Ensi vuonna tullaan takaisin jos on jotain mitä jaksaa enään tänne kirjoittaa. Ja jos tulee ikävä nii kyllä voi irl yhteyttä ehdottaa.
Nyt on aika toivottaa kaikille hyvää tätä vuotta ja me hahmot poistumme ja ehkä
7
<50
Vastaukset
No niin takiainen, lopeta se ludemin perään itkeminen ja ryhdistäydy. Aloita urheilu ja keskity siihen ja yritä löytää joku muu joka on sun rakkaudesta kiinnostunut. Mutta palstalle et voi jäädä. Ja ainahan mä voin lohduttaa sinua.
En todellakaan anna mutta toivon että voisit löytää jonkun muun jonka kanssa olet onnellinen.
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
En todellakaan anna mutta toivon että voisit löytää jonkun muun jonka kanssa olet onnellinen.
Myönnä nyt edes anonyyminä että sä olet mustasukkainen minusta ja haluat todella paljon niitä hetkiä mun kanssa.
- Anonyymi
Myönnä edes mulle että sä edelleen toivot että minä olisin hän oikeassa elämässä ja sä haluat mun kanssa tehdä sitä todella paljon.
- Anonyymi
Joo olen ymmärtänyt etten ole sulle yhtään mitään mutta joka tapauksessa me jutellaan ja erotaan irl elämässä eikä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen ymmärtänyt etten ole sulle yhtään mitään mutta joka tapauksessa me jutellaan ja erotaan irl elämässä eikä palstalla.
Kyllä hän merkitsee minulle ja on aina merkinnyt. Tulee aina merkitsemään vaikka ei koskaan nähtäisi.
- Anonyymi
No siitä ei ole pelkoa, että kenekään kanssa olisin. Noudatan korona rajoitteita ja niitähän on jatkunut jo lähes vuoden. Siitä on kauan, että kukaan olis ollut lähellä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984