Parempaa mitä seksi

Anonyymi

Tiedättekö monta parempaa ja nautinnollisempaa juttua mitä seksi?
Paistoin ja paahdoin juuri ison kasan ohuita pekonisiivuja. Niistä tuli rapeita, lähtee ääni kuin shipseissä kun puraisee. Mielettömän hyvän makuisia. Ei kai tämä lihota jos nyt vähän syö.

AsianVierestä

40

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avioliitto tai avoliitto ovat niin tympeitä keksintöljä ilman senksiä kokonaan ja kaikki nauravat sinulle jos olet avioliitossa heheheheh

      • Anonyymi

        Kyllä pekoni avioliiton voittaa jos sen liiton pelkkänä liittona näkee sisältöä katsomatta.

        AsianVierestä


    • Jaa'a, no tiiän, vaan tokko maistuu muille yhtä hyvin. Ja ainahan hyvä seksi huonon pitsan hakkaa, vai miten se olikaan..

      Ittelle yksi suuri nautinto on hiljainen lämmin ilta, himmeä valaistus, loistava kirja ja hyvää punaviiniä. Siinä on omaa taikaansa. Toinen on tyyni, lämmin ilta/yö järven rannassa, vain linnut ja kalat ääntelevät vedessä, taivaanrannassa kajo, pelkkää hitautta, rauhaa ja omia ajatuksia.

      Hakkaavat seksin... Riippuu päivästä ja seksistä ;)

      • Anonyymi

        Totta, tuollainen nautinto kestää vieläpä pidempään eikä tule tyhjää oloa sen jälkeen. Lähinnä lisää henkistä energiaa. Kukapa ei tykkäisi kesäisestä tyynestä järvenpinnasta. Aikaisin aamutuimaan on mahdollisuus nähdä luonnonkin heräilevän unestaan.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Monia... nukkuminen, flow, juokseminen, suuteleminen, rakastaminen, jonkin odottaminen, katharsis jne

      • Anonyymi

        Flow, piti ihan katsoa sivistyssanakirjasta.
        Uusi sana minulle.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Random Ernest Piippi-Jaakko Friberg taas vikuu?

    • Olet selkeästi harrastanut todella huonoa seksiä.

      • Anonyymi

        Nyt vain sattui pannulle todella hyvää pekonia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vain sattui pannulle todella hyvää pekonia.

        AsianVierestä

        Pekoni on hyvää, mutta hyvää seksiä ei voi verrata mihinkään.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Pekoni on hyvää, mutta hyvää seksiä ei voi verrata mihinkään.

        höh, et edes muista enää jos sellaista olisit saanut.
        Kerroppa miltä se tuntui se 86. kerta? Niin, et muista. En muista minäkään joten syödään vain pekonia:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        höh, et edes muista enää jos sellaista olisit saanut.
        Kerroppa miltä se tuntui se 86. kerta? Niin, et muista. En muista minäkään joten syödään vain pekonia:)

        AsianVierestä

        En ole kertoja ikinä laskenut, vaan muistellut ihmistä siinä mukana, paikkaa ja aikaa.

        Muistan pari vuotta sitten kuumana kesäpäivänä laguunimaisessa puokamassa mun veneen takapenkillä. Ja nainen oli minulle niin rakas.

        Kyllä sais sitä kokemusta vastaan jättää vaikka kaikki loppuelämänsä pekonit syömättä. 😀


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        En ole kertoja ikinä laskenut, vaan muistellut ihmistä siinä mukana, paikkaa ja aikaa.

        Muistan pari vuotta sitten kuumana kesäpäivänä laguunimaisessa puokamassa mun veneen takapenkillä. Ja nainen oli minulle niin rakas.

        Kyllä sais sitä kokemusta vastaan jättää vaikka kaikki loppuelämänsä pekonit syömättä. 😀

        Minun kovalevyllä on rajansa, ei ole mikään 5 terabitin kokoinen.
        Pätkii joskus aika pahasti ja omaan mustia aukkoja monesta kokemuksesta.
        Valoa pimeyteen tuo ehkä vain ne muutamat(kymmenet) kerrat joilla oli merkitystä.
        En usko seksin voittavan enää pekonia, tämä pekoni oli ihan uusi kokemus nautinnollisuudessaan. Oli ehkä kova nälkä, hmm...paasto voisi auttaa moneen nautintoon sitä vahvistavasti.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun kovalevyllä on rajansa, ei ole mikään 5 terabitin kokoinen.
        Pätkii joskus aika pahasti ja omaan mustia aukkoja monesta kokemuksesta.
        Valoa pimeyteen tuo ehkä vain ne muutamat(kymmenet) kerrat joilla oli merkitystä.
        En usko seksin voittavan enää pekonia, tämä pekoni oli ihan uusi kokemus nautinnollisuudessaan. Oli ehkä kova nälkä, hmm...paasto voisi auttaa moneen nautintoon sitä vahvistavasti.

        AsianVierestä

        No ehkä se on sulle fyysinen suoritus tms.? 🤷‍♂️

        Joitain kertoja on ylitse muiden, mutta seksin sujuvuus jonkun ihmisen kanssa on myös sellainen, että jää mieleen. Se on kuin koko ajan ilmassa lentävä tennispallo... koppi, heitto, koppi, heitto.... voi alkaa milloin vaan ja loppua, vain jatkuakseen taas joskus.

        Siksi mulle on merkitystä kenen kanssa siitä nautin... 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No ehkä se on sulle fyysinen suoritus tms.? 🤷‍♂️

        Joitain kertoja on ylitse muiden, mutta seksin sujuvuus jonkun ihmisen kanssa on myös sellainen, että jää mieleen. Se on kuin koko ajan ilmassa lentävä tennispallo... koppi, heitto, koppi, heitto.... voi alkaa milloin vaan ja loppua, vain jatkuakseen taas joskus.

        Siksi mulle on merkitystä kenen kanssa siitä nautin... 😊

        Jää mieleen? Miksi tulisi niitä muistella? Ajan tuhlausta.
        Pitää elää ajassa, pekonia syöden:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jää mieleen? Miksi tulisi niitä muistella? Ajan tuhlausta.
        Pitää elää ajassa, pekonia syöden:)

        AsianVierestä

        Eipä niitä tartte, jos ei halua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höh, et edes muista enää jos sellaista olisit saanut.
        Kerroppa miltä se tuntui se 86. kerta? Niin, et muista. En muista minäkään joten syödään vain pekonia:)

        AsianVierestä

        Entä koska söit 86,n kerran pekonia?


    • Anonyymi

      Se onkin liha, joka kirjoituttaa sitten.

    • Anonyymi

      Ei palstalaiset ole seksiä saaneet joten eivät voi sanoa onko seksi parempaa kun ruoka.

      • Anonyymi

        Jos olisi hirveä päätä jyskyttävä darra ja vieressä olisi pekonilautanen kylmällä appelsiinimehu lasillisella tarjoiltuna tai seksikäs nainen. Kumman valitset?
        Söisin itse pekonia ja joisin mehun, kääntäsin kylkeä toivoen sen naisen olleen vain pahaa harhaista unta:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Seikkalun lopputulos saattaa tänään paljastua: Big Bother...

    • Seksi on täysin yliarvostettua ja varsinkin hetkellistä sellaista.

      Endorfiinit.

      Siinä on sellaista settiä ihmisen omista luonnonvaroista, että huimaa. Ongalma tässä vain on se että harva niihin elämänsä aikana tutustuu. Ja jos joutuu tutustumaan, niin muistaa vain että ei ollut kivaa.

      (naurua)

      • Mikä hitto on ongalma?

        Ihan uusi juttu mulle.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mikä hitto on ongalma?

        Ihan uusi juttu mulle.

        (hirn)

        Oli se kivaa, myöhemmin se ei välttämättä enää ole.
        Voi sitä toistojen määrää ja miksi, tuhlattua energiaa olisi vaikka tikapuilla kuuhun kiipeämiseen. Kauhea on nälkäinen ihmismieli, teemme kaikkea hullua ja älytöntä:)

        AsianVierestä


    • Autourheilu, motocross, musiikin kuuntelu, tanssiminen, ulkoilu luonnossa, kesällä mukava pouta sää ilman hellettä, hyvin tehty ruoka, vesi kun janottaa, lämmin suihku, sopivan napakka sänky, mukavat vaatteet, iloiset ihmiset jne.

    • Anonyymi

      Odotin jonkun ehdottavan palstailua...Saa silloin kun haluaa eikä perään huutele.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Palstailu ehdottomasti on nautinnollista. Niin vapaata.


    • Anonyymi

      Mulla lenssas äsken föörpiikki ;-*

    • Anonyymi

      Mikään ei voita seksiä.

      • Anonyymi

        Vain huippuseksiä mitä 99% seksistä ei ole varsinkaan kun et saa oikeasti kaunista naista/komeaa miestä siihen


    • Anonyymi

      E-tripit rakastetun kanssa kahden, onnellisuuden korkein huippu.

    • Anonyymi

      Nautin elämästäni ja sen jutuista ihan kokonaisvaltaisesti. Jopa työstäni.

      Olen maksimoinut kalorien minimoimisen, aina vähäkalorinen dieetti menossa. Siksi pyrin hakemaan nautintoni syömisen ja juomisen ulkopuolelta.

    • Anonyymi

      On niitä moniakin asioita parempia kuin seksi, jos ei ole sopivaa kumppania. Mutta jos itselleen sopivan, muutaman vuoden nuoremman kummpanin löytää niin sitten.

    • Anonyymi

      Seksi täysin yliarvostettua. Suomalaise naiset ei edes tykkää seksistä. Jos alkaa seurustelee naisen kanssa niin on selvää ettei seksiä harrasteta kovin usein naisten huonon itsetunnon takia koska naiset ei tykkää omasta vartalostaan joten eivät halua olla alasti miehen vieressä.

      • Anonyymi

        "Suomalaise naiset ei edes tykkää seksistä. "

        Höpsistä. Suomalaiset naiset tykkää seksistä. Vain huonosta seksistä he eivät tykkää.

        -Sheena


    • Anonyymi

      Hih. Tiedän paljonkin.maalaaminen ,tuunaaminen,askartelu.nukkuminen😁ajantaju katoaa.oli aamu ja onki yö.seksi on vaan pieni hetki💎

    • Anonyymi

      Seksi ei ole verrattavissa yhtään mihinkään. Ihan oma lajinsa 🤷‍♀️.

      -Sheena

    • Anonyymi

      Siis seksihän on hyvin lyhytkestoista. Miksei ostais vaikka nahkasaappaat, naisten tai miesten nahkasaappaat ja hivelis niitä.

    • Anonyymi

      Kakku on niin paljon parempaa ja nautinnollisempaa kuin seksi. ;3

    • Anonyymi

      Voin syödä ne pekonit vain, jos tuot ne tänne. 😋

      S

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe