Nyt on aika toivottaa kaikille hyvää tätä vuotta ja me hahmot poistumme ja ehkä

Ensi vuonna tullaan takaisin jos on jotain mitä jaksaa enään tänne kirjoittaa. Ja jos tulee ikävä nii kyllä voi irl yhteyttä ehdottaa.

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin takiainen, lopeta se ludemin perään itkeminen ja ryhdistäydy. Aloita urheilu ja keskity siihen ja yritä löytää joku muu joka on sun rakkaudesta kiinnostunut. Mutta palstalle et voi jäädä. Ja ainahan mä voin lohduttaa sinua.

• En todellakaan anna mutta toivon että voisit löytää jonkun muun jonka kanssa olet onnellinen.

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

En todellakaan anna mutta toivon että voisit löytää jonkun muun jonka kanssa olet onnellinen.

Myönnä nyt edes anonyyminä että sä olet mustasukkainen minusta ja haluat todella paljon niitä hetkiä mun kanssa.

• Anonyymi

Myönnä edes mulle että sä edelleen toivot että minä olisin hän oikeassa elämässä ja sä haluat mun kanssa tehdä sitä todella paljon.

• Anonyymi

Joo olen ymmärtänyt etten ole sulle yhtään mitään mutta joka tapauksessa me jutellaan ja erotaan irl elämässä eikä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olen ymmärtänyt etten ole sulle yhtään mitään mutta joka tapauksessa me jutellaan ja erotaan irl elämässä eikä palstalla.

Kyllä hän merkitsee minulle ja on aina merkinnyt. Tulee aina merkitsemään vaikka ei koskaan nähtäisi.

• Anonyymi

No siitä ei ole pelkoa, että kenekään kanssa olisin. Noudatan korona rajoitteita ja niitähän on jatkunut jo lähes vuoden. Siitä on kauan, että kukaan olis ollut lähellä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      20
      3365
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      11
      2788
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2424
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1837
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      51
      1669
    6. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1428
    7. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1401
    8. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1355
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1273
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      262
      1115
    Aihe