Kamala darra

Löysin juuri pääni tyynyjen seasta. Lisäksi ihmettelin sitä miksi olen nukkunut kaikki tyynyt pään päällä yhtenä kasana, mutta naama läppärillä.

Eli siis mulla on nyt näppiksen kuva lärvissä.

(hihitystä)

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidan vedota syyntakeettomuuteen tai yhteiskunnalliseen stressiin.

      (naurua)

    • Ajatelkaapa että tästä pitäisi nyt ponkaista vaikka kauppaan.

      NO huh huh.

      Siinä voisi taas kassaneiti katsella vähän oudosti, kun asiakkaalla on läppärinkuva poskessa. Jaa että taas tällaista, hän kelailisi. Nettikeskustelija.

      (hihitystä)

    • Arkistoista löytyy viimeöinen viestisikin:

      nmgkgjfdjjjejqqjajjzlxcöggögbågh,n,bncjfjrfhwdwkc vkmd vlkxgkpsrgkm,xdölä,xbvölxbfv, l,vpågpgkpxgpbkbp,bövb b,lbf,äöl,xkgbpobhbgxlmxö ,cxgölml, bxcxpbxp
      lbbkdxxcpkmbbkmxbfmb l,m kdfpågokdraå

      (hirn)

      • Anonyymi

        Ei poikkea mistään aiemmasta.


    • Herranjestas.. Missäs sä itse olit..

      • Onko ihminen itse siinä missä pää, sydän vai suolisto? Jotkut väittää että myös munien kohdalla voi olla. Ja palstan mukaan pillun kohdallakin voi ajatella.


      • Thymallus kirjoitti:

        Onko ihminen itse siinä missä pää, sydän vai suolisto? Jotkut väittää että myös munien kohdalla voi olla. Ja palstan mukaan pillun kohdallakin voi ajatella.

        Hyvä huomio.

        Thymiksessä on hieman ajattelijan vikaa. On ilahduttavaa aina välillä kokea , että ei suinkaan yksin ole ja souda monimutkaisten määrittelyongelmien ja hahmotusten virrassa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Onko ihminen itse siinä missä pää, sydän vai suolisto? Jotkut väittää että myös munien kohdalla voi olla. Ja palstan mukaan pillun kohdallakin voi ajatella.

        No tuo on kuin suoraan yhdestä lukemastani kirjasta, jossa pohdittiin minuutta.. Jos sinut revitään kappaleiksi missä olet? Höhö..


      • Thymallus kirjoitti:

        Onko ihminen itse siinä missä pää, sydän vai suolisto? Jotkut väittää että myös munien kohdalla voi olla. Ja palstan mukaan pillun kohdallakin voi ajatella.

        Suolistobakteerit voi muuten aiheuttaa alzheimeria.. 😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suolistobakteerit voi muuten aiheuttaa alzheimeria.. 😬

        Mjaa

        Tämä muistisairaus tuli kyllä ihan Piemontesta.

        🤣


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suolistobakteerit voi muuten aiheuttaa alzheimeria.. 😬

        Muista poistaa kaasut alakautta, ettei tule kupla ottaan.


      • Thymallus kirjoitti:

        Onko ihminen itse siinä missä pää, sydän vai suolisto? Jotkut väittää että myös munien kohdalla voi olla. Ja palstan mukaan pillun kohdallakin voi ajatella.

        Yleensä muuten ainakin miehet ajattelee, että siellä munien kohdalla on joku muu itsenäinen elämänmuoto, pikkuveli..esim.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Yleensä muuten ainakin miehet ajattelee, että siellä munien kohdalla on joku muu itsenäinen elämänmuoto, pikkuveli..esim.

        Juurikin näin

        Nähdäkseni juuri aamustondis miehillä tekee heistä evoluutiomallissa alieneita, sillä he eivät tunnu hamlitsevan edes omaa kehoaan.

        Tekee mitä huvittaa - siis molemmat päät.

        😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Yleensä muuten ainakin miehet ajattelee, että siellä munien kohdalla on joku muu itsenäinen elämänmuoto, pikkuveli..esim.

        Isompaa ja pienempää alienia sitä kuulostaa olevan. Jotkut taitaa juostakin sen perässä. Ja jos juttuihin on uskomista, niin niitä on jopa nimetty. 😲

        Aika omituinen ajatus.


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin

        Nähdäkseni juuri aamustondis miehillä tekee heistä evoluutiomallissa alieneita, sillä he eivät tunnu hamlitsevan edes omaa kehoaan.

        Tekee mitä huvittaa - siis molemmat päät.

        😂

        No, sitähän saa tavallaan kaks yhden hinnalla.. Kunhan eivät sitten ala keskenään riitelemään..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No, sitähän saa tavallaan kaks yhden hinnalla.. Kunhan eivät sitten ala keskenään riitelemään..

        Sanovat että mies on perheen pää.. mutta kumpi niistä..🤔


      • Thymallus kirjoitti:

        Isompaa ja pienempää alienia sitä kuulostaa olevan. Jotkut taitaa juostakin sen perässä. Ja jos juttuihin on uskomista, niin niitä on jopa nimetty. 😲

        Aika omituinen ajatus.

        Mikäs siinä vaikka nimeävätkin, kunhan ei kätellä tarvitse..😯


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikäs siinä vaikka nimeävätkin, kunhan ei kätellä tarvitse..😯

        Minä kun olen enemmän tällainen ihmisen ja kalan vapaaseen valintaan uskova yksilö, niin olisin sitä mieltä, että minkä enemmän vehjettään personoi, niin sen enemmän siinä luopuu omasta vapaudestaan valita.

        Voiko siinä sitten ulkoistaa vastuunkin, kun luopuu vapaudesta?


      • Thymallus kirjoitti:

        Minä kun olen enemmän tällainen ihmisen ja kalan vapaaseen valintaan uskova yksilö, niin olisin sitä mieltä, että minkä enemmän vehjettään personoi, niin sen enemmän siinä luopuu omasta vapaudestaan valita.

        Voiko siinä sitten ulkoistaa vastuunkin, kun luopuu vapaudesta?

        No tietty. Sen takiahan kaikki on naisten syytä..


      • Thymallus kirjoitti:

        Minä kun olen enemmän tällainen ihmisen ja kalan vapaaseen valintaan uskova yksilö, niin olisin sitä mieltä, että minkä enemmän vehjettään personoi, niin sen enemmän siinä luopuu omasta vapaudestaan valita.

        Voiko siinä sitten ulkoistaa vastuunkin, kun luopuu vapaudesta?

        No nyt on mentävä. Jatketaan vaikka joskus toiste näistä vehkeiden valloista.




      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin

        Nähdäkseni juuri aamustondis miehillä tekee heistä evoluutiomallissa alieneita, sillä he eivät tunnu hamlitsevan edes omaa kehoaan.

        Tekee mitä huvittaa - siis molemmat päät.

        😂

        "Tekee mitä huvittaa - siis molemmat päät."

        Kiitos päivän nauruista. 😂😂😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuusi munaa kuuluu päivään.. Vai mites se meni..

        Eriä vai samaa?
        Tulin jo :)


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Eriä vai samaa?
        Tulin jo :)

        No nopeasti laukesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nopeasti laukesi.

        Joo. Yllättävän helppo työmaa. Harvemmin nämä näin päin menee.
        Yleensä jos ajattelet, että tunnin homma, niin toiselle päivälle se venyy.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Suolistobakteerit voi muuten aiheuttaa alzheimeria.. 😬

        Suolistobakteerit voivat aiheuttaa myös ripulin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nopeasti laukesi.

        Kuudesti laukeava..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suolistobakteerit voivat aiheuttaa myös ripulin.

        Ja aivopieruja.. 💨


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kuudesti laukeava..

        ja nopeasti liian nopeasti


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin

        Nähdäkseni juuri aamustondis miehillä tekee heistä evoluutiomallissa alieneita, sillä he eivät tunnu hamlitsevan edes omaa kehoaan.

        Tekee mitä huvittaa - siis molemmat päät.

        😂

        Kyllä kikkelin saa seisomaan ihan vain lihastenhallinnalla.

        Aamustondis on taas merkki terveestä miehestä jolla ei ole verenkiertoelimistöä rasittavia sairauksia.


    • Kauhea kankkunen vol. ties mikä -leffa on alkanut. Odotamme jatkoa mielenkiinnolla. 🤔

    • Anonyymi

      Minä katsoin noita MI7-jätjjestön Jonni Enhglish-juttuja aika hauskoja komerioita.

    • Anonyymi

      Joku elokuva: The Osterman Weekend.... järkyttävä juttu, mutta niin voihan tytöistä tykäillä, mutta tämä elokuva, joka perustuu Robert Ludlumin kirjaan; The Omega Oranisation... agenttiseikkailuja.

    • Anonyymi

      HAHAHAH!
      Itsehän join ihan yhden perlenbacherin eilen illalla ja heräsin pirteänä 8 aamulla kun olin nukkunut jo lähes 9 tuntia.

      -Mmmmm

      • Paskanpuhujat ovat täällä töissä.

        Me hupikirjoittelijat emme.

        🤣


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Paskanpuhujat ovat täällä töissä.

        Me hupikirjoittelijat emme.

        🤣

        En mä ole mikään paskanpuhuja, pidän rekanneita sellaisina. :D

        -Mmmmm


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole mikään paskanpuhuja, pidän rekanneita sellaisina. :D

        -Mmmmm

        Pitämisen maailma on vähän kuin tämä tässä. Mulle on täysin merkityksetöntä se että piditkö siitä vai et.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Pitämisen maailma on vähän kuin tämä tässä. Mulle on täysin merkityksetöntä se että piditkö siitä vai et.

        (hirn)

        Pidin mistä? Jos suali24:n rekkaa niin täytyy olla paskanpuhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidin mistä? Jos suali24:n rekkaa niin täytyy olla paskanpuhuja.

        Juurikin näin.


      • Taidan vetää paremmaks, ja todeta että edellinen alkoholia sisältävän juoman nautin 6 viikkoo sitten, ja illalla olin jo nukkumassa 23:n jälkeen heräten aamulla jo ennen kahdeksaa reilun 9 tunnin unien jälkeen niin virkeänä kuin vain viime aikoina olen herännyt, eli 🥴


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Taidan vetää paremmaks, ja todeta että edellinen alkoholia sisältävän juoman nautin 6 viikkoo sitten, ja illalla olin jo nukkumassa 23:n jälkeen heräten aamulla jo ennen kahdeksaa reilun 9 tunnin unien jälkeen niin virkeänä kuin vain viime aikoina olen herännyt, eli 🥴

        Eli siis ihan pihalla kuin saunalyhty, mutta pystyssä ilman järkevää aivotoimintaa. Siitä johtuu kellonaikojen heitot. 😉

        Jotta jaksan kulkea päivästä toiseen, mun on pakko pitkää säännöllinen päivärytmi oli arki taikka pyhä, eli pyrin menemään nukkumaan viimeistään 23 ja herään itsekseni 7-9 sen mukaan miten unta riittää.


    • Anonyymi

      Älä välitä, minä nukuin kylpyammeessa kippuralla, eikä tyynyä lainkaan.
      Onneksi ei ollut vettä ammeessa.
      Heräsin pimeässä kylppärissä ammeessa ja panikoin, en tiennyt missä olen, huusin kauhuissani ja kämppikseni heräsi, tuli kylppäriin ja sytytti valot ja kantoi mukanaan kahta tyynyä :D Kämppis työnsi tyynyt pääni alle ja lohdutti, että nyt sinun ei tarvitse huutaa enää :D En itsekään tajunnut nousta ylös ammeesta, vaan etsin parempaa asentoa ja pyysin, ettei kämppis sammuttaisi kylppärin valoja :D

    • Aikanaan opiskellessa sammuin baarissa pöydän alle, ja ihme kyllä poket ei tullu herätteleen. Eivät vissiin huomanneet kun pöytä oli porukkaa täynnä ja minä siellä jalkojen välissä kippurassa. 😂 Muutenkin se oli aika kosteeta aikaa sillon merikoulussa ollessa vuosituhannen vaihteessa.

      Niihin aikoihintuli herättyä sieltä sun täältä, ja RMJ se vasta menoa oli, kun siihen aikoihin festarialueelle sai viedä omat juomat mukanaan kunhan ne oli muovipulloissa tai tölkkeinä. Raumalla ekalla kierroksella ollessaan se koko festari olikin sen k-18. Neljä päivää putkeen, ja oma kämppä kilsan päässä alueesta. 😇


      • Funeau kirjoitti:

        Voiko tämä olla totta?

        Mä etsin Reddareiden (Red Hot Chili Pepper) keikkaa Kalasatamassa, ja mä sain tämän.

        Ei Jeesus.

        (naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=AeRyDFsDExM

        Voiko Googlelle valittaa?

        En ole kokeillut.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Voiko Googlelle valittaa?

        En ole kokeillut.

        (hirn)

        kyllä se sen äänittää


      • Koska ja mihin heräsit?

        Voimme jakaa yhdensuuntaisen opiskelukokemuksen.

        Se on velmu tunne, kun herää yksin sunnuntaiaamuna kuuden maissa täysin hiljaisesta juottola-diskoteekistä, ovet lukossa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Koska ja mihin heräsit?

        Voimme jakaa yhdensuuntaisen opiskelukokemuksen.

        Se on velmu tunne, kun herää yksin sunnuntaiaamuna kuuden maissa täysin hiljaisesta juottola-diskoteekistä, ovet lukossa.

        Heräsin kyllä baarin ollessa vielä auki, vai oisko just tullu pilkku, ja siihen valoon heräsin. Paikallinen räkälä, niin tais kello kin olla joskus puoli kahden jälkeen. 🤔

        Tossa kyllä vedit pitemmän korren. Mites pääsit sielt pois, vai alkoko turvahälytykset huutaa? 😂🤣😂

        Juhannus -00 ja paria päivää ennen festareiden alkua manailin sitä, et en mä tarvis tätä kolmen päivän lippuun kuuluvaa leirintäalueen sisäänpääsyä, kun kämppä on lähellä. Festareiden jälkeen totesin et jaahas, kaks yötä kolmesta tuli vietettyä teltassa sängyn sijaan.......eikä muuten ollu oma teltta. 😂


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Heräsin kyllä baarin ollessa vielä auki, vai oisko just tullu pilkku, ja siihen valoon heräsin. Paikallinen räkälä, niin tais kello kin olla joskus puoli kahden jälkeen. 🤔

        Tossa kyllä vedit pitemmän korren. Mites pääsit sielt pois, vai alkoko turvahälytykset huutaa? 😂🤣😂

        Juhannus -00 ja paria päivää ennen festareiden alkua manailin sitä, et en mä tarvis tätä kolmen päivän lippuun kuuluvaa leirintäalueen sisäänpääsyä, kun kämppä on lähellä. Festareiden jälkeen totesin et jaahas, kaks yötä kolmesta tuli vietettyä teltassa sängyn sijaan.......eikä muuten ollu oma teltta. 😂

        Ei kerrota tätä sitten kenellekään.

        Hoikkana poikana hyödynsin "keittiön" tuuletusikkunaa. :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Ei kerrota tätä sitten kenellekään.

        Hoikkana poikana hyödynsin "keittiön" tuuletusikkunaa. :)

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Olen katsonut tyttö-naisten urheiluohjelmia, aika voimakkaita ja seksikkäitä tyttöjä on noissa.

    • Anonyymi

      Isopippelinesnä nain naapurin ytoimitusjoihtajan emäntää :D

    • Anonyymi

      Funeau sinun pitää katsoa tuota The Mandalorian -sarjaa, on hyvä juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe