Alan vihdoin toteuttamaan jo kauan pohtimaani ajatusta, kirjoittamaan blogia, jossa kerron mitä kummallisimpia kokemuksiani tinderistä. Takana on neljä vuotta deittailua ja aivan käsittämätön määrä hulluja kokemuksia.
Blogin aloitusteksi on hyvin kevyt treffiperuutus-tarina, mutta jatkossa alan kertomaan hassujen kokemusten lisäksi kohtaamistani huijareista, pettureista ja valehtelijoista. Saatat löytää sieltä itsellesi tuttuja hahmoja, sillä tapaamani miehet ovat tapailleet kymmeniä naisia ja tämä on paljastunut minulle aina valitettavasti jälkikäteen.
Tervetuloa siis lukemaan avaustekstini täältä: https://orava-ja-pinokkiot.webnode.fi/l/deittaillen/
Kummalliset tinder-kokemukset teksteiksi
65
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Hahaha.. "Tapaamani miehet ovat tapailleet kymmeniä naisia ja tämä on paljastunut minulle aina valitettavasti jälkikäteen."
Tuliko yllätyksenä, että komeat miehet tapailee kymmeniä naisia:D?- Anonyymi
Niin tekee naisetkin.
Ei se ole sukupuolesta kiinni. - Anonyymi
Komeat? Alkuperäinen ei sanonut miesten ulkonäöstä yhtään mitään. Keksit se itse. Jälkeen esimerkki siitä miten tämön palstan miehet keksivät juttuja omasta päästään.
- Anonyymi
Komeat? Tuon Keksit itse. Alkuperäinen ei sanonut miesten ulkonäöstä mitään.
- Anonyymi
"Naisen taso on se, millaisia miehiä hän tapailee."
Ei todellakaan ole, koska on paljon miehiä jotka kelpuuttaa naiset vain seksiin.
Esmes: pitkät, urheilulliset, hoikat ja ok näköiset miehet tapailee ja harrastaa seksiä ok näköisten, mutta lihavien naisten kanssa eli mies on se tasokkaampi. Ei se mies naisen kanssa parisuhteeseen alkaisi, mutta seksiä voi harrastaa.- Anonyymi
Sivusta ...
Eli nyt ne tasokkaat eivät sitten enää vain huoli seksiin, vaan jopa tapailevat niitä tasottomampia naisia. Erikoista. - Anonyymi
Todellakin se on se mittari, jolla taso mitataan: taso määrittyy sillä minkätasoisia ihmisiä tapailee.
Tuosta markkina-arvoteoriafaktasta et pääse mitenkään venkoilemaan irti.
- Anonyymi
""Naisen taso on se, millaisia miehiä hän tapailee."
Miten joku voi ajatella ja uskotella itselleen näin:D? Naamasta ne voi olla samantasoisia mut jos naisella on 30kg ylipainoa ja tapailee hoikkaa miestä, niin ei se siitä samantasoista tee.- Anonyymi
Puhdasta markkina-arvoteoriaa, ystävä hyvä. Ihmisen taso on se jollaisia hän tapailee, niin miehillä kuin naisillakin.
- Anonyymi
NAISTEN LOGIIKKAA: hoikka mies ja lihava nainen on samantasoisia mutta lihava mies ja hoikka nainen ei ole samantasoisia.
- Anonyymi
Tuo on miehen logiikkaa. Koko tasoteoria on miehen logiikkaa.
- Anonyymi
Ihmisen taso on se, minkä tasoisia ihmisiä hän tapailee. Se on ainoa mittari.
- Anonyymi
"Naisella ei saa olla mitään toiveita kumppaniehdokkaastaan."
Saa olla vaatimuksia, mutta jos sulla on pitkä lista vaatimuksia joita miehen tulee täyttää niin tuleeko koskaan mieleen, että ehkä sillä miehelläkin on jotain vaatimuksia sinulle JOS hän etsii parisuhdetta? Jos mies on valmis seksiin, niin älä pidä sitä hyväksyntänä "minä kelpaan miehelle parisuhteeseen."- Anonyymi
Et vieläkään kertonut konkreettisesti mitä saa toivoa.
- Anonyymi
Jotta parisuhde ylipäänsä voi syntyä niin lienee itsestään selvää, että molempien pitää olla siihen halukkaita. Tarvitseeko se nyt todellakin vielä erikseen mainita? Miehetkö ajattelevat, että naisen ei tarvitse haluta parisuhdetta, mutta mies voi silti pakottaa naisen parisuhteeseen? Vai mistä ihmeestä tällänen pöhkö ajatus on edes syntynyt?
- Anonyymi
Täällä on moneen kertaan tämäkin jo vatvottu läpi:
Naiset TOIVOVAT että miehillä olisi lista vaatimuksia, jos etsivät parisuhdetta. Naiset toivovat näkevänsä sen listan, jotta voivat siitä sitten katsoa onko yhteistä, sopiiko miehen vaatimuksiin.
Naiset ovat kymmeniä kertoja tälläkin sivulla tämän kertoneet.
Mistä lie peräisin tämä sun harhainen luulosi, että naiset muka tykkäisi kyttyrää jos miehellä on näkyvillä vaatimuslista.
- Anonyymi
No minä taas miehenä aattelin kirjoittaa kirjan kokemuksistani. Yksi kustantaja saattaa olla kiinnostunut asiasta joten jatkan asian tiimoilta.
Ja oma näkökklmani miehenä on taas naisten suhtautuminen.
Ja alueena pääkaupunkiseutu jossa tarinoita riittää.- Anonyymi
Tsemppiä projektiin! Tehkää kirja yhdessä?
- Anonyymi
Miten sinä miehenä voit tehdä kirjan siitä, miten naiset suhtautuu mihinkään?
Kiinnosti tuo sun kirjaprojekti ja sun kokemukset, mutta vain sun näkökulmasta. Ei siitä miten kuvittelet naisten suhtautuvan.
Harmi. Tuolla näkökulmalla jää mielenkiintoinen kirja kyllä lukematta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnosti tuo sun kirjaprojekti ja sun kokemukset, mutta vain sun näkökulmasta. Ei siitä miten kuvittelet naisten suhtautuvan.
Harmi. Tuolla näkökulmalla jää mielenkiintoinen kirja kyllä lukematta.Sivusta ... Ehkä hän on haastatellut naisia aiheesta (mitä tosin epäilen). Noin tehtynä voisi olla ihan päteväkin kirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Tuolla näkökulmalla jää mielenkiintoinen kirja kyllä lukematta.Eiköhän tuo tarkoittanut naisten suhtautumista miehiin, miehen näkökulmasta
............... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo tarkoittanut naisten suhtautumista miehiin, miehen näkökulmasta
...............Todella omaperäistä. Voisko olla enää läpikalutumpaa lähestymistapaa? Kaikkihan nykyään kirjotetaan nykyään jonkun muun näkökulmasta, kuin sen josta puhutaan. Koirien mielenliikkeet, kissojen kertomana. Näin hait ajattelevat, hylkeiden tarinoita. Kuka hammaskeiju todella on, pääsiäispupun paljastuksia. Kaikkea roskaa nuo kustantajat muka harkitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ... Ehkä hän on haastatellut naisia aiheesta (mitä tosin epäilen). Noin tehtynä voisi olla ihan päteväkin kirja.
Jos olisikin noin! Puolueettomasti haastattelisi naisia ja miehiä nettideittailusta, sitten olisi todellakin intoa lukea opus!
Mutta haiskahtaa siltä että vaan katkeran ja pettyneen ihmisen puolueellista tilitystä luvassa. Moinen sonta on yhtä pitkäveteistä hömppää, oli sitten miehen tai naisen kynästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo tarkoittanut naisten suhtautumista miehiin, miehen näkökulmasta
...............Eli siis: miten miehenä kokee että naiset suhtautuu miehiin.
Tuokin olisi kiinnostavaa, mikäli siihen haastateltaisiin erilaisia miehiä. Yhden ihmisen suppea näkökulma, omista suppeista kokemuksista ja omien suppeiden ennakkoluulojen pohjalta olisi varsin puuduttavaa, palsta-tyyppistä jankkausta vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis: miten miehenä kokee että naiset suhtautuu miehiin.
Tuokin olisi kiinnostavaa, mikäli siihen haastateltaisiin erilaisia miehiä. Yhden ihmisen suppea näkökulma, omista suppeista kokemuksista ja omien suppeiden ennakkoluulojen pohjalta olisi varsin puuduttavaa, palsta-tyyppistä jankkausta vaan.Niinku aloittajan blogi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ... Ehkä hän on haastatellut naisia aiheesta (mitä tosin epäilen). Noin tehtynä voisi olla ihan päteväkin kirja.
Ja kun olen jutellut naisten kanssa siis jokaisen kanssa deittailusta.
Se on hyvä kun täällä on niitä bessetwissereitä jotka tietävät enemmän kuin minä itse.
Taas lisää materiaalia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis: miten miehenä kokee että naiset suhtautuu miehiin.
Tuokin olisi kiinnostavaa, mikäli siihen haastateltaisiin erilaisia miehiä. Yhden ihmisen suppea näkökulma, omista suppeista kokemuksista ja omien suppeiden ennakkoluulojen pohjalta olisi varsin puuduttavaa, palsta-tyyppistä jankkausta vaan.Totta ... laajalla ja monipuolisella otannalla tuo voisi olla mielenkiintoinen opus.
Ongelmahan näissä yhden ihmisen omista henkilökohtaisista kokemuksista ja tulkinnoista kertovissa teksteissä on juuri näkökulman rajallisuus. On ihan sama kenen näkökulma se on tai mitä tarkastellaan. Se on aina lähinnä vaan kuriositeetti ja sellasenaan se voi toki olla ihan hyvää viihdettä. Todistusarvoa sillä ei silti ole. Varsinkin kun sen kertojan omakin persoona vaikuttaa aina niihin tilanteisiin. Sama deittikumppani deiteillä toisentyyppisen ihmisen kanssa, voi olla ihan erilainen kokemus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella omaperäistä. Voisko olla enää läpikalutumpaa lähestymistapaa? Kaikkihan nykyään kirjotetaan nykyään jonkun muun näkökulmasta, kuin sen josta puhutaan. Koirien mielenliikkeet, kissojen kertomana. Näin hait ajattelevat, hylkeiden tarinoita. Kuka hammaskeiju todella on, pääsiäispupun paljastuksia. Kaikkea roskaa nuo kustantajat muka harkitsee.
Etkö halua ymmärtää vai eikö kyvyt riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ... laajalla ja monipuolisella otannalla tuo voisi olla mielenkiintoinen opus.
Ongelmahan näissä yhden ihmisen omista henkilökohtaisista kokemuksista ja tulkinnoista kertovissa teksteissä on juuri näkökulman rajallisuus. On ihan sama kenen näkökulma se on tai mitä tarkastellaan. Se on aina lähinnä vaan kuriositeetti ja sellasenaan se voi toki olla ihan hyvää viihdettä. Todistusarvoa sillä ei silti ole. Varsinkin kun sen kertojan omakin persoona vaikuttaa aina niihin tilanteisiin. Sama deittikumppani deiteillä toisentyyppisen ihmisen kanssa, voi olla ihan erilainen kokemus.Aivan. Valtaosa kirjoistahan on kirjoitettu ryhmätyönä. Pälli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Valtaosa kirjoistahan on kirjoitettu ryhmätyönä. Pälli.
Jaaha ... no mistähän kirjoista valtaosa on kirjoitettu ryhmätyönä? Jos nyt et laske ryhmäksi kustannustoimittajaa ja kirjailijaa. Menehän huomenna lähimpään kirjakauppaan katselemaan paljonko siellä on niitä ryhmätöitä. Varsinkaan proosan puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua ymmärtää vai eikö kyvyt riitä?
Voi, varastiko joku lapsen tikkarin? Ala-asteen välituntien tasoista argumentointia kultaseni. Yritä uudestaan 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun olen jutellut naisten kanssa siis jokaisen kanssa deittailusta.
Se on hyvä kun täällä on niitä bessetwissereitä jotka tietävät enemmän kuin minä itse.
Taas lisää materiaaliaAi jokaisen maailman naisen kanssa olet jutellut deittailusta ja kaikki ovat olleet kaikesta samaa mieltä?
No eihän siinä sitten, kyllä noin kattavalla otannalla varmasti saa täysin objektiivisen pamfletin skriivattua.
Se on hyvä kun sinä besserwisseri tiedät kaikesta enemmän ja paremmin kuin kaikki muut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Valtaosa kirjoistahan on kirjoitettu ryhmätyönä. Pälli.
Kuka tässä ryhmätyökirjoituksesta mitään puhui?
Objektiiviseen tutkimukseen tarvitaan laajoja haastatteluja. Ei se kirjailija silti merkitse jokaisen haastateltavan nimeä co-kirjailijaksi.
Mikäli kirjoittaa mielipidekirjoituksen kansiin, kuten aloittaja aikoo tehdä, niin siihen ei toki tarvitse ketään haastatella. Voi vaan rageta samalla tavalla kuin täällä palstoillakin tekee. Valitella että "kaikki naiset ovat paskoja koska kaikki minun tapaamani naiset ovat paskoja ja minun tapaamani naiset edustavat kaikkia muitakin naisia".
Ihan yhtä faktapohjaista ulinaa kuin joidenkin pettyneiden naisten itku, että kaikki miehet ovat sikoja, koska yksi exä karkasi nuoremman sutturan kanssa ja toinen exä oli tuppisuu joka ei halunnut jutella tunteista ja kattoa Salkkareita.
Omat huonot kokemukset eivät ole yleistykseen asti kelpaavia. Ei miehillä eikä naisilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jokaisen maailman naisen kanssa olet jutellut deittailusta ja kaikki ovat olleet kaikesta samaa mieltä?
No eihän siinä sitten, kyllä noin kattavalla otannalla varmasti saa täysin objektiivisen pamfletin skriivattua.
Se on hyvä kun sinä besserwisseri tiedät kaikesta enemmän ja paremmin kuin kaikki muut.Tässäkään ei olisi taas mitään ongelmaa, jos nainen kirjoittaisi samaa asiaa, mutta kyllä alkaa parku, jos mies moista ilmoittaa suunnittelevansa.
Iso peukku 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkään ei olisi taas mitään ongelmaa, jos nainen kirjoittaisi samaa asiaa, mutta kyllä alkaa parku, jos mies moista ilmoittaa suunnittelevansa.
Iso peukku 👍Höpsistä. Tympeä yleistäminen on tylsämielistä, oli sitten naisen tai miehen kynästä. Tällä palstalla yleistyksiä näyttää tekevän vain inceli-pojat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä. Tympeä yleistäminen on tylsämielistä, oli sitten naisen tai miehen kynästä. Tällä palstalla yleistyksiä näyttää tekevän vain inceli-pojat.
Hyvin yleistetty 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin yleistetty 👍
Tyypillinen nainen:D Hei ei saa yleistää kaikkia naisia---> samaan hengenvetoon yleistää itse:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen nainen:D Hei ei saa yleistää kaikkia naisia---> samaan hengenvetoon yleistää itse:D
Eipä tuossa mitään yleistystä kaikista miehistä tehty. Ainoastaan tämän palstan ikuisista ulisija-pojista, joilla onkin sen verran yhteistä keskenään että yleistys on täysin pätevä.
Kaikkihan sen tietää ettei tällaisia palstan epämiehekkäitä valittelijoita tuolta oikeasta maailmasta löydy. Normaalit miehet ovat fiksuja ja kunnioittavat muita ihmisiä. Palstan pojilta nämä piirteet uupuvat täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuossa mitään yleistystä kaikista miehistä tehty. Ainoastaan tämän palstan ikuisista ulisija-pojista, joilla onkin sen verran yhteistä keskenään että yleistys on täysin pätevä.
Kaikkihan sen tietää ettei tällaisia palstan epämiehekkäitä valittelijoita tuolta oikeasta maailmasta löydy. Normaalit miehet ovat fiksuja ja kunnioittavat muita ihmisiä. Palstan pojilta nämä piirteet uupuvat täysin.Suurin osa naisista toimii tinderissä noin niinku toimii. Minkä takia miesten pitäisi olla hiljaa? Jos et kestä lukea miesten kokemuksia naisista, niin älä lue tai jos luet, niin älä ainakaan länkytä joka ketjuun samoja juttuja!
Tinderihän on seksiseuran hakuun, vaikka monet naiset hakee sieltä parisuhdetta. En sano, etteikö sieltä vois löytää parisuhdetta, mutta tinder antaa naisille mahdollisuuden tasokkaampiin miehiin mitä itse ovat ja silloin miehet ovat valmiita vain seksiin.
Jos tinder haluaisi, että ihmiset löytäisi sitä kautta parisuhteita, niin tasot pitäisi laittaa kohtaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa naisista toimii tinderissä noin niinku toimii. Minkä takia miesten pitäisi olla hiljaa? Jos et kestä lukea miesten kokemuksia naisista, niin älä lue tai jos luet, niin älä ainakaan länkytä joka ketjuun samoja juttuja!
Tinderihän on seksiseuran hakuun, vaikka monet naiset hakee sieltä parisuhdetta. En sano, etteikö sieltä vois löytää parisuhdetta, mutta tinder antaa naisille mahdollisuuden tasokkaampiin miehiin mitä itse ovat ja silloin miehet ovat valmiita vain seksiin.
Jos tinder haluaisi, että ihmiset löytäisi sitä kautta parisuhteita, niin tasot pitäisi laittaa kohtaamaan.Suurin osa naisista ei toimi tinderissä väittämälläsi tavalla. Mikäli sinä jatkuvasti valitset sieltä sellaisia naisia, jotka toimivat noin, pitänee katsoa peiliin ja miettiä miksi kiinnostut juuri senlaisista naisista aina?
Miesten ei missään nimessä tule olla hiljaa ikävistä asioista. Epäkohdista pitääkin pystyä keskustelemaan asiallisesti. Kaikkien naisten tai edes suurimman osan leimaaminen muutaman oman ikävän kokemuksen perusteella on varsin yksisilmäistä toimintaa.
Tinderissä tasot kohtaa, sillä ihmisen taso on se, millaisia ihmisiä hän tapailee. Se fakta toki harmittaa niitä jotka eivät saa pokattua mielestään tarpeeksi kauniita/ komeita, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että jokainen tapailee sitä tasoa mihin rahkeet - eli oma taso - riittää. Summa summarum: jokaisen taso on se minkä tasoisia ihmisiä tapailee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa naisista ei toimi tinderissä väittämälläsi tavalla. Mikäli sinä jatkuvasti valitset sieltä sellaisia naisia, jotka toimivat noin, pitänee katsoa peiliin ja miettiä miksi kiinnostut juuri senlaisista naisista aina?
Miesten ei missään nimessä tule olla hiljaa ikävistä asioista. Epäkohdista pitääkin pystyä keskustelemaan asiallisesti. Kaikkien naisten tai edes suurimman osan leimaaminen muutaman oman ikävän kokemuksen perusteella on varsin yksisilmäistä toimintaa.
Tinderissä tasot kohtaa, sillä ihmisen taso on se, millaisia ihmisiä hän tapailee. Se fakta toki harmittaa niitä jotka eivät saa pokattua mielestään tarpeeksi kauniita/ komeita, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että jokainen tapailee sitä tasoa mihin rahkeet - eli oma taso - riittää. Summa summarum: jokaisen taso on se minkä tasoisia ihmisiä tapailee."jokaisen taso on se minkä tasoisia ihmisiä tapailee."
Jos olet nainen, niin voithan sä uskoa tähän. Totuus selviää viimeistään siinä vaiheessa kun se mies ei halua mitään vakavaa eli mies on tykännyt vain seksin takia. Tyypillinen rimanlaskijamies joka laskee rimaa saadakseen seksiä edes joltain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"jokaisen taso on se minkä tasoisia ihmisiä tapailee."
Jos olet nainen, niin voithan sä uskoa tähän. Totuus selviää viimeistään siinä vaiheessa kun se mies ei halua mitään vakavaa eli mies on tykännyt vain seksin takia. Tyypillinen rimanlaskijamies joka laskee rimaa saadakseen seksiä edes joltain.Se on ihan puhdasta tasoteoriaa, ystävä hyvä. Ihminen on juuri sen tasoinen, minkä tasoisia ihmisiä hän tapailee. Ei tasoteoria muutu sen mukaan, miltä susta milloinkin tuntuu. Se on ja pysyy sellaisena, että ihmisen taso määrittyy tapailtavien ihmisten tason mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan puhdasta tasoteoriaa, ystävä hyvä. Ihminen on juuri sen tasoinen, minkä tasoisia ihmisiä hän tapailee. Ei tasoteoria muutu sen mukaan, miltä susta milloinkin tuntuu. Se on ja pysyy sellaisena, että ihmisen taso määrittyy tapailtavien ihmisten tason mukaan.
No, olen mies ja olen seksimielessä nähnyt 6/10 naisia ja harrastanut niiden kanssa vain seksiä. Tiedän, että mitään pidempää juttua 6/10 naisten kanssa ei tule vaikka nainen saattaa ajatella muuta.
En hae parisuhdetta tällä hetkellä, mutta saan tinderissä 9/10 naisia matcheiksi ja saisin niiden kanssa parisuhteen jos oikein yrittäisin (tiedoksi, että 9/10 naiset ei lähde seksihommiin vaan pitävät tiukasti kiinni siitä mitä hakevat).
Mites mä nyt sitten määrittelen oman tasoni? Onko minun taso nyt sitten 6/10 vai 9/10? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, olen mies ja olen seksimielessä nähnyt 6/10 naisia ja harrastanut niiden kanssa vain seksiä. Tiedän, että mitään pidempää juttua 6/10 naisten kanssa ei tule vaikka nainen saattaa ajatella muuta.
En hae parisuhdetta tällä hetkellä, mutta saan tinderissä 9/10 naisia matcheiksi ja saisin niiden kanssa parisuhteen jos oikein yrittäisin (tiedoksi, että 9/10 naiset ei lähde seksihommiin vaan pitävät tiukasti kiinni siitä mitä hakevat).
Mites mä nyt sitten määrittelen oman tasoni? Onko minun taso nyt sitten 6/10 vai 9/10?Jos tapailet niitä ysin naisia niin sitten olet varmaan ysi. Jos tapailet niitä kutosen naisia niin sitten olet varmaan kutonen.
Jos ne ysin naiset ei lähde sun kanssa panemaan, koska et rupea heille miesystäväksi, niin silloin et ole ysi, vaikka kuinka saisit mätsejä niiden kanssa.
Mätsit ei kerro tasosta, vaan se fyysinen tapailu. Mikä tässä tasoteoriassa nyt on niin vaikea ymmärtää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tapailet niitä ysin naisia niin sitten olet varmaan ysi. Jos tapailet niitä kutosen naisia niin sitten olet varmaan kutonen.
Jos ne ysin naiset ei lähde sun kanssa panemaan, koska et rupea heille miesystäväksi, niin silloin et ole ysi, vaikka kuinka saisit mätsejä niiden kanssa.
Mätsit ei kerro tasosta, vaan se fyysinen tapailu. Mikä tässä tasoteoriassa nyt on niin vaikea ymmärtää?No en minäkään lähde näkemään 9/10 naisia, koska ajanhukkaa kun he etsivät parisuhdetta ja minä seksiä. Ei ne 9/10 naiset lähde kanssani panemaan, mutta treffeille pääsisin niiden kanssa JOS etsisin parisuhdetta.
Täällä just sanottiin, että taso määräytyy sen mukaan millaisia ihmisiä tapailee ja pääsisin tapailemaan 9/10 naisia JOS etsisin parisuhdetta ja saisin varmasti parisuhteen 9/10 naisen kanssa, mutta nyt sanoit, että en ole ysin mies kun ysin naiset ei lähde PANEMAAN minua. Nyt se vaihtui, että taso meneekin PANOJEN mukaan, eikä tapailujen? Miten se nyt on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minäkään lähde näkemään 9/10 naisia, koska ajanhukkaa kun he etsivät parisuhdetta ja minä seksiä. Ei ne 9/10 naiset lähde kanssani panemaan, mutta treffeille pääsisin niiden kanssa JOS etsisin parisuhdetta.
Täällä just sanottiin, että taso määräytyy sen mukaan millaisia ihmisiä tapailee ja pääsisin tapailemaan 9/10 naisia JOS etsisin parisuhdetta ja saisin varmasti parisuhteen 9/10 naisen kanssa, mutta nyt sanoit, että en ole ysin mies kun ysin naiset ei lähde PANEMAAN minua. Nyt se vaihtui, että taso meneekin PANOJEN mukaan, eikä tapailujen? Miten se nyt on?Käytännössä se menee niin, että se että etsit vain seksuaeuraa määrittelee tässä tapauksessa tasosi. Tapailee kutosen naisia joten olet kutonen. Seksiriippuvuus näköjään laskee miehen tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä se menee niin, että se että etsit vain seksuaeuraa määrittelee tässä tapauksessa tasosi. Tapailee kutosen naisia joten olet kutonen. Seksiriippuvuus näköjään laskee miehen tasoa.
Ok. Panojen mukaan menee ja nyt tiedän olevani kutosen mies:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minäkään lähde näkemään 9/10 naisia, koska ajanhukkaa kun he etsivät parisuhdetta ja minä seksiä. Ei ne 9/10 naiset lähde kanssani panemaan, mutta treffeille pääsisin niiden kanssa JOS etsisin parisuhdetta.
Täällä just sanottiin, että taso määräytyy sen mukaan millaisia ihmisiä tapailee ja pääsisin tapailemaan 9/10 naisia JOS etsisin parisuhdetta ja saisin varmasti parisuhteen 9/10 naisen kanssa, mutta nyt sanoit, että en ole ysin mies kun ysin naiset ei lähde PANEMAAN minua. Nyt se vaihtui, että taso meneekin PANOJEN mukaan, eikä tapailujen? Miten se nyt on?Itsekin sanot ettet pääse niiden ysien kanssa treffeille, koska haluat vain seksiä ja ne ysin tytöt haluaa parisuhteen. Täten siis tapailet vain kutosen tyttöjä = olet kutosen mies.
Mikäli kävisit niiden ysien kanssa treffeillä/ tapailisit/ harrastaisit seksiä/ seurustelisit/ menisit naimisiin... Sitten olisit epäilemättä se ysi.
Emme voi tietää pääsisitkö ysien kanssa treffeille, koska et moista halua tehdä kun haluat vaan nopean avustetun käteenvedon, etkä siis siksi tapaile ysejä.
Ihmisen taso määrittyy edelleen sen mukaan, minkä tasoisia ihmisiä hän tapailee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin sanot ettet pääse niiden ysien kanssa treffeille, koska haluat vain seksiä ja ne ysin tytöt haluaa parisuhteen. Täten siis tapailet vain kutosen tyttöjä = olet kutosen mies.
Mikäli kävisit niiden ysien kanssa treffeillä/ tapailisit/ harrastaisit seksiä/ seurustelisit/ menisit naimisiin... Sitten olisit epäilemättä se ysi.
Emme voi tietää pääsisitkö ysien kanssa treffeille, koska et moista halua tehdä kun haluat vaan nopean avustetun käteenvedon, etkä siis siksi tapaile ysejä.
Ihmisen taso määrittyy edelleen sen mukaan, minkä tasoisia ihmisiä hän tapailee.Pääsisin ysin naisten treffeille jos hakisin parisuhdetta, mutta en hae, enkä ole tähän mennessä halunnut kusettaa ketään. Täytyypä alkaa kusettamaan, että haen parisuhdetta ja jättää ysin nainen tylysti seksin jälkeen. Sitten olen ysin mies!
Ihmisen taso määrittyy edelleen sen mukaan, minkä tasoisia hän saa parisuhteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsisin ysin naisten treffeille jos hakisin parisuhdetta, mutta en hae, enkä ole tähän mennessä halunnut kusettaa ketään. Täytyypä alkaa kusettamaan, että haen parisuhdetta ja jättää ysin nainen tylysti seksin jälkeen. Sitten olen ysin mies!
Ihmisen taso määrittyy edelleen sen mukaan, minkä tasoisia hän saa parisuhteeseen.Emme voi tietää pääsisitkö ysin naisten kanssa treffeille, koska et sellaista harrasta.
Markkina-arvoteorian mukaan ihmisen taso määrittyy edelleen sen mukaan, minkä tasoisia ihmisiä hän tapailee.
Sinä et oman kertomasi mukaan tapaile ysejä, joten et siis voi olla ysin mies.
- Anonyymi
Toi fb integraatio kommenteissa jolloin nimi näkyy ei musta ole kiva blogissa.
- Anonyymi
Hmm. Totta, En taida saada sitä pois sivustolta. Harmillinen juttu.
Terkuin, aloittaja
- Anonyymi
Aloittaja tässä moi:
Kirjoitin blogiin uuden tekstin:
https://orava-ja-pinokkiot.webnode.fi/l/luku-1-etaannytko-sa/
Päätin alkaa raottamaan kokemuksiani nyt kerronnallisesti. Toivottavasti jäätte koukkuun :)
Toisinaan julkaisen blogissani tämän päivän tarinoita ja kokemuksiani treffimaailman syövereistä ja toisinaan avaan aiempiani kokemuksiani kirjan tekstin muodossa. Kaikki tapahtumat olen kokenut itse.
Lukuiloa! Kirjoituksiani saa myös kommentoida. Itse en osallistu täällä käytyihin keskusteluihin deiteistä ja tinderistä. Omat ajatukseni voitte lukea ainoastaan blogistani. Kiinnostavaa oli toisaalta lukea myös tätä ketjua ja sitä millaisia pohdintoja yksi lausahdukseni oli saanut aikaiseksi joissakin henkilöissä. Koittakaa skipata trollit :D Itse en ole niiden takana enkä koskaan jää niihin vastailemaan.
Terkuin,
Orava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713