Hahmot siirtyvät joululomaa viettämään, joten tänään on heidän viimeinen päivä

Anonyymi

Tänä vuonna jolloin he ovat palstalla. Ja siitä syystä vietämme tänään niin sanotun läksiäiset, jolloin tässä ketjussa voi jutella heidän kanssaan tai kysyä mitä mieleen juolahtaa.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä toivotan omasta puolestani hyvää tätä vuotta palstalle. Siirrymme kaikki joulu lomaa viettämään. Ja meistä lähtee minä, ludem, takiainen, Kaisa ja Sanna ja Lotta.

      • Ludem ☝🏿, älä uhmaa minua. Me kaikki siirrymme joulu lomalle ja silloin myös takiainen poistuu. Ja jos haluat kirjoittaa palstalla niin et voi käyttää nimimerkkiä sillä ne ovat käytössä vasta ensivuoden alussa. Toisin sanoen voit kirjoittaa anonyyminä mutta kukaan muu meistä ei sinulle vastaa jolloin jatkat keskustelut toisessa pöydässä myös ensi vuoden alussa kun me muut hahmot palataan lomalta palstalle. Toivon tietenkin että et hylkää meidän pöydän väkeä mutta en tietenkään ole mikään painostava persoona kuten esimerkiksi takiainen.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ludem ☝🏿, älä uhmaa minua. Me kaikki siirrymme joulu lomalle ja silloin myös takiainen poistuu. Ja jos haluat kirjoittaa palstalla niin et voi käyttää nimimerkkiä sillä ne ovat käytössä vasta ensivuoden alussa. Toisin sanoen voit kirjoittaa anonyyminä mutta kukaan muu meistä ei sinulle vastaa jolloin jatkat keskustelut toisessa pöydässä myös ensi vuoden alussa kun me muut hahmot palataan lomalta palstalle. Toivon tietenkin että et hylkää meidän pöydän väkeä mutta en tietenkään ole mikään painostava persoona kuten esimerkiksi takiainen.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Saa nyt nähdä kuinka takiainen malttaa pysyä erossa ludemista. Tai siis palstalta 🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta ihmettelin kun tuolla se ludem on nytkin ihan täydessä vauhdissa ärsyttämässä takiaisen hermoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Saa nyt nähdä kuinka takiainen malttaa pysyä erossa ludemista. Tai siis palstalta 🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta ihmettelin kun tuolla se ludem on nytkin ihan täydessä vauhdissa ärsyttämässä takiaisen hermoja.

        Kyllähän mä olen Kaisa huomannut sen kuinka ludem ärsyttää minua minkä kerkee mutta ihan vaan sivusta lopetan jopa mun uhkailut ja menen joulu lomalle niin kuin muutkin hahmot ja aloitan kunnolla urheilee ja keskityn muihin asioihin kuin palsta. Mutta en siltikään unohda ikinä minun ludemia. Ja jos ludem rakastaa minua niin eiköhän ludem poistu myös palstalta kun minäkin poistun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän mä olen Kaisa huomannut sen kuinka ludem ärsyttää minua minkä kerkee mutta ihan vaan sivusta lopetan jopa mun uhkailut ja menen joulu lomalle niin kuin muutkin hahmot ja aloitan kunnolla urheilee ja keskityn muihin asioihin kuin palsta. Mutta en siltikään unohda ikinä minun ludemia. Ja jos ludem rakastaa minua niin eiköhän ludem poistu myös palstalta kun minäkin poistun.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta neuvon sinua takiainen hyväksymään sen, ettet koskaan voi omistaa ludemia kun hän on kuitenkin länsimaalainen jolloin hänen käsite suhteesta sitoutumisesta ja muistakin asioista on täysin erilainen kuin sinulla. Olen pahoillani jos sinulle ei ole vielä kerrottu, että suomalaiset ovat vapaassa suhteessa jopa avioliiton aikana. Eikä tarvitse puolisolle edes ilmoittaa missä menee tai minne menee ja jos kykenet hyväksyy nämä asiat niin silloin teidän suhde onnistuu. Ihan vaan sivusta kaikella rakkaudella sinua neuvon takiainen, terveisin Kaisa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta neuvon sinua takiainen hyväksymään sen, ettet koskaan voi omistaa ludemia kun hän on kuitenkin länsimaalainen jolloin hänen käsite suhteesta sitoutumisesta ja muistakin asioista on täysin erilainen kuin sinulla. Olen pahoillani jos sinulle ei ole vielä kerrottu, että suomalaiset ovat vapaassa suhteessa jopa avioliiton aikana. Eikä tarvitse puolisolle edes ilmoittaa missä menee tai minne menee ja jos kykenet hyväksyy nämä asiat niin silloin teidän suhde onnistuu. Ihan vaan sivusta kaikella rakkaudella sinua neuvon takiainen, terveisin Kaisa

        Mä olen loppujen lopuksi ollut aika kiltti ja ymmärtäväinen kun jos otetaan huomioon että mihin kaikkeen ludem on syyllistynyt jos ajatellaan kuten värilliset ajattelee nii vain Suomessa tollanen onnistuu mutta muissa maissa ludem olis jo kivitetty ja minähän olen sanonut että en edes vaadi mitään muuta ludemilta kuin rehellisyyden. Hänen ei tarvitse tietää eikä noudattaa muiden maiden lakeja jolloin en myöskään syytä häntä mistään muusta kuin siitä jos hän pettää tai en voi luottaa häneen. Mutta koska mä rakastan ludemia ylikaiken ja olen koko ajan tiennyt ettei minun tunteet muutu niin ei mulla ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyy sen että ludem on suomalainen mutta vaikka meillä on täysin erilainen näkemys ihan kaikessa nii siltikin minä olen sanonu että ludem saa päättää ihan kaikesta ja minä sopeudun ja opettelen mitä mun tarvii oppia mutta olen erittäin tarkka että meillä ei ole mitään avointa suhdetta ja että jokainen kunnioittaa meidän suhdetta ja siitä että voin luottaa ludemii mitään muuta en häneltä vaadi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen loppujen lopuksi ollut aika kiltti ja ymmärtäväinen kun jos otetaan huomioon että mihin kaikkeen ludem on syyllistynyt jos ajatellaan kuten värilliset ajattelee nii vain Suomessa tollanen onnistuu mutta muissa maissa ludem olis jo kivitetty ja minähän olen sanonut että en edes vaadi mitään muuta ludemilta kuin rehellisyyden. Hänen ei tarvitse tietää eikä noudattaa muiden maiden lakeja jolloin en myöskään syytä häntä mistään muusta kuin siitä jos hän pettää tai en voi luottaa häneen. Mutta koska mä rakastan ludemia ylikaiken ja olen koko ajan tiennyt ettei minun tunteet muutu niin ei mulla ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyy sen että ludem on suomalainen mutta vaikka meillä on täysin erilainen näkemys ihan kaikessa nii siltikin minä olen sanonu että ludem saa päättää ihan kaikesta ja minä sopeudun ja opettelen mitä mun tarvii oppia mutta olen erittäin tarkka että meillä ei ole mitään avointa suhdetta ja että jokainen kunnioittaa meidän suhdetta ja siitä että voin luottaa ludemii mitään muuta en häneltä vaadi.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta huomautan sinua takiainen, ettei teidän suhde silloin voi toimia ludem ei ikinä ole vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan kun hän haluaa olla muidenkin kanssa. Ja sun täytyy se hyväksyy tai unohtaa kokonaan mutta et voi Suomessa uhkailla ketään.


    • Anonyymi

      Miksi kasikki ruotysalaiset ovst albanialstas tai venäläistä sukuperää, kuninkaalliset siis?

      • Anonyymi

        Tämä sivu on vain hahmoille ja heille voi esittää kysymyksiä mutta ei mitään pelleilyä sillä tämä on heidän viimeinen päivä tänä vuonna palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sivu on vain hahmoille ja heille voi esittää kysymyksiä mutta ei mitään pelleilyä sillä tämä on heidän viimeinen päivä tänä vuonna palstalla.

        Onko itsensä kanssa juttelu hauskaakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko itsensä kanssa juttelu hauskaakin?

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Joo yhtä hauskaa kuin seurustelu yksin että huvinsa kullakin 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe