Nainen millä sinut

Anonyymi

Nainen millä sinut voi ostaa kaveriksi suklaalla wiineri kahveilla susette tai nami nami vanukkaalla jäätelöllä kukkasilla vai millä ja ostaja voi saada jopa suukonkin sinulta

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suukon saa, jos maksaa mun asuntolainan pois ja ostaa mulle uuden auton.

• Anonyymi

Vähään et ole tyytyväinen

• Anonyymi

Ei mua ostamaan pysty. Ystävällisyydellä, kohteliasuudella ja hyvällä käytöksellä pääsee alkuun.

p.s. En pussaile kavereita.

• Anonyymi

Minut joku kiva sinkkunainen pystyisi ostamaan possumunkki kahveilla ja kai se suukko olis viimeinen niitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut joku kiva sinkkunainen pystyisi ostamaan possumunkki kahveilla ja kai se suukko olis viimeinen niitti

No mulla ei ole tapana myöskään ostella ihmisiä. Possumunkin voin tarjota ja vaikka kaffekupposen viereen. Ilman taka-ajatuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla ei ole tapana myöskään ostella ihmisiä. Possumunkin voin tarjota ja vaikka kaffekupposen viereen. Ilman taka-ajatuksia.

Sit sulla olis ystävä ja ystävä pussaisi sinua eli olet tavannut parhaan kaverisi ja pussaus kaverisi ja yhdessä mietitte loppu päivän kulun ja koska ja missä huomenna tapaatte niin siitä se ystävyys lähteekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit sulla olis ystävä ja ystävä pussaisi sinua eli olet tavannut parhaan kaverisi ja pussaus kaverisi ja yhdessä mietitte loppu päivän kulun ja koska ja missä huomenna tapaatte niin siitä se ystävyys lähteekin

Ok, no mä jätän sitten sen munkkipossun väliin. En tosiaan pussaile kavereita enkä myöskään ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, no mä jätän sitten sen munkkipossun väliin. En tosiaan pussaile kavereita enkä myöskään ystäviä.

Mut kun näet tulevan parhaan ystäväsi niin sinä ja sydämmesi muuttaakin mielesi eli haluatkin munkkipossu kahvit ja se onkin elämäsi ihanin hetki ja kun ystävä pussaa sinua niin rakastut ja sydämmesi sanoo tossa se nyt on my best friend ja haluat pussata sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kun näet tulevan parhaan ystäväsi niin sinä ja sydämmesi muuttaakin mielesi eli haluatkin munkkipossu kahvit ja se onkin elämäsi ihanin hetki ja kun ystävä pussaa sinua niin rakastut ja sydämmesi sanoo tossa se nyt on my best friend ja haluat pussata sitä

Mutku mutku ... en pussaile kavereita, enkä ystäviä ja se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutku mutku ... en pussaile kavereita, enkä ystäviä ja se siitä.

Sit on mutko mutko ja huomaat sä jo pussaat sitä ja olipas se makea suukko ja sydän sanoo haluan lisää mut nyt on lähdettävä asioille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit on mutko mutko ja huomaat sä jo pussaat sitä ja olipas se makea suukko ja sydän sanoo haluan lisää mut nyt on lähdettävä asioille

Sulle ehkä käy tolleen. Mulle ei. Oliko muuta? ☺

• Anonyymi

Minä voin lähteä kahville, jos ostat minulle n. 300 euroa maksavan laukun. Olis nyt tarjouksessa. 😍

• Anonyymi

No isolla muffinssilla😆

Ja pullolla limsaa ,tai no siideri mut ei niitä yhtäaikoo,liian makkee on muuten.

Ja tännään on Helsinki-päivä mutta muuten jo aika vähällä tuo herkuttelu😁😉🙃

• Anonyymi

Mikä helevetin helsinkipäivä syötkö hellsinkiä....

• Anonyymi

Ei millään ostoksilla, mutta kieltämättä, jos susette vanukkaan tarjoat niin olen kyllä myyty. Ne kun oli lemppareitani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5632
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      69
      2701
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1980
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1816
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      156
      1808
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1743
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1508
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      946
    Aihe