On voimassa edelleen!
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Joh 6:37
JEESUKSEN LUPAUS
15
70
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuosta vanhasta kalmosta olisi minkään heittäjäksikään.
Jeesuksen tykö tuli viimeksi tuskallinen ja turha kuolema. Pahoitteluni. - Anonyymi
Sinun todistuksesi ovat minun ikuinen perintöosani, sillä ne ovat minun sydämeni ilo.
- Anonyymi
Annatko perintösi minulle, minä kiitän ja ylistän sinua 🤣siis jos omaisuutta sinulla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko perintösi minulle, minä kiitän ja ylistän sinua 🤣siis jos omaisuutta sinulla on
Mene töihin, jos mahdollista.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Se on kiitos jeesus kiitos kiitos aamiaisesta, ei kun veronmaksajia pitää kiittää.
- Anonyymi
Mitä se lupaus tarkoittaa, maailmassa voi lupailla kaikenlaista .
- Anonyymi
Jeesus ei valehtele.
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
- Anonyymi
Jumala pumala, näytä sarves onko huomenna pouta.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että raamatun Jumala on kovakorvaisin ja kylmin olio universumissa, kun ei mitenkään noteeraa avunpyyntöjä.
Hän vaatii armotonta ylistystä öin ja päivin. Ei anna anteeksi milloinkaan ihmiselle, jollei tämä usko ehdottomasti Jumalan olemassa oloon. Kaikki mikä on raamatussa, on totta.
Eikä mitään saa muuttaa.
Ei vaikka maapallo ei enää ole aurikokunnan keskus.
Joosuahan pysäytti Gibeonissa auringon ja kuun puoleksi päiväksi. Ei ollut riittävästi päivän valoa tappaa vääräuskoisia. Nykytietämysen mukaan juttu on valetta. - Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849