6 vuotta yhteiseloa takana.. ollaan matkusteltu, muutettu uuteen kotiin, hankittu koira jne..vietetty yhteistä arkea yhdessä. Olen huomannut että varsinkin keväisin miehen käytös muuttuu ja nyt se on mennyt pahemmaksi. Jotenkin mies on kuin eri persoona ja jopa ilmeet muuttuu. Silloin alkaa arvosteli, .esim voi miten voit olla noin tyhmä, nimittely esim saatanan paskaläjä ja myös ulkonäköni arvosteleminen ja esim lauseet sinä ällötät mua. Käytämme kohtuullisesti alkoholia ja juomme sauna olutta ja ruuan kanssa viiniä. Kun miehen käytös on muuttunut, hän alkaa seuraamaan tarkemmin tekemisiäni kun menen esim vessaan tai yläkertaan. Alkaa kysely, menetkö juomaan jotain ja ettei jaksa kuunnella tyhmiä juttujani.. sitten menee jonkin aikaa ja mies muuttuu takaisin omaksi kiltiksi ihanaksi ihmiseksi jolle minä ja koira ollaan kaikki kaikessa.. en tiedä kauan jaksan koska en voi unohtaa miehen loukkauksia eikä hän koskaan pyydä anteeksi .
Miehen muuttunut käytös
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtisin menemään. Aika paljon siedän itsekin mutta en voisi tuota!
- Anonyymi
Älä kuuntele tuollaista. Jos toisen arvostaminen puuttuu, ei suhde voi toimia.
Selvin päin juttu pöydälle.
& alkoholi edelleen juoma viisaiden.- Anonyymi
Suomessa toimii varsinkin helsingissä satoja ehkä tuhansia Venäjän yhteistoimintamiehiä. He ovat soluttautuneet työpaikoille ja eri yhteiskunnan kerroksiin ja värväävät riveihinsä myös Suomalaisia. Osittain tätä tehdään myös tajunnantiloja muuttavien huumeiden avulla.
Niin sanotusti öljyämällä. "öljyämällä" ihmisen mieleen pyritään asentamaan asenteita jotka ovat Venäjän intresseihin sopivia. Nämä öljytyt Suomalaiset ovat usein ainakin tilapäisesti uskollisia Venäjän tavoitteille.
Ruskeasuolla Helsingissä sijaitsee tällainen Venäjän läntinen vartio jossa tätä toimintaa tapahtuu ja mahdollisesti organisoidaankin.
Nämä värvätyt kartoittavat kansalaismielipiteitä ja värväävät lisää ihmisiä toimintaan. Heidän tarkoituksensa on myös auttaa ja opastaa Venäjän miehitysjoukkoja mahdollisessa miehitystilanteessa.
Hyväntekeväisyysjärjestöt ovat yksi tällainen paikka jossa tällaista värväystä tapahtuu. Usien järjestökentän ihmiset ovat vasemmistolaisia ja alttiita tämäntyyppiselle mielen manipuloinnille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379