Uskotko löytäväsi parisuhteen

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000007645183.html

Kimmo sanoo että pitää käydä treffeillä 500 kertaa että löytää kumppanin. Ei varmaan tarkoittanut rumia miehiä että kävisivät treffeillä koska rumat miehet ei pääse treffeille.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ihan sokkona lähtee kenen tahansa vaan kanssa treffeille, niin varmasti joutuu ramppaamaan usein.

      Jos taas jaksaa edes vähän tehdä etukäteen tutkimusta että onko edes mitään yhteistä, onko samansuuntaisia tulevaisuudensuunnitelmia jne, niin karsii turhat deitit varsin nopeasti pois.

      • Anonyymi

        Vai onko pelkona kun käy treffeillä tuntemattoman tavallisen kanssa ja ulkonäkö miellyttää niin rakastuukin ja eikä niin monen kanssa tarvikkaan käydä kun ihastuukin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko pelkona kun käy treffeillä tuntemattoman tavallisen kanssa ja ulkonäkö miellyttää niin rakastuukin ja eikä niin monen kanssa tarvikkaan käydä kun ihastuukin

        Niin luulis et kaksi korkeastikoulutettua tulisi toimeen keskenään ja samat jutut ja tavoitteet ja jännä elämä ja kumpaakin ulkonäky miellyttää niin mikä estää parisuhteen


      • Anonyymi

        Naisen pitää selvittää miehen varallisuus ennen treffeille menoa.


      • Anonyymi

        Sillä oo mitään merkitystä onko yhteistä. Ulkonäkö ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä oo mitään merkitystä onko yhteistä. Ulkonäkö ratkaisee.

        Totta. Kaikki pisimmät ja kauneimmat parisuhteet pyörii vuosikymmeniä pelkästään sillä, että nainen pitää miestään komeana. Kaikki arvot, tulevaisuudensuunnitelmat, toiveet, elämäntilanteet voi olla mitä vaan, pääasia että mies on komea!


    • Anonyymi

      Ei miehet pääse sokkonakaan treffeille edes 10 kerta 5 vuodessa. Olen kerran päässyt treffeille 20 vuoden aikana ja muija oli niin läski ettei nulle kelvannut.

      • Anonyymi

        Eli koska sinä et pääse treffeille niin ei varmasti kukaan muukaan mies?
        Aukotonta logiikkaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli koska sinä et pääse treffeille niin ei varmasti kukaan muukaan mies?
        Aukotonta logiikkaa :D

        Naiset ne vaan treffailevat toisiaan. Kantsis varmaan miestenki mennän enemmän kaljalle "ihan vaan poikien kesken". Olis varmaan enemmän juteltavaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ne vaan treffailevat toisiaan. Kantsis varmaan miestenki mennän enemmän kaljalle "ihan vaan poikien kesken". Olis varmaan enemmän juteltavaakin.

        Ja reikähän se on miehelläkin, jotta mihin niitä naisia muka tarvii!


    • Anonyymi

      Kamala ajatus, 500 kertaa täysin turhilla treffeillä, hyh. Kuulostaa yhtä hauskalta ja kevyeltä kuin ojan kaivaminen. Vastapuolena suurella todennäköisyydellä joku mt- ja/tai alko-ongelmista kärsivä luuseri tai pelkän seksin perässä juokseva vehviläinen. Naisen kannalta pelkkää ajan haaskausta tuollainen.

      - Exp

      • Anonyymi

        Niinpä

        Olen käynyt koko elämäni aikana treffeillä 5 kertaa ja rehellisesti sanoen treffailu ei kiinnosta yhtään. Ajatus siitä, että pitäis lähteä jonkun tuntanattoman kanssa treffeille tutustumaan. Ei kiitos!!! 500 kertaa ... hyppään ennemmin hirsikiikkuun.

        Virtuaalisesti tutustuen käy mulle paremmin. Kirjotellaan ja tutustellaan ja soitellaan, kun päästään siihen kohtaan. IRL tutustumaan, sitten jos alkaa oikeasti tuntua, että vois kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä

        Olen käynyt koko elämäni aikana treffeillä 5 kertaa ja rehellisesti sanoen treffailu ei kiinnosta yhtään. Ajatus siitä, että pitäis lähteä jonkun tuntanattoman kanssa treffeille tutustumaan. Ei kiitos!!! 500 kertaa ... hyppään ennemmin hirsikiikkuun.

        Virtuaalisesti tutustuen käy mulle paremmin. Kirjotellaan ja tutustellaan ja soitellaan, kun päästään siihen kohtaan. IRL tutustumaan, sitten jos alkaa oikeasti tuntua, että vois kannattaa.

        Niin, makunsa kullakin. Itse mieluummin tavannut kaikki potentiaalisen oloiset tyypit suunnilleen viikon sisään ensikontaktista. Toki alkuun sitä kirjoittelemalla tutustumista, aika nopeasti siinä selviää kannattaako lähteä tapaamaan.

        Sinkkuaikoina tuli käytyä muutamilla kymmenillä kahveilla ja kävelyillä. Noin tunnin sitä varasi per treffit, sen verran pystyi uhraamaan aikaa vaikka töiden jälkeen tai ennen kavereiden tapaamista.

        Onneksi tuli lähdettyä aika matalalla kynnyksellä tapaamisiin, vaikka ei täyttä kipinää viesteitse aina iskenytkään. Olisi muuten jäänyt nykyinen aviomies tapaamatta. Omalla kohdalla siis runsas irl-deittailu kannatti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, makunsa kullakin. Itse mieluummin tavannut kaikki potentiaalisen oloiset tyypit suunnilleen viikon sisään ensikontaktista. Toki alkuun sitä kirjoittelemalla tutustumista, aika nopeasti siinä selviää kannattaako lähteä tapaamaan.

        Sinkkuaikoina tuli käytyä muutamilla kymmenillä kahveilla ja kävelyillä. Noin tunnin sitä varasi per treffit, sen verran pystyi uhraamaan aikaa vaikka töiden jälkeen tai ennen kavereiden tapaamista.

        Onneksi tuli lähdettyä aika matalalla kynnyksellä tapaamisiin, vaikka ei täyttä kipinää viesteitse aina iskenytkään. Olisi muuten jäänyt nykyinen aviomies tapaamatta. Omalla kohdalla siis runsas irl-deittailu kannatti!

        Niin ... mulla ei aika riitä jatkuvaan treffeillä ravaamiseen. Tuosta miehen metsästyksestä maksetaan vähän huonoa tuntopalkkaa ja harrastuksenaki se on vähän turhan tylsä mun makuuni. Ne kolmet treffit, joilla olen käynyt treffailun vuoksi, olivat täyttä ajanhukkaa. Ne kaksi, joille päädyin useamman kuukauden kirjottelun jälkeen, taas johtivat parisuhteeseen. Toinen 13 ja toinen 7 vuotta ... omalla kohdeluku on niin selkeä, että sanon muuten vaan treffailulle ei kiitos.

        P.S. seksin perässä vonkaaja ei jaksa lämmitellä useampaa kuukautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ... mulla ei aika riitä jatkuvaan treffeillä ravaamiseen. Tuosta miehen metsästyksestä maksetaan vähän huonoa tuntopalkkaa ja harrastuksenaki se on vähän turhan tylsä mun makuuni. Ne kolmet treffit, joilla olen käynyt treffailun vuoksi, olivat täyttä ajanhukkaa. Ne kaksi, joille päädyin useamman kuukauden kirjottelun jälkeen, taas johtivat parisuhteeseen. Toinen 13 ja toinen 7 vuotta ... omalla kohdeluku on niin selkeä, että sanon muuten vaan treffailulle ei kiitos.

        P.S. seksin perässä vonkaaja ei jaksa lämmitellä useampaa kuukautta.

        Erilaisia ihmisiä, erilaisia kokemuksia!

        Itsellä se tunti treffailua silloin tällöin ei aikataulua kaatanut. Eikä ne seksinvonkaajat yleensä jaksa edes sitä viikkoa kirjoitella, jos ei suostu lähtemään seksuaalissävytteisiin viesteihin mukaan.

        Mulla ei olisi riittänyt kiinnostus kirjoittelemaan jonkun kanssa kuukausia, jos tapaaminen olisi sitten ollut pettymys niin olisi kyllä harmittanut vietävästi moinen ajantuhlaus. Mutta tässä se nähdään miten moneen eri junaan meitä on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisia ihmisiä, erilaisia kokemuksia!

        Itsellä se tunti treffailua silloin tällöin ei aikataulua kaatanut. Eikä ne seksinvonkaajat yleensä jaksa edes sitä viikkoa kirjoitella, jos ei suostu lähtemään seksuaalissävytteisiin viesteihin mukaan.

        Mulla ei olisi riittänyt kiinnostus kirjoittelemaan jonkun kanssa kuukausia, jos tapaaminen olisi sitten ollut pettymys niin olisi kyllä harmittanut vietävästi moinen ajantuhlaus. Mutta tässä se nähdään miten moneen eri junaan meitä on!

        Siksipä en sinun viestiisi vastannutkaan,vaan siihen, joka vastasi omia kokemuksiani. 500 treffit kuulostaa kauhuelokuvalta.


    • Anonyymi

      No kyllähän nyt parisuhteen aina löytää jos tahtoo. Hyvää parisuhdetta ja hyvää kumppania onkin sitten vaikeempi löytää.

      Mulle ei huono parisuhde kelpaa, joten kyllähän sihen löytämiseen tuuria tarvittais. Toisaalta, eipä tässä mitään pakkoa ole.

    • 500 kertaa!? Ei ikinä, pitäkää tunkkinne. :P

    • Anonyymi

      Ihan suoraan sanoen en usko, mutta en sano ei koskaan.
      Olen nimittäin viimeisen suhteen jälkeen viettänyt sinkkuelämää ja tykästynyt tähän sen verran paljon ettei parisuhde enää houkuttele millään tasolla,
      Mutta kuten sanoin en sano ei koskaan koska eihän huomisesta tiedä. Missään tapauksessa en ole etsimässä ja sen tiedän että rima o todella korkealla!
      -nainen-

      • Anonyymi

        Tietenkin korkealla, olet normaali nainen mutta sinkkuus taitaa sitten jatkua hamaan loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin korkealla, olet normaali nainen mutta sinkkuus taitaa sitten jatkua hamaan loppuun.

        Täällä moni ätmi ulisee että naiset "joutuvat olemaan nirsoilun takia sinkkuina", mutta kuitenkin samaan hengenvetoon väitetään että "nainen kuin nainen saa itseään tasokkaamman miehen tuosta vaan suhteeseen".
        Kumpi se nyt sitten on??


    • Anonyymi

      Uskon,
      jos alan tosissani sellaista haluamaan.

    • Anonyymi

      Kimmo on julkkis ja julkkis pääsee treffeille aina vaikka olis rumakin. Yrittäkää tavis naisia pyytää treffeille niin näette ettei todellakaan naiset lähde treffeille kovin helposti ja saa varmana pyytää 500 kertaa että pääsee edes kerran treffeille. Naiset on kyllä todella nirsoja ja vain komeimmat miehet kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      En usko. Olen ruma eikä naiset lähde treffeille. Pitäisi olla jännämies ja komea niin pääsis edes treffeille mutta en ole jännä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe