Halpiskaupassa on...

Anonyymi

myynnissä harmaita ja punaisia, 5 cm korkuisia tonttuja, euron per kappale. Ostan niitä sata, ja istun niiden keskellä koko joulun. 🔔🎅

30

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tokmannilta meinasin ostaa metrisen tonttukoristeen kympillä mut en sit kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Osta se. Kyllä se keittiön nurkassa istuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta se. Kyllä se keittiön nurkassa istuu.

        Valkoiselle nahkasohvalleni sitä kaavailin istumaan.


    • Anonyymi

      Tonttuja on todella paljon joka paikassa. Paljon enemmän kuin yhtenäkään aiempana vuonna. Miksi?

      • Anonyymi

        Tonttu suojaa koronalta ja miljoona tonttua hävittää koronan kokonaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tonttu suojaa koronalta ja miljoona tonttua hävittää koronan kokonaan!

        Ihanko totta! Onko näin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta! Onko näin??

        On, on! Tontut pelastaa joulun ja maailman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on! Tontut pelastaa joulun ja maailman.

        Tätä olen miettinyt. Niitä on niin paljon.


    • Anonyymi

      Aivan niin mitä hyötyä niistä lopulta sitten on kaikista koristeista.

      Mutta silloin jos tarvitsee esim. pihavalaistukseen valoja niin tuollaiset valoketjut voivat olla hyviä kun on jotain käytännöllistä hyötyäkin niistä sitten.

      • Anonyymi

        Niistä on seuraa. Mieti mieleesi näkymä.


      • Anonyymi

        Kellä muulla on sata tonttua olohuoneessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä muulla on sata tonttua olohuoneessa?

        Jokaiselle tulee nimi...


    • Anonyymi

      Jos on todella paljon tonttuja, niin nehän voi sitten ne tuhannet tontut nimitellä ottamalla nimiä vain järjestelmällisesti kalenterista niille, järjestyksessä nimipäivistä.

      • Anonyymi

        Juuri näin tehdään.


    • Argadianmäellä on niitä 200. :oD

      • Anonyymi

        Mutta ne eivät pysy vaiti. Euron väki on hiljaista kansaa...


      • Anonyymi

        Minä ostin suuren setin, 240kpl jouluvaloja tokmannin taisi olla suurin paketti ja jatkojohto :D


    • Anonyymi

      Keräilykohteita tietysti saa ja pitääkin olla ellei mene mäköveriksi se hommeli sitten..

      • Anonyymi

        Tiesiks että tuota mäköveriä ei löydy kuin sualesta?


    • Anonyymi

      Tuun aloittajan seuraksi ajatuksissani👍🤶

    • Anonyymi

      Tuollaisista pitkistä ulkojouluvaloista voi todella olla hyötyä kun itsekin joskus otan vapaata kaupungin melusta: on täydellinen pimeys ja hiljaisuus sitten mökillä, jos liikkuu ulkona niin tuollaiset valot voivat olla hyödyllisiä.

      • Anonyymi

        ne tarttuvat hirvieläinten sarviin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne tarttuvat hirvieläinten sarviin

        Kruunupäät juoksevat tähdet sarvissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kruunupäät juoksevat tähdet sarvissaan.

        Kuninkaat, kuningattaret ja prinsessat???


      • Anonyymi

        Pimeässä korvessa häikäisevän kirkas valonlähde imee kaikki hörhöt ja villieläimet ovelle. :O


    • Anonyymi

      Aika hyvin kasvaa hiukset, kun ajoinh Philipsin teholla 3mm poistaakseni luteet pois päästä, jo on 16mm pitkät hiukset kasvaneet, tuokin vielä: pehmo-naama tyttöjen ehdotelmana kasvovoide noniin.

    • Anonyymi

      Yön ohjelmia kun tuijottelee: CSI: Miami sarjassa oli: some kind of explosive device we have no time for bomb shelter this will blow, ..

    • Anonyymi

      Niin valaistuksena voi käyttää koristevaloja kuten jouluvoja, ... itse katson 2-osaista jännitysjuttua CSI-Miami, toteavat heti että kyseessä on joku militaristinen räjähde kun on noin tehokas...

    • Anonyymi

      🤗😙

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe