Mitä mun kuuluu tehdä?

Anonyymi

Olen tällä hetkellä kaverina miehen kanssa, jonka kanssa meillä oli aiemmin puolen vuoden tapailusuhde. Se päättyi hänen tahdostaan ja vasta jälkeenpäin mulle selvisi että täysin valheellisin perustein. Hänellä oli uusi joko lähestulkoon heti minun jälkeeni tai se mitä enemmän epäilen, jo samaan aikaan minun kanssani.
Mies tiesi silloin, että mulla oli vahvoja tunteita häntä kohtaan. Hänen tunteistaan en enää tiedä, lieneekö ollutkaan. No kuitenkin, oli tai ei, mies halusi että jäädään kavereiksi. Olin tästä aivan rikki ja jouduin keräämään kaiken tahdonvoimani, että pystyin tähän kaveruuteen. Olinhan edelleen täysin rakastunut häneen. Koskaan ei lyhyttä keskustelua lukuunottamatta olla selvitetty tätä siirtymävaihetta, vaan lennosta vaihdettiin tästä tapailusuhteesta kaveruuteen.
Minua asia on vaivannut koko tämän kaveruuden ajan. En koe, että hän on ollut rehellinen minua kohtaan tunteissaan ja koen, että hän halusi jäädä kaveriksi vain ettei minulle tulisi paha mieli koska tiesi minun tunteistani. Koen myös, että hän halusi vain päästä minusta nätisti ja helposti eroon, jotta saa jatkaa tämän uuden kanssa. Sysäsi minut siis sivuun. Tätä uutta hän on pitänyt minulta salassa huolimatta siitä, että olemme kavereita. Se jo kertoo melko paljon.
Nyt kun aikaa on kulunut melkein vuosi, ja koen että asia vaivaa edelleen niin paljon, niin mun on pakko ottaa asia viimein puheeksi hänen kanssaan. En vain tiedä, miten aion sen tehdä. Jos alan puhua siitä miten meidän "suhteemme" päättyi, tiedän että se saa hänet lukkoon, koska hän välttelee puhumasta vaikeista asioista. Ja mahtaakohan suoraan edes kertoa, miten asiat oikeasti ovat, epäilen. Mitä jos vain näyttäisin hänelle tämän kirjoituksen? Välitän tästä miehestä edelleen paljon, mutta mietin kannattaako minun jatkaa kaveruutta, jos koen että välillämme on näin suuri epäluottamus?

6

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään kannata jatkaa, jos satuttaa enemmän kuin antaa.

      • Anonyymi

        Näinpä


    • Anonyymi

      Oletko itsellesi täysin rehellinen, eli elätteletkö ajatuksella, että päätyisitte uudelleen yhteen?
      Itsesi vuoksi olisi terveellisempää jatkaa omaa elämää ja sanoutua kaveruudesta irti.

    • Anonyymi

      Päästä itsesi (ja toinen) piinasta ja lopeta kaveruus. Tuossa kuviossa mies näyttää roikkuvan epämääräisyydessä kuin pelaten. Riudut vain. Jos olisi olemassa jokin mahdollisuus vielä teille, se ei tule sen kautta että on tuo kaveruus tuossa vaan jos sellainen mahis olisi, niin sen kautta että laitat tilanteen kunnolla poikki eikä edes kaveruutta.

      • Anonyymi

        Päätin, että kaveruus loppuu nyt. Oma henkinen hyvinvointini on tärkeämpää. Riutuminen ei ole sitä mitä haluan ihmissuhteiltani. - aloittaja


    • Anonyymi

      Antaisitko nälkiintyneelle koiralle kumiluun..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe