Jos toinen ei sitä luovuta?
Exä blokkasi minut kaikista medioista, wa:sta ja myös puhelinnumeroni. Ei vastaa, vaikka kaverit ottaa yhteyttä ja pyytää palauttamaan muutamat vaatteeni ja vara-avaimeni (minulla ei ole hänen).
En ole päässyt vielä käymään hänen ovensa takana, mutta epäilen, ettei avaa ovea. On tehnyt sitä joskus ennenkin, kun ollaan riidelty. Voinko tällöin pyytää poliiseja avuksi hakemaan vara-avainta? Muilla kamoilla niin väliä, vaikka ne harmittaakin sinne jättää, mutta se avain.
Voiko poliisi hakea avaimen?
Anonyymi
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa ehkä, mutta tuskinpa heillä on aikaa ja resursseja moiseen. Lukkoseppä ja uudelleensarjoitus, eiköhän tuo ole se mitä käskisivät tehdä.
- Anonyymi
Juuri noin. Sinun on parasta uudelleen sarjoitta lukkosi tai vahtaa ne. Ehkä opit tästä sen verran että seuraavalla kerralla olet tarkempi kenelle jakelet avaimiasi!
- Anonyymi
Lukkoseppä ja uudelleensarjoitus auttaa asiaan.
Ei tarttee pistää enää kavereita asialle eikä mennä exän oven taaksekaan ruikuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913