Maailman parhaat kannuttajat? Kuka on oma suosikkisi?

Anonyymi

Itsellä ei paljon tarvi miettiä, sillä maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti musiikissamme.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rushin vuoden alussa kuollut rumpali Neil Peart. Joskus olin sitä mieltä, että Phil Collins on paras ja arvostan häntä yhä myös rumpalina, mutta kyllä Neil Peart vie voiton. Hän ei ollut vain pelkästään rumpali, hän oli artisti. Tavallisten rumpujen ja lautasten lisäksi hänellä oli välillä myös kaikenlaisia kilkuttimia setissään ja joskus jopa bongorumpujen tapaisia rumpuja. Hänellä oli myös 360 astetta kääntyvä lava rumpusettinsä alla. Hän vei kaiken vähän pidemmälle kuin rumpalit yleensä. Peart myös teki sanat useisiin Rushin kappaleisiin.

    • Neil Peart oli melkeen yhden miehen orkesteri.

    • Neil Peart oli niitä rumpaleita, joiden soitto ei perustu siihen kuinka kovaa rumpuja hakkaa. Esim. Zeppelinin John Bonham hakkasi rumpuja kuin viimeistä päivää ja siksi en aina jaksa kuunnella Zeppiä. Voi vain kuvitella miltä se kuulosti livenä, kun tallenteiltakin kuuluu välillä liian kovaa, vaikka ei kuuntelisi musiikkia nupit kaakossa. Tällainen hakkaaja voi olla hyvä rumpali, mutta se ei vielä tee hänestä artistia isolla A:lla. Esim. Neil Peart ja vaikka aiemmin mainitsemani Phil Collins olisivat voineet aikoinaan olla myös pelkkiä soolorumpaleita, mutta Bonzo tarvitsi bändin.

    • Anonyymi

      Yksi ja ainoa: Mike Portnoy.
      Ei ole muita vastaavia. Ylivoimainen, karismaa, leader-type.
      Fanitan täysillä.

    • Anonyymi

      joo mike on The Beast!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe