Mä voin alottaa (taas).
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=E1foE6xq66k
Huurteinen aamumusaketju
11
<50
Vastaukset
Tää biisi on ihan jees, mutta musapostauksen perimmäinen syy ei tietenkään ole musiikki, vaan kuva. Arvojärjestyksessäni nimittäin heti kirjoitetun sanan jälkeen tulee kuva, jonka jälkeen tulee muu kähmiminen ja lörpöttely.
Pidän valtavasti kuvan naisesta, sillä hänessä on kaikenlaista minua kiinnostavaa. Tällaiseen illuusioon on hieno jäädä. Sen kanssa voi elää, eikä tarvitse heti rynnätä kadulle tätä todistelemaan vääräksi.
(hirn)Itseasiassa juuri kipaisin Nordean konttorissa Mannerheimintiellä Sokkaria vastapäätä.
Eli pitää sitä vähän ryntäillä.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Itseasiassa juuri kipaisin Nordean konttorissa Mannerheimintiellä Sokkaria vastapäätä.
(naurua)Kyllä kannatti, sillä tajusin juuri, että muija näyttää ihan mun exältä.
(hihitystä))Funeau kirjoitti:
Kyllä kannatti, sillä tajusin juuri, että muija näyttää ihan mun exältä.
(hihitystä))Olenko koskaan kertonut teille tästä exästäni? No en muistaakseni.
Pitää alottaa uusi projekti ja laittaa musaa vähän hiljemmalle.
(naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Itseasiassa juuri kipaisin Nordean konttorissa Mannerheimintiellä Sokkaria vastapäätä.
(naurua)Ryntäily on alempien yhteiskuntaluokkien reagointitapa sen asian seurauksen seuraukseen, jossa on räntää silmälaisen linssien alla ja varpaiden välissä ei ole tarpeeksi paljon selluloosaa eikä edes - huomatkaa tämä asia - varallisuutta jotta ei tarvitse jokaisen ostoksen välissä ryntää johonkin Nordean "konttoriin". Ei me rikkaat missään "konttorissa" käydä. Ei ole tarvetta noin vulgaariin ihmisarvoa alentavaan outoon käytöstapaan.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kyllä kannatti, sillä tajusin juuri, että muija näyttää ihan mun exältä.
(hihitystä))Kyllä vain olet kertonut extempore exäsi joka on rakkaustohtori Emilia Vuorisalmi. Oho hupsista nyt tuli suuri paljastus.
Anonyymi kirjoitti:
Ryntäily on alempien yhteiskuntaluokkien reagointitapa sen asian seurauksen seuraukseen, jossa on räntää silmälaisen linssien alla ja varpaiden välissä ei ole tarpeeksi paljon selluloosaa eikä edes - huomatkaa tämä asia - varallisuutta jotta ei tarvitse jokaisen ostoksen välissä ryntää johonkin Nordean "konttoriin". Ei me rikkaat missään "konttorissa" käydä. Ei ole tarvetta noin vulgaariin ihmisarvoa alentavaan outoon käytöstapaan.
Mjaa
Mun oli ihan pakko, sillä piti saada nopeasti säästöpossu.
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Mun oli ihan pakko, sillä piti saada nopeasti säästöpossu.
(hirn)Säästöpossua parempi tapa on ommella taskunpohjat umpeen tai sitten käyttää miesten pitkiä kalsareita joihin saa paljon tungettua runsainmäärin setelirahaa. Pitkiin kalsareihin saa hyvin mahtumaan viinanaisten tunkeamat viidenkympin setelit strippaustansin tuomana palkkiona. Ei lopu tila kesken joraamisen - pussuhousuissa esiintyessä. Hiki virtaa eikä eurojen tuloa voi estää.
- Anonyymi
Blääh !
Ei tuossa ollut mitään vapaan ja itsenäisen Suomen ihanuutta ylistävää persuaatetta. Ilman persuaatetta ei ole toivoa ei ole tuohivirsuja ei ole mämmiä ei ole Kalevalaa ei ole pitkospuita ei ole Tapio Rautavaaraa ei ole Mannerheimia ei ole hankeen tapettuja lapsia ja vaimoa. Ei ole koko SA- Suomea jos tuollaiseen hairahdetaan. Huumori poskessa tehtyjä behind the scene -videoita löytyy tältä bändiltä, eikä musakaan ole paskempaa.
Kokonainen biisi löytyy Spotifysta, kuten myös muita bändin biisejä.
https://m.youtube.com/watch?v=APqWlzw47I4Kuva linkki musiikilla. Asiallista menoa.
https://youtu.be/eYO1-gGWJyo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827