On voimassa edelleen!
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Joh 6:37
JEESUKSEN LUPAUS
15
53
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuosta vanhasta kalmosta olisi minkään heittäjäksikään.
Jeesuksen tykö tuli viimeksi tuskallinen ja turha kuolema. Pahoitteluni. - Anonyymi
Sinun todistuksesi ovat minun ikuinen perintöosani, sillä ne ovat minun sydämeni ilo.
- Anonyymi
Annatko perintösi minulle, minä kiitän ja ylistän sinua 🤣siis jos omaisuutta sinulla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko perintösi minulle, minä kiitän ja ylistän sinua 🤣siis jos omaisuutta sinulla on
Mene töihin, jos mahdollista.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Se on kiitos jeesus kiitos kiitos aamiaisesta, ei kun veronmaksajia pitää kiittää.
- Anonyymi
Mitä se lupaus tarkoittaa, maailmassa voi lupailla kaikenlaista .
- Anonyymi
Jeesus ei valehtele.
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
- Anonyymi
Jumala pumala, näytä sarves onko huomenna pouta.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että raamatun Jumala on kovakorvaisin ja kylmin olio universumissa, kun ei mitenkään noteeraa avunpyyntöjä.
Hän vaatii armotonta ylistystä öin ja päivin. Ei anna anteeksi milloinkaan ihmiselle, jollei tämä usko ehdottomasti Jumalan olemassa oloon. Kaikki mikä on raamatussa, on totta.
Eikä mitään saa muuttaa.
Ei vaikka maapallo ei enää ole aurikokunnan keskus.
Joosuahan pysäytti Gibeonissa auringon ja kuun puoleksi päiväksi. Ei ollut riittävästi päivän valoa tappaa vääräuskoisia. Nykytietämysen mukaan juttu on valetta. - Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569