Mitkä kappaleet tehneet vaikutuksen?

Mitkä rock-ja heavykappaleet tehneet teihin vaikutuksen?
Viimeisien kuukausien aikana(elokuusta lähtien) muhun on tehnyt vaikutuksen esim. nämä kappaleet:

Skid Row "18 and life" (tässä on todella vaikuttava tarina ja vielä vaikuttavampi on, kun katsoo musiikkivideon kera ja pidän myös Sebastian Bachin äänestä)

Steelheart "She´s gone" (bändin laulajalla Miljenko Matiljevicilla varmaan yks rockmaailman korkein ääni tai oli kun oli nuori, vieläkin laulaa hyvin mutta ei enää pääse ihan niin korkealle)

Whitesnake "Blindman", "Guilty of love", "Here I go again", "Winds of the storm" (tämä lähentelee jo heavya), "Judgement day"

Rush "Mission"

Led Zeppelin "Thank you" (tässä on ihana akustinen kitarasoolo), "Stairway to Heaven" (nyt aiemmin syksyllä tämä kolahti muhun, ennen en oikein kauheasti välittänyt)

Deep Purple "Burn", "Mistreated"(oikeastaan koko "Burn"-levy)

Free "Muddy water", "Heavy load", "Mr Big" (tässä viimeksi mainitussa on todella hyvä bassokomppi)

Bad Company "If you need somebody" (tämä ei ole Paul Rodgersin kaudelta, vaan -80-luvun lopulta tai -90-luvun alusta, kun bändissä oli laulajana mies nimeltä Brian Howe, todella hieno kappale ja hienosti laulettu)

Judas Priest "Burnin up", "Prisoner of your eyes", "Touch of evil" (oikeestaan monet kappaleet Priestin tuotannosta)

Iron Maiden "Evil that men do" (tällä hetkellä mun ehdoton Maiden-suosikki)

Black sabbath "Heaven and Hell"(Ronnie James Dion tulkitsema)

Pantera "Cowboys from Hell"

Greta van Fleet "Black smoke rising"

Beatles "Long and winding road"(tämä on ihana)

Hear ´n ´aid "Stars" (Hear ´n ´aid oli 1984-85 hard rock ja heavy laulajista ja muusikoista koottu ryhmä, samantapainen kuin Band aid ja USA in Africa, jonka tekemän kappaleen tuotto meni myös Afrikan nälänhädän hyväksi niin kuin Band aidin ja USA in African. Kai tämä on tehnyt muhun vaikutuksen, kun olen kelaillut sitä välillä ees taas.)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priestiltä vielä "Reckless" (tätä olen kelannut yhä uudestaan ja uudestaan, kovanluokan laulamista)

    • Anonyymi

      Miksi poistetaan asiallisia viestejä?

      • En tiedä. Mitä siinä viestissä oli?


    • Anonyymi

      Lähes kaikki Giantin kahden ensimmäisen levyn biisit, eli Last of the Runaways ja Time to Burn levyt.

    • Anonyymi

      dream theater: wither

    • Nyt soi Smokie. Olen kuunnellut sitä jostain jouluaaton aatosta lähtien. Ihania kappaleita. Paljon iskelmä-ja countrytyylistä musiikkia, mutta vähän rokahtavampaakin. Oli tosi suosittu 1970-luvulla ja kasarin alussa (ainakin Euroopassa). Brittiläinen bändi. Alkuperäinen laulaja ihana Chris Norman. Tunnettuja kappaleita ainakin "Living next door to Alice", "I ´ll meet you at midnight", "Lay back in the arms of someone", "Mexican girl" ja ehkä "San Francisco bay" ja "Wild wild angels". Nyt soi sellainen kappale kuin "I can´t stay here tonight" ja tässä on tanssilavameininkiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bs heaven and hell
      Rainbow stargazer
      Lz thank you, in evening
      Jp cover diamons and rust
      Dp child in time,
      Tossa muutama, on niitä paljon muitakin, noi uudemmasta vanhempaan.

    • Anonyymi

      Miksi jotkut Youtube linkin sisältävät viestit positetaan? Ei ole mitään sääntöjen vastaista niissä musiikkivideoissa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe