Ottakaa riittävästi D-vitamiinia, niin pysyy influenssat

Anonyymi

tavalliset flunssat, ja kenties jopa korona poissa. Itse olen käyttänyt D-vitamiinilisää syksystä kevääseen viimeiset 6-7 vuotta, eikä ole edes kunnon flunssaa ollut. Nyt korona-aikana olen elänyt tavalliseen tapaan, kaupoissa ja baareissa käynyt(ilman maskia), ei ole korona iskenyt.

Otan D:tä päivittäin 50 mikrogrammaa, nyt korona-aikana olen välillä ottanut 100 mikrogrammaa.

77

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen ottanut kymmenisen vuotta joka päivä läpi vuoden 70 mg. Joskus on tavallinen flunssa iskenyt ja kerran se eskaloitui keuhkoputkentulehdukseksi.

      • Anonyymi

        Ei sanota "eskaloitui", pikemminkin komplisoitui.


    • Anonyymi

      Ei vaikuta mihinkään. Mutta oma asiahan se on mihin humpuukiin rahansa hassaa.

      • Anonyymi

        Olet väärässä. - Nm. Tutki tarkemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. - Nm. Tutki tarkemmin

        Sinua on kusetettu. Vitamiinipillereistä ei ole mitään hyötyä. Korkeintaan saat niistä itsellesi jonkun sisäelimiä tuhoavan yliannostuksen.

        Syö tavallista ruokaa, äläkä vitamiinipillereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua on kusetettu. Vitamiinipillereistä ei ole mitään hyötyä. Korkeintaan saat niistä itsellesi jonkun sisäelimiä tuhoavan yliannostuksen.

        Syö tavallista ruokaa, äläkä vitamiinipillereitä.

        Syön myös ruokaa, tietty. Mutta olen syönyt vitamiinejani ym. jo niiin kauan aikaa, että jos myrkytys olisi ollut tullakseen, en olisi enää olemassa. Sen sijaan olen terve, hyvinvoiva ja voimissani. - Nm. Koeta päästä terveenä näille kymmenille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön myös ruokaa, tietty. Mutta olen syönyt vitamiinejani ym. jo niiin kauan aikaa, että jos myrkytys olisi ollut tullakseen, en olisi enää olemassa. Sen sijaan olen terve, hyvinvoiva ja voimissani. - Nm. Koeta päästä terveenä näille kymmenille

        Vitamiinipillereiden yliannostus tuhoaa vähitellen sisäelimiä. Yksikään luonnoneläin ei syö niitä. Olet oikea kultakimpale markkinamiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitamiinipillereiden yliannostus tuhoaa vähitellen sisäelimiä. Yksikään luonnoneläin ei syö niitä. Olet oikea kultakimpale markkinamiehille.

        Olen muutenkin. - Nm. Varsinainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitamiinipillereiden yliannostus tuhoaa vähitellen sisäelimiä. Yksikään luonnoneläin ei syö niitä. Olet oikea kultakimpale markkinamiehille.

        Tuohan on oksymoroni :"yliannostus tuhoaa"... kukas niitä on käskenyt liikaa ottaa???? Pahvi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tuntuu noita räkätauteja riittävän niissäkin maissa, missä D-vitaminiia saa taivaan täydeltä ympäri vuoden.

      • Anonyymi

        Kaikki on markkinamiesten huuhaata. Niin vitamiinipillerit kuin koronahysteria. Mutta antaa tyhmien panikoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on markkinamiesten huuhaata. Niin vitamiinipillerit kuin koronahysteria. Mutta antaa tyhmien panikoida.

        Oletko tarkistellut oman kuplasi väriä, hajua, tietoa, tasoa ... yhtä hyvin? - Nm. Ei junalauta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tarkistellut oman kuplasi väriä, hajua, tietoa, tasoa ... yhtä hyvin? - Nm. Ei junalauta

        Epätoivoinen kokoomusyrittäjä – ns. nappikauppias – täällä taas koittaa konvertoida paskaa timanteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epätoivoinen kokoomusyrittäjä – ns. nappikauppias – täällä taas koittaa konvertoida paskaa timanteiksi.

        En perusta enkä kannata mitään poliittista väriä. - Nm. Snaijannetko


      • Anonyymi

        Mutta kaavutus estää.


    • Anonyymi

      joo, eilen luin illalla että D auttaa koronaan

      otinkin samantien yhden päärynä makuisen d tabun

      tuli hyvä olo

      normaalisti 1 pv vain, eilen 2

      • Anonyymi

        Käytän vanhan kansan ohjeita. Jos viina, sauna ja terva ei auta, niin tauti on kuolemaksi. Toistaiseksi ovat toimineet oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän vanhan kansan ohjeita. Jos viina, sauna ja terva ei auta, niin tauti on kuolemaksi. Toistaiseksi ovat toimineet oikein hyvin.

        Tuo pitää aika pitkälle paikkaansa, pitääkin taas laittaa sauna kuumaksi ja ja ottaa kunnon hikilöylyt tervatipoilla sekoitetulla löylyvedellä ja päälle kunnon saunaoluet sekä kunnon vodka näkäräiset.
        Sekä syödä vähän taas saunan kiukaalla foliopussissa käristettyä lenkkimakkaraa Turun sinapin kanssa.
        Ja mitkään virukset ei juhli edelleenkään meikäläisessä.

        Suosittelen muillekin, kyllä entisajan ihmiset tiesi tämän kohdan elämästä, nykyihmiset on vain orpoja piruja jotka ryntäilee sinne tänne kuin ne mestatut kanat.
        Jos ei hyvät neuvot kelpaa edes ilmaiseksi , kuolkaa kirkuen ruojat, muuta ei voi todeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää aika pitkälle paikkaansa, pitääkin taas laittaa sauna kuumaksi ja ja ottaa kunnon hikilöylyt tervatipoilla sekoitetulla löylyvedellä ja päälle kunnon saunaoluet sekä kunnon vodka näkäräiset.
        Sekä syödä vähän taas saunan kiukaalla foliopussissa käristettyä lenkkimakkaraa Turun sinapin kanssa.
        Ja mitkään virukset ei juhli edelleenkään meikäläisessä.

        Suosittelen muillekin, kyllä entisajan ihmiset tiesi tämän kohdan elämästä, nykyihmiset on vain orpoja piruja jotka ryntäilee sinne tänne kuin ne mestatut kanat.
        Jos ei hyvät neuvot kelpaa edes ilmaiseksi , kuolkaa kirkuen ruojat, muuta ei voi todeta.

        Hyvä suunnitelma. Meillä on tapana syödä kiuasmakkarat mökillä. Kaupungissa kuluu foliota vähemmän, kun on uunit ja astiat äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää aika pitkälle paikkaansa, pitääkin taas laittaa sauna kuumaksi ja ja ottaa kunnon hikilöylyt tervatipoilla sekoitetulla löylyvedellä ja päälle kunnon saunaoluet sekä kunnon vodka näkäräiset.
        Sekä syödä vähän taas saunan kiukaalla foliopussissa käristettyä lenkkimakkaraa Turun sinapin kanssa.
        Ja mitkään virukset ei juhli edelleenkään meikäläisessä.

        Suosittelen muillekin, kyllä entisajan ihmiset tiesi tämän kohdan elämästä, nykyihmiset on vain orpoja piruja jotka ryntäilee sinne tänne kuin ne mestatut kanat.
        Jos ei hyvät neuvot kelpaa edes ilmaiseksi , kuolkaa kirkuen ruojat, muuta ei voi todeta.

        Korona, lienee se pienin riski. Elämäntapasi suurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää aika pitkälle paikkaansa, pitääkin taas laittaa sauna kuumaksi ja ja ottaa kunnon hikilöylyt tervatipoilla sekoitetulla löylyvedellä ja päälle kunnon saunaoluet sekä kunnon vodka näkäräiset.
        Sekä syödä vähän taas saunan kiukaalla foliopussissa käristettyä lenkkimakkaraa Turun sinapin kanssa.
        Ja mitkään virukset ei juhli edelleenkään meikäläisessä.

        Suosittelen muillekin, kyllä entisajan ihmiset tiesi tämän kohdan elämästä, nykyihmiset on vain orpoja piruja jotka ryntäilee sinne tänne kuin ne mestatut kanat.
        Jos ei hyvät neuvot kelpaa edes ilmaiseksi , kuolkaa kirkuen ruojat, muuta ei voi todeta.

        "Suosittelen muillekin, kyllä entisajan ihmiset tiesi tämän kohdan elämästä"

        Veli todistaa väkevästi!
        Entisajan ihmisen kohtasivat tuberkuloosin, isorokon, polion, Espanjantaudin, koleran, malarian rohkeana ja lainkaan valittamatta kohtaloaan. Mitä ylväyttä.

        "Jos ei hyvät neuvot kelpaa edes ilmaiseksi , kuolkaa kirkuen ruojat, muuta ei voi todeta."

        Kirkuen me synnymme, ja joillain se on osa myös poistuessa, ellei morfiini enää auta.


    • Anonyymi

      Reilu annos tulee myös D:tä ( A, E), kun otan 5-6 ruokalusikallista Möllerin kalanmaksaöljyä. Eli siinä 30 ml/vrk. Kunnon annos rasvahappoja ennenkaikkea.

      Tyhmää ostaa jotain kallista kapselivalmistetta,jossa vähän vastinetta.

    • Anonyymi

      > Otan D:tä päivittäin 50 mikrogrammaa, nyt korona-aikana olen
      > välillä ottanut 100 mikrogrammaa.

      Tuotahan voi silloin saman tien ottaa vaikka 500 mikrogramma joka päivä, jos uskoo Kiinassa valmistettujen D-vitamiinitablettien tehokkaasti torjuvan koronaa.

      D-vitamiini on suht halpaa, Lidlissä nuo 50 mikrogramman tabletit purkissa maksaa alle kympin, ja siitä riittää 3 kuukaudeksi popsittavaa. Jos napsaisee 3...4 tällaista tablettia joka päivä, on taatusti turvassa koronalta.

      Lääkärit varoittavat ehdottomasti ylittämästä 100 mikrogramman annosta. Mutta jos ei koululääketieteeseen muutenkaan usko, niin miksi uskoisi tässä kohtaa.

      • Anonyymi

        <Lääkärit varoittavat..>....onko se jokin kuoro. Kyllä niillä on vaihtelevia näkemyksiä. Valtavirta voi olla tuon 100 µg:n kannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <Lääkärit varoittavat..>....onko se jokin kuoro. Kyllä niillä on vaihtelevia näkemyksiä. Valtavirta voi olla tuon 100 µg:n kannalla.

        Tuossa kiteytyy hyvin teidän koronahullujen ajatusmaailma. Ensin keksitään ongelma, ja sitten sille haarukoidaan "valtavirrassa" muka sopiva korjaustapa. Kukaan vouhottajista ei älyä, ettei ole edes mitään oikeaa ongelmaa, vaan on pelkästään paniikin lietsontaa.

        "Paniikki on äärimmäistä ahdistusta. Paniikissa pulssimme nousee, hengityksemme tihenee ja olo voi olla epätodellinen. Tällöin olemme kiihtymystilassa, jota kutsutaan taistele tai pakene - reaktioksi."

        Vittu mitä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kiteytyy hyvin teidän koronahullujen ajatusmaailma. Ensin keksitään ongelma, ja sitten sille haarukoidaan "valtavirrassa" muka sopiva korjaustapa. Kukaan vouhottajista ei älyä, ettei ole edes mitään oikeaa ongelmaa, vaan on pelkästään paniikin lietsontaa.

        "Paniikki on äärimmäistä ahdistusta. Paniikissa pulssimme nousee, hengityksemme tihenee ja olo voi olla epätodellinen. Tällöin olemme kiihtymystilassa, jota kutsutaan taistele tai pakene - reaktioksi."

        Vittu mitä porukkaa.

        Osoitit kyllä kommenttisi virheellisesti minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <Lääkärit varoittavat..>....onko se jokin kuoro. Kyllä niillä on vaihtelevia näkemyksiä. Valtavirta voi olla tuon 100 µg:n kannalla.

        Sata mikrogrammaa on OK, mutta tutulla jolla on vitamiinin imeytymishäiriö menee 300 mikrogrammaa päivässä jotta tasot pysyisivät kohdallaan. Nämä ovat sitten hlökohtaisia asioita eli kannattaa mittauttaa veren D-tasot talvella satasen kuurin oltua päällä koko syksyn ajan. Suositelluilla 20µg annoksilla tuon tutun D-tasot olivat todella matalalla ja koko ajan flunssaa.

        Auringosta rantavahti saa Kalifornian korkeudella kesällä luokkaa 600 µg D3 vitamiinia päivässä.


    • Anonyymi

      Minä syön joka päivä kilon vitamiinia.

      • Anonyymi

        Et syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et syö.

        Syönpäs, ja sille et voi mitään.


      • Anonyymi

        Siis putkilon syön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis putkilon syön.

        Syö sinä putkilosi. Minä syön kilon vitamiinia.


    • Anonyymi

      Olen 75. En syö vitamiineja. Muuten monipuolisesti ja terveellisesti. Montaa flunssaa tai edes nuhaa en ole eläissäni sairastanut.
      Silti terve järki sanoo ettei joku korona- virus tarttuisi vaikka tekisi mitä poppakonsteja. Sama syövän kanssa, ei sitä estetä vitamiineilla tai paljolla vedellä.
      Älkää uskiko kaikkia kylähulluja jotka vielä uskoo että kaduilla tuntemattomia halaamalla osoitetaan virus valheeksi.

      • Anonyymi

        Olen ÄO 75. En syö vitamiineja. Muuten monipuolisesti ja terveellisesti. Montaa flunssaa tai edes nuhaa en ole eläissäni sairastanut.
        Silti terve järki sanoo ettei joku korona- virus tarttuisi vaikka tekisi mitä poppakonsteja. Sama syövän kanssa, ei sitä estetä vitamiineilla tai paljolla vedellä.
        Älkää uskiko kaikkia kylähulluja jotka vielä uskoo että kaduilla tuntemattomia halaamalla osoitetaan virus valheeksi.


    • Anonyymi

      Kolmekymmentävuotta joka syksy, olen ottanut influensa rokotteen talven varalle ja olen vieläkin hengissä. Eikös olekkin ihmeellistä ja kolmeenkymmeneenvuoteen talvisin ei ole ollut influenssoja. Eikös ole vieläkin merkillisempää?

      • Anonyymi

        Mistä sen saa ja mitä maksaa influenssarokote?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen saa ja mitä maksaa influenssarokote?

        Jos et ole ryhmiä, jotka saavat sen maksutta, terkkalääkärilta L(tai työterveys) resepti, rokote apteekista ja sairaanhoitaja pistää sen. Alle satasen, en tiedä tarkemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole ryhmiä, jotka saavat sen maksutta, terkkalääkärilta L(tai työterveys) resepti, rokote apteekista ja sairaanhoitaja pistää sen. Alle satasen, en tiedä tarkemmin

        Tänä vuonna voi olla myöhäistä yrittää saada influenssarokotetta. Itse myös sen olen ottanut ja saanut ilmaiseksi kun perheessä on influenssan riskiryhmään kuuluva ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä vuonna voi olla myöhäistä yrittää saada influenssarokotetta. Itse myös sen olen ottanut ja saanut ilmaiseksi kun perheessä on influenssan riskiryhmään kuuluva ihminen.

        " ,,, influenssan riskiryhmään kuuluva ihminen. " ! - Nm. Mitäääh


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hälläväliä räkälingot eivä pysty ajattelemaan nokkaansa pidemmälle.

      • Anonyymi

        En ole käynyt suihkussa kuukauteen, ihmiset eivät tule lähelle, ei tartu korona. Olen Persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käynyt suihkussa kuukauteen, ihmiset eivät tule lähelle, ei tartu korona. Olen Persu.

        Vaikuta kyllä hassista käytävältä viherpunikilta. Mitä rakkauden värejä Saharan mussukoihin näit tänään huumepäissäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käynyt suihkussa kuukauteen, ihmiset eivät tule lähelle, ei tartu korona. Olen Persu.

        Kannabis on viheriöiden suosiossa, turha siis yrittää wedättää.


    • Anonyymi

      Ryhti pitää pitää ja juosta, se parantaa katos pääministerin vinkkula-niljkat ja ryhti pitää olla jotta virukset eivät iske.... kovasti kun juoksee ja vinkuloi, ei virus tartu.

      2000 tartuntaa jo huomenna odotettavissa, ei tartu, kunm ryhti on hyvä.

    • Anonyymi

      Aikanaam MV-lehti markkinoi ruokasoodan parantavan syövän. On niin hapanta kuulemma, että syöpäsolu ei silloin kropassa viihdy.
      https://mvlehti.net/2014/12/21/syopa-paranee-ruokasoodalla-usan-viranomaiset-eliminoineet-useita-laakareita/

      Sitten universumi tekikin tepposet. Lehden päätoimittaja Ilja Janitskin menehtyi nimenomaan syöpään. Alle parissa vuodessa havaitsemisesta oli jo miehen hautajaiset.

      Täällä palstalla Hiihtäjä 47 markkinoi aktiivisesti D-vitamiinia koronalääkkeeksi. Meneekö tää Universumin jekku taaskin silleen, että nyt buorostaan lähtee Hiihtäjä 47 koronataudin perästä oikosääristen pataljoonaan?

      • Anonyymi

        D vitamiini lisää solujen kimmoisuutts
        Tutkittua juttu


      • Anonyymi

        Ei se D ole koronalääke mutta vähentää hieman syksyn räkätautien määrää ja tuntuu auttavan kaamosmasennukseen. Aikanaanhan sitä naposteltiin paljon enemmän.

        Nykyisellään vanhukset syövät sen suosituksen mukaisen 10 µg ja sitten kun kaatuvat on haurastuneet luut rikkipoikki. Jos seuraa suositusta tarkistamatta veren D-vitamiinitasoja niin menee helposti metsään. Jotta kalsium imeytyisi pitää olla veressä tarpeeksi D-vitamiinia ja kun tasot on alhaalla niin sitten tulee osteopeniaa ja osteoporoosia. Minä neuvoisin ottamaan vähintään 50µg päivässä kun ei siitä haittaakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se D ole koronalääke mutta vähentää hieman syksyn räkätautien määrää ja tuntuu auttavan kaamosmasennukseen. Aikanaanhan sitä naposteltiin paljon enemmän.

        Nykyisellään vanhukset syövät sen suosituksen mukaisen 10 µg ja sitten kun kaatuvat on haurastuneet luut rikkipoikki. Jos seuraa suositusta tarkistamatta veren D-vitamiinitasoja niin menee helposti metsään. Jotta kalsium imeytyisi pitää olla veressä tarpeeksi D-vitamiinia ja kun tasot on alhaalla niin sitten tulee osteopeniaa ja osteoporoosia. Minä neuvoisin ottamaan vähintään 50µg päivässä kun ei siitä haittaakaan ole.

        Niin ja siis D-vitamiinilla tässä tarkoitetaan nimenomaan D3-vitamiinia.

        Toinen minkä saanti kannattaa tarkistaa on B6 ja B12. Jos ei syö punaista lihaa niin niiden tasot voivat päästä alas mistä seuraa ikäviä hermostollisia ongelmia. Siitäkin tilanteesta on eräällä tutulla kokemuksia, sai sentään tasot nousemaan pillereitä popsimalla ilman B-vitamiinipiikkiä. Aiemmin vielä viisi vuotta sitten B-vitamiini oli vietävän kallista mutta nyt sitä saa 1 mg (1000µg) pillereinä prisman hyllystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se D ole koronalääke mutta vähentää hieman syksyn räkätautien määrää ja tuntuu auttavan kaamosmasennukseen. Aikanaanhan sitä naposteltiin paljon enemmän.

        Nykyisellään vanhukset syövät sen suosituksen mukaisen 10 µg ja sitten kun kaatuvat on haurastuneet luut rikkipoikki. Jos seuraa suositusta tarkistamatta veren D-vitamiinitasoja niin menee helposti metsään. Jotta kalsium imeytyisi pitää olla veressä tarpeeksi D-vitamiinia ja kun tasot on alhaalla niin sitten tulee osteopeniaa ja osteoporoosia. Minä neuvoisin ottamaan vähintään 50µg päivässä kun ei siitä haittaakaan ole.

        Lumevaikutusta, se tehoaa joihinkin.


    • Anonyymi

      Hehheh millos se d on alkanut flunssaan vaikuttaan? Minulla se vaikutti seisokkiin myönteisesti. Ei tarvi enää kävellä kippurassa näkyvän seisokin takia kun aloin nauttia d-vitamiinia. Yöllä saa seistä ihan vapaasti minun puolesta ja emäntäki tykkää,

      • Anonyymi

        D-vitamiinia tarvitaan normaaliin immuunipuolustukseen. Uudet lumekontrolloidut tutkimukset ovat osoittaneet, että vaikeaan D-vitamiinin puutokseen (veren kalsidioli alle 25 nmol/l) liittyy suurentunut ylähengitystieinfektioiden riski. Havainnoivat väestötutkimukset viittaavat siihen, että infektioriski voi olla suurentunut jo alle 75 nmol/l pitoisuudella.

        Myös koronavirusinfektioon sairastumisen riskin on todettu olleen suurempi niillä, joiden veren kalsidiolipitoisuus oli alle 50 tai 75 nmol/l. Lisäksi on viitteitä siitä, että vaikean, tehohoitoa vaativan koronainfektion vaara on suurempi, jos veren D-vitamiinipitoisuus on matala.

        Lähde: https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01044#s5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        D-vitamiinia tarvitaan normaaliin immuunipuolustukseen. Uudet lumekontrolloidut tutkimukset ovat osoittaneet, että vaikeaan D-vitamiinin puutokseen (veren kalsidioli alle 25 nmol/l) liittyy suurentunut ylähengitystieinfektioiden riski. Havainnoivat väestötutkimukset viittaavat siihen, että infektioriski voi olla suurentunut jo alle 75 nmol/l pitoisuudella.

        Myös koronavirusinfektioon sairastumisen riskin on todettu olleen suurempi niillä, joiden veren kalsidiolipitoisuus oli alle 50 tai 75 nmol/l. Lisäksi on viitteitä siitä, että vaikean, tehohoitoa vaativan koronainfektion vaara on suurempi, jos veren D-vitamiinipitoisuus on matala.

        Lähde: https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01044#s5

        Uskot näköjään kaikkea pajunköyttä mitä syötetään. Olet kultakimpale markkinamiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskot näköjään kaikkea pajunköyttä mitä syötetään. Olet kultakimpale markkinamiehille.

        Höpö höpö. Ihan ei kaupallisia tutkimuksia asiasta löytyy ja muutaman euron purkki tavallisesta ruokakaupasta ei paljoa maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskot näköjään kaikkea pajunköyttä mitä syötetään. Olet kultakimpale markkinamiehille.

        Kysäse vaikka lääkäriltäsi kun seuraavan kerran on asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäse vaikka lääkäriltäsi kun seuraavan kerran on asiaa.

        Kävin viimeksi "lääkärillä" 30 vuotta sitten. Syy: ajokortti. Rahastusta silloinkin.

        Yhtään vitamiinipilleriä en ole koskaan syönyt. Ei tarvitse, kun syö ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskot näköjään kaikkea pajunköyttä mitä syötetään. Olet kultakimpale markkinamiehille.

        Miksi tästä on poistettu eilinen kommenttini? Mitä säännön vastaista siinä oli? - Nm. Kysyy "kultakimpale"


    • Anonyymi

      D-vitamiini voi olla ihan hyvä lisä(kohtuudella) varsinkin näin pimeämpään vuodenaikaan ja koronakuolleilla on jonkin verran todettu d-vitamiinin puutosta.
      En kuitenkaan pitäisi sitä minään ihmevitamiinina että ei mukamas muita torjunta ja suojaus toimia tarvitsisi kuten aloittaja.

      • Anonyymi

        Minä kanssa olen ruvennut syömään enemmän kaikkea. Koska varmasti kohta tulee kuolema.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.

        nimim. kontaktinvälttely, turvaväli ja maski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        nimim. kontaktinvälttely, turvaväli ja maski.

        Työnantaja auttaa monia välttelemään turhia kontakteja lomauttamalla ja irtisanomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kanssa olen ruvennut syömään enemmän kaikkea. Koska varmasti kohta tulee kuolema.

        Tuhlaustahan se on jos varmasti kohta kuolet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        nimim. kontaktinvälttely, turvaväli ja maski.

        Yksi kondomi ajaa samat asiat kaikkein parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kanssa olen ruvennut syömään enemmän kaikkea. Koska varmasti kohta tulee kuolema.

        Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kondomi ajaa samat asiat kaikkein parhaiten.

        Ei liity tähän asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantaja auttaa monia välttelemään turhia kontakteja lomauttamalla ja irtisanomalla.

        Jotain hyvää sitten siinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kondomi ajaa samat asiat kaikkein parhaiten.

        Kukin tyylilään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kondomi ajaa samat asiat kaikkein parhaiten.

        Oikein. Kondomi päivässä pitää pöpöt loitolla läpi talven.


    • Anonyymi

      Minä en oo ottanu. Syön ja liikun säännöllisesti ja paljon. Viimeksi sairastin lievän sikafluun, muutoinollut terveenä.
      En myöskään ole riippuvainen tupakkasta enkä päihteistä, joten niitä en käytä.
      Aika näyttää kenelle tauti tulee, ja millaisena. Terveyttä kaikkille😘

    • Anonyymi

      Tämä pitäisi olla "Maailman menoa" -niminen palsta. Tänne on jostain syystä eksyneet kaikki "80 plus" -palstalaiset. Menkääpä kiltisti sinne omaan lokeroonne takaisin ja ottakaa lääkkeenne ennenkuin koskettele tietsikan näppäimiä.

    • Anonyymi

      Kannattaa vetää röökiä, nikotiini varaa reseptorit, eikä korona pääse iskemään

    • Anonyymi

      >>Tuntuu noita räkätauteja riittävän niissäkin maissa, missä
      >>D-vitaminiia saa taivaan täydeltä ympäri vuoden.

      kerrotaan siis selvyyden vuoksi: USA:ssa tietenkin. Ja ihan maailmanennätystahtiin.
      250 000 kuollutta jo, eivät ole sodissakaan saaneet näin kunnolla takkiin.

    • Anonyymi

      D:n hyödyt ovat kiistattomat.

      • Anonyymi

        Oikein ja varsinkin jos olet B-rapun harrastajia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe