Naiset pääosin katkeria ja kostonhimoisia?

Sydämeltään ja siten ajatuksenjuoksultaan.

Onko naiselle mahdottomuus antaa anteeksi vai kiiluuko silmissä aina kostonhimo?

Nähty nimittäin on että hyvin yleistä nämä 🤔

Katkerat naiset ovat kyllä olemukseltaankin kovin näivettyneitä, nakertavat itse itseään ihan turhan takia 🤨
Sisältä ulos.

168

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toki anteeksi varmaan annetaankin, unohdeta ei koskaan asiaa tai kasvoja. Sulla oma pyhälehmä ojassa, taidot ei taida riittää analysoimaan näitä juttuja kun itse olet anteeksi antoa vailla.

      • Olen vain katsellut teidän naisten touhuja 😁
        Minä olen antanut anteeksi, se riittää ✌️
        Sinä voit jatkaa katkeruuksissasi ☀️🙌


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Olen vain katsellut teidän naisten touhuja 😁
        Minä olen antanut anteeksi, se riittää ✌️
        Sinä voit jatkaa katkeruuksissasi ☀️🙌

        Mutta oletko saanut anteeksi. Odotatko sitä ja koitat näin lieventää pahoja tekojasi naista kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oletko saanut anteeksi. Odotatko sitä ja koitat näin lieventää pahoja tekojasi naista kohtaan.

        Älä keksi satujasi nainen ✌️
        Et tiedä muusta kuin omasta katkeruudestasi ja näemmä se on tiukassa 😉
        Siitä muuten pääsee eroon, suosittelen 👍


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Älä keksi satujasi nainen ✌️
        Et tiedä muusta kuin omasta katkeruudestasi ja näemmä se on tiukassa 😉
        Siitä muuten pääsee eroon, suosittelen 👍

        No vastaa sitten käsi sydämellä. Oletko saanut anteeksi tekosi naiseltasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vastaa sitten käsi sydämellä. Oletko saanut anteeksi tekosi naiseltasi.

        Se ei ole minun taakkani.
        Jos hän haluaa elää vapaammin ja terveemmin niin silloin hän luopuu katkeruudesta omassa sydämessään ✌️
        Et näemmä edes ymmärrä mistä on kyse niin miksi edes jankkaat kanssasi 🙄
        Tietäisitpä mitä tuo eräs nainen minua kohtaan on tehnyt 😅 Ja silti saanut anteeksi, tietenkin 👍 Koska muuten sitä velloo vain katkeruuksissa 🙏

        Et näemmä edes ymmärrä että on ihmiselle parempi elää ilman katkeruutta 😂
        Joten pidä tunkkisi ja kanna taakkaa ☝️
        Tulet saamaan sitä lisää juuri siksi 😇


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Se ei ole minun taakkani.
        Jos hän haluaa elää vapaammin ja terveemmin niin silloin hän luopuu katkeruudesta omassa sydämessään ✌️
        Et näemmä edes ymmärrä mistä on kyse niin miksi edes jankkaat kanssasi 🙄
        Tietäisitpä mitä tuo eräs nainen minua kohtaan on tehnyt 😅 Ja silti saanut anteeksi, tietenkin 👍 Koska muuten sitä velloo vain katkeruuksissa 🙏

        Et näemmä edes ymmärrä että on ihmiselle parempi elää ilman katkeruutta 😂
        Joten pidä tunkkisi ja kanna taakkaa ☝️
        Tulet saamaan sitä lisää juuri siksi 😇

        Jos kysyt täällä onko naiselle mahdottomuus antaa anteeksi vai kiiluuko silmissä koston himo, saa lukija käsityksen että et ole itse saanut anteeksi naiselta tekoasi ja haluaisit saada anteeksi kuitenkin.

        Sanot että anteeksi saaminen ole sinun taakkasi joten annat ymmärtää Että sen naisen ei tarvitse edes välttämättä antaa sinulle anteeksi tekoasi.
        Miksi sitten näit vaivaa ja teit kysymyksen suhteet-palstalle.
        Tunnetko epämukavuutta kun asia kesken naisen kanssa ja hänellä valta Tässä anteeksi-anto asiassa. . .Se ei sovi sun pirtaan😂.

        Jos taas olet saanut anteeksi tekosi, kumoaa se seikka kysymyksen asettelun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kysyt täällä onko naiselle mahdottomuus antaa anteeksi vai kiiluuko silmissä koston himo, saa lukija käsityksen että et ole itse saanut anteeksi naiselta tekoasi ja haluaisit saada anteeksi kuitenkin.

        Sanot että anteeksi saaminen ole sinun taakkasi joten annat ymmärtää Että sen naisen ei tarvitse edes välttämättä antaa sinulle anteeksi tekoasi.
        Miksi sitten näit vaivaa ja teit kysymyksen suhteet-palstalle.
        Tunnetko epämukavuutta kun asia kesken naisen kanssa ja hänellä valta Tässä anteeksi-anto asiassa. . .Se ei sovi sun pirtaan😂.

        Jos taas olet saanut anteeksi tekosi, kumoaa se seikka kysymyksen asettelun.

        Kuvittelet väärin, se siinä onkin pielessä 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kuvittelet väärin, se siinä onkin pielessä 🤷‍♂️

        Empäs, vaan kun sun tarvitsee aina saada sanoa viimeinen sana. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Empäs, vaan kun sun tarvitsee aina saada sanoa viimeinen sana. 😉

        Kuvittele mitä tahdot, se on uskontosi 🙏
        Nyt saat olla ihan kuinka haluat vaan älä valheitasi tänne laita totena 👍
        Siksi laitoin.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kuvittele mitä tahdot, se on uskontosi 🙏
        Nyt saat olla ihan kuinka haluat vaan älä valheitasi tänne laita totena 👍
        Siksi laitoin.

        Olet ihan kuin Don Trump. Vain sun totuus merkitsee ja muut saa potkut teorioittensa kanssa ajoittain jopa ilkeillä kommenteillas saateltuina👋🏼☝️🐖💨.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan kuin Don Trump. Vain sun totuus merkitsee ja muut saa potkut teorioittensa kanssa ajoittain jopa ilkeillä kommenteillas saateltuina👋🏼☝️🐖💨.

        Totuus on tärkein ja muut saat painua vittuun kyllä ✌️
        Valehtelijat ja kieroilijat kuulu helvettiin, kärsimykseen.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Totuus on tärkein ja muut saat painua vittuun kyllä ✌️
        Valehtelijat ja kieroilijat kuulu helvettiin, kärsimykseen.

        Sinun totuus ei ole Totuus. Sinun totuus on vain sinun oma mielipide.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun totuus ei ole Totuus. Sinun totuus on vain sinun oma mielipide.

        Ei se tarkoita vaikket itse osaakaan tehdä havaintoja etteikö muut osaisi ✌️


    • Anonyymi

      On erittäin tylsä asenne odottaa naisilta loputonta empatiaa ja hyväksyntää, samalla kun heittää itse vastaavissa tapauksissa märkää rättiä päin naisten kasvoja vahingoniloinen virne naamallaan. Jotenkin sitä ei enää viitsi antaa energiaa sellaisten ihmisten empatisoimiseen, jotka ovat itse lapsellisia kaikessa omaa hyötyään ajattelevia pikkupoikia. Elämä on lyhyt, heh.

      • Anonyymi

        Joten vastauksen ydin on vastavuoroisuus, tai sen puute.

        Jos pystyt asettumaan aina vain miesten asemaan ihmisinä, hae empatiaa omaan suuntaasikin vain miehiltä.


      • Älä sitten opettele antamaan anteeksi, itsepähän orjuutat itsesi katkeruudelle, onnea siihen ✌️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Älä sitten opettele antamaan anteeksi, itsepähän orjuutat itsesi katkeruudelle, onnea siihen ✌️

        Kiitos mustavalkoisesta lokeroinnista. Niitä on maailmassa riittävästi, ihmistuntemukseen ne eivät perustu vaan lokeroijan maailmankuvaan.

        Olen omat kiintiönarsistini elämässä kohdannut myös, jonkun kerran kääntänyt toisen poskenkin eli "antanut anteeksi". Aina tulee lisää lunta tupaan, kunnes oppii läksyn. Sama juttu se on kaikkien muidenkin kanssa, jotka tavoittelevat vain omaa hyväänsä. En suinkaan ajattele, että "kaikki miehet", "kaikki naiset" tai "suomalaiset", myös sellainen on mustavalkoista lokerointia. On vain yksilöitä, joihin ei kannata haaskata aikaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mustavalkoisesta lokeroinnista. Niitä on maailmassa riittävästi, ihmistuntemukseen ne eivät perustu vaan lokeroijan maailmankuvaan.

        Olen omat kiintiönarsistini elämässä kohdannut myös, jonkun kerran kääntänyt toisen poskenkin eli "antanut anteeksi". Aina tulee lisää lunta tupaan, kunnes oppii läksyn. Sama juttu se on kaikkien muidenkin kanssa, jotka tavoittelevat vain omaa hyväänsä. En suinkaan ajattele, että "kaikki miehet", "kaikki naiset" tai "suomalaiset", myös sellainen on mustavalkoista lokerointia. On vain yksilöitä, joihin ei kannata haaskata aikaansa.

        Naisille tuntuu olevan luonnollista vaan pääseepä siitä ylikin 👍


    • Anonyymi

      Jokaisella meistä on omat kokemuksensa. Minä olen huomannut miesten kantavan mukanaan valtavasti kaunaa ja katkeruutta. Vähintään exä on heille pääpirusta seuraava, mutta yleensä siinä nipussa on paljon muitakin. Tuntuu, että jokaisella miehellä on lähes veriviha johonkin suuntaan.

      Itse pyrin välttämään tuollaista turhaa painolastia. En jää vellomaan, enkä pohtimaan, vaan siirryn elämässäni eteenpäin. Toki elämässä on tapahtunut paljon asioita, joista voisi olla katkera. Kaipa kaikille on. Riippuu myös tapahtuneista asioista. Kaikkea ei voi unohtaa ja vaikka pistäisi ne taka-alalle, niin ei kyseisen ihmisen kanssa silti halua olla tekemisissä. Helpoimmalla pääseekin, kun vaan poistaa elämästään ne katkeruuden kohteet. Poissa silmistä, poissa mielestä. Se toimii itselleni hyvin. Toki joskus on sellaisiakin, joista ei pääse kokonaan eroon. Silloin täytyy vaan minimoida kaikki kanssakäyminen.

      • Pääsee jos kykenee antamaan anteeksi vaan naisille se on vaikeaa, miksi?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Pääsee jos kykenee antamaan anteeksi vaan naisille se on vaikeaa, miksi?

        Mihin kohtaan tämä "pääsee" liittyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kohtaan tämä "pääsee" liittyy?

        Noista ongelmistasi pääsee eroon jos opit antamaan anteeksi.
        Ei tarvitse paeta muita kuten kuvailit 🤨
        Onko noin vaikeaa sinulle ymmärtää?
        Että ihan pilkkua yritit nussia? 🤦‍♂️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Noista ongelmistasi pääsee eroon jos opit antamaan anteeksi.
        Ei tarvitse paeta muita kuten kuvailit 🤨
        Onko noin vaikeaa sinulle ymmärtää?
        Että ihan pilkkua yritit nussia? 🤦‍♂️

        Kuten sanottu, niin riippuu täysin mitä on tapahtunut. Jos joku ihminen on kykenemätön käyttäytymään asiallisesti muita ihmisiä kohtaan, niin on täyttä typeryyttä viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa. Anteeksi voi antaa ja lakata miettimästä. Tottakai näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, niin riippuu täysin mitä on tapahtunut. Jos joku ihminen on kykenemätön käyttäytymään asiallisesti muita ihmisiä kohtaan, niin on täyttä typeryyttä viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa. Anteeksi voi antaa ja lakata miettimästä. Tottakai näin.

        Lisätään tähän nyt vaikka se, että itsellä on sukulaisia, jotka kusettavat ja vetävät rahaa välissä ihan joka kohdassa, missä vaan mahdollista. Sukulaisia kun ovat, niin ei niistä kokonaan eroon pääse. Niin tyhmä ei kuitenkaan tarvii olla, että muka yllättyy joka kerta kun kusetusta tapahtuu. Helpompi vaan pitää raha-asiat täysin erossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, niin riippuu täysin mitä on tapahtunut. Jos joku ihminen on kykenemätön käyttäytymään asiallisesti muita ihmisiä kohtaan, niin on täyttä typeryyttä viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa. Anteeksi voi antaa ja lakata miettimästä. Tottakai näin.

        Ei riipu, vain ainoastaan sinusta ja kyvystäsi päästää irti eli antaa anteeksi.
        Tai riudu katkeruuksissasi 🤷‍♂️
        Älä vain elä elämääsi tässä ja nyt!
        Mieti kaikkea paskaa menneisyydestä äläkä vaan muuta tee😅
        Anna sen dominoida käytöstäsi vaan siitä voi vapautuakin ✌️

        ☀️🙌 Jumala on armollinen

        Tiedätkö edes mitä armo on? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään tähän nyt vaikka se, että itsellä on sukulaisia, jotka kusettavat ja vetävät rahaa välissä ihan joka kohdassa, missä vaan mahdollista. Sukulaisia kun ovat, niin ei niistä kokonaan eroon pääse. Niin tyhmä ei kuitenkaan tarvii olla, että muka yllättyy joka kerta kun kusetusta tapahtuu. Helpompi vaan pitää raha-asiat täysin erossa.

        Kyllä sinulla on paljon sisälläsi kaunaa ja murhetta muista.
        Mitä jos antaisit kaiken heille, pikkuhousutkin!


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kyllä sinulla on paljon sisälläsi kaunaa ja murhetta muista.
        Mitä jos antaisit kaiken heille, pikkuhousutkin!

        Ja sanoisit perään että siinä on kaikki, oliko muuta? 🥳


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ei riipu, vain ainoastaan sinusta ja kyvystäsi päästää irti eli antaa anteeksi.
        Tai riudu katkeruuksissasi 🤷‍♂️
        Älä vain elä elämääsi tässä ja nyt!
        Mieti kaikkea paskaa menneisyydestä äläkä vaan muuta tee😅
        Anna sen dominoida käytöstäsi vaan siitä voi vapautuakin ✌️

        ☀️🙌 Jumala on armollinen

        Tiedätkö edes mitä armo on? 🤔

        No saahan sitä toki olla hölmö ja "yllättyä" joka kerta, kun pitää aina vaan uudelleen antaa anteeksi sama juttu samalle tyypille. Ei siinä mitään, jos haluaa elää tollasta puolikasta elämää. Omasta mielestäni elämä on paljon mukavampaa, kun ei tarvitse jatkuvasti olla antamassa anteeksi jollekulle. Otan lähipiiriin mielummin vain sellasia ihmisiä, jotka ei tee niin isoja pahoja, että niitä tarvis koskaan miettiä.

        Juu, en usko ihmisen kirjottamiin satuihin ☺ Uskovaiset onkin yleensä niitä pahimpia kusettajia. Johtuu kai just tosta asenteesta. Saa tehä mitä tahansa pahaa, kun armo. Asenne, ei sukupuolikysymys ☺


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kyllä sinulla on paljon sisälläsi kaunaa ja murhetta muista.
        Mitä jos antaisit kaiken heille, pikkuhousutkin!

        Jaa ... ite en kyllä tunnista mitään kaunaa. Mulla on ollu viimesen kuus vuotta hemmetin hyvä olla, kun tajusin katkoa siteet väärin ihmisiin. Ihanan kevyt olo ollut siitä lähtien. ☺

        Mä pidän mielummin huolen, että omillani on hyvä olla. Pidän huolen, että äidilläni on hyvä vanhuus. Pidän huolen siitä, että muksullani on hyvä tulevaisuus. Pidän huolen myös siitä, että jos musta tässä aika jättää, niin miehen on helpompi pitää homma pyörimässä. Sama siskolle ja hänen perheelleen. Meidän ei onneksi tarvii keskenään tällasia vatvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ... ite en kyllä tunnista mitään kaunaa. Mulla on ollu viimesen kuus vuotta hemmetin hyvä olla, kun tajusin katkoa siteet väärin ihmisiin. Ihanan kevyt olo ollut siitä lähtien. ☺

        Mä pidän mielummin huolen, että omillani on hyvä olla. Pidän huolen, että äidilläni on hyvä vanhuus. Pidän huolen siitä, että muksullani on hyvä tulevaisuus. Pidän huolen myös siitä, että jos musta tässä aika jättää, niin miehen on helpompi pitää homma pyörimässä. Sama siskolle ja hänen perheelleen. Meidän ei onneksi tarvii keskenään tällasia vatvoa.

        Tätini ryyppäs parikymmentä vuotta. Siinä meni kaikki mitä vaan käsiin sai. Oli omat tai muiden, niin ei sen väliä. Siinä oli kaikenlaista, kuolemansairaan ihmisen taloudellista hyväksikäyttöä ja asiakirjaväärennöksiä, ynnä muuta. No nyt hän on ollu lähes saman verran kuivilla, mutta sanoo ite, että kyllä se piru siellä edelleen on. Anteeksi on pyydetty ja annettu, molemmin puolin. Silti hän sanoo ihan ite, että ei häneen kannata luottaa. Hänen ulottuvilleen ei saa rahaa antaa, eikä hän suostu isolle kirkolle ihmisten ilmoille tulemaan. Hän on onnellinen ja rauhassa siellä metsän keskellä ja siellä häntä voi käydä tapaamassa. Toki hänet tulee aina kaikkiin juhliin kutsuttua, mutta tiedän kyllä, ettei hän tule. Se on ymmärrettävää. Kyllä ihminen itsensä tuntee. Harva pahaa tehnyt vaan myöntää edes itelleen ne omat pahat tekonsa. Syytetään vasn toisia katkeruudesta. Tädilleni iso hatunnosto. Hän on sisimmältää todella todella fiksu, herkkä ja ihana ihminen, jota viinapiru vaan vei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No saahan sitä toki olla hölmö ja "yllättyä" joka kerta, kun pitää aina vaan uudelleen antaa anteeksi sama juttu samalle tyypille. Ei siinä mitään, jos haluaa elää tollasta puolikasta elämää. Omasta mielestäni elämä on paljon mukavampaa, kun ei tarvitse jatkuvasti olla antamassa anteeksi jollekulle. Otan lähipiiriin mielummin vain sellasia ihmisiä, jotka ei tee niin isoja pahoja, että niitä tarvis koskaan miettiä.

        Juu, en usko ihmisen kirjottamiin satuihin ☺ Uskovaiset onkin yleensä niitä pahimpia kusettajia. Johtuu kai just tosta asenteesta. Saa tehä mitä tahansa pahaa, kun armo. Asenne, ei sukupuolikysymys ☺

        Anna kaikille kerralla anteeksi.
        Ei se tarkoita tuollaista rimpuilua mitä itse juuri kuvailit 🤦‍♂️

        Rakasta kaikkia tasapuolisesti vaan siihen et nainen kykene, ainoastaan itseäsi rakastat ☝️

        Eli katkera olet ja sellaisena viihdyt 🤷‍♂️
        Sanot sitä täydeksi elämäksi 😅

        Jep jep ✌️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ... ite en kyllä tunnista mitään kaunaa. Mulla on ollu viimesen kuus vuotta hemmetin hyvä olla, kun tajusin katkoa siteet väärin ihmisiin. Ihanan kevyt olo ollut siitä lähtien. ☺

        Mä pidän mielummin huolen, että omillani on hyvä olla. Pidän huolen, että äidilläni on hyvä vanhuus. Pidän huolen siitä, että muksullani on hyvä tulevaisuus. Pidän huolen myös siitä, että jos musta tässä aika jättää, niin miehen on helpompi pitää homma pyörimässä. Sama siskolle ja hänen perheelleen. Meidän ei onneksi tarvii keskenään tällasia vatvoa.

        Mikäköhän se sinun "hyväsi" mahtaa olla 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätini ryyppäs parikymmentä vuotta. Siinä meni kaikki mitä vaan käsiin sai. Oli omat tai muiden, niin ei sen väliä. Siinä oli kaikenlaista, kuolemansairaan ihmisen taloudellista hyväksikäyttöä ja asiakirjaväärennöksiä, ynnä muuta. No nyt hän on ollu lähes saman verran kuivilla, mutta sanoo ite, että kyllä se piru siellä edelleen on. Anteeksi on pyydetty ja annettu, molemmin puolin. Silti hän sanoo ihan ite, että ei häneen kannata luottaa. Hänen ulottuvilleen ei saa rahaa antaa, eikä hän suostu isolle kirkolle ihmisten ilmoille tulemaan. Hän on onnellinen ja rauhassa siellä metsän keskellä ja siellä häntä voi käydä tapaamassa. Toki hänet tulee aina kaikkiin juhliin kutsuttua, mutta tiedän kyllä, ettei hän tule. Se on ymmärrettävää. Kyllä ihminen itsensä tuntee. Harva pahaa tehnyt vaan myöntää edes itelleen ne omat pahat tekonsa. Syytetään vasn toisia katkeruudesta. Tädilleni iso hatunnosto. Hän on sisimmältää todella todella fiksu, herkkä ja ihana ihminen, jota viinapiru vaan vei.

        Hän on päässyt rauhaan ✌️
        Toisin kuin sinä jauhat hänestä täällä selän takana.
        Mikä sinä tuolloin olet?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Hän on päässyt rauhaan ✌️
        Toisin kuin sinä jauhat hänestä täällä selän takana.
        Mikä sinä tuolloin olet?

        En minä jauha hänestä, muuten kuin ylpeään sävyyn. Minulle hän on elämän sankari. Vaikeuksien kautta voittoon noussut, mutta kuitenkin nöyrä elämän edessä. Tätä sinä et selvästikään kykene tajuamaan.

        P.S. Hän muuten itse nauraisi räkäsesti tolle "pääsyt rauhaan" kommentillesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä jauha hänestä, muuten kuin ylpeään sävyyn. Minulle hän on elämän sankari. Vaikeuksien kautta voittoon noussut, mutta kuitenkin nöyrä elämän edessä. Tätä sinä et selvästikään kykene tajuamaan.

        P.S. Hän muuten itse nauraisi räkäsesti tolle "pääsyt rauhaan" kommentillesi.

        Ylpeä ihmisestä? Mitä hyvää ihminen mielestäsi tekee että voi olla ylpeä?

        Sitten hän nauraisi, voipi olla ilosta kun on päässyt metsään rauhaan siltä mitä ennen on ollut 👍


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Mikäköhän se sinun "hyväsi" mahtaa olla 🤔

        Elämää vailla ahdistusta. Elämää vailla turhia pohdintoja. Elämää vailla muista ihmisistä, heidän teostaan ja sanoistaan johtuvaa surua ja itkua. Elämää vapaana toteuttamaan omia haaveita ja toiveita, yhdessä niitä tukevien ihmisten kanssa. Elämää vailla pahoja ja vain loukkaamistarkoituksessa esitettyjä kommentteja. Elämää vailla jatkuvaa vähättellyksi tulemista.

        Kummallisinta tässä on se, että näihin kuuteen vuoteen mahtuu myös elämäni suurin ja musertavin menetys. Silti ne ovat elämäni parhaita vuosia. Sekin menetys hitsasi meitä jäljellejääneitä yhteen. Hajottavia tekijöitä kun ei ole enää jäljellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämää vailla ahdistusta. Elämää vailla turhia pohdintoja. Elämää vailla muista ihmisistä, heidän teostaan ja sanoistaan johtuvaa surua ja itkua. Elämää vapaana toteuttamaan omia haaveita ja toiveita, yhdessä niitä tukevien ihmisten kanssa. Elämää vailla pahoja ja vain loukkaamistarkoituksessa esitettyjä kommentteja. Elämää vailla jatkuvaa vähättellyksi tulemista.

        Kummallisinta tässä on se, että näihin kuuteen vuoteen mahtuu myös elämäni suurin ja musertavin menetys. Silti ne ovat elämäni parhaita vuosia. Sekin menetys hitsasi meitä jäljellejääneitä yhteen. Hajottavia tekijöitä kun ei ole enää jäljellä.

        Luulen että se menetys on raottanut näkökykyäsi näkemään miten nyt näet?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ylpeä ihmisestä? Mitä hyvää ihminen mielestäsi tekee että voi olla ylpeä?

        Sitten hän nauraisi, voipi olla ilosta kun on päässyt metsään rauhaan siltä mitä ennen on ollut 👍

        Tietysti minä olen ylpeä rakkaasta ihmisestä, joka on voittanut oman elämänsä takaisin. Et ilmeisesti ymmärrä mitä tarkoittaa olla ylpeä jostakusta. Sinä ymmärrät vain sen ylpeyden, joka käy lankeemuksen edeltä. No se on onneksi ihan vaan sinun oma ongelmasi.

        Se rauha on kuulemma näennäistä. Kuten sanoin, niin hänen mukaansa piru kulkee edelleen mukana. Joskus on helpompaa ja joskus on vaikeampaa. Ainoa keino pitää se kurissa on pysyä siellä korvessa. Ei se tarkoita. etteikö hän haluaisi päästä välillä poiskin. Hän kuitenkin tiedostaa, että niin ei voi tehdä. Ihmisten ilmoilla houkutukset olisivat kaikkialla ja helposti saatavilla. Välillä tunnen syyllisyyttä, kun edes kutsun häntä kylään. Toisaalta tuntuisi väärältä olla kutsumatta. Tämän on niin moneen kertaan hänen kanssaan puhuttu, että tiedän olevan hänelle ihan ok tulla kutsutuksi. Kunhan hän vaan tietää, että on täysin ok olla tulematta. Sellaista vähän pöljää kohteliaisuuden piirileikkiä, mutta sellaisiahan me ihmiset ollaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti minä olen ylpeä rakkaasta ihmisestä, joka on voittanut oman elämänsä takaisin. Et ilmeisesti ymmärrä mitä tarkoittaa olla ylpeä jostakusta. Sinä ymmärrät vain sen ylpeyden, joka käy lankeemuksen edeltä. No se on onneksi ihan vaan sinun oma ongelmasi.

        Se rauha on kuulemma näennäistä. Kuten sanoin, niin hänen mukaansa piru kulkee edelleen mukana. Joskus on helpompaa ja joskus on vaikeampaa. Ainoa keino pitää se kurissa on pysyä siellä korvessa. Ei se tarkoita. etteikö hän haluaisi päästä välillä poiskin. Hän kuitenkin tiedostaa, että niin ei voi tehdä. Ihmisten ilmoilla houkutukset olisivat kaikkialla ja helposti saatavilla. Välillä tunnen syyllisyyttä, kun edes kutsun häntä kylään. Toisaalta tuntuisi väärältä olla kutsumatta. Tämän on niin moneen kertaan hänen kanssaan puhuttu, että tiedän olevan hänelle ihan ok tulla kutsutuksi. Kunhan hän vaan tietää, että on täysin ok olla tulematta. Sellaista vähän pöljää kohteliaisuuden piirileikkiä, mutta sellaisiahan me ihmiset ollaan.

        Rakastan Jumalaa ja sen kautta Hänen luomuksiaan vaan en ylpeile yksilöillä paitsi jos kääntyvät pois pahoista teoistaan niin iso peukku 👍
        Harvempi saa elämänsä takaisin ja voiman myöntää heikkoutensa kuten läheisesi ☀️🙌
        Kyllähän pidoissa sopii käydä vaan ei sinne rypemään kannata jäädä ✌️
        Hieno homma lukea tämä sinulta 🙏

        Mutta moni ei tiedä tavallisessa arjessaan sitä että saattavat olla kuoleman tiellä vaikka tuntuisikin pumpulilta ☝️
        Sanovat pahaa hyväksi ja tuudittelevat itsensä siihen olettamukseen että ovat muka hyviä ihmisiä, sellaisia ole olemassakaan 😁
        Ulkokultaisia on kyllä niin perkeleesti 😂


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Luulen että se menetys on raottanut näkökykyäsi näkemään miten nyt näet?

        Miksi oletat noin? Siitä menetyksestä ei ole kuutta vuotta. Tein "puhdistuksen" jo kauan ennen sitä. Onneksi tein, sillä en halua edes ajatella kuinka vaikea sitä menetystä olisi muuten ollut yrittää kestää. Olin siinä kohtaa onneksi jo vakaasti hyvinvoinnin puolella. Jos jotain, niin se menetys teki minusta jyrkemmän tässä asiassa. Minä kun huomasin siinä kohtaa, miten paljon väärät ihmiset voivat tehdä tuhoa.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Anna kaikille kerralla anteeksi.
        Ei se tarkoita tuollaista rimpuilua mitä itse juuri kuvailit 🤦‍♂️

        Rakasta kaikkia tasapuolisesti vaan siihen et nainen kykene, ainoastaan itseäsi rakastat ☝️

        Eli katkera olet ja sellaisena viihdyt 🤷‍♂️
        Sanot sitä täydeksi elämäksi 😅

        Jep jep ✌️

        Jätä terapointi sellaiselle jolla on koulutus siihen. Tuolla "minä-mutu-luulen" asenteella ei maailmoja paranneta saati yksittäisen palstalaisen tuntemuksia. Että jep jep vaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä terapointi sellaiselle jolla on koulutus siihen. Tuolla "minä-mutu-luulen" asenteella ei maailmoja paranneta saati yksittäisen palstalaisen tuntemuksia. Että jep jep vaan 😂

        Ainahan sitä saa yrittää. Itse en onneksi tarvitse terapointia. Jonkun herkemmässä vaiheessa olevan yksilön kannalta voisi toki olla paha juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat noin? Siitä menetyksestä ei ole kuutta vuotta. Tein "puhdistuksen" jo kauan ennen sitä. Onneksi tein, sillä en halua edes ajatella kuinka vaikea sitä menetystä olisi muuten ollut yrittää kestää. Olin siinä kohtaa onneksi jo vakaasti hyvinvoinnin puolella. Jos jotain, niin se menetys teki minusta jyrkemmän tässä asiassa. Minä kun huomasin siinä kohtaa, miten paljon väärät ihmiset voivat tehdä tuhoa.

        Oletan? Ei kun kysyin jos et huomannut kysymerkkiä perässä 🤦‍♂️

        Ihanko itse teit vai elämäkö siihen puhdistukseen vei? Luulen että se oli elämä mikä siihen kuljetti 🤭

        Jos ei ole vahva niin ottaa toisista Itseensä vaikutteita, sinä olit heikko.
        Turhaa siitä muita syyttämään ☀️🙌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätä terapointi sellaiselle jolla on koulutus siihen. Tuolla "minä-mutu-luulen" asenteella ei maailmoja paranneta saati yksittäisen palstalaisen tuntemuksia. Että jep jep vaan 😂

        Mene pois äkkiä 😉


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Rakastan Jumalaa ja sen kautta Hänen luomuksiaan vaan en ylpeile yksilöillä paitsi jos kääntyvät pois pahoista teoistaan niin iso peukku 👍
        Harvempi saa elämänsä takaisin ja voiman myöntää heikkoutensa kuten läheisesi ☀️🙌
        Kyllähän pidoissa sopii käydä vaan ei sinne rypemään kannata jäädä ✌️
        Hieno homma lukea tämä sinulta 🙏

        Mutta moni ei tiedä tavallisessa arjessaan sitä että saattavat olla kuoleman tiellä vaikka tuntuisikin pumpulilta ☝️
        Sanovat pahaa hyväksi ja tuudittelevat itsensä siihen olettamukseen että ovat muka hyviä ihmisiä, sellaisia ole olemassakaan 😁
        Ulkokultaisia on kyllä niin perkeleesti 😂

        On täysin eri asia olla ylpeä jostakusta, kuin ylpeillä hänellä. No juu, en oleta sinun kykenevän ymmärtämään tuota eroa. Siihen ymmärrykseen tarvitaan toisenlaista elämänasennetta.

        Todellakin, harva myöntää pahoja tekojaan ja aidosti katuu niitä. Vailla aitoa katumusta, on turha odottaa myöskään muutosta. Ilman muutosta, ihminen tulee aina takaisin pyytämään anteeksiantoa. Täysin turhaa sanahelinää tuollaiset pyynnöt. Kyllä se sinun jumalasikin vaatii aitoa katumusta, ennen kun armonsa kenellekään suo. Ei siihen hänellekään riitä ulkokultainen muka pahoillaan olo ja huomenna saman pahan jatkaminen. Kummasti suurin osa "tosiuskovaisista" näin kuitenkin tekee ja vaatii anteeksiantoa, ilman todellista katumusta. Raamatun jumala on kaikkea muuta kuin pehmoinen anteeksiannon ja armon jumala. Kuten taatusti itsekin tiedät, jos olet raamattusi lukenut. Se, etten usko satuihin, ei tarkoita, ettenkö olisi niitä lukenut.

        P.S. Ja ei ... jos ihminen tietää, että jossakin paikassa retkahtaminen on todennäköisempää, kuin tahdonvoiman kestäminen, niin silloin on viisautta ja rehellisyyttä pysyä poissa. Kaikki muu on itsepetosta ja valhetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä saa yrittää. Itse en onneksi tarvitse terapointia. Jonkun herkemmässä vaiheessa olevan yksilön kannalta voisi toki olla paha juttu.

        Onneksi tämä ei ole terapiaa vaan naisen katkeruuden ja kostonhimo pohdiskelua.
        Itsehän tänne avaudutte 😁🤭

        ☀️🙌


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ei riipu, vain ainoastaan sinusta ja kyvystäsi päästää irti eli antaa anteeksi.
        Tai riudu katkeruuksissasi 🤷‍♂️
        Älä vain elä elämääsi tässä ja nyt!
        Mieti kaikkea paskaa menneisyydestä äläkä vaan muuta tee😅
        Anna sen dominoida käytöstäsi vaan siitä voi vapautuakin ✌️

        ☀️🙌 Jumala on armollinen

        Tiedätkö edes mitä armo on? 🤔

        Tiedätkö mitä Jumala on. Ihme sepustuksia nimimerkin takaa, tyyppi joka käyttää emojia joka väliin on noloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä saa yrittää. Itse en onneksi tarvitse terapointia. Jonkun herkemmässä vaiheessa olevan yksilön kannalta voisi toki olla paha juttu.

        No sanoppa muuta, kaikenlaisia provoja täälläkin on. Joku viä ottaa tosissaan tällaiset 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        On täysin eri asia olla ylpeä jostakusta, kuin ylpeillä hänellä. No juu, en oleta sinun kykenevän ymmärtämään tuota eroa. Siihen ymmärrykseen tarvitaan toisenlaista elämänasennetta.

        Todellakin, harva myöntää pahoja tekojaan ja aidosti katuu niitä. Vailla aitoa katumusta, on turha odottaa myöskään muutosta. Ilman muutosta, ihminen tulee aina takaisin pyytämään anteeksiantoa. Täysin turhaa sanahelinää tuollaiset pyynnöt. Kyllä se sinun jumalasikin vaatii aitoa katumusta, ennen kun armonsa kenellekään suo. Ei siihen hänellekään riitä ulkokultainen muka pahoillaan olo ja huomenna saman pahan jatkaminen. Kummasti suurin osa "tosiuskovaisista" näin kuitenkin tekee ja vaatii anteeksiantoa, ilman todellista katumusta. Raamatun jumala on kaikkea muuta kuin pehmoinen anteeksiannon ja armon jumala. Kuten taatusti itsekin tiedät, jos olet raamattusi lukenut. Se, etten usko satuihin, ei tarkoita, ettenkö olisi niitä lukenut.

        P.S. Ja ei ... jos ihminen tietää, että jossakin paikassa retkahtaminen on todennäköisempää, kuin tahdonvoiman kestäminen, niin silloin on viisautta ja rehellisyyttä pysyä poissa. Kaikki muu on itsepetosta ja valhetta.

        Toisenlaista elämänasennetta?
        No juu ja sinä olet sen puolesta tietenkin kaikkitietävä 🤭

        Enpä ole kuule kauheammin Raamattua lukenut.
        Näin pohjattoman pimeyden ja sen jälkeen valon ☀️🙌
        Meni pitkän aikaa ennen kuin nappasin raamatun kouraan ja kun luin Jeesuksesta niin ymmärsin tuon valon olemuksen olleen sama kuin Jeesuksen olemus.
        Se iski jo tuolloin valossa sydämeen niin lujaa ettei muuta mahdollisuutta ollut kuin kuolla ja armosta syntyä uudelleen uutena.

        Sinä tavaat näemmä Raamattua enemmän kuin minä 😁
        Minulle riitti kun sain lukea sieltä Jeesuksesta ja hänen olemuksestaan.

        Jos on niin heikko että ei retkahtamatta selviä niin 🤷‍♂️
        Rypemään ei kannata mutta jos kohtuudessa selviää käyden niin miksipäs ei 👍


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Oletan? Ei kun kysyin jos et huomannut kysymerkkiä perässä 🤦‍♂️

        Ihanko itse teit vai elämäkö siihen puhdistukseen vei? Luulen että se oli elämä mikä siihen kuljetti 🤭

        Jos ei ole vahva niin ottaa toisista Itseensä vaikutteita, sinä olit heikko.
        Turhaa siitä muita syyttämään ☀️🙌

        Oli syy mikä tahansa, niin kyllä minä ihan aktiivisen päätöksen tein. Eivät ne ihmiset vain kadonneet, vaan kyllä minä itse suljin heidät ulos, lakkasin ottamasta yhteyttä ja lakkasin vastaamasta yhteydenottoihin. Sitäpaitsi, eihän sillä syyllä pitänyt olla sinulle mitään väliä. Ei sinun aloitukseesi kuulunut mikään "elämä", joka voisi tehdä "puhdistuksia". Sen kaikenhan piti olla vain katkeruutta ja kaunaa, jota naiset tuntevat. Ei niille kuulu olla mitään oikeutusta, eikä mitään tekosyytä sulkea ketään ulos. Älä nyt ole noin heikko vakaumuksessasi. Ei sovi siirtyä milliäkään, älä unohda sitä.

        Heikko minä en ole koskaan ollut. En ole koskaan myöskään ottanut vaikutteita kenestäkään. Päinvastoin ja vahvaa se juuri onkin monien mielestä helpo ja hauska lyödä. Vahva kun kestää (ja hänen täytyy kestää) ihan kaikken. Heikko on ihan liian helppo saada murtumaan. Mitä hauskaa siinä muka tuollaisten ihmisten mielestä olisi? Et taida tuntea ihmisluontoa läheskään sillä tasolla kuin kuvittelet. Sellaista tuntevaa ihmistä ei olekaan, johon pahat sanat eivät lainkaan osu tai, jota vähättely ei satuta. Sellainen ei ole vahvuutta, se on tunteettomuutta. Ihmisyyteen kuuluu kyetä tuntemaan.

        Minusta ihmisyyteen kuuluu myös toisten ihmisten huomioon ottaminen. Sellainenhan sen sinun jeesuksesikin piti olla. Kovasti inhimillinen ja toisia huomioon ottava. Ei hän saarnannut lainkaan kuten sinä - synnitön, joka heittelee kiviä vähän joka suuntaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä Jumala on. Ihme sepustuksia nimimerkin takaa, tyyppi joka käyttää emojia joka väliin on noloo.

        En minä Isä Jumalaa kaikkivaltiasta ole nähnyt vaan valon jolla sama olemus kuin Jeesuksella ☀️🙌

        Voi kuinka pikkusieluista vikinää sinulta nyt, alahan laputtaa hei hei 👋


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sanoppa muuta, kaikenlaisia provoja täälläkin on. Joku viä ottaa tosissaan tällaiset 😂

        Sinäpä et pysty ottamaan tosissaan edes itseäsi 😉


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Toisenlaista elämänasennetta?
        No juu ja sinä olet sen puolesta tietenkin kaikkitietävä 🤭

        Enpä ole kuule kauheammin Raamattua lukenut.
        Näin pohjattoman pimeyden ja sen jälkeen valon ☀️🙌
        Meni pitkän aikaa ennen kuin nappasin raamatun kouraan ja kun luin Jeesuksesta niin ymmärsin tuon valon olemuksen olleen sama kuin Jeesuksen olemus.
        Se iski jo tuolloin valossa sydämeen niin lujaa ettei muuta mahdollisuutta ollut kuin kuolla ja armosta syntyä uudelleen uutena.

        Sinä tavaat näemmä Raamattua enemmän kuin minä 😁
        Minulle riitti kun sain lukea sieltä Jeesuksesta ja hänen olemuksestaan.

        Jos on niin heikko että ei retkahtamatta selviä niin 🤷‍♂️
        Rypemään ei kannata mutta jos kohtuudessa selviää käyden niin miksipäs ei 👍

        Olen pahoillani, mutta et ole kovin uskottava apostoli. Tahtoisin uskoa ja toivon, että olet vain heikko trolli. Riittävän moneen kaltaiseesi aidosti törmänneenä tiedän kuitenkin, että voit aivan yhtä hyvin olla vilpitön uskomuksissasi. En tiedä onko se traagista vai koomista, joten sanotaan sitten tragikoomista. Todellisen aidon ja vilpitömän uskovaisen antiteesi, joka ei osaa noudattaa doktrinsa helpoimpiakaan kohtia 😢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli syy mikä tahansa, niin kyllä minä ihan aktiivisen päätöksen tein. Eivät ne ihmiset vain kadonneet, vaan kyllä minä itse suljin heidät ulos, lakkasin ottamasta yhteyttä ja lakkasin vastaamasta yhteydenottoihin. Sitäpaitsi, eihän sillä syyllä pitänyt olla sinulle mitään väliä. Ei sinun aloitukseesi kuulunut mikään "elämä", joka voisi tehdä "puhdistuksia". Sen kaikenhan piti olla vain katkeruutta ja kaunaa, jota naiset tuntevat. Ei niille kuulu olla mitään oikeutusta, eikä mitään tekosyytä sulkea ketään ulos. Älä nyt ole noin heikko vakaumuksessasi. Ei sovi siirtyä milliäkään, älä unohda sitä.

        Heikko minä en ole koskaan ollut. En ole koskaan myöskään ottanut vaikutteita kenestäkään. Päinvastoin ja vahvaa se juuri onkin monien mielestä helpo ja hauska lyödä. Vahva kun kestää (ja hänen täytyy kestää) ihan kaikken. Heikko on ihan liian helppo saada murtumaan. Mitä hauskaa siinä muka tuollaisten ihmisten mielestä olisi? Et taida tuntea ihmisluontoa läheskään sillä tasolla kuin kuvittelet. Sellaista tuntevaa ihmistä ei olekaan, johon pahat sanat eivät lainkaan osu tai, jota vähättely ei satuta. Sellainen ei ole vahvuutta, se on tunteettomuutta. Ihmisyyteen kuuluu kyetä tuntemaan.

        Minusta ihmisyyteen kuuluu myös toisten ihmisten huomioon ottaminen. Sellainenhan sen sinun jeesuksesikin piti olla. Kovasti inhimillinen ja toisia huomioon ottava. Ei hän saarnannut lainkaan kuten sinä - synnitön, joka heittelee kiviä vähän joka suuntaan.

        Sinä otat kunniaa vain itsellesi siitä mihin elämä on sinut johdattanut.

        Sinä olet vahva jne

        Se on naisen iso ego eikä muuta ☀️🙌

        Eipä sinua olisi jos vanhempasi eivät olisi hässineet ajallaan ja sitä ennen heidän vanhempansa ihan alkuun asti jolloin Luominen tapahtui ☝️
        Elämä sinut on saattanut näihin oivalluksiin etkä sinä itse voi ottaa niistä senttiäkään kunniaa.
        Vaikka kyllähän se sinun sydämessäsi tuntuu kovin hyvältä, VALHE.

        Totuus ei ole aina namia, joskus se voi jopa repiä riekaleiksi.

        Jeesuskin sanoi: En minä rauhaa ole tullut tuomaan vaan miekan!

        Sinut on koeteltu itsekäs nainen joka yrittää ottaa elämältä kunnian itselleen.

        Tee parannus ✌️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta et ole kovin uskottava apostoli. Tahtoisin uskoa ja toivon, että olet vain heikko trolli. Riittävän moneen kaltaiseesi aidosti törmänneenä tiedän kuitenkin, että voit aivan yhtä hyvin olla vilpitön uskomuksissasi. En tiedä onko se traagista vai koomista, joten sanotaan sitten tragikoomista. Todellisen aidon ja vilpitömän uskovaisen antiteesi, joka ei osaa noudattaa doktrinsa helpoimpiakaan kohtia 😢

        Muut minua ovat anarkistiksi ja apostoliksi kutsuneet, eivät ole minun "keksintöjäni".


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Sinä otat kunniaa vain itsellesi siitä mihin elämä on sinut johdattanut.

        Sinä olet vahva jne

        Se on naisen iso ego eikä muuta ☀️🙌

        Eipä sinua olisi jos vanhempasi eivät olisi hässineet ajallaan ja sitä ennen heidän vanhempansa ihan alkuun asti jolloin Luominen tapahtui ☝️
        Elämä sinut on saattanut näihin oivalluksiin etkä sinä itse voi ottaa niistä senttiäkään kunniaa.
        Vaikka kyllähän se sinun sydämessäsi tuntuu kovin hyvältä, VALHE.

        Totuus ei ole aina namia, joskus se voi jopa repiä riekaleiksi.

        Jeesuskin sanoi: En minä rauhaa ole tullut tuomaan vaan miekan!

        Sinut on koeteltu itsekäs nainen joka yrittää ottaa elämältä kunnian itselleen.

        Tee parannus ✌️

        Minä en ole ottanut kunniaa mistään. Kuten sanoin ihan suoraan, niin sillä syyllä ei ole mitään todellista merkitystä. Lppputulos on se millä on merkitystä. Sinä ole se, jolle syyllä on merkitystä. Koko aloituksesi perustu syylle ja merkitykselle. Nyt kuitenkin väität syyn olevankin elämä. Etkö pysty olemaan vahva edes omien, itse esittämiesi syiden edessä?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Mene pois äkkiä 😉

        Lakkaa sinä trollaamasta. Äkkiä 😉😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ottanut kunniaa mistään. Kuten sanoin ihan suoraan, niin sillä syyllä ei ole mitään todellista merkitystä. Lppputulos on se millä on merkitystä. Sinä ole se, jolle syyllä on merkitystä. Koko aloituksesi perustu syylle ja merkitykselle. Nyt kuitenkin väität syyn olevankin elämä. Etkö pysty olemaan vahva edes omien, itse esittämiesi syiden edessä?

        Lue aikaisempi viestisi niin ehkä tajuat itseäsi jonain päivänä, näkemiin ✌️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        En minä Isä Jumalaa kaikkivaltiasta ole nähnyt vaan valon jolla sama olemus kuin Jeesuksella ☀️🙌

        Voi kuinka pikkusieluista vikinää sinulta nyt, alahan laputtaa hei hei 👋

        Jahas. Kun vastaukset ei miellytä Jumalan sanansaattajaa niin kehoitetaan muualle. Voi, voi kun on herkkää 😂


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Sinäpä et pysty ottamaan tosissaan edes itseäsi 😉

        Ehanaa! Joku tuntee mutkin noin hyvin 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta et ole kovin uskottava apostoli. Tahtoisin uskoa ja toivon, että olet vain heikko trolli. Riittävän moneen kaltaiseesi aidosti törmänneenä tiedän kuitenkin, että voit aivan yhtä hyvin olla vilpitön uskomuksissasi. En tiedä onko se traagista vai koomista, joten sanotaan sitten tragikoomista. Todellisen aidon ja vilpitömän uskovaisen antiteesi, joka ei osaa noudattaa doktrinsa helpoimpiakaan kohtia 😢

        Tämä👍


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Lue aikaisempi viestisi niin ehkä tajuat itseäsi jonain päivänä, näkemiin ✌️

        Ei minun tarvitse sitä lukea enempää. Ei siellä ole yhtään piilotettua merkitystä. Kuten huomaat, niin minä näin lävitsesi jo aikaa sitten. Uskosi on hunnunkeveä ja henkäyksenohut kuori todellisen minuutesi päällä. Onko perimmäinen syy elämä, vai onko se yksilö? Vai onko syy se, joka kulloinkin sattuu sopimaan paremmin sinun omaan doktriisi? Sinun omasihan se on, todellista kristinuskoa se ei ole nähnytkään.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Muut minua ovat anarkistiksi ja apostoliksi kutsuneet, eivät ole minun "keksintöjäni".

        Hyvin näyttää harha tarttuneen 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ottanut kunniaa mistään. Kuten sanoin ihan suoraan, niin sillä syyllä ei ole mitään todellista merkitystä. Lppputulos on se millä on merkitystä. Sinä ole se, jolle syyllä on merkitystä. Koko aloituksesi perustu syylle ja merkitykselle. Nyt kuitenkin väität syyn olevankin elämä. Etkö pysty olemaan vahva edes omien, itse esittämiesi syiden edessä?

        Kaikki paistaa viestistäsi läpi, edellisestä ☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lakkaa sinä trollaamasta. Äkkiä 😉😉

        Osallistu itse aiheeseen ja lopeta se mitä minun väität tekevän 👍
        Etpä ole mitenkään osallistunut 🤷‍♂️
        Kertoo sinusta ☀️🙌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. Kun vastaukset ei miellytä Jumalan sanansaattajaa niin kehoitetaan muualle. Voi, voi kun on herkkää 😂

        Mikä vastaus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehanaa! Joku tuntee mutkin noin hyvin 😉

        Näki viestistäsi.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kaikki paistaa viestistäsi läpi, edellisestä ☝️

        Ei sieltä paista läpi mitään muuta, kuin sinun uskomuksesi. Se mitä siinä lukee, on myös se mitä siinä aidosti sanotaan. Rivien välistä luettu, kertoolukijasta, ei tekstistä. Sinä itsehän olet jo aloitustekstistäsi lähtien ollut tämän ketjun kaikkein katkeroitunein kirjoittaja. Sanot muille "lukekaa uudelleen ja ymmärtäkää", vaikka kaikki muut näkivät ja ymmärsivät jo. Sinä itse, olet joko aidosti sokea omalle katkeruudellesi, tai sitten lievität tällä vain omaa pahaa oloasi. Toivottavasti näet joskus oikeasti sen valosi ja olosi helpottuu 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse sitä lukea enempää. Ei siellä ole yhtään piilotettua merkitystä. Kuten huomaat, niin minä näin lävitsesi jo aikaa sitten. Uskosi on hunnunkeveä ja henkäyksenohut kuori todellisen minuutesi päällä. Onko perimmäinen syy elämä, vai onko se yksilö? Vai onko syy se, joka kulloinkin sattuu sopimaan paremmin sinun omaan doktriisi? Sinun omasihan se on, todellista kristinuskoa se ei ole nähnytkään.

        En olekaan "uskonnonharjoittaja", todistan valosta ja sinun viestisi on täynnä "minä minä minä"... Se on egon kehua itsellesi ja se on sinun lempipuuhaasi nainen 🤭
        Kyllä minä olen teitä sen verran seuraillut elämäni aikana 🤨

        Nyt yrität loukata jne mutta eivät ne minuun uppoa.
        Mutta kertoo sinusta aloituksen asian 👍
        Katkera ja kostonhimoinen, se olikin pointti tässä koko jutussa 🥳
        Voi lapsiraukat mitä hyvääsi heille tarjoiletkaan 🙄

        ☀️🙌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin näyttää harha tarttuneen 😉

        Sopivat luonteeseeni kaiketi 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sieltä paista läpi mitään muuta, kuin sinun uskomuksesi. Se mitä siinä lukee, on myös se mitä siinä aidosti sanotaan. Rivien välistä luettu, kertoolukijasta, ei tekstistä. Sinä itsehän olet jo aloitustekstistäsi lähtien ollut tämän ketjun kaikkein katkeroitunein kirjoittaja. Sanot muille "lukekaa uudelleen ja ymmärtäkää", vaikka kaikki muut näkivät ja ymmärsivät jo. Sinä itse, olet joko aidosti sokea omalle katkeruudellesi, tai sitten lievität tällä vain omaa pahaa oloasi. Toivottavasti näet joskus oikeasti sen valosi ja olosi helpottuu 🙏

        Sitä juuri luinkin mitä siellä lukee ja monessa muussakin viestissä.
        ☀️🙌

        Toivotaan lapsille parasta eikä sitä "hyvääsi" mikä on sitä egosi rakentelemaa hyvää 🙄

        Hei hei 👋


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        En olekaan "uskonnonharjoittaja", todistan valosta ja sinun viestisi on täynnä "minä minä minä"... Se on egon kehua itsellesi ja se on sinun lempipuuhaasi nainen 🤭
        Kyllä minä olen teitä sen verran seuraillut elämäni aikana 🤨

        Nyt yrität loukata jne mutta eivät ne minuun uppoa.
        Mutta kertoo sinusta aloituksen asian 👍
        Katkera ja kostonhimoinen, se olikin pointti tässä koko jutussa 🥳
        Voi lapsiraukat mitä hyvääsi heille tarjoiletkaan 🙄

        ☀️🙌

        Juu, en ole minäkään. Kuten sanottu, niin en usko ihmisen kirjoittamiin satuihin. Jotta johonkin voi olla uskomatta, niin on se silloin kuitenkin syytä lukea 🌵🍃. Ei yleensä ole järkevää arvostella asioita, joista ei ole mitään käsitystä. Kaikissa "pyhissä" teksteissä on omat hyvät asiansa ja ne ovat omien aikojensa tuotteita. Monet niissä sanotut asiat loksahtavat nätisti paikoilleen ja ovat erittäin järkeenkäypiä, kun niitä tarkastelee oikeassa historiallisessa aikakaudessa. Monet niitä kirjoittaneet, ovat ilmeisesti olleet oikeasti varsin järkeviä ihmisiä 🍓⛄🌚.

        Mitä muuta odotat vastineeksi tekstiin, joka ainoa sanoma on "kaikki te te te te te" ♏➿?En MINÄ ainakaan ole niin egoistinen, että kuvittelisin voivani puhua "kaikkien meidän" puolesta. En MINÄ voi puhua kenenkään muun, kuin ihan vaan oman itseni suulla. MINULLA ei myöskään ole useampaa persoonaa, joten sinäkään mielessä en voi puhua "meistä". En ole myöskään mikään siniverinen, joten meidän kuninkaalinen korkeutemmekaan ei oikein sovi. Täytyy siis tyytyä ihan vaan tähän tylsään minä-muotoon. Sori siitä 👑💸☎.

        En minä oikeastaan uskokaan sinun kykenevän näkemään oikeaa valoa. Pelkään, että kaikki ymmärrys sekä kohtelias ja ystävällinen opastus menee aina hukkaan sinun kaltaisissasi. Saa sitä silti toivoa. Ehkä joku eksynyt lapsi löytää joskus kotiinkin. Jo se yksi on riittävän suuri syy jatkaa yrittämistä ⛲🐦.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en ole minäkään. Kuten sanottu, niin en usko ihmisen kirjoittamiin satuihin. Jotta johonkin voi olla uskomatta, niin on se silloin kuitenkin syytä lukea 🌵🍃. Ei yleensä ole järkevää arvostella asioita, joista ei ole mitään käsitystä. Kaikissa "pyhissä" teksteissä on omat hyvät asiansa ja ne ovat omien aikojensa tuotteita. Monet niissä sanotut asiat loksahtavat nätisti paikoilleen ja ovat erittäin järkeenkäypiä, kun niitä tarkastelee oikeassa historiallisessa aikakaudessa. Monet niitä kirjoittaneet, ovat ilmeisesti olleet oikeasti varsin järkeviä ihmisiä 🍓⛄🌚.

        Mitä muuta odotat vastineeksi tekstiin, joka ainoa sanoma on "kaikki te te te te te" ♏➿?En MINÄ ainakaan ole niin egoistinen, että kuvittelisin voivani puhua "kaikkien meidän" puolesta. En MINÄ voi puhua kenenkään muun, kuin ihan vaan oman itseni suulla. MINULLA ei myöskään ole useampaa persoonaa, joten sinäkään mielessä en voi puhua "meistä". En ole myöskään mikään siniverinen, joten meidän kuninkaalinen korkeutemmekaan ei oikein sovi. Täytyy siis tyytyä ihan vaan tähän tylsään minä-muotoon. Sori siitä 👑💸☎.

        En minä oikeastaan uskokaan sinun kykenevän näkemään oikeaa valoa. Pelkään, että kaikki ymmärrys sekä kohtelias ja ystävällinen opastus menee aina hukkaan sinun kaltaisissasi. Saa sitä silti toivoa. Ehkä joku eksynyt lapsi löytää joskus kotiinkin. Jo se yksi on riittävän suuri syy jatkaa yrittämistä ⛲🐦.

        Ai niin ja vielä ...

        Kiitos ja ylistys 👽👻!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en ole minäkään. Kuten sanottu, niin en usko ihmisen kirjoittamiin satuihin. Jotta johonkin voi olla uskomatta, niin on se silloin kuitenkin syytä lukea 🌵🍃. Ei yleensä ole järkevää arvostella asioita, joista ei ole mitään käsitystä. Kaikissa "pyhissä" teksteissä on omat hyvät asiansa ja ne ovat omien aikojensa tuotteita. Monet niissä sanotut asiat loksahtavat nätisti paikoilleen ja ovat erittäin järkeenkäypiä, kun niitä tarkastelee oikeassa historiallisessa aikakaudessa. Monet niitä kirjoittaneet, ovat ilmeisesti olleet oikeasti varsin järkeviä ihmisiä 🍓⛄🌚.

        Mitä muuta odotat vastineeksi tekstiin, joka ainoa sanoma on "kaikki te te te te te" ♏➿?En MINÄ ainakaan ole niin egoistinen, että kuvittelisin voivani puhua "kaikkien meidän" puolesta. En MINÄ voi puhua kenenkään muun, kuin ihan vaan oman itseni suulla. MINULLA ei myöskään ole useampaa persoonaa, joten sinäkään mielessä en voi puhua "meistä". En ole myöskään mikään siniverinen, joten meidän kuninkaalinen korkeutemmekaan ei oikein sovi. Täytyy siis tyytyä ihan vaan tähän tylsään minä-muotoon. Sori siitä 👑💸☎.

        En minä oikeastaan uskokaan sinun kykenevän näkemään oikeaa valoa. Pelkään, että kaikki ymmärrys sekä kohtelias ja ystävällinen opastus menee aina hukkaan sinun kaltaisissasi. Saa sitä silti toivoa. Ehkä joku eksynyt lapsi löytää joskus kotiinkin. Jo se yksi on riittävän suuri syy jatkaa yrittämistä ⛲🐦.

        Usko mihin huvittaa, nyt se on egosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja vielä ...

        Kiitos ja ylistys 👽👻!

        Kaikki kiitos ja kunnia kuuluu Luojalle ☀️🙌
        Ei ihmisille.
        Vaikka kuinka osaisit laulaa ja esiintyä televisiossa niin ottavat itsekkään pellet kunnian siitä mikä ei edes ole heistä itsestään lähtöisin...
        Se vasta naurettavaa onkin 😂

        Egoa puhkuvat apinat 🙄


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Usko mihin huvittaa, nyt se on egosi.

        Harmi, että mulla ei ole riittävän iso egoa jotta se olis uskomisen arvoinen 🔟🚭. Olishan se kiva 🚱😈. Ei auta, pakko pitäytyä tässä nykyisessä uskossa ☕🐌.

        🙌🙏😻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että mulla ei ole riittävän iso egoa jotta se olis uskomisen arvoinen 🔟🚭. Olishan se kiva 🚱😈. Ei auta, pakko pitäytyä tässä nykyisessä uskossa ☕🐌.

        🙌🙏😻

        Usko huvikses.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kaikki kiitos ja kunnia kuuluu Luojalle ☀️🙌
        Ei ihmisille.
        Vaikka kuinka osaisit laulaa ja esiintyä televisiossa niin ottavat itsekkään pellet kunnian siitä mikä ei edes ole heistä itsestään lähtöisin...
        Se vasta naurettavaa onkin 😂

        Egoa puhkuvat apinat 🙄

        Enhän mä ilmassut lainkaan ketä ylistän. Ei tuosta voinut millään tasolla päätellä sen liittyvän esiintyviin ihmisiin. Tai edes apinoihin.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Usko huvikses.

        Usko on Uskon asia. Ei sitä voi huvikseen tehdä. Uskon on ihan liian vakava siihen.

        P.S. Mun ego ei todellakaan ole lainkaan uskottava (ikävä kyllä). Kysy ihan keneltä vaan, joka sen tuntee. Hyvä, että sun ego on. Me voidaan molemmat uskoa vaikka siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä ilmassut lainkaan ketä ylistän. Ei tuosta voinut millään tasolla päätellä sen liittyvän esiintyviin ihmisiin. Tai edes apinoihin.

        Ei tuo edellinen liittynyt sinuun mitenkää.

        Vaan pusket egosi kanssa sieltä vaan vikisemään 🙄
        Ei ihme.

        Näkemiin 👋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko on Uskon asia. Ei sitä voi huvikseen tehdä. Uskon on ihan liian vakava siihen.

        P.S. Mun ego ei todellakaan ole lainkaan uskottava (ikävä kyllä). Kysy ihan keneltä vaan, joka sen tuntee. Hyvä, että sun ego on. Me voidaan molemmat uskoa vaikka siihen.

        Usko Jumalaan, älä ihmisiin.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ei tuo edellinen liittynyt sinuun mitenkää.

        Vaan pusket egosi kanssa sieltä vaan vikisemään 🙄
        Ei ihme.

        Näkemiin 👋

        Ai ei vai? Miksi ihmeesä sä sitten lainasit siihen mun viestiäni? Aika outoa.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Usko Jumalaan, älä ihmisiin.

        Usko uskoo, siihen mihin Usko tahtoo uskoa. Se on Uskon asia, ei minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko uskoo, siihen mihin Usko tahtoo uskoa. Se on Uskon asia, ei minun.

        Me voidaan sitten molemnat uskoa siihen sun isoon egoos. Se meinaan selvästi on TODELLA suuri. Tuommosia tekstejä osaa kirjottaa vain massiivinen ego. ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei vai? Miksi ihmeesä sä sitten lainasit siihen mun viestiäni? Aika outoa.

        Kirjoitithan jo aiemmin etten ymmärrä ja näemmä sinä et tätä asiaa .
        Olkoot se sinulle outoa.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kirjoitithan jo aiemmin etten ymmärrä ja näemmä sinä et tätä asiaa .
        Olkoot se sinulle outoa.

        Tietysti on meille kaikille outoa, kun lainataan kummallisesti. No ei se mitään, et lienee ymmärrä koko lainauksen tarkoitusta. Sinä kirjoittelit siis itseksesi jollekin äänelle päässäsi, etkä yrittänytkään vastata kenellekään. Okei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on meille kaikille outoa, kun lainataan kummallisesti. No ei se mitään, et lienee ymmärrä koko lainauksen tarkoitusta. Sinä kirjoittelit siis itseksesi jollekin äänelle päässäsi, etkä yrittänytkään vastata kenellekään. Okei.

        Onneksi sinut on opetettu hyvin niin että on ennakkoluulot joka asiasta 😇


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Onneksi sinut on opetettu hyvin niin että on ennakkoluulot joka asiasta 😇

        Minut todella on opetettu ennakkoluulottomaksi. Kuten kaikesta tähän kirjoittamastani käy selväksi. Hyvä, että huomasit. Ikävä kyllä tasan eivät käy onnen lahjat tässä asiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minut todella on opetettu ennakkoluulottomaksi. Kuten kaikesta tähän kirjoittamastani käy selväksi. Hyvä, että huomasit. Ikävä kyllä tasan eivät käy onnen lahjat tässä asiassa.

        Voin viedä sinut tappajien, narkomaanien, pedofiilien ja huorien keskelle, katsotaan kauanko kestät ennakkoluulottomuuttasi sellaisessa paikassa 😇
        Ja ihan livenä! Vaihdetaanko puhelinnumerot? 😁


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Voin viedä sinut tappajien, narkomaanien, pedofiilien ja huorien keskelle, katsotaan kauanko kestät ennakkoluulottomuuttasi sellaisessa paikassa 😇
        Ja ihan livenä! Vaihdetaanko puhelinnumerot? 😁

        Saattaa olla hiukan painostavaa mutta eihän se sinua haittaa 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minut todella on opetettu ennakkoluulottomaksi. Kuten kaikesta tähän kirjoittamastani käy selväksi. Hyvä, että huomasit. Ikävä kyllä tasan eivät käy onnen lahjat tässä asiassa.

        Hyvin opetettu = aivopesty.


    • Anonyymi

      Ainakin naiset ovat itse kovia pyytämään anteeksi joka käänteessä, monella on se käsitys, että anteeksipyyntö pesee kaiken valkoiseksi.

      • Se onkin ihan henkilökohtainen päätös sydämessä eikä mikään kailottamisen asia 👍
        Suhtautuminen asioihin muuttuu itsessä.
        Katkeruus katoaa ja voi että kun on helpompi hengittää!

        ☀️🙌


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Se onkin ihan henkilökohtainen päätös sydämessä eikä mikään kailottamisen asia 👍
        Suhtautuminen asioihin muuttuu itsessä.
        Katkeruus katoaa ja voi että kun on helpompi hengittää!

        ☀️🙌

        Vaan naisille se tuntuu olevan kovin vaikeaa elää siinä missä on täyttä elämää 🤔


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Vaan naisille se tuntuu olevan kovin vaikeaa elää siinä missä on täyttä elämää 🤔

        Minä ODOTAN anteeksipyyntöä silmätysten ja sydämestä.
        T. Nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ODOTAN anteeksipyyntöä silmätysten ja sydämestä.
        T. Nainen

        Vaatimuksia vaatimuksia, perus nainen kun ei kelpaa se mitä on 🤷‍♂️
        Anna anteeksi
        Saat anteeksi
        Ei katkeruutta
        Helpompaa ja kevyempää 👍

        Tai katkeroidu ja pihise niitä vielä vanhustentalossakin😇


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Vaan naisille se tuntuu olevan kovin vaikeaa elää siinä missä on täyttä elämää 🤔

        Sinähän se naistrollina asian tiedät 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se naistrollina asian tiedät 😂

        Monet nauraa omille jutuilleen, yleensä se kielii epävarmuudesta ✌️


    • Anonyymi

      Anteeksianto ja kostonhimo ei ole kylläkään mitään dikotomioita ja retoriikka naisten kostonhimosta oikeudenmukaista lopputulosta perättäessä tai muussa tilanteessa lähtöoletusretoriikkana, niin se on ihmiset tiiättekö täyttä misogyniapaskaa olit sitten mies, nainen tai muu.

      • Aika oksennuksen päästit 😄


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Aika oksennuksen päästit 😄

        Laita vaikka ranskalaisilla viivoilla, että miksi mr anarkistimormoni tms profeetta tämä kannanotto oli oksennus? Voisitko myös argumentoida niin, ettet käytä vastapuolen argumentteja käänteisenä, vaan tuo keskusteluun jotain vähemmän tylsämielistä, kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaikka ranskalaisilla viivoilla, että miksi mr anarkistimormoni tms profeetta tämä kannanotto oli oksennus? Voisitko myös argumentoida niin, ettet käytä vastapuolen argumentteja käänteisenä, vaan tuo keskusteluun jotain vähemmän tylsämielistä, kiitos

        Mene matkoihisi sitten jos ei kelpaa 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Mene matkoihisi sitten jos ei kelpaa 🤷‍♂️

        Että tuli liian monta sivistyssanaa? Ei se haittaa vaikka et kaikkia niitä ymmärräkään. Aina voit kattoo vaikka Googlesta 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että tuli liian monta sivistyssanaa? Ei se haittaa vaikka et kaikkia niitä ymmärräkään. Aina voit kattoo vaikka Googlesta 😁

        Ei kiinnosta 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tuli liian monta sivistyssanaa? Ei se haittaa vaikka et kaikkia niitä ymmärräkään. Aina voit kattoo vaikka Googlesta 😁

        Apostolin reppu on melko tyhjä😂😂


    • Anonyymi

      Älä paljasta rakkaasi kanssa riitojen selvittelyssä koskaan sitä, mikä ärsytti sinua kaikkein eniten, koska tulee käyttämään sitä aina sinua vastaan vain kostaakseen sinulle pahan mielen, jonka olet hänelle hänen mielestä aiheuttanut syyttä. Mielikuvitus ja halu ymmärtää sinua väärin riittää tämän laukaisemiseen. Yhdessäolon autuus vain mielessä, prinsessaa on vaikea miellyttää jatkuvasti, joten riitoja aina odotettavissa ja yllättäen. Anteeksi, et toin julki tällaisia katkeruuksia. Harmittaa jo valmiiksi.

      • Valheessa eläminen ei ole oikeaa elämää nähnytkään.
        Se on teeskentelyä.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Valheessa eläminen ei ole oikeaa elämää nähnytkään.
        Se on teeskentelyä.

        Pitäiskö sun sitten lakata elämästä niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun sitten lakata elämästä niin?

        Totuus kiinnostaa paljon enemmän kiitos vain ja hei 👋


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Totuus kiinnostaa paljon enemmän kiitos vain ja hei 👋

        Voit aloittaa sen itsestäsi, vai mitä?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Totuus kiinnostaa paljon enemmän kiitos vain ja hei 👋

        Soimaako sun omatunto, kun täällä kyselet.
        Tartteisko sun tehdä jotakin, eikä aukoa sermin takana päätäsi.
        Mietin vain...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit aloittaa sen itsestäsi, vai mitä?

        Onneksi päässyt aloittamaan jo vuosia sitten ☀️🙌
        Kiitos ja kunnia Jumalalle siitä 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soimaako sun omatunto, kun täällä kyselet.
        Tartteisko sun tehdä jotakin, eikä aukoa sermin takana päätäsi.
        Mietin vain...

        Ei.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Onneksi päässyt aloittamaan jo vuosia sitten ☀️🙌
        Kiitos ja kunnia Jumalalle siitä 🙏

        Fariseus....


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ei.

        Ei 😂, pelkuri, ripuloiva raukka, miettii, miettii, mutta on vain paskat housussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fariseus....

        Yritä nyt vaikka millä lyödä, et onnistu ☀️🙌
        Kertoo lähinnä sinusta tuollainen kiukuttelu 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei 😂, pelkuri, ripuloiva raukka, miettii, miettii, mutta on vain paskat housussa.

        Keksi mitä haluatkaan 🤷‍♂️ Eipä nuo paljoa paina minun vaakakupissani 😊
        Mutta kertoo sinun Sielunelämästäsi paljonkin 👍


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Keksi mitä haluatkaan 🤷‍♂️ Eipä nuo paljoa paina minun vaakakupissani 😊
        Mutta kertoo sinun Sielunelämästäsi paljonkin 👍

        Niin. Mä teen tekoja, joita normi ripuli pelle ei uskalla. En kumarra mammonaa vaan arvopohja on muualla. Ota oppia.
        Mieti, että kamelikin menee ennemmin neulansilmän lävitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Mä teen tekoja, joita normi ripuli pelle ei uskalla. En kumarra mammonaa vaan arvopohja on muualla. Ota oppia.
        Mieti, että kamelikin menee ennemmin neulansilmän lävitse.

        Valo valoi sydämen uusiksi ja sille uusi oleminen kasvaa.
        En seuraa ihmisiä kiitos vain 👍


    • Anonyymi

      Kaikkia asioita ei voi laittaa samalle viivalle eikä ne oo saman veroisia. Nuo juttuhan riippuu monista asioista. Asiantuntijoiden mukaankin kaikkia ei ihmisten pidäkään antaa anteeksi.

      • Elä sinä asiantuntijoiden oppien mukaan vaan, koska ajattelit alkaa elämään hiukan ei niin sidotusti muiden ihmisten mielipiteisiin?
        Voisi olla vapauttava kokemus 🤭
        On sinulla mittareita ja viivoja millä mittailla, mitäs jos luopuisit niistäkin?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Elä sinä asiantuntijoiden oppien mukaan vaan, koska ajattelit alkaa elämään hiukan ei niin sidotusti muiden ihmisten mielipiteisiin?
        Voisi olla vapauttava kokemus 🤭
        On sinulla mittareita ja viivoja millä mittailla, mitäs jos luopuisit niistäkin?

        Jos aina kääntää toisen posken ja hyväksyy tapahtuneen, lakkaa olemasta. On helppo antaa anteeksi pikku tönimiset. Inhimillisyyteen kuuluu viha ja koston halu silloin kun kokenut tulleensa loukatuksi. Kyllä kyynisiä ja katkeria on maailma pullollaan, niin se menee. Ihmissuhteet monimutkaiset ja verkostot tiheät nykymaailmassa joten ystävien ja maiseman vaihto vaikeaa lähes mahdotonta. Kuten idän muinaiset munkit, Jeesus ja suuret ajattelijat tehneet. Ymmärrän kyllä pointtisi ylimaailmallisesta anteeksi annosta ja maailman rauhasta. Let it be.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos aina kääntää toisen posken ja hyväksyy tapahtuneen, lakkaa olemasta. On helppo antaa anteeksi pikku tönimiset. Inhimillisyyteen kuuluu viha ja koston halu silloin kun kokenut tulleensa loukatuksi. Kyllä kyynisiä ja katkeria on maailma pullollaan, niin se menee. Ihmissuhteet monimutkaiset ja verkostot tiheät nykymaailmassa joten ystävien ja maiseman vaihto vaikeaa lähes mahdotonta. Kuten idän muinaiset munkit, Jeesus ja suuret ajattelijat tehneet. Ymmärrän kyllä pointtisi ylimaailmallisesta anteeksi annosta ja maailman rauhasta. Let it be.

        Oletko koskaan kääntänyt toista poskea kun on lyöty?

        Minä olen ja silloin "lyöjä" perääntyi ☝️

        Et sinä tiedä asiasta yhtään mitään.

        Ole siis vihainen ja katkera, sodankylväjä, riidanhaastaja.
        Se ei yllätys ole.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Oletko koskaan kääntänyt toista poskea kun on lyöty?

        Minä olen ja silloin "lyöjä" perääntyi ☝️

        Et sinä tiedä asiasta yhtään mitään.

        Ole siis vihainen ja katkera, sodankylväjä, riidanhaastaja.
        Se ei yllätys ole.

        Mitä hyökkäät kommentoijan kimppuun noin kovaa. Kai tiesit että aiheesi herättää keskustelua ja luntakin tulee tupaan kun tänne suoleen antaudut. Elokuvissa monesti posken kääntäminen herättää vastapuolen tuntemaan, oikeassa elämässä siitä vaan kiusaaja innostuu.
        On niitä naisia ja äitejä jotka on antaneet anteeksi raiskaajilleen, hakkaajille, kiduttajille ja lapsen murhaajille. Itse olen tosissani joskus miettinyt voinko antaa anteeksi ja tarviiko antaa anteeksi. Miten kostaisin jos lapselle tapahtuisi em. Pahaa. Ei ole helppoa olla ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyökkäät kommentoijan kimppuun noin kovaa. Kai tiesit että aiheesi herättää keskustelua ja luntakin tulee tupaan kun tänne suoleen antaudut. Elokuvissa monesti posken kääntäminen herättää vastapuolen tuntemaan, oikeassa elämässä siitä vaan kiusaaja innostuu.
        On niitä naisia ja äitejä jotka on antaneet anteeksi raiskaajilleen, hakkaajille, kiduttajille ja lapsen murhaajille. Itse olen tosissani joskus miettinyt voinko antaa anteeksi ja tarviiko antaa anteeksi. Miten kostaisin jos lapselle tapahtuisi em. Pahaa. Ei ole helppoa olla ihminen.

        Kerran kun tuli valheella, vihaa sekä kostoa mainostaen "normaalina" niin kyllä ansaitseekin.
        Ei vihaa ja kostoa tarvitse pitää sisällään vaan naisille se tuntuu olevan enemmänkin luontaista 🤔
        Tosiaankin "normaalia" inhimillisyyttä kirjoitti vaan ei miehillä tuollainen niin ole sydämellä.

        Mistä se naisten kauna, Katkeruus ja viha kumpuaa?

        Voivat esittää tärisevää itkevää haavalehteä ja jos et lähde siihen esitykseen mukaan niin silmät välähtää ja kyynelet loppuu... Tulee esille armoton sähisevä väkivaltainen olento 🤨
        Kyse siis kontrolloimisen yrityksestä?

        Sitäkö naiset ovat pohjimmiltaan? Kieroja kontrolloivia näyttelijöitä?

        Se että antaa anteeksi sanoin ja kantaa sen jälkeen taakkaa mielessään ei ole anteeksiantoa.

        Vaan kuin sorsapoikue kulkee ja kettu vie poikasen mukanaan, ei emo jää sen perään itkemään, loput jatkavat elämäänsä eteenpäin tilanteen jälkeen.

        Hyväksyä ja jatkaa, eikä mielessään paisutella suuriksi.

        Emme me mitään täällä omista, kehokin muuttuu maaksi kuten omaisuudet kaikki.
        Emme lapsiamme, asuntoja, mitään.
        Voihan sitä kuvitella toki vaikka mitä mutta totuus se ei ole.

        Se mikä on sydämen, Sielun tila, se on tärkeää.
        Ei mielen kannata olla johtaja kun se on työkalu vain.
        Mutta jos se on johtaja niin todellinen sinä jäät sen kuonan alle.

        Tarkkaavainen tässä ja nyt.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kerran kun tuli valheella, vihaa sekä kostoa mainostaen "normaalina" niin kyllä ansaitseekin.
        Ei vihaa ja kostoa tarvitse pitää sisällään vaan naisille se tuntuu olevan enemmänkin luontaista 🤔
        Tosiaankin "normaalia" inhimillisyyttä kirjoitti vaan ei miehillä tuollainen niin ole sydämellä.

        Mistä se naisten kauna, Katkeruus ja viha kumpuaa?

        Voivat esittää tärisevää itkevää haavalehteä ja jos et lähde siihen esitykseen mukaan niin silmät välähtää ja kyynelet loppuu... Tulee esille armoton sähisevä väkivaltainen olento 🤨
        Kyse siis kontrolloimisen yrityksestä?

        Sitäkö naiset ovat pohjimmiltaan? Kieroja kontrolloivia näyttelijöitä?

        Se että antaa anteeksi sanoin ja kantaa sen jälkeen taakkaa mielessään ei ole anteeksiantoa.

        Vaan kuin sorsapoikue kulkee ja kettu vie poikasen mukanaan, ei emo jää sen perään itkemään, loput jatkavat elämäänsä eteenpäin tilanteen jälkeen.

        Hyväksyä ja jatkaa, eikä mielessään paisutella suuriksi.

        Emme me mitään täällä omista, kehokin muuttuu maaksi kuten omaisuudet kaikki.
        Emme lapsiamme, asuntoja, mitään.
        Voihan sitä kuvitella toki vaikka mitä mutta totuus se ei ole.

        Se mikä on sydämen, Sielun tila, se on tärkeää.
        Ei mielen kannata olla johtaja kun se on työkalu vain.
        Mutta jos se on johtaja niin todellinen sinä jäät sen kuonan alle.

        Tarkkaavainen tässä ja nyt.

        Koetahan nyt päättää apostoli. Onko se elämä vai onko se yksilö kun päättää nämä jutut? Molempia olet tässä ketjussa väittänyt, mutta suoraan kysymykseen et ole vieläkään vastannut. Kumpi se siis on, elämä vai yksilö? Vai onko "syyllinen" aina se, joka kulloinkin sopii paremmin saarnaasi? Sinäkö sen määrität kummasta aina kulloinkin on kyse?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kerran kun tuli valheella, vihaa sekä kostoa mainostaen "normaalina" niin kyllä ansaitseekin.
        Ei vihaa ja kostoa tarvitse pitää sisällään vaan naisille se tuntuu olevan enemmänkin luontaista 🤔
        Tosiaankin "normaalia" inhimillisyyttä kirjoitti vaan ei miehillä tuollainen niin ole sydämellä.

        Mistä se naisten kauna, Katkeruus ja viha kumpuaa?

        Voivat esittää tärisevää itkevää haavalehteä ja jos et lähde siihen esitykseen mukaan niin silmät välähtää ja kyynelet loppuu... Tulee esille armoton sähisevä väkivaltainen olento 🤨
        Kyse siis kontrolloimisen yrityksestä?

        Sitäkö naiset ovat pohjimmiltaan? Kieroja kontrolloivia näyttelijöitä?

        Se että antaa anteeksi sanoin ja kantaa sen jälkeen taakkaa mielessään ei ole anteeksiantoa.

        Vaan kuin sorsapoikue kulkee ja kettu vie poikasen mukanaan, ei emo jää sen perään itkemään, loput jatkavat elämäänsä eteenpäin tilanteen jälkeen.

        Hyväksyä ja jatkaa, eikä mielessään paisutella suuriksi.

        Emme me mitään täällä omista, kehokin muuttuu maaksi kuten omaisuudet kaikki.
        Emme lapsiamme, asuntoja, mitään.
        Voihan sitä kuvitella toki vaikka mitä mutta totuus se ei ole.

        Se mikä on sydämen, Sielun tila, se on tärkeää.
        Ei mielen kannata olla johtaja kun se on työkalu vain.
        Mutta jos se on johtaja niin todellinen sinä jäät sen kuonan alle.

        Tarkkaavainen tässä ja nyt.

        Olet polttanut siipesi sinäkin, siis ennen valaistumistasi. Ihmiset on valitettavasti pahoja. Niin miehet kuin naiset. Molemmat.
        Tekstin keskimmäinen osa mielenkiintoinen ja sanoma tuttu.
        Kysyn nyt: Jos sydän johtaa ja mieli on vain työkalu niin eikö silloin ihmisen heikkoudet virheineen toteudu kun sydämen kipu ja tunne sanelee myös kostaessa ja vihanpidossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koetahan nyt päättää apostoli. Onko se elämä vai onko se yksilö kun päättää nämä jutut? Molempia olet tässä ketjussa väittänyt, mutta suoraan kysymykseen et ole vieläkään vastannut. Kumpi se siis on, elämä vai yksilö? Vai onko "syyllinen" aina se, joka kulloinkin sopii paremmin saarnaasi? Sinäkö sen määrität kummasta aina kulloinkin on kyse?

        Kukaan ei ole elämää väittänyt syylliseksi kuin sinä VALEHTELIJA.

        Eli katkera valehteva kostonhimoinen nainen.

        Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat yksilöllä? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet polttanut siipesi sinäkin, siis ennen valaistumistasi. Ihmiset on valitettavasti pahoja. Niin miehet kuin naiset. Molemmat.
        Tekstin keskimmäinen osa mielenkiintoinen ja sanoma tuttu.
        Kysyn nyt: Jos sydän johtaa ja mieli on vain työkalu niin eikö silloin ihmisen heikkoudet virheineen toteudu kun sydämen kipu ja tunne sanelee myös kostaessa ja vihanpidossa.

        Mitä tarkoitat heikkouksilla?
        Eihän sydän ole heikko.
        Eikä kosto ja viha ole sydämen tekoja, ne ovat ihmisen, lihan, egon, itsekkyyden, kieroutuneen kahlitun mielen tekoja.
        Vaan sielu on kuin niiden vankina eikä sydäntä näy kasvoilta tai puheesta vaan kivettyneet julmat kasvot ja sihisevä puhe.

        Ei ihmistä pahaksi ole luotu vaan pahan vallassa ovat.
        Karseassa kunnossa maailma.
        Monissa uskonnoissa, intiaanien ennustuksissa, monissa lähteissä on nämä ajat kuvailtu millainen ihmisestä on tullut.
        Yhteys on kadonnut ja rahalla mittaillaan.
        Orjat paukuttelee polleina henkseleitään 🤦‍♂️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kukaan ei ole elämää väittänyt syylliseksi kuin sinä VALEHTELIJA.

        Eli katkera valehteva kostonhimoinen nainen.

        Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat yksilöllä? 😉

        Ai ei vai ole? Tarviiko todella lainata ihan sinua itseäsi tuolta hieman ylempää? No en viitsi vaivautua, sillä jokainen asiasta kiinnostunut voi sen sieltä lukea. Kiemurtele nyt sitten, kun et kerta kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.☺ Jokainen voi helposti tarkistaa kuka valehtelee ja kuka ei. Ai mikä on yksilö? No yksilö on vaikkapa yksi yksittäinen ihmisyksilö, joka tekee jotakin, tai jättää tekemättä.

        Kuten tuolla aiemmin minullen kerroit, niin minä yksilö en ole yhtään päätöstä elämässäni tehnyt. On sinun sanojesi mukaan egoistista edes väittää tehneensä jotain päätöksiä. Sinun mukaasi elämä on minut niihin "päätöksiini" vienyt, eikä niistä voi "ottaa kunniaa". Kuitenkin tässä taas syytät yksilöä hänen teoistaan. Eikö se olekaan se "elämä", joka meidät niihin päätöksiin vie? Onko se sittenkin yksilö, joka päättää? Vai vastaako yksilö vain negatiivisista seurauksista ja "elämä" johtaa hyviin lopputuloksiin. Lakkaa kyseenalaistamasta itseäsi rakas apostoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei vai ole? Tarviiko todella lainata ihan sinua itseäsi tuolta hieman ylempää? No en viitsi vaivautua, sillä jokainen asiasta kiinnostunut voi sen sieltä lukea. Kiemurtele nyt sitten, kun et kerta kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.☺ Jokainen voi helposti tarkistaa kuka valehtelee ja kuka ei. Ai mikä on yksilö? No yksilö on vaikkapa yksi yksittäinen ihmisyksilö, joka tekee jotakin, tai jättää tekemättä.

        Kuten tuolla aiemmin minullen kerroit, niin minä yksilö en ole yhtään päätöstä elämässäni tehnyt. On sinun sanojesi mukaan egoistista edes väittää tehneensä jotain päätöksiä. Sinun mukaasi elämä on minut niihin "päätöksiini" vienyt, eikä niistä voi "ottaa kunniaa". Kuitenkin tässä taas syytät yksilöä hänen teoistaan. Eikö se olekaan se "elämä", joka meidät niihin päätöksiin vie? Onko se sittenkin yksilö, joka päättää? Vai vastaako yksilö vain negatiivisista seurauksista ja "elämä" johtaa hyviin lopputuloksiin. Lakkaa kyseenalaistamasta itseäsi rakas apostoli.

        Juu laitapa kohta sanon elämää syylliseksi 👍
        Jatketaan sitten lisää.


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Juu laitapa kohta sanon elämää syylliseksi 👍
        Jatketaan sitten lisää.

        Missä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei vai ole? Tarviiko todella lainata ihan sinua itseäsi tuolta hieman ylempää? No en viitsi vaivautua, sillä jokainen asiasta kiinnostunut voi sen sieltä lukea. Kiemurtele nyt sitten, kun et kerta kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.☺ Jokainen voi helposti tarkistaa kuka valehtelee ja kuka ei. Ai mikä on yksilö? No yksilö on vaikkapa yksi yksittäinen ihmisyksilö, joka tekee jotakin, tai jättää tekemättä.

        Kuten tuolla aiemmin minullen kerroit, niin minä yksilö en ole yhtään päätöstä elämässäni tehnyt. On sinun sanojesi mukaan egoistista edes väittää tehneensä jotain päätöksiä. Sinun mukaasi elämä on minut niihin "päätöksiini" vienyt, eikä niistä voi "ottaa kunniaa". Kuitenkin tässä taas syytät yksilöä hänen teoistaan. Eikö se olekaan se "elämä", joka meidät niihin päätöksiin vie? Onko se sittenkin yksilö, joka päättää? Vai vastaako yksilö vain negatiivisista seurauksista ja "elämä" johtaa hyviin lopputuloksiin. Lakkaa kyseenalaistamasta itseäsi rakas apostoli.

        Egosi minä moitin enkä elämää.
        Voitko ottaa kunnian vanhempiesi hässimisestä ajallaan että tulit mahdolliseksi?
        Et.
        Eivätkä he omistaan.
        Voitko ottaa kunniaa mistään?
        Et.
        Mutta egosi ottaa kyllä ja luulee kaikenlaista.
        Voimme tavata, voin sen sinulle paljastaa melko helposti... Egosi raivon ja todellisen itsesi 😉
        Ei täällä jankkaaminen hyödytä mitään kun harrastat kieroilua jo aika tavalla 🤭


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Mitä tarkoitat heikkouksilla?
        Eihän sydän ole heikko.
        Eikä kosto ja viha ole sydämen tekoja, ne ovat ihmisen, lihan, egon, itsekkyyden, kieroutuneen kahlitun mielen tekoja.
        Vaan sielu on kuin niiden vankina eikä sydäntä näy kasvoilta tai puheesta vaan kivettyneet julmat kasvot ja sihisevä puhe.

        Ei ihmistä pahaksi ole luotu vaan pahan vallassa ovat.
        Karseassa kunnossa maailma.
        Monissa uskonnoissa, intiaanien ennustuksissa, monissa lähteissä on nämä ajat kuvailtu millainen ihmisestä on tullut.
        Yhteys on kadonnut ja rahalla mittaillaan.
        Orjat paukuttelee polleina henkseleitään 🤦‍♂️

        Heikkouksilla tarkoitan kyynelehtivää tärisevää haavanlehteä ja sähisevää väkivaltaista olentoa, jollaisiksi naisia kuvaat. Tunteethan siinä on pelissä ja sydän sekä sielu vereslihalla kummallakin suhteessa. Kosto seurausta kaikesta siitä. Onko sinullakin eräänlainen kostoreissu tässä nyt meneillään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heikkouksilla tarkoitan kyynelehtivää tärisevää haavanlehteä ja sähisevää väkivaltaista olentoa, jollaisiksi naisia kuvaat. Tunteethan siinä on pelissä ja sydän sekä sielu vereslihalla kummallakin suhteessa. Kosto seurausta kaikesta siitä. Onko sinullakin eräänlainen kostoreissu tässä nyt meneillään.

        Ai heikkoutta kun nainen lopettaa "tekaistun" itkemisen kuin seinään kun se kontrolloimisen yritys ei toimikaan?
        Se on kuule kieroutta.
        Kostoreissu? No ei mutta tarpeeksi monta tuollaista naista nähneenä ketkä pystyvät "tunteitaan" kontrolloimaan ihan miten lystää tulee vaan mieleen onko heillä tunteita laisinkaan vai ovatko kuin petoja sydämeltään 🤔
        Ettäkö kun totuutta pohdiskelee niin Sekö mielestäsi Kostoreissu 🤭
        Taidat olla itse samanlainen ja koet nyt lievää ahdistusta tästä 😇


    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA.
      SILLE TULEE TYLSÄÄ JA SE LOPETTAA PROVOILUN.
      SUOMI24 ON MENETTÄNYT ASIAKKAITAAN

      • Hommaa tekemistä itsellesi, vaikka oikeaa tämän suomi24 tilalle jos asiakkaitakin tiirailet noin tarkkaan 🤭👍


    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa peiliin, jos tuntuu että haalii aina vaan lisää ympärilleen myrkyllisiä ihmisiä. Mikäli kaikki naiset lähelläsi ovat näivettyneitä, katkeria ja kostonhimoisia, on fiksua pysähtyä miettimään mikä ajaa sinut sen tyyppisten ihmisten luo uudelleen ja uudelleen.

      Omaa käytösmallia on mahdollista muuttaa, muiden käytökseen on vaikeampi puuttua. Voisi miettiä mitä tehdä eri tavoin ja missä piireissä pyöriä, jotta törmäisi niihin normaaleihinkin ihmisiin.

      • Kyllä niistä "normaaleistakin" naisista saa saman esille 😇
        Kannattaa katsoa peiliin öööh?
        Tuon esille vain asiaa ja sinä vedät ihan kieroon koko asian.
        Olet varmasti nainen 👍😄

        Että minunko pitäisi ulkokultaisten tekopyhiin pippaloihin tulla?
        Hyi hitto ei kiitos 🤭
        Niitä nähty ihan riittävästi


      • Nyt on kyse naisen perimmäisestä luonteesta eikä muusta ☝️
        Jos normaalisi on tuollaista kieroutta ja idiotismia niin huhhuijaa 🤦‍♂️
        Ei se yllätä kun katselee teidän orjien menoa yhteiskunnassa, päätöntä suorastaan.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Nyt on kyse naisen perimmäisestä luonteesta eikä muusta ☝️
        Jos normaalisi on tuollaista kieroutta ja idiotismia niin huhhuijaa 🤦‍♂️
        Ei se yllätä kun katselee teidän orjien menoa yhteiskunnassa, päätöntä suorastaan.

        Miksi sinua kiinnostaa ylipäätään naisen luonne. Mitä sillä asialla on merkitystä sinulle. Miksi et vain anna olla koko asian ja keskity muihin asioihin sen sijaan että näet vaivaa ja kirjoitat tänne.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kyllä niistä "normaaleistakin" naisista saa saman esille 😇
        Kannattaa katsoa peiliin öööh?
        Tuon esille vain asiaa ja sinä vedät ihan kieroon koko asian.
        Olet varmasti nainen 👍😄

        Että minunko pitäisi ulkokultaisten tekopyhiin pippaloihin tulla?
        Hyi hitto ei kiitos 🤭
        Niitä nähty ihan riittävästi

        Koska olet päässyt naimaan oikein kunnolla naista, niin että kumpikin on nauttinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua kiinnostaa ylipäätään naisen luonne. Mitä sillä asialla on merkitystä sinulle. Miksi et vain anna olla koko asian ja keskity muihin asioihin sen sijaan että näet vaivaa ja kirjoitat tänne.

        Totuus esille ☀️🙌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet päässyt naimaan oikein kunnolla naista, niin että kumpikin on nauttinut.

        Oli kuule melkoisen siveä tapahtuma, laukeamisen kynnyksellä kysyin vielä että pistetäänkö sisälle asti ja myöntävä vastaus tuli exältä ja kohtahan jo vauva syntyykin jos Luoja suo ☀️🙌

        Tuollaisia irstailua on joskus kuumaverisenä kollina ollut.
        Nyt jo mieli tasaantunut 😁😇


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Oli kuule melkoisen siveä tapahtuma, laukeamisen kynnyksellä kysyin vielä että pistetäänkö sisälle asti ja myöntävä vastaus tuli exältä ja kohtahan jo vauva syntyykin jos Luoja suo ☀️🙌

        Tuollaisia irstailua on joskus kuumaverisenä kollina ollut.
        Nyt jo mieli tasaantunut 😁😇

        Olet tavis mies, joka normaalia elämää viettänyt naisen kanssa. Täyttä elämää, johon kuului rakkautta, onnea ja riitaa ja mustasukkaisuutta sekä muita tunteita. Ex-vaimo lapsen saattaa maailmaan pian. Onnittelut jo näin etukäteen isäksi tulon johdosta. Kyllähän sekin asia saattaa huolestuttaa ja monta asiaa mietittävänä. Onko kuitenkin hyvät välit exään☀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tavis mies, joka normaalia elämää viettänyt naisen kanssa. Täyttä elämää, johon kuului rakkautta, onnea ja riitaa ja mustasukkaisuutta sekä muita tunteita. Ex-vaimo lapsen saattaa maailmaan pian. Onnittelut jo näin etukäteen isäksi tulon johdosta. Kyllähän sekin asia saattaa huolestuttaa ja monta asiaa mietittävänä. Onko kuitenkin hyvät välit exään☀️

        Olen yrittänyt olla tavis mies vaan eipä ole onnistunut sellaisessa lokerossa eläminen.
        Lapsia on jo kahdesta eri naisesta tullut ja välit ovat kohtuullisen harmoniset kunhan eivät hypi nenille, sitten palautan kyllä siihen luonnolliseen asemaansa ihan sanallisesti.
        Ei huolestuta, kaikki menee kuten pitääkin ☀️🙌

        Naisille kun ominaista myös käyttää lapsia pelinappuloina niin saapahan siitäkin ajoittain sanoa suoraan päin naamaa niin voihkintaa saa kuulla ajoittain.


        Naiset 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Olen yrittänyt olla tavis mies vaan eipä ole onnistunut sellaisessa lokerossa eläminen.
        Lapsia on jo kahdesta eri naisesta tullut ja välit ovat kohtuullisen harmoniset kunhan eivät hypi nenille, sitten palautan kyllä siihen luonnolliseen asemaansa ihan sanallisesti.
        Ei huolestuta, kaikki menee kuten pitääkin ☀️🙌

        Naisille kun ominaista myös käyttää lapsia pelinappuloina niin saapahan siitäkin ajoittain sanoa suoraan päin naamaa niin voihkintaa saa kuulla ajoittain.


        Naiset 🤷‍♂️

        Etkä oo yhtään katkera niille naisille valon ja elämän tarkoituksen löytäneenä. Ihmettelet vaan. Oot tarponut pitkän mielen matkan.

        Tosiaan helpommalla pääset kun unohdat naiset, heidän kieron mielenlaatunsa. Välttämällä suhteen, säästät harmeilta itsees ja toisaalta myös sitä naista. Antaa hieman hölmömpien korjata sato sun puolesta ja kärsiä jälkiseuraukset. Hyvää joulun aikaa ja vauvan odotusta 💐🎅🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä oo yhtään katkera niille naisille valon ja elämän tarkoituksen löytäneenä. Ihmettelet vaan. Oot tarponut pitkän mielen matkan.

        Tosiaan helpommalla pääset kun unohdat naiset, heidän kieron mielenlaatunsa. Välttämällä suhteen, säästät harmeilta itsees ja toisaalta myös sitä naista. Antaa hieman hölmömpien korjata sato sun puolesta ja kärsiä jälkiseuraukset. Hyvää joulun aikaa ja vauvan odotusta 💐🎅🏻

        En, tämä on vain aihe mitä käsitellä ✌️

        Kyllä minä jonkun rauhallisen seuralaisen voisin mökille ottaa jonka kanssa pohdiskella Syvällisyyksiä, saunoa, tehdä sitä jne kaikkea mukavaa 😊
        Miettinyt että laitan kyltin tienvarteen niin löytyy läheltä jos 👍

        Ei pakko.

        Ja jos ininä alkaa niin ovi auki ja monoa perseelle 😇😄

        Joka päivä on elämän juhlan päivä, ei se joulu niin erikoinen ole muutoin kuin myyntimiehille ☀️🙌


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        En, tämä on vain aihe mitä käsitellä ✌️

        Kyllä minä jonkun rauhallisen seuralaisen voisin mökille ottaa jonka kanssa pohdiskella Syvällisyyksiä, saunoa, tehdä sitä jne kaikkea mukavaa 😊
        Miettinyt että laitan kyltin tienvarteen niin löytyy läheltä jos 👍

        Ei pakko.

        Ja jos ininä alkaa niin ovi auki ja monoa perseelle 😇😄

        Joka päivä on elämän juhlan päivä, ei se joulu niin erikoinen ole muutoin kuin myyntimiehille ☀️🙌

        En jaksanut lukea koko ketjua, mutta anarkisti apostoleille yläpuolella kommentoisin, että sun ei kantsi luoda suhteita naisiin ja toisaalta sen parempi mitä aikasemmin naiset huomais, että kanssas ei kannattais ryhtyä mihinkään, pelkästään lausees, jos alkaisivat naiset inisemään... odottaa kyvyttömyyden suhteeseen, liika jyrkkyys ja yksisilmäisyys on hyvä kurkotin ja kertoo luonneviasta, joka ei helpolla korjaannu,


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanut lukea koko ketjua, mutta anarkisti apostoleille yläpuolella kommentoisin, että sun ei kantsi luoda suhteita naisiin ja toisaalta sen parempi mitä aikasemmin naiset huomais, että kanssas ei kannattais ryhtyä mihinkään, pelkästään lausees, jos alkaisivat naiset inisemään... odottaa kyvyttömyyden suhteeseen, liika jyrkkyys ja yksisilmäisyys on hyvä kurkotin ja kertoo luonneviasta, joka ei helpolla korjaannu,

        Poikkea aiheesta vaan 😁
        Ööö... Nainen?
        Juu kyllä jos nainen alkaa pomppimaan nokille niin varmasti palautan takaisin sinne minne kuuluu miehen rinnalla.
        Turhaa iniset 🤭


    • Anonyymi

      Miten korvaisit himot osissa päätäsi? Ajattelitko koskaan höyryämiseltäsi edes?

      • Anonyymi

        Mitä nyt tuossa hätäsesti luin,niin todella outoa on teksti mitä heittää..armo eli anteeksiantaminen ei nyt vaan mene yksiin itkunaurunaamahymiöiden ja naisten panettelun kanssa.kaikenlaisia ns.apostoleja täällä hörhöilee.nuo itkunaurunaamahymiöt kertoo muutenkin ihmisestä enemmän kuin tuhat sanaa💎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tuossa hätäsesti luin,niin todella outoa on teksti mitä heittää..armo eli anteeksiantaminen ei nyt vaan mene yksiin itkunaurunaamahymiöiden ja naisten panettelun kanssa.kaikenlaisia ns.apostoleja täällä hörhöilee.nuo itkunaurunaamahymiöt kertoo muutenkin ihmisestä enemmän kuin tuhat sanaa💎

        Jos nainen kykenisi antamaan anteeksi menneisyydelleen niin hänellä olisi paljon kevyempi taakka kannettavanaan, näin yksinkertaistettuna.

        Jos et ymmärrä niin ole ymmärtämättä 🤷‍♂️

        Ei katkeruuden ja kostonhimon kantaminen johda muuhun kuin onnettomuuksiin itselleen, se on varma asia ✌️


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Jos nainen kykenisi antamaan anteeksi menneisyydelleen niin hänellä olisi paljon kevyempi taakka kannettavanaan, näin yksinkertaistettuna.

        Jos et ymmärrä niin ole ymmärtämättä 🤷‍♂️

        Ei katkeruuden ja kostonhimon kantaminen johda muuhun kuin onnettomuuksiin itselleen, se on varma asia ✌️

        Nainen siis kantaa luonnostaan onnettomuutta sisällään ja tosi miehet on sen kyllä havainnut pitkän aikaa sitten 🙏


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Nainen siis kantaa luonnostaan onnettomuutta sisällään ja tosi miehet on sen kyllä havainnut pitkän aikaa sitten 🙏

        Mitä yrität todistella ja kenelle? Näen näin ettet usko höpinöihisi edes itsekkään. Minulle on turha palturia puhua.💎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yrität todistella ja kenelle? Näen näin ettet usko höpinöihisi edes itsekkään. Minulle on turha palturia puhua.💎

        Antaa vain miehille vinkkejä, niille ketkä ovat kenties hämillään niistä asioista mitä täällä käydään läpi.
        Se vain, ei muuta 🙏
        Kaikki kun ei tiedä että naisen perusolemus on sellainen mikä on.
        Katkeruutta kasaava, kostonhimoinen jne🙏


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Antaa vain miehille vinkkejä, niille ketkä ovat kenties hämillään niistä asioista mitä täällä käydään läpi.
        Se vain, ei muuta 🙏
        Kaikki kun ei tiedä että naisen perusolemus on sellainen mikä on.
        Katkeruutta kasaava, kostonhimoinen jne🙏

        Pitkävihainen mitä taas miehet eivät ole.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Pitkävihainen mitä taas miehet eivät ole.

        Ai kauheeta! Parhaat naurut😄miksihän minun kokemukseni on päinvastaisia.sinulla on nyt ollut tällainen kokemus mutta älä yleistä.kiitos.meitä on niin moneen lähtöön.miehiä,naisia,kaikkea siltä väliltä ja jne. Yksilöitä silti,ei mitään massoja.jos tämä naisesi on pitkävihainen niin anna olla. Joskus se ottaa aikaa. Kun et itse sotajalalle tai syyllistämään lähde niin lopulta sinä se voittaja olet. Ei itkunaurunaamoja siis vaan tällaisia🤗❤🥰💎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauheeta! Parhaat naurut😄miksihän minun kokemukseni on päinvastaisia.sinulla on nyt ollut tällainen kokemus mutta älä yleistä.kiitos.meitä on niin moneen lähtöön.miehiä,naisia,kaikkea siltä väliltä ja jne. Yksilöitä silti,ei mitään massoja.jos tämä naisesi on pitkävihainen niin anna olla. Joskus se ottaa aikaa. Kun et itse sotajalalle tai syyllistämään lähde niin lopulta sinä se voittaja olet. Ei itkunaurunaamoja siis vaan tällaisia🤗❤🥰💎

        Minulla?
        Eiiiih.... Kyllä ne ovat ne naiset jotka pillittävät menneitä minulle ja monet, ei mitään Henkilökohtaista ✌️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauheeta! Parhaat naurut😄miksihän minun kokemukseni on päinvastaisia.sinulla on nyt ollut tällainen kokemus mutta älä yleistä.kiitos.meitä on niin moneen lähtöön.miehiä,naisia,kaikkea siltä väliltä ja jne. Yksilöitä silti,ei mitään massoja.jos tämä naisesi on pitkävihainen niin anna olla. Joskus se ottaa aikaa. Kun et itse sotajalalle tai syyllistämään lähde niin lopulta sinä se voittaja olet. Ei itkunaurunaamoja siis vaan tällaisia🤗❤🥰💎

        Kuten sinulle on, henkilökohtaista ✌️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauheeta! Parhaat naurut😄miksihän minun kokemukseni on päinvastaisia.sinulla on nyt ollut tällainen kokemus mutta älä yleistä.kiitos.meitä on niin moneen lähtöön.miehiä,naisia,kaikkea siltä väliltä ja jne. Yksilöitä silti,ei mitään massoja.jos tämä naisesi on pitkävihainen niin anna olla. Joskus se ottaa aikaa. Kun et itse sotajalalle tai syyllistämään lähde niin lopulta sinä se voittaja olet. Ei itkunaurunaamoja siis vaan tällaisia🤗❤🥰💎

        Katkera nainen 😁


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Katkera nainen 😁

        Hassunen olet.😄onneksi tiät sen itsekkin. Joskus opiskelu on kovaa.otan osaa🤗💎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hassunen olet.😄onneksi tiät sen itsekkin. Joskus opiskelu on kovaa.otan osaa🤗💎

        En tiedä ja sinä nyt hölmöilet 🤷‍♂️ Ihan sama, jatka samaa rataa nainen vaan, sinut on jo melkein paljastettu 🙏


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        En tiedä ja sinä nyt hölmöilet 🤷‍♂️ Ihan sama, jatka samaa rataa nainen vaan, sinut on jo melkein paljastettu 🙏

        Ai miten paljastettu? ? Ei ole mitään salattavaa että ihan vapaasti vaan🤗💎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten paljastettu? ? Ei ole mitään salattavaa että ihan vapaasti vaan🤗💎

        Kaikki käy esille viesteistäsi, viet asiaa sivuun jne. 🙏 Perus nainen.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kaikki käy esille viesteistäsi, viet asiaa sivuun jne. 🙏 Perus nainen.

        Hyvä vaan jos totuus valaisee! Oli naisen tai miehen ,totuus pysyy,valhe vapisee. Näihin totuuksiin hyvää yötä ja joka päivä on armo uusi niille, jotka sen nöyrästi ja kiitollisesti ,ymmärtävät vastaan ottaa. 💎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vaan jos totuus valaisee! Oli naisen tai miehen ,totuus pysyy,valhe vapisee. Näihin totuuksiin hyvää yötä ja joka päivä on armo uusi niille, jotka sen nöyrästi ja kiitollisesti ,ymmärtävät vastaan ottaa. 💎

        Kuten minäkin mutta niistä mitä on koettu pitää pystyä kirjoittamaan totuudellisesti ja sinä harhailet asiasta, se on selvää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe