Nainen millä sinut voi ostaa kaveriksi suklaalla wiineri kahveilla susette tai nami nami vanukkaalla jäätelöllä kukkasilla vai millä ja ostaja voi saada jopa suukonkin sinulta
Nainen millä sinut
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suukon saa, jos maksaa mun asuntolainan pois ja ostaa mulle uuden auton.
- Anonyymi
Vähään et ole tyytyväinen
- Anonyymi
Ei mua ostamaan pysty. Ystävällisyydellä, kohteliasuudella ja hyvällä käytöksellä pääsee alkuun.
p.s. En pussaile kavereita.- Anonyymi
Minut joku kiva sinkkunainen pystyisi ostamaan possumunkki kahveilla ja kai se suukko olis viimeinen niitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut joku kiva sinkkunainen pystyisi ostamaan possumunkki kahveilla ja kai se suukko olis viimeinen niitti
No mulla ei ole tapana myöskään ostella ihmisiä. Possumunkin voin tarjota ja vaikka kaffekupposen viereen. Ilman taka-ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla ei ole tapana myöskään ostella ihmisiä. Possumunkin voin tarjota ja vaikka kaffekupposen viereen. Ilman taka-ajatuksia.
Sit sulla olis ystävä ja ystävä pussaisi sinua eli olet tavannut parhaan kaverisi ja pussaus kaverisi ja yhdessä mietitte loppu päivän kulun ja koska ja missä huomenna tapaatte niin siitä se ystävyys lähteekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit sulla olis ystävä ja ystävä pussaisi sinua eli olet tavannut parhaan kaverisi ja pussaus kaverisi ja yhdessä mietitte loppu päivän kulun ja koska ja missä huomenna tapaatte niin siitä se ystävyys lähteekin
Ok, no mä jätän sitten sen munkkipossun väliin. En tosiaan pussaile kavereita enkä myöskään ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, no mä jätän sitten sen munkkipossun väliin. En tosiaan pussaile kavereita enkä myöskään ystäviä.
Mut kun näet tulevan parhaan ystäväsi niin sinä ja sydämmesi muuttaakin mielesi eli haluatkin munkkipossu kahvit ja se onkin elämäsi ihanin hetki ja kun ystävä pussaa sinua niin rakastut ja sydämmesi sanoo tossa se nyt on my best friend ja haluat pussata sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kun näet tulevan parhaan ystäväsi niin sinä ja sydämmesi muuttaakin mielesi eli haluatkin munkkipossu kahvit ja se onkin elämäsi ihanin hetki ja kun ystävä pussaa sinua niin rakastut ja sydämmesi sanoo tossa se nyt on my best friend ja haluat pussata sitä
Mutku mutku ... en pussaile kavereita, enkä ystäviä ja se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutku mutku ... en pussaile kavereita, enkä ystäviä ja se siitä.
Sit on mutko mutko ja huomaat sä jo pussaat sitä ja olipas se makea suukko ja sydän sanoo haluan lisää mut nyt on lähdettävä asioille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit on mutko mutko ja huomaat sä jo pussaat sitä ja olipas se makea suukko ja sydän sanoo haluan lisää mut nyt on lähdettävä asioille
Sulle ehkä käy tolleen. Mulle ei. Oliko muuta? ☺
- Anonyymi
Minä voin lähteä kahville, jos ostat minulle n. 300 euroa maksavan laukun. Olis nyt tarjouksessa. 😍
- Anonyymi
No isolla muffinssilla😆
Ja pullolla limsaa ,tai no siideri mut ei niitä yhtäaikoo,liian makkee on muuten.
Ja tännään on Helsinki-päivä mutta muuten jo aika vähällä tuo herkuttelu😁😉🙃- Anonyymi
Mikä helevetin helsinkipäivä syötkö hellsinkiä....
- Anonyymi
Ei millään ostoksilla, mutta kieltämättä, jos susette vanukkaan tarjoat niin olen kyllä myyty. Ne kun oli lemppareitani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946