Papit huokailevat, voiko mies olla neitsyt?

Anonyymi

Adventisteilla suurin juhla on sapatti. Sapattijuhlaan tulijoita ei ole. Adventistineitsyeet ovat murheissaan.
Valit.1:4
"Siionin tiet surevat, sillä juhlilletulijoita ei ole. Kaikki sen portit ovat autioina, sen papit huokailevat, sen neitsyet ovat murheissaan, ja sillä itsellään on katkera mieli."

Tuskin Adventtikirkon johtaja antaa papeille todistuksia kuka on neitsyt eivät edes bunkkerissa asuville ja tai koloissa lymyäville kyykäärmeen sikiöille.

Papit jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa ovat neitsyitä sanotaan Raamatussa.

Ilm. 14:4
"Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,"

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Adventismissa eletään omassa kuplassaan jota leimaa sokeat ja niiden taluttajat.

    • Anonyymi

      Jep, ja synnyttää mitä synnyttää. Muuten voi joutua kiroukseen.

    • "Neitsyt" Raamatunjakeissa on vertauskuvallinen ilmaisu Jumalan seurakunnasta.

      Naisia ei Raamatussa missään mainita saastaisiksi siten että miehet naisista saastuisivat.

    • Korjauslisäys;

      - Vertauskuvallisesti on "portto" se "seurakunta" joka on saastunut synnistä.

      "Nainen" voi siis olla myös "porttonainen" vertauskuvissa Ilmestyskirjassa.

      "Nainen" voi olla siis puhdas - = Jumalan seurakunta.

      • Anonyymi

        Kyykäärmeen sikiö on vertauskuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyykäärmeen sikiö on vertauskuva.

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Minua ei ole naiset hylänneet.
        Olen lukuisten kymmenien neitojen ja naisten kanssa ollut seksisuhteessa, ja yksikään ei ole jättänyt minua. Minun ikäluokkani ei halunnut nuorena naimisiin. Itsekin vasta 30- ikäisenä ajattelin olevani kypsä ja halukas vakiintuneeseen parisuhteeseen. Neitoja ja naisia on sitten nuoruudessa nussittu hyvin ja heikosti, erinomaisesti ja tyydyttävästi sekä huonosti tietenkin. -Minua ei ole yksikään nainen "jättänyt." On ollut aina sellaiset sopimukset, ettei ole ollut käynnissä parisuhdeneuvotteluja. Joskus olisi saatettu myöhemmin keskustella parisuhteesta vakiintuneena. Nuoria ihmisiä monet asiat vievät sinne tänne, en ole 1940 luvun lapsi, enkä 1940 luvun nuori suuressa sisarusparvessa ollut koskaan.
        Minä nyt en ole koskaan elänyt homosuhteessa, ja perseessäkin neitsyys on, samoin kaikilla ystävilläni vuosikymmenien varsilla ovat minun puolesta persiestä neitsyeitä. Meillä Suomessa on ulkomisteriä myöten jokainen itse ilmaissut tahtonsa jos sellaisissa parisuhteissa. - On rikos sitten Suomessa ihmisiä vastoin tahtoaan homoiksi tuomita.
        Eli voin nostaa rikossyytteen ja syytän tuomioistuimessa parhaassa tapauksessa, jos tarpeeksi haittaa. Suomessa ihmiset itse henkilökohtaisesti valitsevat ko. vakiintumisensa arvot.
        Näytät minua vihaavan taikka muutoin huvittelet vuodesta toiseen kirjoittamalla minulle tuollaisia. Olet minuun katkeroitunut taikka pettynyt joskus. Ihmisiin pitää ottaa aina yhteyttä jos on sopimista.
        Olen itse jättänyt 1.6.2006 Adventtikirkon maallikkotehtäväni puhelimitse.
        Minä en ole hakeutunut Adventtikirkkoon "opettamaan Raamattua."
        Adventtikirkossa on vuosittainen -tai joka toinen vuosi vaalimenettely jossa valitaan kaikki yhdistystoiminnan käytännön tehtäviä hoitavat. Niissä kysytään seurakunnan mielipidettä eli äänestys valitsee aina tehtävien hoitajat. Suomessa ei kenenkään liittymistä, eroamista ja sananvapautta voida ennakolta estää perustuslain asetuksen mukaan. Organisaatioissa on aina jotakin ehtoja, vaikka organisaatiot ovatkin jättäneet jäsenehtonsa kirjoittamatta niin että ehdot olisivat selviä, ja ilman mielivaltojen käyttöä ristririitojen tilanteissa tulkittavissa. On kehitetty järjestelmät joissa kaikki "arvostellaan" intuitiivisilla näkemyksillä. Vastuutehtävissä on monenlaisia ihmisiä- pääsääntöisesti joilla ei ole mitään ymmärrystä omaa ammattejansa enempää, ja mitä on sisältä nähnyt ryhmien toimintoja. Näkevät vain omat henkilökohtaiset etunsa, ja omat perheasiansa -edut. Teologisen tiedekunnan väki sitten erikseen vielä kierrätysjohtajina, joilla heilläkin on omat läheiset ja oma työura. Suomessa ei voi porttikieltoja hengellisiin järjestötoimintoihin asettaa, vaan pitää olla säännöt -jäsenehdot missä vaatimuksissa voi kansalaiset jäseniksi liittyä. (Perustuslaki 11-12§)

        Minä en ole neuvotellut kenenkään tyttäriä ulkopuolisten kanssa sanaakaan.
        Suomessa sinkkuelämä on yleistä, ja on ollut parempia vuosia yksin, kuin huonossa parisuhteessa nykyajan vaativan naisen kanssa -minun taloudellani. On ollut parempi ja helpompi laskea lanttinsa vain yksin. Sinkkuihmiset näkevät omat hyvät ja hankalat aikansa. Tiedä miten moni osaa hoitaa parisuhteensa niin hyvin että pelkkää onnellista on joka päivä vuosikymmenestä toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Lisäys;

        Adventtikirkon Raamatun tutkimus on erinomaisen hyvää aina ollut.
        Hyvä että on teologeille leipää syötetty että ovat paiskineet töitä.
        Kaikki uskontojärjestöt kokevat samankaltaisia ongelmia.
        En ole Adventtikirkolle protestia tehnyt.

        Ihmiset onnistuvat tyytyväisyydessä jäseninä yksilöllisesti -lukuisten erilaisten tekijöiden vaikutuksien vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Älä vaan ryhdy naimaan toisen housuissa.

        Pitää vaan omaa akkaa naida ja puhua vaan oman akan -ja naiset oman ukon naimisesta.

        '- Ei asettua käyttämään mitään omien mieltymyksien ja omien ihanteiden asioita -missä on sitten kyse toisesta tai/ja kolmannesta persoonasta.

        Ihmisiä ei voi ryhtyä "eväämään, päästämään ja panemaan" parisuhteisiin -toista persoonaa koskevissa parisuhdeasioissa-. - Minä en ole neuvotellut kenenkään tyttäriä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Järjestöyhdistystoimintoihin ihmiset liittyvät ja eroavat perustuslain 11-12§ kansalaisoikeuksillaan.
        Näissä kaikki yhdistysjärjestötoiminnan käytännön tehtävät siis valitaan jäsenten äänestyksillä 1-4 vuoden välein sääntöjen mukaan.

        - Tällaisissa toiminnoissa ei voi olla siis johtajia jotka tekisivät itsenäisesti ko. päätökset kaikessa mahdollisessa, ja henkilöiden poissa ollessa joita asia koskee.

        En ole koskaan tehnyt ainuttakaan sopimista johtajuudesta ja alaiseksi orientoitumisesta, enkä ainuttakaan sopimusta jossa olisi kyse "vanhemmuudesta."

        Suomessa jokaisella alaisella on poikkeuksetta työsopimus josta sitten voi päätellä perustehtävän mistä osapuolet ovat sopineet keskenänsä, ja alaiseksi orientoitumisen velvoitteen.

        Pitää vaan kirjoitella järjestöihin -.näiden yhdistystoimintoihinkin riittävän hyvät jäsenehdot ettei jää mielivaltojen mieluisuuksien varaan. Mielivallan mieluisuuksien -"vanhemmiksi" ja ihmisten johtajiksi soveltaminen aiheuttaa aina pahaa ja vihaa sekä katkeruutta.

        Armaassa maassamme äänestyslapuilla valituissa tehtävissä ei saa valtaa toiseen ihmiseen, vaan äänestyslappujen tai äänestysnappuloiden tuloksilla valittujen henkilöiden tehtävät liittyvät aina toimielimiensä sisälle oli sitten yhdistys- järjestö- tai kunnallispolitiikasta. Esimies- johtaja- tuomari- suoraa vallankäyttöä ei siis saa -ei esimiehen eikä tuomarin virkatehtäviä, -vaan ko. tehtävien kaikki sisältyy ja liittyy toimielimiensä sisään missä istuvat valittuina. Itsenäinen vallankäyttö on äänestyslappu- taikka äänestysnappi ryhmän asioiden sisällä. Kaikissa kansalaista koskevissa päätöksissä on aina muutoksenhakuoikeutta eikä niitä joita asia koskee voi koskaan ohittaa siis päätöksien teoissa. Näiden toimielimien toimintaa ohjaavat yhdistyksen- organisaation, -yhtiöiden -asetetut perustehtävät, arvot /toiminta-ajatukset ja säännöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Vielä;

        - Olen ollut 2000 alusta Adventtikirkossa- jossa olen itse suostunut vaalien valintoihin, ja olen kantanut ko. talkoo tehtävissä vastuuni 100% jos vastuita on ollut voimassa.
        Olen jättänyt -keskeyttänyt itse ko. talkoovastuuni 1.6.2006. 2006 -kyllä.

        Olen ollut 100% ajankäyttöni Jumalan- seurakunta-yhdistys-järjestö-toiminnan hyväksi käyttänyt ko. aikana.

        Muuna aikana olen tietenkin vapaa ko. talkoista, -vapaa nk. taivaan lintu kaikessa mahdollisessa organisaation velvollisuuksista vapaana.

        Talkoo-vastuita voi aina uusia jäsenyyden myötä tietysti.

        En tällä vuosikymmenellä näillä näkymin ole ajatellut suunnitella uutta uusiojäsenyyttäni.

        Ehkä 2030 luvulla sitten mahdollisesti-, tai aiemmin jos mieli muuttuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        En ole lukenut yhdenkään uskonto-organisaation käsikirjoja.

        Nykyisin "Seurakuntakäsikirja" on kirkon web- sivuilla, ja on minulta vielä lukematta.
        - Etten ole voinut sitoutua kirkon käsikirjoihin aikoinaan jäsenyyteni aikana.

        Olen Raamatun kysymykset itselleni selvittänyt vuosikymmenen aikana kirkon teologian perusopit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Sitten pyytäisin Sinua kertomaan nyt kun olet "reppanaviestejä" kirjoitellut minulle vuodesta toiseen- - Pyydän Sinua nyt kertomaan mitä erinomaista näet itsessäsi, mikä kannustaa Sinua kirjoittelemaan muille "reppanaviestejä." ?

        Oletko sorvaaja ammatiltasi, vai palkkapappi, vai 1980- luvun ex-heila?

        Minä en ota eläkepäivilleni johtajia mistään ammattikunnasta, en sorvaa, en ompele, en ole teologisestakaan valmistunut, enkä ole tehnyt elettäkään että vähääkään haluaisin lukuisten monien kymmenien ex-heilojen helmoihin, enkä ole oikeata vertailupohjaa näiden elämän rakkauksia vasten.

        Olen teräväjärkinen ihminen- 70 - opintopistettä erinomaisia, kiitettäviä ja hyviä arvosanoja, kokonainen ehjä yliopistolukuvuosi 25 op. nuorten kanssa keskiarvolla 4 kiitettävä 55- vuotiaana, ja tuo 70 op. 54-56 ikäisenä kolmen vuoden aikana. Teräväjärkinen loogiseen ajatteluun kykenevä.
        Fyysinen kuntoni on ollut huippu-urheilijan luokkaa raskaassa pyöräilyssä, jossa 50- korvilla liikunnasta johtuen sydämeni lepopulssi on ollut -en ole mittaillut koko ajan, mutta ollut 31/ levossa. 31/min.
        - En näe että eläkeläinen jolla ei työ- velvoitteita -että olisin "reppana."

        Ehdotan että etsit karvaperseisen pitkäkullisen miehen, joka nussii Sinua niin kauan että unohdat kaikki jokaisen jotka ovat mielestäsi "reppanoita."
        Jos olet liikalihava- niin laihduttaminen ei auta, en nyt rakasta ketään.
        Jos olet rouva, niin hyppää puntariin alastomana peilin edessä riippu- tai kiinteitä tissejäsi ja ihramakkaroitasi, ja pompi siinä itseäsi katsellen. vilkaise vihkisormustasi oli se voimassa tai ei, ja sitten kysyt itseltäsi: "Mitä tekemistä minulla on poikamiehen elämässä.?
        '
        Toiseksi että otat alisesi vain niistä ihmisistä jotka olet palkannut töihin, ja/tai joihin nähden olet työnantajallasi työnjohdon vastuissa, -näillä jokaisella reppanallisellasi pitää olla työsopimukset asiassa että olisivat alaisiasi.

        Lähde hyvä ihminen kirjoittelemasta reppanajuttuja nimimerkin takaa.




        Aamen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Olen lainkuuliainen kansalainen, joka minä itse henkilökohtaisesti olen noudattanut oikeusvaltiossa oikeusvaltion lakisäädöksiä monen vuosikymmenen ajan yhtäjaksoisesti.
        - Sakkolappu ylinopeudesta, rattijuopumus 1985, -en mistään muusta ole syytetty ja tuomittu koska en ole harkittuja rikoksia tehnyt enempää kuin rattijuopumuksen verran.

        Olen hyvämoraalinen lainkuuliainen oikeusvaltion lainsäädäntöjen noudattaja monen vuosikymmenen ajan yhtäjaksoisesti.

        Minulla ei ole mitään tekemistä setä-teini, tai teini-setä seksiharrastuksien suhteen.
        - Ei ole ollut sellaisia harrasteita koskaan minulla.

        Minun elämäni jokainen seksisuhde ja seksikontakti -ovat jokainen tänään vuonna 2020 vähintään 50- villityksen ikäisiä ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bunkkerimies kuvittelee olevansa neitsyt, naisten hylkäämä reppana ja adventtikirkosta erotettu.
        Ei pääse enää adventtikirkkoon opettamaan Raamattua.
        Porttikielto Adventtikirkkoon koska ei ollutkaan neitsyt.

        Unohdin vielä mainita että olen eläketuloillani omavarainen -oman itseni suvereeni herra, en "reppana."

        Ns. kompetentti eli täysivaltainen.


    • Anonyymi

      Aloitus on typerää soopaa.

    • Anonyymi

      Ilmestyskirjassa lainataan VT:n profeettoja. "Itsensä saastuttaminen naisten kanssa" tarkoittaa VT:n profeettojen mukaan epäjumalanpalvelusta.
      Aviorikoksella ei tarkoiteta vain fyysistä seksuaalista kanssakäymistä vaan epäjumalanpalvontaa.
      Niin kertovat profeettakirjojen termit ja vertauskuvat.
      Ilm. 14:4:ssä kerrotaan ihmisistä, jotka palvoivat Jumalaa oikein.
      He eivät sortuneet epäjumalanpalvontaan. Ilm. 14:4:
      "Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa sillä he ovat niinkuin neitsyet [Jumalalle uskollisia].
      Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee.

      Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle..." Termi "esikoiset" tarkoittaa ensi hedelmiä ja viittaa ylösnousemukseen.
      Nämä ihmiset samaistuivat Karitsaan. Kun hän kuoli, he kuolivat.
      Kun hän nousi kuolleista, he nousivat kuolleista. Jakeessa puhutaan siis uskovista.

      Ilm. 14:4-5: -

      "Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
      eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat [Jumalan valtaistuimen edessä, KJV-käännös].
      He ovat niitä, jotka suostuvat Jumalan alamaisuuteen.

      Ilm. 7:ssä puhutaan VT:n kansasta, joka pääsee valtakuntaan.
      Heidät on säilytetty ja sinetöity pelastusta varten.
      Ilm. 14:ssa taas puhutaan UT:n kansasta, Karitsan lunastamasta
      ja Jumalalle alamaisesta.
      He kumartuvat alamaisina Jumalan valtaistuimen eteen.

      • Anonyymi

        "Itsensä saastuttaminen naisten kanssa" tarkoittaa Itsensä saastuttaminen naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itsensä saastuttaminen naisten kanssa" tarkoittaa Itsensä saastuttaminen naisten kanssa.

        Savolaisena puhut ja vastuu on kuulijalla. Eli et puhu nyt sananopetusta.
        Kysy sitten Jerusalemin rapeilta, he kertovat saman, mistä kirjoitin.
        Olet väärässä.
        Mutta, jos itse menet haureutta harjoittamaan, niin silloin kyllä saastutat itsesi.
        Raamattu kyllä voi käyttää vertauksena epäjumalanpalvelusta haureutena, sitä se käyttää monessa kohdin.


    • Pitää vaan oman akan kanssa olla- eikä yrittää koko ajan poikamiesten housuihin poikamiehen housuissa naimaan.

      Ja naiset oman ukon kanssa sen oman ukon housuihin korkeintaan siis-.

      Siis.

    • Anonyymi

      Kyllä mieskin voi olla neitsyt. Jeesusken in oli neitsyt ristille saakka. Sitä en tiedä, miten hänen neitsyydelleen kävi, kun hän pääsi Taivaan iloon.

    • Anonyymi

      Jeesus ei voinut olla neitsyt, koska hän heilasteli porttojen (ilotyttöjen) kanssa ja Jeesuksella oli siksi kuppa. Hänen kasvonsa olivat kupan runtelemat.
      Siksi on kirjoitettu. "Hän oli kipujen mies ja sairauden runtelema, jota näkemästä kaikki peittivät kasvonsa." Hirvittävä ilmestys.

    • Anonyymi

      Jeesuksen aikaan oli temppelihuoria. Tietoa ei ole mihin Tooran tekstiin kyseinen rituaali perustui, mutta varmaan samalla kaavalla millä UT:sta löytyy sapatin viettämiselle ohje ja se olisi vielä pelastuskysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe