Miksi nainen on sinkku

Anonyymi

Miksi nainen on sinkku niin ei puhuta nyt korkeastikoulutetuista ja maksullisista naisista eli tinderiläisistä vaan tavallisista naisista eli tavallinen nainen haluu oman miehen ja saa sen heti eli ottaa miehen omakseen jonka haluaa eli mikä on syynä ettei nainen saa miestä omakseen

123

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen sinkku omasta tahdosta. Miksi pitäisi löytää tai saada ketään. Kun joskus on huonosta suhteesta päässyt pois, niin olisi hulluutta lähteä hyvää elämää pilaamaan alkamalla säätämään kenenkään kanssa mitään. Sitä ei ymmärrä jos ei ole omaa kokemusta asiasta!
      Kommentointini loppuu tähän asian tiimoilta.
      Kivaa päivää sulle.

      • Anonyymi

        Hyvä mies ja hyvä suhde niin on kivaa ja se on kunnon elämää eli nyt et ole onnellinen ja sano totuus miksi et ota omaa miestäsi


    • Anonyymi

      Kun ei ole löytynyt hyvää.

      Eli:

      - alkotonta
      - röökitöntä
      - huumeetonta
      - väkivallatonta (myös henkinen väkivalta ja kaikki huutaminen ja riehuminen)
      - ITSENSÄ elättävää ja OMAT laskunsa maksavaa
      - muita ihmisiä kunnioittavaa, paskaa puhumatonta, asiatonta kieltä käyttämätöntä ja haukkumatonta
      - hyvin kotonakin viihtyvää
      - mun seurassani viihtyvää

      • Anonyymi

        Ätmeistä eli duunarimiehistä äkkiä löydät kunnon miehen itsellesi eli miksi et ota duunaria itsellesi eli se ei ole syy kun niitä on paljon vapaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmeistä eli duunarimiehistä äkkiä löydät kunnon miehen itsellesi eli miksi et ota duunaria itsellesi eli se ei ole syy kun niitä on paljon vapaina

        Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma.

        Niin tai henkisen tason työttömyysongelma. Eli ei haluakaan löytää mitään duunia ja kyetä elättämään ITSEÄÄN ja maksamaan OMIA laskujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai henkisen tason työttömyysongelma. Eli ei haluakaan löytää mitään duunia ja kyetä elättämään ITSEÄÄN ja maksamaan OMIA laskujaan.

        Ätmit on köyhiä eli syy siinä ettet halua aitoa rakkautta vaan raha on se sinun juttusi no toivotaan että löydät rikkaan miehen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit on köyhiä eli syy siinä ettet halua aitoa rakkautta vaan raha on se sinun juttusi no toivotaan että löydät rikkaan miehen

        En sanonut RIKAS. Tein sen jopa selvääkin selvemmäksi korostamalla oleelliset sanat. Tämä siksi, että hupsumpikin ymmärtäisi. Näit hyvin mitä kirjoitin ja ymmärsit taatusti, joten en vaivaudu toistamaan.

        Jos köyhä ätmi etsii naista elättämään ITSENSÄ (eli ätmin) ja maksamaan OMAT (eli ätmin) laskunsa, niin eikö ätmi ole silloin se, joka etsii rikasta elättäjää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut RIKAS. Tein sen jopa selvääkin selvemmäksi korostamalla oleelliset sanat. Tämä siksi, että hupsumpikin ymmärtäisi. Näit hyvin mitä kirjoitin ja ymmärsit taatusti, joten en vaivaudu toistamaan.

        Jos köyhä ätmi etsii naista elättämään ITSENSÄ (eli ätmin) ja maksamaan OMAT (eli ätmin) laskunsa, niin eikö ätmi ole silloin se, joka etsii rikasta elättäjää?

        Minä en ole rikas. Minulla ei ole varaa pitää kalliksi käyvää ätmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole rikas. Minulla ei ole varaa pitää kalliksi käyvää ätmiä.

        Tästä syystähän ätmit asuvatkin usein vanhempiensa (ainakin äitinsä) luona. Ätmin pitäminen tulee ihan tolkuttoman kalliksi ja naisella pitää olla tosi paksu lompakko, jotta ätmiin olisi varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut RIKAS. Tein sen jopa selvääkin selvemmäksi korostamalla oleelliset sanat. Tämä siksi, että hupsumpikin ymmärtäisi. Näit hyvin mitä kirjoitin ja ymmärsit taatusti, joten en vaivaudu toistamaan.

        Jos köyhä ätmi etsii naista elättämään ITSENSÄ (eli ätmin) ja maksamaan OMAT (eli ätmin) laskunsa, niin eikö ätmi ole silloin se, joka etsii rikasta elättäjää?

        Oletko jännäjenna eli korkeastikoulutettu ja millaiset tulot vaatii että pystyy sinut elättämään kyllä jotenkin nyt saa sen kuvan että duunarin palkat ei riitä elintasoosi eli nyt selviää sinkkuutesi syy oletko kuullut ettei rahalla pysty ostaan aitoa ja oikeaa rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole rikas. Minulla ei ole varaa pitää kalliksi käyvää ätmiä.

        Eikö se niin mene että kummankin tulot yhteen ja sillä te sitten elätte vai etsitkö miestä jonka rahalla elätte ja sinun rahasi vain sinun käyttöön etkä maksa edes yhtä kahvikuppia vaan eroat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jännäjenna eli korkeastikoulutettu ja millaiset tulot vaatii että pystyy sinut elättämään kyllä jotenkin nyt saa sen kuvan että duunarin palkat ei riitä elintasoosi eli nyt selviää sinkkuutesi syy oletko kuullut ettei rahalla pysty ostaan aitoa ja oikeaa rakkautta

        Selvisi mikä nainen olet naisiasi ja sinusta ei saa hyvää vaimoa mutta rakkautesi pystyy ostamaan ja se kestää niin kauan kuin miehellä rahaa ja jos ei rahaa niin toisen raha miehen kyytiin lähdet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jännäjenna eli korkeastikoulutettu ja millaiset tulot vaatii että pystyy sinut elättämään kyllä jotenkin nyt saa sen kuvan että duunarin palkat ei riitä elintasoosi eli nyt selviää sinkkuutesi syy oletko kuullut ettei rahalla pysty ostaan aitoa ja oikeaa rakkautta

        Minä elätän kyllä ITSENI ja maksan OMAT laskuni. Tulot ovat pienet, mutta niin ovat menotkin. Ei minulla ole vara mieheen, joka ei pysty ostamaan OMIA ruokiaan ja maksamaan OMAA puhelinlaskuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se niin mene että kummankin tulot yhteen ja sillä te sitten elätte vai etsitkö miestä jonka rahalla elätte ja sinun rahasi vain sinun käyttöön etkä maksa edes yhtä kahvikuppia vaan eroat

        Kahdella ihmisellä on väistämättä myös isomnat menot. Ei minulla ole varaa maksaa kahden ihmisen menoja. Miehen pitää pystyä maksmaan OMAT menonsa. Ikävä kyllä, sillä minulla ei ole varaa kalliiseen ätmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisi mikä nainen olet naisiasi ja sinusta ei saa hyvää vaimoa mutta rakkautesi pystyy ostamaan ja se kestää niin kauan kuin miehellä rahaa ja jos ei rahaa niin toisen raha miehen kyytiin lähdet

        Niin ... myönnän, minä olen ällöttävän köyhä nainen. En kykene elättämään tasoistani ätmiä. Miehen pitäisi kyetä ostamaan OMAT ruokansa ja vaatteensa ja maksamaan OMAT laskunsa. Minun häpellisen pieni palkkani ei riitä miehen elättämiseen. Tiedän, että olen liian köyhä parisuhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ätmeistä eli duunarimiehistä äkkiä löydät kunnon miehen itsellesi eli miksi et ota duunaria itsellesi eli se ei ole syy kun niitä on paljon vapaina

        En ole henkilö jonka viestiä kommentoit, mutta pystyn hyvin yhtymään siihen mitä hän listaansa kirjoitti.

        Suurin osa palstalla olevista ja kirjoittavista ätmeistä on tehnyt itsensä naista alentavilla ja heitä haukkuvilla kirjoituksillaan juuri niiksi miehiksi, joita kukaan itseään täysjärkiseksi kutsuva nainen edes harkitsisi ottavansa elämäänsä.

        Tässä teille miehet yksi neuvo, joka varmasti on kaikkien naisten allekirjoittama, ja joka pätee myös toisin päin:

        Kunnioittakaa niin puheillanne kuin käytöksellänne toista ihmistä tälle kuuluvalla arvolla. Eli ei heitä tai ketään muutakaan tarvitse nostaa jalustalle palvottavaksi, vaan käyttäytykää siten toista kohtaan kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Tämä tarkoittaa sitä, että ette puhu tai kohtele heitä kuin automaattisesti jalkojansa kaikille levittäviä jakorasioita, ja sen jälkeen valita kun muunlaisia naisia ei löydy. Mistäköhän tämä kenties johtuisi?

        Te haluatte että teitä arvostetaan sellaisina kuin te itse olette ilman, että teidän tarvitsee muuttaa omaa suhtautumistanne tai käytöstänne. No niinhän teitä kohdellaan, koska kuvittelette ettei teissä ole mitään vikaa, ja siitä huolimatta ette kelpaa kenellekään vaikka olette täydellisiä miehiä.

        Oletteko lukeneet ketjua jossa kiltti nainen ei löydä kunnollista miestä, ja toiset kiltit naiset vastaavat?

        Olen satavarma että kyseinen ketju on kirjoitettu samalla tyylillä, millä suurin osa miehistä kirjoittavat, jotka valittavat kun eivät saa naista. Oletteko miettineet että se ketju on mahdollisesti kirjoitettu varta vasten näyttääkseen teille arvon ätmit, miksi te ette tule löytämään ketään ellette muuta omaa suhtautumistanne naisia kohtaan, ja nimenomaan aloittaen siitä kuinka te heitä kuvailette. Jos te käytätte samaa sävyä kun yritätte ottaa kontaktia teitä kiinnostavaan naiseen.

        Olen ollut vapaaehtoisesti lähes 11 vuotta sinkkuna ilman yhtäkään deittiä, tai edes deittipalvelussa seuraa etsivänä, saati sitten että olisin tuntenut itseni yksinäiseksi parisuhdetta kaipaavaksi onnettomaksi. Päinvastoin, melkein kymmeneen vuoteen yksikään mies ei edes kiinnostanut romanttisessa mielessä, vaikka ottajia kyllä olisi löytynyt. Olin täysin tyytyväinen omaan sinkkuuteen ja siihen ettei mun tarvinnut katsella hyvin todennäköisesti kusipäistä ja käytöksellään minua alistavaa miestä.


        En väitä että kaikki miehet ovat tällaisia, mutta täällä palstoilla kolmisen kuukautta olleena, on selviytynyt se varmuus siitä tunteesta, etten missään nimessä kirjaudu yhdellekään deittisivustolle tai seuranhakupalstalle. Yhä vähemmän kiinnostaa se täällä olevien ätmien neuvo jokaiseen ongelmaan; mene Tinderiin ja etsi itelles kunnon mies jonka kanssa niin viettää joulua ettei tarvitse olla yksin, kuin paneskella tylsyyteen ja kipuihin jne.

        Juuri noiden kommenttien takia te ette tule saamaan yhtäkään naista muutoin kuin yhden illan panona, jos suhtautumisenne on tuon tasoista. Sillä se on ehdoton turn off.

        Lopuksi; sen ainoan miehen kuka toistaiseksi herätti kiinnostukseni, olen tiennyt ja vielä viime kevääseen asti säännöllisesti nähnyt/tavannut irl jo kolmisen vuotta. En kaipaa kenenkään palstalla olevan yksinäisen ätmin neuvoja sen suhteen, mitä minun pitäisi asialle tehdä. Sillä elämäni ja tekojeni saati tekemättömien asioiden ruotiminen ilman, että ymmärtää sen mikä fyysinen tilanne minulla on tällä hetkellä terveyden suhteen, ja miten se vaikuttaa jokaiseen elämän osaalueeseen päivittäisistä toimista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ... myönnän, minä olen ällöttävän köyhä nainen. En kykene elättämään tasoistani ätmiä. Miehen pitäisi kyetä ostamaan OMAT ruokansa ja vaatteensa ja maksamaan OMAT laskunsa. Minun häpellisen pieni palkkani ei riitä miehen elättämiseen. Tiedän, että olen liian köyhä parisuhteeseen.

        Mutta eikös ätmin pieni palkka ja sinun tuosi yhteen ja sillä ostatte yhdessä ruokaa ja maksatte yhdessä yhteiset laskut ja kaikki yhteiset menonne ja aito rakkaus ei katso tuloja niin aitoa välittämistä ja pyyteetöntä rakkautta ei voi ostaa ja raha rakkaus on eri eli ostettu rakkaus


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        En ole henkilö jonka viestiä kommentoit, mutta pystyn hyvin yhtymään siihen mitä hän listaansa kirjoitti.

        Suurin osa palstalla olevista ja kirjoittavista ätmeistä on tehnyt itsensä naista alentavilla ja heitä haukkuvilla kirjoituksillaan juuri niiksi miehiksi, joita kukaan itseään täysjärkiseksi kutsuva nainen edes harkitsisi ottavansa elämäänsä.

        Tässä teille miehet yksi neuvo, joka varmasti on kaikkien naisten allekirjoittama, ja joka pätee myös toisin päin:

        Kunnioittakaa niin puheillanne kuin käytöksellänne toista ihmistä tälle kuuluvalla arvolla. Eli ei heitä tai ketään muutakaan tarvitse nostaa jalustalle palvottavaksi, vaan käyttäytykää siten toista kohtaan kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Tämä tarkoittaa sitä, että ette puhu tai kohtele heitä kuin automaattisesti jalkojansa kaikille levittäviä jakorasioita, ja sen jälkeen valita kun muunlaisia naisia ei löydy. Mistäköhän tämä kenties johtuisi?

        Te haluatte että teitä arvostetaan sellaisina kuin te itse olette ilman, että teidän tarvitsee muuttaa omaa suhtautumistanne tai käytöstänne. No niinhän teitä kohdellaan, koska kuvittelette ettei teissä ole mitään vikaa, ja siitä huolimatta ette kelpaa kenellekään vaikka olette täydellisiä miehiä.

        Oletteko lukeneet ketjua jossa kiltti nainen ei löydä kunnollista miestä, ja toiset kiltit naiset vastaavat?

        Olen satavarma että kyseinen ketju on kirjoitettu samalla tyylillä, millä suurin osa miehistä kirjoittavat, jotka valittavat kun eivät saa naista. Oletteko miettineet että se ketju on mahdollisesti kirjoitettu varta vasten näyttääkseen teille arvon ätmit, miksi te ette tule löytämään ketään ellette muuta omaa suhtautumistanne naisia kohtaan, ja nimenomaan aloittaen siitä kuinka te heitä kuvailette. Jos te käytätte samaa sävyä kun yritätte ottaa kontaktia teitä kiinnostavaan naiseen.

        Olen ollut vapaaehtoisesti lähes 11 vuotta sinkkuna ilman yhtäkään deittiä, tai edes deittipalvelussa seuraa etsivänä, saati sitten että olisin tuntenut itseni yksinäiseksi parisuhdetta kaipaavaksi onnettomaksi. Päinvastoin, melkein kymmeneen vuoteen yksikään mies ei edes kiinnostanut romanttisessa mielessä, vaikka ottajia kyllä olisi löytynyt. Olin täysin tyytyväinen omaan sinkkuuteen ja siihen ettei mun tarvinnut katsella hyvin todennäköisesti kusipäistä ja käytöksellään minua alistavaa miestä.


        En väitä että kaikki miehet ovat tällaisia, mutta täällä palstoilla kolmisen kuukautta olleena, on selviytynyt se varmuus siitä tunteesta, etten missään nimessä kirjaudu yhdellekään deittisivustolle tai seuranhakupalstalle. Yhä vähemmän kiinnostaa se täällä olevien ätmien neuvo jokaiseen ongelmaan; mene Tinderiin ja etsi itelles kunnon mies jonka kanssa niin viettää joulua ettei tarvitse olla yksin, kuin paneskella tylsyyteen ja kipuihin jne.

        Juuri noiden kommenttien takia te ette tule saamaan yhtäkään naista muutoin kuin yhden illan panona, jos suhtautumisenne on tuon tasoista. Sillä se on ehdoton turn off.

        Lopuksi; sen ainoan miehen kuka toistaiseksi herätti kiinnostukseni, olen tiennyt ja vielä viime kevääseen asti säännöllisesti nähnyt/tavannut irl jo kolmisen vuotta. En kaipaa kenenkään palstalla olevan yksinäisen ätmin neuvoja sen suhteen, mitä minun pitäisi asialle tehdä. Sillä elämäni ja tekojeni saati tekemättömien asioiden ruotiminen ilman, että ymmärtää sen mikä fyysinen tilanne minulla on tällä hetkellä terveyden suhteen, ja miten se vaikuttaa jokaiseen elämän osaalueeseen päivittäisistä toimista puhumattakaan.

        Kyllä 👍

        Silmiinpistävintä tuossa oli minusta, että ylempi viestini: "Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma." Ei saanut heiltä yhden yhtään kommenttia. Sitä ei edes yritetty kieltää.

        Sen sijaan provoksi heittämäni: "Niin tai henkisen tason työttömyysongelma. Eli ei haluakaan löytää mitään duunia ja kyetä elättämään ITSEÄÄN ja maksamaan OMIA laskujaan." Osui suoraan heidän henkiseen ampiaispesäänsä ja heti alkoi kuhina.

        Kertoo kaiken näiden "miesten" tärkeysjärjestyksestä. Mikäs siinä jos kaikki miehet ovat törkeästi puhuvia, väkivaltaisia juoppoja, mutta ei miehen nyt omia laskujaan kuulu maksaa. Miesten (tässä kohtaa ätmien) juoppoutta, väkivaltasuutta ja törkeitä puheita ei edes yritetä kieltää, niin totta ne ovat 😁. No, siinä näkyy hyvin se syy, miksi olen sinkku.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        En ole henkilö jonka viestiä kommentoit, mutta pystyn hyvin yhtymään siihen mitä hän listaansa kirjoitti.

        Suurin osa palstalla olevista ja kirjoittavista ätmeistä on tehnyt itsensä naista alentavilla ja heitä haukkuvilla kirjoituksillaan juuri niiksi miehiksi, joita kukaan itseään täysjärkiseksi kutsuva nainen edes harkitsisi ottavansa elämäänsä.

        Tässä teille miehet yksi neuvo, joka varmasti on kaikkien naisten allekirjoittama, ja joka pätee myös toisin päin:

        Kunnioittakaa niin puheillanne kuin käytöksellänne toista ihmistä tälle kuuluvalla arvolla. Eli ei heitä tai ketään muutakaan tarvitse nostaa jalustalle palvottavaksi, vaan käyttäytykää siten toista kohtaan kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Tämä tarkoittaa sitä, että ette puhu tai kohtele heitä kuin automaattisesti jalkojansa kaikille levittäviä jakorasioita, ja sen jälkeen valita kun muunlaisia naisia ei löydy. Mistäköhän tämä kenties johtuisi?

        Te haluatte että teitä arvostetaan sellaisina kuin te itse olette ilman, että teidän tarvitsee muuttaa omaa suhtautumistanne tai käytöstänne. No niinhän teitä kohdellaan, koska kuvittelette ettei teissä ole mitään vikaa, ja siitä huolimatta ette kelpaa kenellekään vaikka olette täydellisiä miehiä.

        Oletteko lukeneet ketjua jossa kiltti nainen ei löydä kunnollista miestä, ja toiset kiltit naiset vastaavat?

        Olen satavarma että kyseinen ketju on kirjoitettu samalla tyylillä, millä suurin osa miehistä kirjoittavat, jotka valittavat kun eivät saa naista. Oletteko miettineet että se ketju on mahdollisesti kirjoitettu varta vasten näyttääkseen teille arvon ätmit, miksi te ette tule löytämään ketään ellette muuta omaa suhtautumistanne naisia kohtaan, ja nimenomaan aloittaen siitä kuinka te heitä kuvailette. Jos te käytätte samaa sävyä kun yritätte ottaa kontaktia teitä kiinnostavaan naiseen.

        Olen ollut vapaaehtoisesti lähes 11 vuotta sinkkuna ilman yhtäkään deittiä, tai edes deittipalvelussa seuraa etsivänä, saati sitten että olisin tuntenut itseni yksinäiseksi parisuhdetta kaipaavaksi onnettomaksi. Päinvastoin, melkein kymmeneen vuoteen yksikään mies ei edes kiinnostanut romanttisessa mielessä, vaikka ottajia kyllä olisi löytynyt. Olin täysin tyytyväinen omaan sinkkuuteen ja siihen ettei mun tarvinnut katsella hyvin todennäköisesti kusipäistä ja käytöksellään minua alistavaa miestä.


        En väitä että kaikki miehet ovat tällaisia, mutta täällä palstoilla kolmisen kuukautta olleena, on selviytynyt se varmuus siitä tunteesta, etten missään nimessä kirjaudu yhdellekään deittisivustolle tai seuranhakupalstalle. Yhä vähemmän kiinnostaa se täällä olevien ätmien neuvo jokaiseen ongelmaan; mene Tinderiin ja etsi itelles kunnon mies jonka kanssa niin viettää joulua ettei tarvitse olla yksin, kuin paneskella tylsyyteen ja kipuihin jne.

        Juuri noiden kommenttien takia te ette tule saamaan yhtäkään naista muutoin kuin yhden illan panona, jos suhtautumisenne on tuon tasoista. Sillä se on ehdoton turn off.

        Lopuksi; sen ainoan miehen kuka toistaiseksi herätti kiinnostukseni, olen tiennyt ja vielä viime kevääseen asti säännöllisesti nähnyt/tavannut irl jo kolmisen vuotta. En kaipaa kenenkään palstalla olevan yksinäisen ätmin neuvoja sen suhteen, mitä minun pitäisi asialle tehdä. Sillä elämäni ja tekojeni saati tekemättömien asioiden ruotiminen ilman, että ymmärtää sen mikä fyysinen tilanne minulla on tällä hetkellä terveyden suhteen, ja miten se vaikuttaa jokaiseen elämän osaalueeseen päivittäisistä toimista puhumattakaan.

        Ehkä sinun kannattaa etsiä joku kiva nainen itsellesi tai oletko synnynnäinen vanhapiika ja jos vanhapiika olet niin ei keskustella enempää ja ei kannata tulla sinkkupalstalle niin normaalit sinkut etsii kumppania ja yrittää auttaa neuvoo opastaa muitakin sinkkuja löytämään kumppanin ja puolison ja jos nainen on tinderissä niin en minä häntä kunnioita ja tinderityttöjen on turha vinkua itse ovat menneet ja halunneet tinderiin ja kunnon naiset saa arvostukseni ja kunnioitukseni mutta jännäjennat ei saa eli neuvo ei kannata olla jännäjenna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit on köyhiä eli syy siinä ettet halua aitoa rakkautta vaan raha on se sinun juttusi no toivotaan että löydät rikkaan miehen

        Jos olet ätmi joka ei ole löytänyt naista rinnalleen, syynä saamiisi rukkasiin ovat juurikin tämän kaltaiset kommentit ja ajattelumalli, koska näin osoitat olevasi naisia ja näiden arvoja väheksyvä sovinisti, jotka kuvittelevat että kun yksi nainen on rikkaiden miesten perään, ovat kaikki naiset samasta muotista valettuja.

        Voihan olla ettet ole oikeasti yllä kuvaamani kaltainen, mutta kirjoittamasi antaa sinusta tuollaisen ensivaikutelman. Miten kuvittelet että kukaan haluaa edes yrittää mitään kanssasi, jos elämänkatsomuksesi ensivaikutelma on tuo.

        PS. Taidan olla se sama tyyppi joka muutama päivä sitten kyseli mitä saisi ruuakseen jos tulisi sinulle syömään. Ainakin kirjoitustyylisi on samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös ätmin pieni palkka ja sinun tuosi yhteen ja sillä ostatte yhdessä ruokaa ja maksatte yhdessä yhteiset laskut ja kaikki yhteiset menonne ja aito rakkaus ei katso tuloja niin aitoa välittämistä ja pyyteetöntä rakkautta ei voi ostaa ja raha rakkaus on eri eli ostettu rakkaus

        Huomasitko lainkaan: "Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma"? ... täsän lisäksi: "Niin tai henkisen tason työttömyysongelma. Eli ei haluakaan löytää mitään duunia ja kyetä elättämään ITSEÄÄN ja maksamaan OMIA laskujaan". Huomioi kohdat TYÖTTÖMYYSongelma ja EI HALUAKAAN LÖYTÄÄ MITÄÄN DUUNIA (anteeksi isot kirjaimet, en tarkoita huutaa, vaan korostaa). Mihin kohtaan tuossa sinun mielestäsi sopii "pieni PALKKA"?


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Jos olet ätmi joka ei ole löytänyt naista rinnalleen, syynä saamiisi rukkasiin ovat juurikin tämän kaltaiset kommentit ja ajattelumalli, koska näin osoitat olevasi naisia ja näiden arvoja väheksyvä sovinisti, jotka kuvittelevat että kun yksi nainen on rikkaiden miesten perään, ovat kaikki naiset samasta muotista valettuja.

        Voihan olla ettet ole oikeasti yllä kuvaamani kaltainen, mutta kirjoittamasi antaa sinusta tuollaisen ensivaikutelman. Miten kuvittelet että kukaan haluaa edes yrittää mitään kanssasi, jos elämänkatsomuksesi ensivaikutelma on tuo.

        PS. Taidan olla se sama tyyppi joka muutama päivä sitten kyseli mitä saisi ruuakseen jos tulisi sinulle syömään. Ainakin kirjoitustyylisi on samanlainen.

        Taidat olla sama tyyppi.... Ei taidan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko lainkaan: "Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma"? ... täsän lisäksi: "Niin tai henkisen tason työttömyysongelma. Eli ei haluakaan löytää mitään duunia ja kyetä elättämään ITSEÄÄN ja maksamaan OMIA laskujaan". Huomioi kohdat TYÖTTÖMYYSongelma ja EI HALUAKAAN LÖYTÄÄ MITÄÄN DUUNIA (anteeksi isot kirjaimet, en tarkoita huutaa, vaan korostaa). Mihin kohtaan tuossa sinun mielestäsi sopii "pieni PALKKA"?

        Ei ätmin tajua eroa. Ätmi luulee, että työmarkkinatuki on "etätöistä" maksettavaa palkkaa. Siksi ätmi väheksyy kaikkia oikeissa etätöissä olevia. Ätmi luulee myös, että toimeentulotuki on erilaisten alkoholijuomien maistelusta maksettavaa palkkaa. Mielestään hän on alkoholituottajilla töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko lainkaan: "Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma"? ... täsän lisäksi: "Niin tai henkisen tason työttömyysongelma. Eli ei haluakaan löytää mitään duunia ja kyetä elättämään ITSEÄÄN ja maksamaan OMIA laskujaan". Huomioi kohdat TYÖTTÖMYYSongelma ja EI HALUAKAAN LÖYTÄÄ MITÄÄN DUUNIA (anteeksi isot kirjaimet, en tarkoita huutaa, vaan korostaa). Mihin kohtaan tuossa sinun mielestäsi sopii "pieni PALKKA"?

        Niin sinä puhut sosiaalipummeista mutta eikös he ole varakkaampia kuin ätmit niin miksi he eivät joudu töihin vaan heille maksetaan kaikki eli ätmin palkalla ei pystyisi kaikkia niitä maksamaan mitä he saa kuukaudessa tai ätmi jää työttömäksi ei saa kuin päivärahan tai työmarkkina tuen ja asumistuen eli ymmärrän että ätmi on kaikista köyhin ja sellaista ei kukaan halua eli ennemmin sosiaalipummi kuin ätmi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaa etsiä joku kiva nainen itsellesi tai oletko synnynnäinen vanhapiika ja jos vanhapiika olet niin ei keskustella enempää ja ei kannata tulla sinkkupalstalle niin normaalit sinkut etsii kumppania ja yrittää auttaa neuvoo opastaa muitakin sinkkuja löytämään kumppanin ja puolison ja jos nainen on tinderissä niin en minä häntä kunnioita ja tinderityttöjen on turha vinkua itse ovat menneet ja halunneet tinderiin ja kunnon naiset saa arvostukseni ja kunnioitukseni mutta jännäjennat ei saa eli neuvo ei kannata olla jännäjenna

        Kuule oon ihan heteronainen, ja jokainen saa olla siellä missä haluaa. Olen ollut kahdesti kihloissa, joista jälkimmäisen purin yli kahden vuoden seurustelun jälkeen, koska minun piti maksaa hänen laskunsa, molempien vuokramenot, levittää aina jalkani kun hän halusi vaikken sitä itse olisi halunutkaan saati että olisin siihen kivuttomasti kyennyt, koska minun piti olla aina päällä tehden kaikki työt suihinottoineen, hänen vain vähän sohaistessa sormillaan pilluuni kuvitellen sen riittävän lämmittelyksi. Käyttäytyen kuin kitisevä pikkulapsi, joka eron jälkeen teki kaiken mahdollisen kiusan mitä vain keksi.

        Tiiätkö, sä voit painua sinne missä pippuri kasvaa kuvitellen olevasi maailman napa joka sanelee miten pitää elää ja käyttäytyä. Sitten kun saat vastaavaa käyttäytymistä vastaasi alkaa poru ja kova sellainen.
        Kaltaisesi keltaisen nesteen päähän noussee lle ja ala-aivoilla ajattelevan miehen takia sain tarpeekseni kaltaisistasi.

        En ole tällä sinkut palstalla etsimässä kumppania, ja jos valitat minun SINKUN ja kaikkien muiden ihmisten ketä täällä kirjoittaa, olevan sinkut-palstalla pelkästään kumppania etsimässä, älä minun täällä olostani valita, onhan statuksen se vaadittu sinkkuus. Valita niille parisuhteessa oleville jotka tällä sinkut-palstalla on. Eiväthän he ole sinkkuja.

        Mutta, kuvaukseni taisi osua oikeaan, kun niin alkoi herne menemään nenään. Anna kun mä kerron yhden faktan: Sinkut palstalta et tule itsellesi naista löytämään. Joten turhaan valitat. Niin, ja kun alan tarkemmin muistella, taidat olla se sama tyyppi joka jatkuvasti etsii eräällä toisella palstalla naisia haluan antaa hetken hellyyttä irl antamalla liudan vinkkejä, joista yksi saattaa olla oikea. Ja muutaman päivän välein taas uusi aloitus. Et oo vissiin löytäny. Jatka vaan säälittävää yritystä, sillä sinä olet väärillä palstoilla, ja suosittelen siirtymistä deittipuolelle.

        Mä löydän kyllä irl itelleni oman tasoisen miehen, jos haluan. Ei mun tarvi tyytyä alempiarvoiseen palstaätmiin, joka kohtelee naista kuin hän mies olisi kaiken keskipiste. Pikemminkin voin kertoa, useammankin miehen kanssa seurustelleena, että suhteessa ollaan tasa-arvoisia, eikä alisteta kumpaakaan tekemään asioita puolestaan, vaan suhteen kumpikin osapuoli on saman arvoinen kaikissa suhteen osa-alueista. Jos siihen ei kykene, ei myöskään kannata ihmetellä miksi on yksin.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Kuule oon ihan heteronainen, ja jokainen saa olla siellä missä haluaa. Olen ollut kahdesti kihloissa, joista jälkimmäisen purin yli kahden vuoden seurustelun jälkeen, koska minun piti maksaa hänen laskunsa, molempien vuokramenot, levittää aina jalkani kun hän halusi vaikken sitä itse olisi halunutkaan saati että olisin siihen kivuttomasti kyennyt, koska minun piti olla aina päällä tehden kaikki työt suihinottoineen, hänen vain vähän sohaistessa sormillaan pilluuni kuvitellen sen riittävän lämmittelyksi. Käyttäytyen kuin kitisevä pikkulapsi, joka eron jälkeen teki kaiken mahdollisen kiusan mitä vain keksi.

        Tiiätkö, sä voit painua sinne missä pippuri kasvaa kuvitellen olevasi maailman napa joka sanelee miten pitää elää ja käyttäytyä. Sitten kun saat vastaavaa käyttäytymistä vastaasi alkaa poru ja kova sellainen.
        Kaltaisesi keltaisen nesteen päähän noussee lle ja ala-aivoilla ajattelevan miehen takia sain tarpeekseni kaltaisistasi.

        En ole tällä sinkut palstalla etsimässä kumppania, ja jos valitat minun SINKUN ja kaikkien muiden ihmisten ketä täällä kirjoittaa, olevan sinkut-palstalla pelkästään kumppania etsimässä, älä minun täällä olostani valita, onhan statuksen se vaadittu sinkkuus. Valita niille parisuhteessa oleville jotka tällä sinkut-palstalla on. Eiväthän he ole sinkkuja.

        Mutta, kuvaukseni taisi osua oikeaan, kun niin alkoi herne menemään nenään. Anna kun mä kerron yhden faktan: Sinkut palstalta et tule itsellesi naista löytämään. Joten turhaan valitat. Niin, ja kun alan tarkemmin muistella, taidat olla se sama tyyppi joka jatkuvasti etsii eräällä toisella palstalla naisia haluan antaa hetken hellyyttä irl antamalla liudan vinkkejä, joista yksi saattaa olla oikea. Ja muutaman päivän välein taas uusi aloitus. Et oo vissiin löytäny. Jatka vaan säälittävää yritystä, sillä sinä olet väärillä palstoilla, ja suosittelen siirtymistä deittipuolelle.

        Mä löydän kyllä irl itelleni oman tasoisen miehen, jos haluan. Ei mun tarvi tyytyä alempiarvoiseen palstaätmiin, joka kohtelee naista kuin hän mies olisi kaiken keskipiste. Pikemminkin voin kertoa, useammankin miehen kanssa seurustelleena, että suhteessa ollaan tasa-arvoisia, eikä alisteta kumpaakaan tekemään asioita puolestaan, vaan suhteen kumpikin osapuoli on saman arvoinen kaikissa suhteen osa-alueista. Jos siihen ei kykene, ei myöskään kannata ihmetellä miksi on yksin.

        Ja lisäisin vielä sen, että kirjoituksesi perusteella en edes haluaisi, saati suostuisi sinua edes ottamaan, koska sinä et ole kunnon mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä puhut sosiaalipummeista mutta eikös he ole varakkaampia kuin ätmit niin miksi he eivät joudu töihin vaan heille maksetaan kaikki eli ätmin palkalla ei pystyisi kaikkia niitä maksamaan mitä he saa kuukaudessa tai ätmi jää työttömäksi ei saa kuin päivärahan tai työmarkkina tuen ja asumistuen eli ymmärrän että ätmi on kaikista köyhin ja sellaista ei kukaan halua eli ennemmin sosiaalipummi kuin ätmi

        Mistä minä tiedän heidän varallisuuksistaan? Minulle tärkeää on, että elättää ITSE itsensä. Mahdollisen varallisuuden kerääminen yhteiskunnan kustannuksella ei ole sitä. En kunnioita ihmistä, joka jättää menemättä töihin, koska kotona istumalla saa paremman rahan. Sori siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä puhut sosiaalipummeista mutta eikös he ole varakkaampia kuin ätmit niin miksi he eivät joudu töihin vaan heille maksetaan kaikki eli ätmin palkalla ei pystyisi kaikkia niitä maksamaan mitä he saa kuukaudessa tai ätmi jää työttömäksi ei saa kuin päivärahan tai työmarkkina tuen ja asumistuen eli ymmärrän että ätmi on kaikista köyhin ja sellaista ei kukaan halua eli ennemmin sosiaalipummi kuin ätmi

        Mut ei ätmit huumeita käytä ja juoppoja ole mutta ovat syntyneet työläisperheisiin ja matalapalkka alalla töissä ja jos ätmillä 10 euroa rahaa ja suhteessa niin ostaa sillä 2 euron makkarapaketin ja perunaa ja sanoo naisellensa syödään puoliksi ja esim jää 6 euroa niin kysyy naiselta syödäänkö huomenna samaa vai mitä haluaisit eli jakaa kaiken naisensa kanssa mutta yleensä huumeiden käyttäjä mies etsii naisekseen huumeiden käyttäjä naiset samoin alkoholisti alkoholistin niin ei ätmi huumeidenkäyttäjä naista katso tai seksiseuralaista vaikka onkin köyhä niin ätmi on ihminen ei jännä ja huumeita eniten käyttää korkeastikoulutetut ja köyhät jotain pillereitä niin ei köyhillä varaa huumeisiin mut ätmi on tavallinen normaali mies jolla pienet tulot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei ätmit huumeita käytä ja juoppoja ole mutta ovat syntyneet työläisperheisiin ja matalapalkka alalla töissä ja jos ätmillä 10 euroa rahaa ja suhteessa niin ostaa sillä 2 euron makkarapaketin ja perunaa ja sanoo naisellensa syödään puoliksi ja esim jää 6 euroa niin kysyy naiselta syödäänkö huomenna samaa vai mitä haluaisit eli jakaa kaiken naisensa kanssa mutta yleensä huumeiden käyttäjä mies etsii naisekseen huumeiden käyttäjä naiset samoin alkoholisti alkoholistin niin ei ätmi huumeidenkäyttäjä naista katso tai seksiseuralaista vaikka onkin köyhä niin ätmi on ihminen ei jännä ja huumeita eniten käyttää korkeastikoulutetut ja köyhät jotain pillereitä niin ei köyhillä varaa huumeisiin mut ätmi on tavallinen normaali mies jolla pienet tulot

        Työläiset ne eniten tässä maassa viinaa käyttävät. Tutki vaikka tilastoja. Työläiset myös polttaa ehdottomasti eniten. Lisäksi nuo "kevyemmät" huumeet ovat juuri nimenomaan työläisten juttu. Eikä niitä vaan käytetä, vaan niitä jopa kasvatetaan. Siksi onkin tosin erikoista, että te kiinnitätte huomionne vain rahaan. Ryppämisen pitäs olla ok ja röyhyttelyn kans. Huumeitakin pitäs saada käyttää (ja kasvattaa) rauhassa, mutta OMIEN laskujensa maksamista ei voi mieheltä odottaa.

        Tästä maasta on vaikea löytää:
        "- alkotonta
        - röökitöntä
        - huumeetonta
        - väkivallatonta (myös henkinen väkivalta ja kaikki huutaminen ja riehuminen)
        - ITSENSÄ elättävää ja OMAT laskunsa maksavaa
        - muita ihmisiä kunnioittavaa, paskaa puhumatonta, asiatonta kieltä käyttämätöntä ja haukkumatonta
        - hyvin kotonakin viihtyvää
        - mun seurassani viihtyvää"

        p.s. lisään listaani vielä mielenterveysongelmatonta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 👍

        Silmiinpistävintä tuossa oli minusta, että ylempi viestini: "Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma." Ei saanut heiltä yhden yhtään kommenttia. Sitä ei edes yritetty kieltää.

        Sen sijaan provoksi heittämäni: "Niin tai henkisen tason työttömyysongelma. Eli ei haluakaan löytää mitään duunia ja kyetä elättämään ITSEÄÄN ja maksamaan OMIA laskujaan." Osui suoraan heidän henkiseen ampiaispesäänsä ja heti alkoi kuhina.

        Kertoo kaiken näiden "miesten" tärkeysjärjestyksestä. Mikäs siinä jos kaikki miehet ovat törkeästi puhuvia, väkivaltaisia juoppoja, mutta ei miehen nyt omia laskujaan kuulu maksaa. Miesten (tässä kohtaa ätmien) juoppoutta, väkivaltasuutta ja törkeitä puheita ei edes yritetä kieltää, niin totta ne ovat 😁. No, siinä näkyy hyvin se syy, miksi olen sinkku.

        Mulla sama ongelma edellisessä suhteessa, tosin ei mulla ollut väkivaltaa mukana, vaikka exä yritti minua sellaiseksi väittää, kun osasin nukkua sen verran levottomasti,että mun vieressä nukkuminen oli extreme -laji,kun joutui väistelemään huitomisesta käsiä, ja lentäviä tavaroita. Ja todellakin viimeisin exä ja suhde oli se syy, joka sai mut rakentamaan muurit itseni ympärille, ja jota ei kukaan muu ole vielä pystynyt läpäisemään kuin eräs tietty tyyppi irl, ja häneltäkin siihen meni pari vuotta.

        Tuo edellinen suhde on nimenomaan se syy miksi en ole liittynyt Tinderiin tai vastaaviin palveluihin. Kyllä muhun jo pari vuotta eron jälkeen eräskin mies ihastui, ja sen myös kertoi, mutta vielä siinä vaiheessa yksikään mies ei kiinnostanut saati edes ylipäätään alkanut kiinnostaa niin pian eron jälkeen. Et tiedän kyllä saavani positiivista huomiota ollessani irl puheliaalla päällä, ja kohtelemalla kaikkia hyvin ja tasa-arvoiseati, niin kuin jokaista pitäisi kohdella tämän sukupuolesta, ulkomuodosta, seksuaalisesta suuntautumisesta, tai vammoista ja sairauksista huolimatta, eikä ylimielisenä kuvitella että kaikki muut ovat itseni alapuolella.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Kuule oon ihan heteronainen, ja jokainen saa olla siellä missä haluaa. Olen ollut kahdesti kihloissa, joista jälkimmäisen purin yli kahden vuoden seurustelun jälkeen, koska minun piti maksaa hänen laskunsa, molempien vuokramenot, levittää aina jalkani kun hän halusi vaikken sitä itse olisi halunutkaan saati että olisin siihen kivuttomasti kyennyt, koska minun piti olla aina päällä tehden kaikki työt suihinottoineen, hänen vain vähän sohaistessa sormillaan pilluuni kuvitellen sen riittävän lämmittelyksi. Käyttäytyen kuin kitisevä pikkulapsi, joka eron jälkeen teki kaiken mahdollisen kiusan mitä vain keksi.

        Tiiätkö, sä voit painua sinne missä pippuri kasvaa kuvitellen olevasi maailman napa joka sanelee miten pitää elää ja käyttäytyä. Sitten kun saat vastaavaa käyttäytymistä vastaasi alkaa poru ja kova sellainen.
        Kaltaisesi keltaisen nesteen päähän noussee lle ja ala-aivoilla ajattelevan miehen takia sain tarpeekseni kaltaisistasi.

        En ole tällä sinkut palstalla etsimässä kumppania, ja jos valitat minun SINKUN ja kaikkien muiden ihmisten ketä täällä kirjoittaa, olevan sinkut-palstalla pelkästään kumppania etsimässä, älä minun täällä olostani valita, onhan statuksen se vaadittu sinkkuus. Valita niille parisuhteessa oleville jotka tällä sinkut-palstalla on. Eiväthän he ole sinkkuja.

        Mutta, kuvaukseni taisi osua oikeaan, kun niin alkoi herne menemään nenään. Anna kun mä kerron yhden faktan: Sinkut palstalta et tule itsellesi naista löytämään. Joten turhaan valitat. Niin, ja kun alan tarkemmin muistella, taidat olla se sama tyyppi joka jatkuvasti etsii eräällä toisella palstalla naisia haluan antaa hetken hellyyttä irl antamalla liudan vinkkejä, joista yksi saattaa olla oikea. Ja muutaman päivän välein taas uusi aloitus. Et oo vissiin löytäny. Jatka vaan säälittävää yritystä, sillä sinä olet väärillä palstoilla, ja suosittelen siirtymistä deittipuolelle.

        Mä löydän kyllä irl itelleni oman tasoisen miehen, jos haluan. Ei mun tarvi tyytyä alempiarvoiseen palstaätmiin, joka kohtelee naista kuin hän mies olisi kaiken keskipiste. Pikemminkin voin kertoa, useammankin miehen kanssa seurustelleena, että suhteessa ollaan tasa-arvoisia, eikä alisteta kumpaakaan tekemään asioita puolestaan, vaan suhteen kumpikin osapuoli on saman arvoinen kaikissa suhteen osa-alueista. Jos siihen ei kykene, ei myöskään kannata ihmetellä miksi on yksin.

        En tiedä mistä puhut ja sekoitat minut johonkin toiseen en ole kirjoittanut kuin täällä sinkut palstalla niin en missään muualla ja täällä yrittänyt neuvoa opastaa ym ja toivonut että jokainen sinkku löytäis hyvän kumppanin ja rakkauden tai olen kaksi kertaa karavaani palstalle kirjoittanut ja pari kertaa paikkakuntani sivulle ja pyydän anteeksi ei ollut tarkoitus riitaa haastaa eikä loukata ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei ätmit huumeita käytä ja juoppoja ole mutta ovat syntyneet työläisperheisiin ja matalapalkka alalla töissä ja jos ätmillä 10 euroa rahaa ja suhteessa niin ostaa sillä 2 euron makkarapaketin ja perunaa ja sanoo naisellensa syödään puoliksi ja esim jää 6 euroa niin kysyy naiselta syödäänkö huomenna samaa vai mitä haluaisit eli jakaa kaiken naisensa kanssa mutta yleensä huumeiden käyttäjä mies etsii naisekseen huumeiden käyttäjä naiset samoin alkoholisti alkoholistin niin ei ätmi huumeidenkäyttäjä naista katso tai seksiseuralaista vaikka onkin köyhä niin ätmi on ihminen ei jännä ja huumeita eniten käyttää korkeastikoulutetut ja köyhät jotain pillereitä niin ei köyhillä varaa huumeisiin mut ätmi on tavallinen normaali mies jolla pienet tulot

        No just joo. Tunnetsä oikeesti yhtään duunariksi laskettavaa? Jokikinen duunarimies, jonka tunnen, ryyppää lähes joka viikonloppu. Jokanen niistä myös polttaa, vähintään sillon kännissä ollessaan. Viinan ja tupakkaan niillä on aina rahaa, vaikka ruokaan ei oliskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläiset ne eniten tässä maassa viinaa käyttävät. Tutki vaikka tilastoja. Työläiset myös polttaa ehdottomasti eniten. Lisäksi nuo "kevyemmät" huumeet ovat juuri nimenomaan työläisten juttu. Eikä niitä vaan käytetä, vaan niitä jopa kasvatetaan. Siksi onkin tosin erikoista, että te kiinnitätte huomionne vain rahaan. Ryppämisen pitäs olla ok ja röyhyttelyn kans. Huumeitakin pitäs saada käyttää (ja kasvattaa) rauhassa, mutta OMIEN laskujensa maksamista ei voi mieheltä odottaa.

        Tästä maasta on vaikea löytää:
        "- alkotonta
        - röökitöntä
        - huumeetonta
        - väkivallatonta (myös henkinen väkivalta ja kaikki huutaminen ja riehuminen)
        - ITSENSÄ elättävää ja OMAT laskunsa maksavaa
        - muita ihmisiä kunnioittavaa, paskaa puhumatonta, asiatonta kieltä käyttämätöntä ja haukkumatonta
        - hyvin kotonakin viihtyvää
        - mun seurassani viihtyvää"

        p.s. lisään listaani vielä mielenterveysongelmatonta

        No joo onhan noita nykyään paljon kummassakin sukupuolessa ja anteeksi että haastoin riitaa niin kai kunnon ihmisten on vaikea löytää kunnon kumppania kun monella on jokin ongelma tai ongelmia ja jokaiselle toivon hyvän kumppanin ja missä itsekkin asun niin moni käyttää alkoa ja huumeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just joo. Tunnetsä oikeesti yhtään duunariksi laskettavaa? Jokikinen duunarimies, jonka tunnen, ryyppää lähes joka viikonloppu. Jokanen niistä myös polttaa, vähintään sillon kännissä ollessaan. Viinan ja tupakkaan niillä on aina rahaa, vaikka ruokaan ei oliskaan.

        Kyllä se noinkin on niin tuntuu ettei hyviä kumppani ehdokkaita ole paljon sinkkuina mutta luulis monen sinkkumiehen lopettavan ryyppäilyn kun löytää naisen eli juo yksinäisyyteen ja pyydän anteeksi aloitusta joka syyllisti ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä tiedän heidän varallisuuksistaan? Minulle tärkeää on, että elättää ITSE itsensä. Mahdollisen varallisuuden kerääminen yhteiskunnan kustannuksella ei ole sitä. En kunnioita ihmistä, joka jättää menemättä töihin, koska kotona istumalla saa paremman rahan. Sori siitä.

        Mutta itse olen sitä mieltä että töistä täytyisi saada sellaista palkkaa että huomaa että kannattaa käydä töissä niin ei se kannusta käyt töissä mutta palkalla ei elä ja saat 100 euroa enemmän kuin työmarkkinatuki ja sekin menee työmatkoihin ja eväisiin eikä riitä siihenkään tai käyt töissä ja saa asumistukea niin ei kannusta töiden tekoa ja palkkoja alennetaan vaan kyllä palkalla kuuluu elää ja huomata että kannattaa tehdä töitä esim minimi 2500e kk käteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se noinkin on niin tuntuu ettei hyviä kumppani ehdokkaita ole paljon sinkkuina mutta luulis monen sinkkumiehen lopettavan ryyppäilyn kun löytää naisen eli juo yksinäisyyteen ja pyydän anteeksi aloitusta joka syyllisti ja

        Ikävä kyllä kukaan ei lopeta juomista toisen ihmisen takia, tai parisuhteen löydettyään. Ne ainoot pysyvät syyt löytyy itsestä. Elämä parisuhteessa on muuten pidemmän päälle oikeestaan yhtä tylsää tai kivaa, kun yksinäänkin. Arki on samaa arkea, eikä se toisen ihmisen olemassaolo yksistään muuta elämää sen kummemmaksi. Ne omat probleemansa pitää silti ihan ite käsitellä. Se tylsyys tai kivuus tulee aina lopulta itsen sisältä.

        Ei multa ainakaan tarvii pyytää anteeksi. Ei mua ole mitenkään loukattu. Voi kuitenkin sanoa, että eipä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta itse olen sitä mieltä että töistä täytyisi saada sellaista palkkaa että huomaa että kannattaa käydä töissä niin ei se kannusta käyt töissä mutta palkalla ei elä ja saat 100 euroa enemmän kuin työmarkkinatuki ja sekin menee työmatkoihin ja eväisiin eikä riitä siihenkään tai käyt töissä ja saa asumistukea niin ei kannusta töiden tekoa ja palkkoja alennetaan vaan kyllä palkalla kuuluu elää ja huomata että kannattaa tehdä töitä esim minimi 2500e kk käteen

        Se, että meillä ylipäänsä on sosiaaliturva, ei ole itsestäänselvyys. Se on pikemmin harvinaisuus ja suurimmassa osassa maailmaa itsensä on vaan pakko elättää, tai kuolla pois. Mun mielestä on oikeestaan aika törkeetä käyttää sitä hyväkseen. Ei ole varsinaisesti valtion homma maksaa kenenkään oleskelua, jos töitäkin olis tarjolla. Vaikka mä kannatan sosiaaliturvaa, niin meidän systeemi on liian passivoiva. Tukien pitäs olla pienempiä ja niiden perusteiden pitäs olla tiukempia. Niiden tukien eteen pitäis aina myös tehdä jotain. Enkä nyt tarkota mitään työttömien akvarellimaalauskursseja, vaan vaikka talvisin lumitöihin ja kesällä puutarhahommiin. Siinä voi sitten miettiä, että tekeekö mielummin niitä sosoaaliturvan vastineena tehtäviä töitä, vai etsiikö muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä puhut ja sekoitat minut johonkin toiseen en ole kirjoittanut kuin täällä sinkut palstalla niin en missään muualla ja täällä yrittänyt neuvoa opastaa ym ja toivonut että jokainen sinkku löytäis hyvän kumppanin ja rakkauden tai olen kaksi kertaa karavaani palstalle kirjoittanut ja pari kertaa paikkakuntani sivulle ja pyydän anteeksi ei ollut tarkoitus riitaa haastaa eikä loukata ketään

        En pahalla tarkottanut itsekään, ja muualta siirryin sinkut palstalle ihan sen takia, kun huomasin kuinka jotain viestejä omittiin sekä kaikkia syyteltiin sellaisesta mitä nämä eivät olleet tehneet, ja tällä palstalla huomasin kuinka täällä olijat pystyivät keskustelemaan asiallisesti, leikkisän kettuilun kuuluessa juttuun mukaan.

        Viime päivinä sen saman ilkeän vittuilun olen huomannut tulleen tännekin, ja jo mietin pitääkö mun lopettaa kokonaan palstailu, vaikka se tällä hetkellä on ainoa mahdollisuus ihmisten väliseen sosiaaliseen kanssakäyntiin, omien jokapäiväisten ristiselän ja lantion alueella olevien helvetillisten hermokipujen estäessä irl lähes kaiken sosiaalisen kanssakäymisen, koska kirjaimellisesti en pysty pakollisia käyntejä lukuunottamatta lähtemään kotoa mihinkään. Ja se sama vointi on yksi syy siihen, miksi en ota siihen yhteen ihmiseen yhteyttä.

        En mä oon loppuelämääni aatellu olla täysin yksin, vaikka tällä hetkellä sinkkuus on vapaaehtoista, mutta yhden asian olen oppinut ollessa tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa. Kuten siinä ekassa viestissä kirjoitin, on tämä yksi asia johon kuka tahansa sukupuolesta tai -polvesta riippumatta voi itse vaikuttaa, on se että kohtelee kaikkia tasa-arvoisesti, ei puhu kenestäkään ala-arvoisesti tai vähätellen -tunnustan että sorrun näihin itsekin, ei syytä toisia ihmisiä asioista joihin nämä eivät ole syyllisiä, on ystävällinen jne. Eli vapaa-ajalla kohtelee toisia ihmisiä samalla tavalla, kuin kohtelee työkavereitaan, pomojaan tai asiakkaita.

        Tottakai jokaisella on ne huonot päivät jolloin pinna on kireällä ja niin saakin olla, mutta että edes yrittää olla kohtelias ja ystävällinen, on hyvä juttu. Kerron nyt miksi itse kiehahdin äsken ja aiemmin. Toisetkin palstalaiset itsesi lisäksi saavat nyt samalla tietää, etten pääosin tahallani ja tarkoituksella loukkaa ketään kun kiehahdan, vaan tahattomat loukkaukset ja kipakat sanat johtuvat siitä etten huonoina päivinä aina pysty kontrolloimaan mitä suustani/näppikseltä pääsee, koska kaikki voimat menevät kivun kestämiseen.

        Irl opettelin pitämään suuri kiinni näinä päivinä, ja koska yleensä olen puhelias, kerroin että mitä hiljempaa olin, sitä kovemmat kivut. Yritän pitää suustani pääseviä sanoja kontrollissa, mutta aina en siihen pysty. Täällä sen pystyy huomaamaan siten, että mitä enemmän kirjoituksissani on ärhentelyä, kiroilua, toista loukkaavia sanoja, sitä huonompi päivä mulla on, ja monesti olen toivonut että näillä palstoilla pystyisi muokkaamaan omaa tekstiä jälkikäteen, kuten facessa.

        Tällä hetkellä terveyteni on este parisuhteelle, mutta toivon tietysti jokaisen löytävän itselleen kumppanin, kunhan muistaa ettei ole aina itsekään täydellinen, vaan aina voi yrittää omia puutteitaan muokata paremmaksi, ei pelkäsi kumppanin löytämiseksi, vaan ollakseen itse parempi itseään kohtaan ja oppia omista virheistään.

        Mulla on välillä järkeviäkin ajatuksia, mutta niiden sisäistäminen on vaatinut yhdenlaisen helvetin läpikäynnin, ja terveyteni menetyksen, jota en tule enää saamaan takaisin. Kuten joku pokerin pelaaja on saattanut joskus sanoa, että käteensä saamilla korteilla on pelattava parhaansa mukaan. Näinhän se on elämässä. On asioita joita voidaan muuttaa, mutta on myös asioita jotka on hyväksyttävä sellaisena kuin ne on. Jokainen saa miettiä omalla kohdallaan mikä oman elämänsä asia kuuluu mihinkäkin lokeroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma.

        Kaikki kun on natsannut niin sitten on kuitenkin jäänyt puuttumaan se kaikista tärkein jota ei viitsi edes mainita. Pituus ja komeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläiset ne eniten tässä maassa viinaa käyttävät. Tutki vaikka tilastoja. Työläiset myös polttaa ehdottomasti eniten. Lisäksi nuo "kevyemmät" huumeet ovat juuri nimenomaan työläisten juttu. Eikä niitä vaan käytetä, vaan niitä jopa kasvatetaan. Siksi onkin tosin erikoista, että te kiinnitätte huomionne vain rahaan. Ryppämisen pitäs olla ok ja röyhyttelyn kans. Huumeitakin pitäs saada käyttää (ja kasvattaa) rauhassa, mutta OMIEN laskujensa maksamista ei voi mieheltä odottaa.

        Tästä maasta on vaikea löytää:
        "- alkotonta
        - röökitöntä
        - huumeetonta
        - väkivallatonta (myös henkinen väkivalta ja kaikki huutaminen ja riehuminen)
        - ITSENSÄ elättävää ja OMAT laskunsa maksavaa
        - muita ihmisiä kunnioittavaa, paskaa puhumatonta, asiatonta kieltä käyttämätöntä ja haukkumatonta
        - hyvin kotonakin viihtyvää
        - mun seurassani viihtyvää"

        p.s. lisään listaani vielä mielenterveysongelmatonta

        Joo.. Työläiset on kauhea alko-ongelma. Joka työpaikassa aina halutaan vain äkkiä perjantaina pois, että pääsee ottamaan sitä kaljaa. Mikään muu ei ole mielessä kun aina ne perjantai illat ja viikonloppu juomat. Se, että pakko saada juomaa heti kun viikonloppu alkaa ei tee sinusta yhtään vähempää alkoholiongelmaista. Monillahan lomalla ja irtisanottuna yms. tämä juominen lähtee ihan kokonaan käsistä ja aina naukkaillaan kun ei ole muuta kuin se elämässä. Ihan perheellisilläkin näkyy tätä kun on pakkomielteisesti eletään niin, että töistä kun pääsee -> juomaa!
        Ilman töitä sitten sitä juomaa nyt voi ottaakin vähän enemmän, kunnes rahat loppuu. Viikonloppu ryyppääminen ei ole mitään hallintaa vaan illuusio siitä, varsinkin jos se on heti mitä perjantaille suunnittelee ja aina niillä työssäkäyvillä on alkoholia kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että meillä ylipäänsä on sosiaaliturva, ei ole itsestäänselvyys. Se on pikemmin harvinaisuus ja suurimmassa osassa maailmaa itsensä on vaan pakko elättää, tai kuolla pois. Mun mielestä on oikeestaan aika törkeetä käyttää sitä hyväkseen. Ei ole varsinaisesti valtion homma maksaa kenenkään oleskelua, jos töitäkin olis tarjolla. Vaikka mä kannatan sosiaaliturvaa, niin meidän systeemi on liian passivoiva. Tukien pitäs olla pienempiä ja niiden perusteiden pitäs olla tiukempia. Niiden tukien eteen pitäis aina myös tehdä jotain. Enkä nyt tarkota mitään työttömien akvarellimaalauskursseja, vaan vaikka talvisin lumitöihin ja kesällä puutarhahommiin. Siinä voi sitten miettiä, että tekeekö mielummin niitä sosoaaliturvan vastineena tehtäviä töitä, vai etsiikö muuta.

        Eikö lumitöistä tai puutarhatöistä tai mistä vain töistä kuulu maksaa palkka eli joka työstä on maksettava palkka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kun on natsannut niin sitten on kuitenkin jäänyt puuttumaan se kaikista tärkein jota ei viitsi edes mainita. Pituus ja komeus.

        No mun kohtaamat ongelmat oli kyllä ihan tossa listassa minkä laitoin. Ainoa asia, jonka tossa lisäsin jälkikäteen on "mielenterveysongelmaton". Ikinä ei ole jäänyt kiinni ulkosista tekijöistä, eli en näe mitään järkeä merkitä moisia. Valtaosa miehistä on vähintään ok näköisiä ja mukava mies näyttää muutenkin aina todellista "tasoaan" paremmalta.

        Tykkään eniten vähän lyhkäsemmistä miehistä, että eipä niidenkään löytäminen kovin vaikeeta ole. Tosin mulle on todistetusti kelvannu treffiseuraksi niin 163 senttinen, kuin 198 sentinenkin mies. Pituudella ei siis ole väliä. Se 163 senttinen mies oli muuten paljon parempaa seuraa.

        Sulla on ehkä sitten toisenlaiset ongelmat löytämisessä. Se ulkonäkö ja pituus siis.

        P.S. Lisään listaani vielä yhden jutun "on vapaa, eli ei vaimoa, eikä tyttöystävää, tai molempia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole löytynyt. Aina on vähintään alko-ongelma (Suomessa törkeän yleinen), väkivaltaongelma tai törkyturpaongelma.

        Tai ollaan peräkammarin poikia, jotka kyllä rahaa osaa tienata ja taloa rakentaa, mutta minkäänlaista tunnepuolen vastuuta ei osata ottaa. Mökötetään, pakoillaan ja oletetaan, että naiselle riittää, kun saa häärätä lasten ja kotitöiden kanssa. Mies on henkisesti ja fyysisesti poissa. Avautuu saunassa toisille miehille, mutta naiselle ei puhu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lumitöistä tai puutarhatöistä tai mistä vain töistä kuulu maksaa palkka eli joka työstä on maksettava palkka

        Lue uudestaan ajatuksen kanssa. Kyse on sosiaaliturvan vastikkeellisuudesta. Ei kenenkään terveen työikäsen ihmisen kuuluis saada rahaa kotona istumisesta. Valtion pitäis ehdottomasti kehittää vaikka joku vuokratyömalli, jolla saadaan kotona tukia nostavat terveet, työkykyset ja -ikäset tekemään jotain hyödyllistä rahojensa eteen. Mulle on ihan sama mitä se työ sitten olis. Jotain mitä yhteiskunta tarvii. Palkka on ne sosiaalietuudet. Joko teet niitä hommia, tai olet karenssissa. Töitä saa myös aina etsiä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta itse olen sitä mieltä että töistä täytyisi saada sellaista palkkaa että huomaa että kannattaa käydä töissä niin ei se kannusta käyt töissä mutta palkalla ei elä ja saat 100 euroa enemmän kuin työmarkkinatuki ja sekin menee työmatkoihin ja eväisiin eikä riitä siihenkään tai käyt töissä ja saa asumistukea niin ei kannusta töiden tekoa ja palkkoja alennetaan vaan kyllä palkalla kuuluu elää ja huomata että kannattaa tehdä töitä esim minimi 2500e kk käteen

        Mitäs luulet, kauanko tän maan talous kestäis, jos kaikki alle 2500kk/netto tienaavat jättäytyis työttömiksi?

        Vit.tu mikä tolkuton palkkatoive peruskoulupudokaalta. Tollasia sitten elätetään veronmaksajien rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.. Työläiset on kauhea alko-ongelma. Joka työpaikassa aina halutaan vain äkkiä perjantaina pois, että pääsee ottamaan sitä kaljaa. Mikään muu ei ole mielessä kun aina ne perjantai illat ja viikonloppu juomat. Se, että pakko saada juomaa heti kun viikonloppu alkaa ei tee sinusta yhtään vähempää alkoholiongelmaista. Monillahan lomalla ja irtisanottuna yms. tämä juominen lähtee ihan kokonaan käsistä ja aina naukkaillaan kun ei ole muuta kuin se elämässä. Ihan perheellisilläkin näkyy tätä kun on pakkomielteisesti eletään niin, että töistä kun pääsee -> juomaa!
        Ilman töitä sitten sitä juomaa nyt voi ottaakin vähän enemmän, kunnes rahat loppuu. Viikonloppu ryyppääminen ei ole mitään hallintaa vaan illuusio siitä, varsinkin jos se on heti mitä perjantaille suunnittelee ja aina niillä työssäkäyvillä on alkoholia kotona.

        Mut itse mitä tunnen niin aika harva työläinen ottaa viinaa vaan on selvänä eli ajaa autoa lauantaisin menee mökkeilemään tai on perheensä kanssa selvänä ja jotkut sanoo että ottaa mutta on selvänä kotonaan kuiteskin mut kun katsoo kaupassa niin moni ostaa kaljaa ja alkossa käy porukkaa eli kyllä niitä käytetään ja huumeita käytetään paljon enkä itsekkään sellaisia etsi ja tuntuu kun kunnon naiset on varattuja ja sinkkuina on ns ongelmaiset eli normaalin sinkkujen vaikea löytää kunnon kumppania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lumitöistä tai puutarhatöistä tai mistä vain töistä kuulu maksaa palkka eli joka työstä on maksettava palkka

        Jep, nuo tuollaista vaativat ovat huvittavia. Tuskinpa itsekään niin tekisivät jos sosiaaliturvan varaan joutuisivat. Kypsymättömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue uudestaan ajatuksen kanssa. Kyse on sosiaaliturvan vastikkeellisuudesta. Ei kenenkään terveen työikäsen ihmisen kuuluis saada rahaa kotona istumisesta. Valtion pitäis ehdottomasti kehittää vaikka joku vuokratyömalli, jolla saadaan kotona tukia nostavat terveet, työkykyset ja -ikäset tekemään jotain hyödyllistä rahojensa eteen. Mulle on ihan sama mitä se työ sitten olis. Jotain mitä yhteiskunta tarvii. Palkka on ne sosiaalietuudet. Joko teet niitä hommia, tai olet karenssissa. Töitä saa myös aina etsiä itse.

        Työstä kuuluu maksaa palkka no yksi olis lopetetaan työttämyysturva eli kela sosiaalitoimistot lopetetaan eli työttömyysturva poistetaan ja jokainen töihin mutta töistä on maksettava palkka ja minimi on 2500 euroa kuukaudessa puhtaana käteen eikä tarvita työttömyysturvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue uudestaan ajatuksen kanssa. Kyse on sosiaaliturvan vastikkeellisuudesta. Ei kenenkään terveen työikäsen ihmisen kuuluis saada rahaa kotona istumisesta. Valtion pitäis ehdottomasti kehittää vaikka joku vuokratyömalli, jolla saadaan kotona tukia nostavat terveet, työkykyset ja -ikäset tekemään jotain hyödyllistä rahojensa eteen. Mulle on ihan sama mitä se työ sitten olis. Jotain mitä yhteiskunta tarvii. Palkka on ne sosiaalietuudet. Joko teet niitä hommia, tai olet karenssissa. Töitä saa myös aina etsiä itse.

        Kansalaispalkka olisi ratkaisu tuohon. 1000e/kk kaikille ja jos parempaa elintasoa kaipaa niin sitten töihin.

        Etuudet eivät ole liian suuria, vaan palkat liian matalia. Täyspäiväisestä työstä kuuluu saada korvaus, jolla elää oikeasti.

        Asumistukijärjestelmä pitäisi uudistaa, tällä hetkellä se hyödyttää vain vuokranantajia. Vuokrakatto olisi yksi ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs luulet, kauanko tän maan talous kestäis, jos kaikki alle 2500kk/netto tienaavat jättäytyis työttömiksi?

        Vit.tu mikä tolkuton palkkatoive peruskoulupudokaalta. Tollasia sitten elätetään veronmaksajien rahoilla.

        Sanoitko tämän yleisesti vai henkilökohtaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, nuo tuollaista vaativat ovat huvittavia. Tuskinpa itsekään niin tekisivät jos sosiaaliturvan varaan joutuisivat. Kypsymättömiä.

        Kyllä minä ainakin tekisin. Työ on työtä, riippuumatta siitä kuka palkan maksaa. Kelpaa se valtion maksama palkka monille muillekin, niin miksi ei kelpaisi tuossakin kohtaa. Jos haluaa jotain muuta työtä, niin sitten etsii. Ja voihan sen systeemin tehdä niinkin, että itsensä voi "vuokrata" vaikka jollekin hyväntekeväisyysjärjestölle ja seistä ruokajakelussa tai soppakeittiössä sosiaaliturvan vastineeksi. Kotona istumisesta ei pitäisi työkykyisille maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitko tämän yleisesti vai henkilökohtaisesti

        Yleisesti

        Laskes huvikses paljonko tossa 2500€/kk netto on se brutto. Tarkista sitten suomalaisten mediaanipalkka. Kauanko luulet, että valtion kassa kestäis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaispalkka olisi ratkaisu tuohon. 1000e/kk kaikille ja jos parempaa elintasoa kaipaa niin sitten töihin.

        Etuudet eivät ole liian suuria, vaan palkat liian matalia. Täyspäiväisestä työstä kuuluu saada korvaus, jolla elää oikeasti.

        Asumistukijärjestelmä pitäisi uudistaa, tällä hetkellä se hyödyttää vain vuokranantajia. Vuokrakatto olisi yksi ratkaisu.

        Minulta ehdoton ei kansalaispalkalle. Kellekään ei pitäis maksaa tyhjästä. Vaikka voishan sitä ilomielin sijottaa ylimääräsen 3000€ /kk. Silti pidän ajatusta typeränä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti

        Laskes huvikses paljonko tossa 2500€/kk netto on se brutto. Tarkista sitten suomalaisten mediaanipalkka. Kauanko luulet, että valtion kassa kestäis?

        Muutetaan kaikki eli elinkustannukset ja palkka samaan suhteeseen eli 2 euroa kk palkka vastaa 2500 e kk palkkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, nuo tuollaista vaativat ovat huvittavia. Tuskinpa itsekään niin tekisivät jos sosiaaliturvan varaan joutuisivat. Kypsymättömiä.

        Ei kukaan orja halua olla ja nämä on niitä minulle kunnon palkka ja toisilta palkka pois ja toivottavasti he joutuisivat työttömiksi mutta työläinen ei sano noin onkohan joku eläkeläinen joka sanoo noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaispalkka olisi ratkaisu tuohon. 1000e/kk kaikille ja jos parempaa elintasoa kaipaa niin sitten töihin.

        Etuudet eivät ole liian suuria, vaan palkat liian matalia. Täyspäiväisestä työstä kuuluu saada korvaus, jolla elää oikeasti.

        Asumistukijärjestelmä pitäisi uudistaa, tällä hetkellä se hyödyttää vain vuokranantajia. Vuokrakatto olisi yksi ratkaisu.

        Totta puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta ehdoton ei kansalaispalkalle. Kellekään ei pitäis maksaa tyhjästä. Vaikka voishan sitä ilomielin sijottaa ylimääräsen 3000€ /kk. Silti pidän ajatusta typeränä.

        Halvemmaksi se tulisi kuin kelan tuet. Keneltä muilta otat sen tontun jos kolme tonttua meinaat sijoittaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutetaan kaikki eli elinkustannukset ja palkka samaan suhteeseen eli 2 euroa kk palkka vastaa 2500 e kk palkkaa

        Kuule ... opiskele nyt edes vähän lisää. Toi on jo niin älytön (ja mahdoton) ehdotus, joka ei ees auttais mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin tekisin. Työ on työtä, riippuumatta siitä kuka palkan maksaa. Kelpaa se valtion maksama palkka monille muillekin, niin miksi ei kelpaisi tuossakin kohtaa. Jos haluaa jotain muuta työtä, niin sitten etsii. Ja voihan sen systeemin tehdä niinkin, että itsensä voi "vuokrata" vaikka jollekin hyväntekeväisyysjärjestölle ja seistä ruokajakelussa tai soppakeittiössä sosiaaliturvan vastineeksi. Kotona istumisesta ei pitäisi työkykyisille maksaa.

        Kai tiedät että toimeentulotuki viimesijainen tuki? Oletko tietoinen, että kaikilla paikkakunnilla ei ole yhtä hyvät työllistymismahdollisuudet? Oletko tietoinen että suomalaista työntekijää sorretaan palkkaamalla ulkomaisia jotka tekevät työn polkuhintaan? Oletko sitä mieltä että tämän ainutkertaisen elämän tarkoitus on uhrata itsensä työn alttarille ilman että siitä jää käteen mitään mainittavaa? Noh, kaikki ei ajattele noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että toimeentulotuki viimesijainen tuki? Oletko tietoinen, että kaikilla paikkakunnilla ei ole yhtä hyvät työllistymismahdollisuudet? Oletko tietoinen että suomalaista työntekijää sorretaan palkkaamalla ulkomaisia jotka tekevät työn polkuhintaan? Oletko sitä mieltä että tämän ainutkertaisen elämän tarkoitus on uhrata itsensä työn alttarille ilman että siitä jää käteen mitään mainittavaa? Noh, kaikki ei ajattele noin.

        Tiedän. Ei se sitä tarkoita etteikö esim. vapaaehtoistöitä olisi tarjolla ihan kaikkialla. Jos ei ole, niin voihan sen yleishyödyllisen vaikka perustaa. Kuten sanottu, niin ei mulle ei oleellista mitä se työ on, kunhan siitä on yhteiskunnalle jotain hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvemmaksi se tulisi kuin kelan tuet. Keneltä muilta otat sen tontun jos kolme tonttua meinaat sijoittaa:)

        Muksujen rahat tietysti sijotetaan niille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että toimeentulotuki viimesijainen tuki? Oletko tietoinen, että kaikilla paikkakunnilla ei ole yhtä hyvät työllistymismahdollisuudet? Oletko tietoinen että suomalaista työntekijää sorretaan palkkaamalla ulkomaisia jotka tekevät työn polkuhintaan? Oletko sitä mieltä että tämän ainutkertaisen elämän tarkoitus on uhrata itsensä työn alttarille ilman että siitä jää käteen mitään mainittavaa? Noh, kaikki ei ajattele noin.

        On se erikoista, miten voimakkaasti ihmiset täällävastustaa sitä, että terve, työkykyinen ja -ikäinen ihminen tekisi jotain vastikkeksi ylläpidostaan. Tekosyytä tekosyyn perään ja puhutaan vielä orjatyöstä. Ei orjille makseta rahaa ja rahaa se on sosiaalitukikin. Kyllä rahaa vastaan pitäis aina jotain tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Ei se sitä tarkoita etteikö esim. vapaaehtoistöitä olisi tarjolla ihan kaikkialla. Jos ei ole, niin voihan sen yleishyödyllisen vaikka perustaa. Kuten sanottu, niin ei mulle ei oleellista mitä se työ on, kunhan siitä on yhteiskunnalle jotain hyötyä.

        Oikeestaan aika hyvä idea. Yhteiskunnan tukia yleishyödyllisille järjestöille vois oikein hyvin lisätä tolla tavalla. Antamalla niille lisää ihmisten työpanosta. Rahaahan ne monet saa ihan liian vähän ja tolla tavalla valtion kulut ei lisääntys, mutta tukea tulis lisää. Tietysti silleen, että ihminen sais ite päättää mihin sen oman panoksensa vie. Tolla tavalla sitä rahaakin voi olla tarjolla vaikka vähän enemmän per henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaispalkka olisi ratkaisu tuohon. 1000e/kk kaikille ja jos parempaa elintasoa kaipaa niin sitten töihin.

        Etuudet eivät ole liian suuria, vaan palkat liian matalia. Täyspäiväisestä työstä kuuluu saada korvaus, jolla elää oikeasti.

        Asumistukijärjestelmä pitäisi uudistaa, tällä hetkellä se hyödyttää vain vuokranantajia. Vuokrakatto olisi yksi ratkaisu.

        Jos olisin sinkkumies, niin vastustasi voimakkaasti kansalaispalkkaa. Miettikää nyt miten naiset alkaa puskemaan lapsia yksinään. Perheelliset miehet toki hyötyis myös, mutta eniten sinkkunaiset. Sinkkumies jäis kokonaan ulkopuolelle. Vaikka kansalaispalkkaa alettas maksaa vasta kun muksu voi tehä laillisesti töitä, niin on se silti aika monta kymmentä tonnia mahollisesti täysin ylimäärästä rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestaan aika hyvä idea. Yhteiskunnan tukia yleishyödyllisille järjestöille vois oikein hyvin lisätä tolla tavalla. Antamalla niille lisää ihmisten työpanosta. Rahaahan ne monet saa ihan liian vähän ja tolla tavalla valtion kulut ei lisääntys, mutta tukea tulis lisää. Tietysti silleen, että ihminen sais ite päättää mihin sen oman panoksensa vie. Tolla tavalla sitä rahaakin voi olla tarjolla vaikka vähän enemmän per henki.

        Eli joku joutuu tekemään vastentahtoisesti "vapaaehtoistyötä" 500e/kk? Eihän se vois ees hakee "oikeita" töitä sitten. Mitäs jos annettaisiin palkkatukea järjestöille että voisivat palkata ihmisiä kunnon palkalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joku joutuu tekemään vastentahtoisesti "vapaaehtoistyötä" 500e/kk? Eihän se vois ees hakee "oikeita" töitä sitten. Mitäs jos annettaisiin palkkatukea järjestöille että voisivat palkata ihmisiä kunnon palkalla?

        Ei tietenkään tolla rahalla tarvii täyspäiväsesti tehdä. Se mitä siitä nyt tunteja tulis, kun sovelletaan jotain sopivaa tuntipalkkaa. Se voi olla vaikka alalle sopiva tes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tolla rahalla tarvii täyspäiväsesti tehdä. Se mitä siitä nyt tunteja tulis, kun sovelletaan jotain sopivaa tuntipalkkaa. Se voi olla vaikka alalle sopiva tes.

        Saahan siitä tietysti aina myös työkokemusta ja tutustuu ihmisiin ja saattaa tollasta kautta oikeenkin työn löytää. Ei ehkä siinä järjestössä, mutta tutustumalla ihmisiin ja tekemällä hyvää työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin sinkkumies, niin vastustasi voimakkaasti kansalaispalkkaa. Miettikää nyt miten naiset alkaa puskemaan lapsia yksinään. Perheelliset miehet toki hyötyis myös, mutta eniten sinkkunaiset. Sinkkumies jäis kokonaan ulkopuolelle. Vaikka kansalaispalkkaa alettas maksaa vasta kun muksu voi tehä laillisesti töitä, niin on se silti aika monta kymmentä tonnia mahollisesti täysin ylimäärästä rahaa.

        Niinpä. Jos maksettas lapsille myös, niin alkais kummasti kannattaa olla kotiäitinä. Kotihoidontuki moninkertaistuis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Jos maksettas lapsille myös, niin alkais kummasti kannattaa olla kotiäitinä. Kotihoidontuki moninkertaistuis.

        Moniko nainen vaivautuis enää kouluttautumaan tai meneen töihin. Nopeemmin pääsis 5 tonnin "kuukausipalkalle", lisääntymällä, kuin jos kouluttautuis kunnon ammattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko nainen vaivautuis enää kouluttautumaan tai meneen töihin. Nopeemmin pääsis 5 tonnin "kuukausipalkalle", lisääntymällä, kuin jos kouluttautuis kunnon ammattiin.

        Miettikää nyt vaikka jonku lestadiolaisperheiden kuukausituloja tuossa tilanteessa. Helposti 15 tonnia kuussa ilmasta rahaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin sinkkumies, niin vastustasi voimakkaasti kansalaispalkkaa. Miettikää nyt miten naiset alkaa puskemaan lapsia yksinään. Perheelliset miehet toki hyötyis myös, mutta eniten sinkkunaiset. Sinkkumies jäis kokonaan ulkopuolelle. Vaikka kansalaispalkkaa alettas maksaa vasta kun muksu voi tehä laillisesti töitä, niin on se silti aika monta kymmentä tonnia mahollisesti täysin ylimäärästä rahaa.

        Ja minä kun luulin, että monia sinkkuja ärsyttää jo lapsilisienkin epäreiluus. Tuohan nostais lastenteon taloudellisen kannattavuuden ihan eri levelille.


      • Anonyymi

        Tuollaisia miehiä on liikaakin sinkkuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut RIKAS. Tein sen jopa selvääkin selvemmäksi korostamalla oleelliset sanat. Tämä siksi, että hupsumpikin ymmärtäisi. Näit hyvin mitä kirjoitin ja ymmärsit taatusti, joten en vaivaudu toistamaan.

        Jos köyhä ätmi etsii naista elättämään ITSENSÄ (eli ätmin) ja maksamaan OMAT (eli ätmin) laskunsa, niin eikö ätmi ole silloin se, joka etsii rikasta elättäjää?

        Töitä ei löydy suomesta duunarille koska ulkomaalaiset vie kaikki raksatyöpaikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin sinkkumies, niin vastustasi voimakkaasti kansalaispalkkaa. Miettikää nyt miten naiset alkaa puskemaan lapsia yksinään. Perheelliset miehet toki hyötyis myös, mutta eniten sinkkunaiset. Sinkkumies jäis kokonaan ulkopuolelle. Vaikka kansalaispalkkaa alettas maksaa vasta kun muksu voi tehä laillisesti töitä, niin on se silti aika monta kymmentä tonnia mahollisesti täysin ylimäärästä rahaa.

        No eihän sitä nyt lapsille makseta, korkeintaan 16 v ylöspäin, siitä hetkestä kun katsotaan että voi töitä tehdä, duh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan siitä tietysti aina myös työkokemusta ja tutustuu ihmisiin ja saattaa tollasta kautta oikeenkin työn löytää. Ei ehkä siinä järjestössä, mutta tutustumalla ihmisiin ja tekemällä hyvää työtä.

        Taidat olla tosi nuori. On niin idealistiset käsitykset työelämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia miehiä on liikaakin sinkkuna.

        Ei ole tullut yhtään vastaan. Aina on joko joku riippuvuusongelma tai väkivaltaongelma tai räyhäämisongelma tai törkyturpaisuusongelma. Tai sitten tosiaan etsivät itselleen elättäjää ja velkoja on enemmän ku pienellä valtiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää nyt vaikka jonku lestadiolaisperheiden kuukausituloja tuossa tilanteessa. Helposti 15 tonnia kuussa ilmasta rahaa 😅

        Ääliöt. Miten niin lapset sais kansalaispalkkaa? Työsuojelulaki ym...lapsille tietysti lapsilisät ja mahd.elarit kuten tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töitä ei löydy suomesta duunarille koska ulkomaalaiset vie kaikki raksatyöpaikat.

        Mä tunnen kyllä monta suomalaista raksatyöläistä. Voi olla, että sun tarvis muuttaa työn perässä. Tai sitte ei auta kun vaihtaa alaa. Ton jälkimmäisen oon itekin tehnyt, kun työt loppu ja uusia ei ollu näkyvissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä nyt lapsille makseta, korkeintaan 16 v ylöspäin, siitä hetkestä kun katsotaan että voi töitä tehdä, duh.

        Eli sitä ennen juoksee lapsilisät, elatusmaksut/elatustuet, asumistuet (lasten osalta), yksinhuoltajakorotukset, ym. No mitä se nyt sitten muka yksikertastaa? On se silti 24 tonnia ilmasta rahaa per lapsi. Vaikka onkin lapsen "omaa" rahaa, niin kyllä se varsin arveluttavaa lapsettomia kohtaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sitä ennen juoksee lapsilisät, elatusmaksut/elatustuet, asumistuet (lasten osalta), yksinhuoltajakorotukset, ym. No mitä se nyt sitten muka yksikertastaa? On se silti 24 tonnia ilmasta rahaa per lapsi. Vaikka onkin lapsen "omaa" rahaa, niin kyllä se varsin arveluttavaa lapsettomia kohtaan on.

        Luuletteko, että ne jotka nykyään sijottaa lapsilisät, niin ei sijottais noita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääliöt. Miten niin lapset sais kansalaispalkkaa? Työsuojelulaki ym...lapsille tietysti lapsilisät ja mahd.elarit kuten tähänkin asti.

        Eli jos sulla on kotona koko ajan se 16 ja 17 vuotias, niin siitä tulee 2 tonnia ylimäärästä kuussa. Luuletko tosiaan, ettei siitä valu yhtään vanhempien taskuun ja sijoitussalkkuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääliöt. Miten niin lapset sais kansalaispalkkaa? Työsuojelulaki ym...lapsille tietysti lapsilisät ja mahd.elarit kuten tähänkin asti.

        Tuota tuota ... tiedätkös ketkä tässä maassa tekevät paljon lapsia? Keille ne isoimmat kertymät tuosta mahtaisivat kertyä? Eikö yhtään haittaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin sinkkumies, niin vastustasi voimakkaasti kansalaispalkkaa. Miettikää nyt miten naiset alkaa puskemaan lapsia yksinään. Perheelliset miehet toki hyötyis myös, mutta eniten sinkkunaiset. Sinkkumies jäis kokonaan ulkopuolelle. Vaikka kansalaispalkkaa alettas maksaa vasta kun muksu voi tehä laillisesti töitä, niin on se silti aika monta kymmentä tonnia mahollisesti täysin ylimäärästä rahaa.

        Mä todellakin vastustan vastikkeetonta rahanjakelua. Vielä enemmän mä kuitenkin vastustan vastikkeetonta rahanjakelua sellasille, jotka ei edes tarvii niitä rahoja. Musta lapsilisänkin pitäis olla tarveharkintainen tuki. Saati sitten joku kansalaispalkka, joka siirtyis suoraan hyvätulosten sijotussalkkuihin. Tarveharkintaiset tuet on paljon parempi vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmeistä eli duunarimiehistä äkkiä löydät kunnon miehen itsellesi eli miksi et ota duunaria itsellesi eli se ei ole syy kun niitä on paljon vapaina

        Huomannut että nämä duunarimiehet tekevät vaan töitä, joten ei tarvitse pitkään miettiä mikdi ovat sinkkuja🙄


    • Anonyymi

      Uusia palstalaisia?
      Tervetuloa ja varoituksen sana: Väliksen kanssa on ihan turha yrittää jutella. Sen aloitukset ja kommentit tunnistaa välimerkittömyydestä. Älkää ruokkiko trollia.

      • Itse asiassa sen kanssa vääntäminen on ajankulua, ja itellä saa ns. raivotessa oman kipeän (hermosärky) olon hetkeksi unohtamaan. Sitä paitsi hullulla on halvat huvit. 😂


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Itse asiassa sen kanssa vääntäminen on ajankulua, ja itellä saa ns. raivotessa oman kipeän (hermosärky) olon hetkeksi unohtamaan. Sitä paitsi hullulla on halvat huvit. 😂

        Itse olen tyhmä eikä heti tajua tai ymmärrä eli täällä on vaikeaa kun ei näe toista eli kun sanoo jotakin ja ei näe että sanoi tyhmästi tai loukkaavasti ja toinen pahoittaa mielensä niin ei se ole tarkoitukseni ja näillä rakkaus asioilla yritän vaan auttaa että joku nainen etsis kumppanin ja olis onnellinen eli semmoista potku peppuun eli yritän tsempata ja ajan kuluksi kiva vängätä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tyhmä eikä heti tajua tai ymmärrä eli täällä on vaikeaa kun ei näe toista eli kun sanoo jotakin ja ei näe että sanoi tyhmästi tai loukkaavasti ja toinen pahoittaa mielensä niin ei se ole tarkoitukseni ja näillä rakkaus asioilla yritän vaan auttaa että joku nainen etsis kumppanin ja olis onnellinen eli semmoista potku peppuun eli yritän tsempata ja ajan kuluksi kiva vängätä

        Hei nou hätä. Itse asiassa toi että pääsen jankkaamaan vastaan huonona päivänä, on mulle positiivista, sillä oikeasti unohdan ne helvetilliset kivut mitä mulla on ollu joka päivä. Samasta syystä hankin pleilkarin. Eli saisin ajatukseni muualle.

        Toi että neuvoo toisia löytämään kumppania ei ole paha juttu, mutta syy siihen että on yksin, saattaa olla asia, joka vaatii oman aikansa, ennen kuin on valmis yrittämään uudelleen. Mulla itellä syynä pitkään sinkkuuteen oli kivut, ja exän henkinen sekä taloudellinen hyväksikäyttö silloin kun vointini oli huonoimmillaan, ja eron jälkeinen silkka kiusanteko ilkeyksissään kaikessa missä vaan pystyi.

        Mulla meni tosiaankin 9 vuotta, että olin psyykkisesti valmis mihinkään parisuhteeseen. Vasta vuosi sitten aloin ensimmäistä kertaa kiinnostua yhdestäkään miehestä. Kunnes viime keväänä vointini muuttui täksi mitä se tällä hetkellä on ollut huhtikuun alusta lähtien.

        Tietäessäni etukäteen aiemmilta vuosilta mitä kroppani kestää ja mitä ei, annoin tavallaan periksi mahdollisuuksille, ja en ottanut yhteyttä enkä tule ottamaan yhteyttä tähän henkilöön, koska en halua olla toiselle taakka, saati pistää toisen ihmisen tekemään sen kaiken työn yksin mitä parisuhteen eteen tarvitaan, koska en välttämättä siihen aina itse kykene.

        En myöskään halua pakottaa ketään istumaan kaikkia vapaa-aikojaan kanssani neljän seinän sisällä, koska en aina pysty lähtemään mihinkään illanviettoon tai harrastukseen, sen lisäksi että mun on pakko pitää sama päivärytmi niin arkena kuin pyhänä, että saan tarvittavan uneni.

        Kroppani tarvii sen 9-10 tuntia unta joka yö, ja koska uni on ainoa aika jolloin kroppa ja mieli saa levätä, on se elinehto sille etten tapa itseäni, koska mikään ei lievittää yhtään noita kipuja. Uni kirjaimellisesti pitää mut elossa, ja se että itsetuhoisuus pysyy poissa.

        Nämä on ne syyt miksi olen pillastunut neuvoista tai Tinder -jutuista puhuttaessa. Neuvot valitettavasti tulivat väärällä hetkellä, mutta en ketään syytä niiden antamisesta.

        Itse asiassa mulla on sulle pyyntö. Jos huomaat jostain mun kommentista piikikästä ja kipakkaa vastausta, voisitko alkaa silloin vängätä vastaan, koska silloin todellakin tarvitsen jotain muuta mihin suunnata ajatukseni, jotta saan hetkeksi unohtaa kivun tunteen täydellisesti. En tahallisesti loukkaa ketään, joten jos tahattomasti silloin -kuten tänää-loukkaan, en todellakaan tarkoita näin. Mä osaan kyllä olla kusipää ja todella ilkeä toista kohtaan jos joku mut kunnolla suututtaa, mutta siihen vaaditaan todella suurta loukkausta jota pelkästään sanallisesti ei voi antaa.


      • Anonyymi

        onko välis eri kuin all.u?


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Hei nou hätä. Itse asiassa toi että pääsen jankkaamaan vastaan huonona päivänä, on mulle positiivista, sillä oikeasti unohdan ne helvetilliset kivut mitä mulla on ollu joka päivä. Samasta syystä hankin pleilkarin. Eli saisin ajatukseni muualle.

        Toi että neuvoo toisia löytämään kumppania ei ole paha juttu, mutta syy siihen että on yksin, saattaa olla asia, joka vaatii oman aikansa, ennen kuin on valmis yrittämään uudelleen. Mulla itellä syynä pitkään sinkkuuteen oli kivut, ja exän henkinen sekä taloudellinen hyväksikäyttö silloin kun vointini oli huonoimmillaan, ja eron jälkeinen silkka kiusanteko ilkeyksissään kaikessa missä vaan pystyi.

        Mulla meni tosiaankin 9 vuotta, että olin psyykkisesti valmis mihinkään parisuhteeseen. Vasta vuosi sitten aloin ensimmäistä kertaa kiinnostua yhdestäkään miehestä. Kunnes viime keväänä vointini muuttui täksi mitä se tällä hetkellä on ollut huhtikuun alusta lähtien.

        Tietäessäni etukäteen aiemmilta vuosilta mitä kroppani kestää ja mitä ei, annoin tavallaan periksi mahdollisuuksille, ja en ottanut yhteyttä enkä tule ottamaan yhteyttä tähän henkilöön, koska en halua olla toiselle taakka, saati pistää toisen ihmisen tekemään sen kaiken työn yksin mitä parisuhteen eteen tarvitaan, koska en välttämättä siihen aina itse kykene.

        En myöskään halua pakottaa ketään istumaan kaikkia vapaa-aikojaan kanssani neljän seinän sisällä, koska en aina pysty lähtemään mihinkään illanviettoon tai harrastukseen, sen lisäksi että mun on pakko pitää sama päivärytmi niin arkena kuin pyhänä, että saan tarvittavan uneni.

        Kroppani tarvii sen 9-10 tuntia unta joka yö, ja koska uni on ainoa aika jolloin kroppa ja mieli saa levätä, on se elinehto sille etten tapa itseäni, koska mikään ei lievittää yhtään noita kipuja. Uni kirjaimellisesti pitää mut elossa, ja se että itsetuhoisuus pysyy poissa.

        Nämä on ne syyt miksi olen pillastunut neuvoista tai Tinder -jutuista puhuttaessa. Neuvot valitettavasti tulivat väärällä hetkellä, mutta en ketään syytä niiden antamisesta.

        Itse asiassa mulla on sulle pyyntö. Jos huomaat jostain mun kommentista piikikästä ja kipakkaa vastausta, voisitko alkaa silloin vängätä vastaan, koska silloin todellakin tarvitsen jotain muuta mihin suunnata ajatukseni, jotta saan hetkeksi unohtaa kivun tunteen täydellisesti. En tahallisesti loukkaa ketään, joten jos tahattomasti silloin -kuten tänää-loukkaan, en todellakaan tarkoita näin. Mä osaan kyllä olla kusipää ja todella ilkeä toista kohtaan jos joku mut kunnolla suututtaa, mutta siihen vaaditaan todella suurta loukkausta jota pelkästään sanallisesti ei voi antaa.

        En tarkoituksella riitaa tee ja toria ja kinoja tulee mutta ne sovitaan niin ei henkinen eikä fyysinen väkivalta kuulu rakkauteen tai suhteeseen eikä rahalliset ja muutkaan hyväksikäytöt ja suurin osa ihmisistä viihtyy kotonaan ja mökeillään


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Itse asiassa sen kanssa vääntäminen on ajankulua, ja itellä saa ns. raivotessa oman kipeän (hermosärky) olon hetkeksi unohtamaan. Sitä paitsi hullulla on halvat huvit. 😂

        Ja taas J-76 pskat tukinikit liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko välis eri kuin all.u?

        No on. Välis on ihana!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoituksella riitaa tee ja toria ja kinoja tulee mutta ne sovitaan niin ei henkinen eikä fyysinen väkivalta kuulu rakkauteen tai suhteeseen eikä rahalliset ja muutkaan hyväksikäytöt ja suurin osa ihmisistä viihtyy kotonaan ja mökeillään

        Sama juttu. Ja kun tiedän millainen olen kipeänä, en halua toista tarkoituksella satuttaa ärähtämällä tälle jostakin mitä toinen sanoo vaikka vain hyvää hyvyyttään, kun itsellä on sillä hetkellä voimavarat vähissä. Siksi olen tällä hetkellä yksin sinkkuna.

        En halua tehdä samoin kuin exäni teki minua kohtaan, jättäessään kaiken vastuun niskaan, vaikka meillä oli molemmilla samat tulot, ja yhteiset menot, jotka suhteen alkupuolella jaettiinkin tasaisesti puoliksi. Kumpikin oli fyysisesti kuin psyykkisesti sairas, mutta psyykkeeni oli omalla kohdallani hoidossa, ja kävinkin säännöllisesti ammattilaisen luona keskustelemassa, niin kuin edelleen teen pitääkseni pääni kunnossa. Hän vain jätti lopulta kaiken minun harteilleni.

        Onneksi suhteessa ei ollut väkivaltaa, vaikka hän minua väkivaltaiseksi väittikin. Olen aina nukkunut levottomasti, jolloin ollessani unessa saatan, tai pikemminkin huidoin tietämättäni käsiäni tai jalkojani, jolloin ne sitten olleet tahdonalaisessa hallinnassa.

        Sanoinkin kanssani nukkumisen olevan extreme-laji. Tahallani en tuolla tavoin toiminut. Tällä hetkellä en tiedä vieläkö käyttäydyn samalla tavalla nukkuessa, koska en ole pitkiin aikoihin nukkunut kenenkään kanssa.

        Ehkä se että olen itse kokenut sen henkilökohtaisesti kun on joutunut tekemään yksin kaiken sen mitä parisuhteessa tarvitaan, en halua omalta kohdalta sitä tilannetta että toinen joutuu tekemään sen saman, jos omat voimani eivät enää riitä olemaan tukena ja turvana myös toiselle tämän niitä tarvitessa. Voi olla että maailmankuvani on väärä tuon suhteen, mutta siinä mielessä olen pelkuri, etten uskalla ottaa riskiä sen suhteen etten jaksaisi omaa osuuttani tehdä, koska sitä ei tiedä kuinka pitkään vointini nykyisen kaltaisena tulee kestämään.

        Ihastukseni on pysynyt muuttumattomana, ja haaveiluni hänestä jatkuu, mutta tiedän kaiken olevan myöhäistä, jos mitään mahdollisuuksia ylipäätään alunperin edes oli. Olen hyväksynyt sen, mutta eipä sitä tunteilleen mahda mitään, tai napista vain kääntää pois päältä. Siksi neuvot osuivat kipeänä paikkaan, ja saivat mut pillastumaan.

        Et voinut tietää sitä tai kukaan muukaan niitä neuvoja antanut, joten purin omaa turhautumista niitä ansaitsemattomille ihmisille, ja sitä pyydän anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas J-76 pskat tukinikit liikkeellä.

        Sinä voit pitää turpasi tukossa, koska en todellakaan ole mikään vitun tukinikki ihmiselle, jota en ole koskaan tavannut, saati tämän elämästä mitään tiennyt, ennen kuin hänen kanssaan keskustelin ensimmäistä kertaa pitempään kuin pari lausetta muistaakseni viime viikolla. Jos et usko mua, kysy siltä, kysy muilta palstalaisilta heidän mielipisettään asiasta. Äläkä väitä musta yhtään mitään kun et mua edes tunne. Sinkut palstalla en ole ollut kuin vasta puolitoista viikkoa, eikä suurin osa tällä palstalla kirjoittavista nikeistä edes ollut tuttuja ennestään. Olin aiemmin pääosin ikävä-palstalla kuten muissa tunteet -osion palstoilla, mutta kyllästyin jatkuviin syyttelyihin ja vainoamisiin, kun kuviteltiin vasten totuutta kaikkien niille palstoilla kirjoittavien ja kaipailijoiden olevan yksi ja sama henkilö, sen sijaan että näitä oli satoja, koska suurin osa kirjoitti samalla anonyymillä ilman mitään allekirjoitusta niin kuin sinä.

        Koska mä en halua täällä oikeaa nimeäni julkaista, niin mene tuosta linkistä vanhaan irc-gallerian profiilisivulleni, ja katso kuvia oikein tarkkaan, onko naamakuvat yhtenevät jopa mahdollisten muutoksien jälkeen J-76 kasvojen kanssa?

        https://irc-galleria.net/user/steelback

        Nimittäin ne ovat omat kasvoni niitä mitenkään muuttamatta. Vaikka tuskinpa siltikään minua uskot.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Sinä voit pitää turpasi tukossa, koska en todellakaan ole mikään vitun tukinikki ihmiselle, jota en ole koskaan tavannut, saati tämän elämästä mitään tiennyt, ennen kuin hänen kanssaan keskustelin ensimmäistä kertaa pitempään kuin pari lausetta muistaakseni viime viikolla. Jos et usko mua, kysy siltä, kysy muilta palstalaisilta heidän mielipisettään asiasta. Äläkä väitä musta yhtään mitään kun et mua edes tunne. Sinkut palstalla en ole ollut kuin vasta puolitoista viikkoa, eikä suurin osa tällä palstalla kirjoittavista nikeistä edes ollut tuttuja ennestään. Olin aiemmin pääosin ikävä-palstalla kuten muissa tunteet -osion palstoilla, mutta kyllästyin jatkuviin syyttelyihin ja vainoamisiin, kun kuviteltiin vasten totuutta kaikkien niille palstoilla kirjoittavien ja kaipailijoiden olevan yksi ja sama henkilö, sen sijaan että näitä oli satoja, koska suurin osa kirjoitti samalla anonyymillä ilman mitään allekirjoitusta niin kuin sinä.

        Koska mä en halua täällä oikeaa nimeäni julkaista, niin mene tuosta linkistä vanhaan irc-gallerian profiilisivulleni, ja katso kuvia oikein tarkkaan, onko naamakuvat yhtenevät jopa mahdollisten muutoksien jälkeen J-76 kasvojen kanssa?

        https://irc-galleria.net/user/steelback

        Nimittäin ne ovat omat kasvoni niitä mitenkään muuttamatta. Vaikka tuskinpa siltikään minua uskot.

        No nää vakkarit kirjoittaa mm.siellä ikävä-palstalla trollaillen...


      • Ne kuvat on otettu yli 10 vuotta ja 20 kiloo sitten. Linkin laitoin vain siksi, että se on somessa ainoa paikka missä en ole nimelläni kirjautunut tämän lisäksi. En oo vuosiin käyny galtsussa, tai niitä kuvia lisäillyt, ja face on ainoa muista somekanavista missä olen tällä hetkellä. Halusin vain näyttää etten ole se keneksi toi tyyppi mua väittää.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Ne kuvat on otettu yli 10 vuotta ja 20 kiloo sitten. Linkin laitoin vain siksi, että se on somessa ainoa paikka missä en ole nimelläni kirjautunut tämän lisäksi. En oo vuosiin käyny galtsussa, tai niitä kuvia lisäillyt, ja face on ainoa muista somekanavista missä olen tällä hetkellä. Halusin vain näyttää etten ole se keneksi toi tyyppi mua väittää.

        Mut kiitti joka tapauksessa kehuista. Ne tekee hyvää. Sitten kun selkä helpottaa, jatkan taas liikkumista enemmän, ja toivon mukaan saan vähän kilojakin pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nää vakkarit kirjoittaa mm.siellä ikävä-palstalla trollaillen...

        Joo se on se syy miksi siirryin pääosin tänne, kun huomasin kerran joskus toissa viikolla täällä jopa pystyttävän keskustelemaan ilman jatkuvia aiheettomia syyttelyitä jonka kohteena on kuka tahansa.


    • Anonyymi

      Tavis nainen on sinkku koska ei ole tarpeeksi komeita jännämiehiä ja komeita miehiä tavis naisille. Tavis miehiä on paljon sinkkuja mutta ei naisille sellainen kelpaa, naiset on mielummin sinkkuja kun tavis miehen kanssa suhteessa.

      • Anonyymi

        Eli kaikki parisuhteissa olevat miehet ovat komeita jännämiehiä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki parisuhteissa olevat miehet ovat komeita jännämiehiä? :D

        Niin, pastalogiikan mukaan Suomessa on ihan valtavasti komeita jännämiehiä. Varmaan maailmanennätysprosentit näitä. Minä kun joskus kuvittelin, että esim. Latinalaisen-Amerikan maat olisivat tässä jotenkin kärjessä, mutta ei se onkin pieni ja piskuinen Suomi. Meidän rakas pohjoismainen hyvinvointivalio, kaukana kaikesta. En olis uskonut!


    • Anonyymi

      Nainen saa olla sinkku, jos haluaa. Se ei ole mitenkään tavatonta, eikä asia kuulu sinulle.

      • Anonyymi

        Noinhan se on. Nainen on sinkku niin kauan kuin haluaa. Sitten kun alkaa vastakkainen sukupuoli kiinnostaa voi ruveta käymään vaikkapa illanviettopaikoissa, jossa on suunnilleen samanikäistä porukkaa.


    • Anonyymi

      😩😆

    • Anonyymi

      En tiedä??

      Jos nainen erehtyy kysymään jotain mieheltä,se on viärin ,näin olen kyllä ymmärtänyt.

      Tytöt voi kysellä koska eivät tiedä vielä sitä mitä haluavat

    • Anonyymi

      Huonopalkkaisessa työssä käyvä, soololiikuntaa harrastava, introvertti, tavis, baareissa käymätön ei tapaa missään toisia kaltaisiaan, siis toista sukupuolta olevia. Työpäivien jälkeen ruuanlaittoa, liikkumista, sitten päivä onkin ohi, ja viikonloppuina lepoa palautumista raskaasta, masentavasta työstä, pyykinpesua yms. Siinähän ne vuodet vierii. Mitä enemmän ihmisellä erilaisia sosiaalisia aktiviteetteja, harrastuksia sitä enemmän tapaa mahdollisia seurustelukumppaneita. Tämä vaatii rahaa ja sosiaalista pääomaa. Köyhä fiksu on väliinputoaja, ei sovi mihinkään ympyröihin.

      • Anonyymi

        Ja siltikin tuhannet köyhätkit löytävät itselleen kumppanin. On tämä elo ihmeellistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siltikin tuhannet köyhätkit löytävät itselleen kumppanin. On tämä elo ihmeellistä!

        Mut onks ne fiksui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut onks ne fiksui?

        Haluaa parisuhteen ja näkee vaivaa että sen löytää
        vs.
        Haluaa parisuhdetta mutta ei näe vaivaa sen löytämiseksi

        ...joo, vaikuttais siltä että että "ne" muut, pariutuneet köyhät on fiksuja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaa parisuhteen ja näkee vaivaa että sen löytää
        vs.
        Haluaa parisuhdetta mutta ei näe vaivaa sen löytämiseksi

        ...joo, vaikuttais siltä että että "ne" muut, pariutuneet köyhät on fiksuja :)

        Tai tyytyvät vaan että ois joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tyytyvät vaan että ois joku.

        Ovat tyytyväisiä. Ne jotka valittaa ei ole tyytyväisiä. Kummat lieneekään sitten fiksumpia ;)


    • Anonyymi

      Miksi mä miehen haluasin? Hyi.

    • Anonyymi

      On kyllä kapitalismi ja oikeisto mädäntänyt aivot jos kaiken arvon mittaa itsessään (tai muissa) vain sillä, että kuinka paljon rahaa on tai paljonko saa palkkaa.
      Laittaa siihen seteliin sitten reijän ja p*nee sitä seteliä jos raha ja tuollainen "rikkaus" on se ainoa asia millä on arvoa. Mihin sitä naista edes tarvitsee kun ei naisella ole omassa mielessä arvoa tai merkitystä ? Vain sillä palkalla ja rahalla on.

      • Anonyymi

        yritäpäs nyt hakeutua sinne töihin..


    • Anonyymi

      Tämä olikin hyvä ketju!.

      Ihan kaikkia kommentteja en lukenut, mutta vahvistui se, että en ole suinkaan ainoa nainen joka on mieluummin sinkku vaikka maailman tappiin kuin ottaa riesakseen miehen joka ei miellytä ja jolla on ongelmia kuten alko ja mielenterveys, työhaluttomuus, väkivaltaisuus jne.
      Itse teen kolmivuorotyötä sairaanhoitajana eikä palkkani ole suinkaan loistava eikä retostelemisen arvoinen, mutta työhalut on ja oman elämäni herra haluan olla taloudellisestikin. En ymmärrä mitenkään ihmistä joka mieluummin loisii yhteiskunnan harteilla kuin ottaa vastaan työtä mitä pystyy tekemään.
      Itse olen aloittanut kotiavustajan sijaisuuksilla hyvin pienellä palkalla mutta halu eteenpäin oli kova. Opiskelin iltakoulussa kolme vuotta perushoitajaksi Voin vakuuttaa että helppoa ja kevyttä ei ollut olla päivä työssä ja kello puoli kuudesta illalla kello yhdeksään koulunpenkillä ja sen lisäksi paljon kotona tehtävää etäopiskelua. Mm. yhden kesän opiskelimme etänä . Ja tämäkin työn lisäksi sekä kesäloma työstä kului myös tässä.
      Meitä oli 18 jotka aloitimme ja meitä valmistui 17, joten kova tahto oli kaikilla ja sisua. Jouduimme ottamaan opintovapaata työstä jokainen työharjoiteluitten ajaksi jotka veivät muutaman kuukauden. Melkein kaikilla myös perhe ja lapsia. Itselläni ei, joten pääsi n helpommalla.
      Työskentelin sitten sijaisuuksia sairaalassa sekä kotisairaanhoidossa muutaman vuoden. Halu eteenpäin oli, ja hain ja pääsin sairaanhoitajakouluun. Valmistuin ja sain vakityön.
      Mieheltä jonka ehkä voisin elämääni ottaa, vaadin samoja asioita kuin täällä niin monet ovat luetelleet. Tärkeimpinä alkoholiongelmattomuus, vahva työhalu, toisen ihmisen kunnioittaminen (mölyäjät ja törkypuhujat älkööt vaivautuko) Tervettä itsetuntoa ja mielenterveyttä. Vastuullisuutta ja rehellisyyttä. Ehdottomasti väkivallattomuutta.
      Tässä vastaus siihen miksi itse olen mieluummin sinkku vaikka miehiä kyllä olisi joista ottaa. Haluan vain ja ainoastaan todella kunnollisen sillä en halua ketään vain käymään elämääni. Jos sinkkuuden vaihtaisin niin lopun ikää kestävään parisuhteeseen jossa molemmilla on hyvä olla.

      • Anonyymi

        Hyvät periaatteet, mutta taas yksi aivopesty työn suhteen...t:ex-kollega


    • Anonyymi

      Ei ole ketään kenet nyt haluaisi mieheksi, eikä myöskään jaksamista. Ensin täytyy olla oman elämän asiat kunnossa ja siihen voi mennä useampi vuosi.

    • Anonyymi

      Olen käynyt töis jossa sai palkkaa 200 enemmän kun työmarkkinatuki. Ei se todellakaan kannattanut. Kyllä itseään pitää sen verran ar vostaa että ei tee ilmaiseksi töitä. Työstä pitää saada rahaa että voi elättää itsensä ja osaksi puolisonsa vaikka jos puoliso opiskelee. Olen meinaan elättänyt naistani silloin kun se opiskeli.

    • Kyllähän se omaelämä täytyy ensin olla kunnossa ennen kuin pariutumaan meinaa.

      Aikoinaan sitä yritti, sitä parisuhdessa, mutta sitten iän tullessa no joo olishan se ihan mukavaa, mutta en ole seksuaalinen ihminen, mun kohdalla johtunee siitä ja siitä että en ole koskaan ollut kaunis, että miehiä ei ole liiaksi ollut tarjolla.

      Kuka rehellisesti tyytyy huonompaan tarjontaan, kuin mitä itse on? siis eli esim. minä ottamaan itseäni köyhemmän, vähemmän kouluttamattoman miehen, .koska ulkokuori ei riitä rikkaaseen ja komeaan.

      Ei se kyllä siitäkään, ehkä se onkin niin, ettei vaan kaikilla onni käy myörten tässä elämässä,mutta ehkä seuraavassa =)

    • Anonyymi

      Tämä nainen on sinkku koska haluaa olla!
      Haluan elää siihen tapaan joka minulle itselleni parhaiten sopii ja jossa tunnen oloni hyväksi. En todellakaan huoli ketään vain sen vuoksi että "niin pitää olla".
      Mikä ihmeen pakko ihmisen olisi elää elämää jossa olis vain paha olla, jotta ympäristö voisi rentoutua ja lakata utelemasta ja päivittelemästä?
      Katson oikeudekseni elää juuri omannäköistäni elämää, ja jos se muille ei sovi olkoot sopimatta.

    • Anonyymi

      Korkeakoulutettu entinen sinkku tässä, hei! Ihan tavallinen nainen olin ja yhä olen. Tinderistä löytyi vuosien etsinnän jälkeen ihminen kenen kanssa kohtasi toiveet, haaveet, realiteetit yms... En etsinyt kuuta taivaalta. Toivoin lapsetonta miestä, joka ei ole kiinnostunut lisääntymisestä eikä avioliitosta. Toivoin miestä joka myös tekisi mieleistään työtä eikä eläisi muiden kustannuksella. Toivoin miestä joka tietää millaista naista etsii. Sellainen löytyi. Muunlaisia en halunnut omakseni joten en ottanut edes kokeiluun. Piti löytyä täydellinen jotta huoli omaksi. Onneksi hän myös huoli minut. Pelkkää voittoa!

    • Anonyymi

      Miksiköhän mä olen sinkku..hmmm🤔🤔 Eiköhän tuo rumuus ole mun kohdalla se päällimmäinen syy, ei sen kummempaa😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe