Tutkimus: vähävikaisimmat autot 2020

Anonyymi

7

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Klongswagen on sijoittunut hyvin, sijalla 24. Ei huono!

    • Anonyymi

      Saksalaispremiumit ei häävisti pärjää, japsipremiumit Infiniti ja Lexus todettu vähävikaisemmaksi kuin saksalaiset kilpailijat.

      BMW parhaana sijalla 12/26, Audi perässä sijalla 14/26 ja MB herkkävikaisimpana tästä kolmikosta sijalla 20/26.

    • Anonyymi

      Japsit aina parhaita, mersu vasta 20. Buick noussut peräti 14 sijaa neljänneksi.

    • Anonyymi

      Kiva kun jokaiselle löytyy mieleinen listaus jostain päin maailmaa.
      Brittilista on ihan toisen näköinen ja se on kuitenkin paljon pätevämpi lista, sillä siinä on otettu mukaan kaikki viat ja ongelmat koko vuoden aikana.
      Toyota on kahden viimeisen vuoden listalla vasta sijoilla 19. ja 20.

      • Anonyymi

        Laitatko linkkiä missä briteissä on sadoilta tuhansilta autonomistajilta saatu palautetta autojen vioista? Vai keksitkö vain omiasi?

        Esim katsastustilastot ei paljoa kerro, vain pieni osa vioista havaitaan katsastuksessa, suurin osa havaitaan ja korjataan ilman että katsastaja saa tietää. Vain itse auton omistajalla on 100% tieto vioista, ei kellään muulla.

        Sitäpaitsi kun euroopassa viimeksi tehty vastaavia suuria laatututkimuksia missä huomioitu myös omistajapalaute (=100% tieto vioista), listaus on ollut aika samanlainen, Mazda kärjessä ja VW häntäpäässä. (autobild 2015 ja 2016).
        https://moottori.fi/liikenne/jutut/hyundai-mazda-karjessa-tuoreessa-auto-bild-laatuvertailussa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko linkkiä missä briteissä on sadoilta tuhansilta autonomistajilta saatu palautetta autojen vioista? Vai keksitkö vain omiasi?

        Esim katsastustilastot ei paljoa kerro, vain pieni osa vioista havaitaan katsastuksessa, suurin osa havaitaan ja korjataan ilman että katsastaja saa tietää. Vain itse auton omistajalla on 100% tieto vioista, ei kellään muulla.

        Sitäpaitsi kun euroopassa viimeksi tehty vastaavia suuria laatututkimuksia missä huomioitu myös omistajapalaute (=100% tieto vioista), listaus on ollut aika samanlainen, Mazda kärjessä ja VW häntäpäässä. (autobild 2015 ja 2016).
        https://moottori.fi/liikenne/jutut/hyundai-mazda-karjessa-tuoreessa-auto-bild-laatuvertailussa/

        Laatuvertailussa sijalla 10 ovat DACIA, Audi ja BMW eli saksalaispremiumit ovat yhtä hyviä ja luotettavia kuin Dacia. Mutta hintalapuissa on silti valtava ero , turhaanko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatuvertailussa sijalla 10 ovat DACIA, Audi ja BMW eli saksalaispremiumit ovat yhtä hyviä ja luotettavia kuin Dacia. Mutta hintalapuissa on silti valtava ero , turhaanko ?

        Laatu ei ainakaan selitä hintaeroa. Yleellisyys ehkä selittää osan, tyyliin BMWn vaihdekepin pussi valmistettu aidosta härän kivespussin nahasta tai jotain vastaavaa ylellisyyttä, Daciassa tekonahkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4836
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      30
      3422
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3202
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3047
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2985
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2846
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2727
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2550
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2316
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2306
    Aihe