoa kun minähän olen joku anonyymi paska harha

Menikö ludem taas hiljaiseksi kuten muinakin päivinä kun olen kysyny että miten saan yhteyttä suhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö ludem taas hiljaiseksi kuten muinakin päivinä kun olen kysyny että miten saan yhteyttä suhun.

Ja tietysti sä oot jo suunnitellut mulle jos otan sen lotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tietysti sä oot jo suunnitellut mulle jos otan sen lotan

Koston tarkoitin siis kirjoittaa mutta nähtävästi tämä näppäimistö oikkuilee yhtä paljon kuin sinäkin. Että jos olet suunnitellut mulle yhtään mitään kostoa siitä että vietän lotan kanssa niitä hetkiä niin ei kannata. ☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koston tarkoitin siis kirjoittaa mutta nähtävästi tämä näppäimistö oikkuilee yhtä paljon kuin sinäkin. Että jos olet suunnitellut mulle yhtään mitään kostoa siitä että vietän lotan kanssa niitä hetkiä niin ei kannata. ☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿

Sinä senkin😡haluat siis sen Lotan? Ota sitten se Lotta!😭😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan siten saat yhteyden kuin ennenkin. Epäiletkö tunteitani rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan siten saat yhteyden kuin ennenkin. Epäiletkö tunteitani rakas.

Mikä sinua estää ottaa yhteyttä minuun. Mä en ikinä ole saanut mitään yhteistiedot sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua estää ottaa yhteyttä minuun. Mä en ikinä ole saanut mitään yhteistiedot sinulle.

Ei mullakaan ole kuin sellaisten yhteystietoja joilla on mullekkin yhteystiedot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä senkin😡haluat siis sen Lotan? Ota sitten se Lotta!😭😱

Kyllä haluan lotan mutta ei se huoli minua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      52
      3430
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2292
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      134
      1930
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1438
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1187
    6. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      55
      1072
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1042
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      863
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      72
      797
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      793
    Aihe