Naisen kanssa. Tykkään maksalaatikosta enemmän.
Maksalaatikko on parempaa kun seksi
10
92
Vastaukset
- Anonyymi
Raibow maksalaatikkoa pitää ostaa. Saarioinen on kamalaa.
- Anonyymi
Olet kurppaantunut.
- Anonyymi
Joo, lämpiääki mikrolla, toisin kuin nainen.
- Anonyymi
"Maksalaatikko on parempaa kun seksi Naisen kanssa. Tykkään maksalaatikosta enemmän"
Oooooookeiiiiii...?
Olikin erikoisin fetissi mistä olen kuullut! .... Maksalaatikko....?
Ei sillä eikä millään mutta miten teet sen maksalaatikon kanssa? Lämmitätkö sen ensin vai ihan kylmänä? Ja pitääkö olla rusinoita vai ilman? Miltä se tuntuu?
Muista kuitenkin varoa sillä mikrossa lämmitettynä se voi kuumeta äkkiä liikaa. Voi syntyä sangen ikäviä palovammoja arkaan paikkaan... - Anonyymi
Minä en tykkää maksalaatikosta ollenkaan.
- Anonyymi
Mutta tykkäätkö seksistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tykkäätkö seksistä?
Sen tietää sitten muutaman vuoden päästä kun voin paremmin. Kun on vuosia voinut huonosti, ei jaksa kiinnostua mistään. Mikään ei kiinnosta väsyneenä ja jaksamiset kaikkeen ovat vähäiset. Joskus kun näkee sellaisen suunnilleen itsensä ikäisen, jollain tavalla kiinnostavan näköisen ihmisen niin kyllähän sitä katselee, mutta tunteettomana ei tule välittämisen tunteita. Tarvitsen aikaa itselleni jotta voisin paremmin ja niin kauan kuin ei ole mukavaa työpaikkaa voin todella huonosti. Siitä on ollut surua useamman vuoden ajan.
- Anonyymi
Entä seksistä maksalaatiokon kanssa?
- Anonyymi
Noin miehille vanhemmiten käy.
- Anonyymi
Ihan varmati on näin, mä en ainakaan seksiä harjoittaisi naisen kanssa; ei taatusti ole mun juttuni.
Ihan oikeesti mä olen kokenut ahdistusta, kun toisen naisen aikeet selvästi olen tajunnut! Siinä vaiheessa loppuu kyllä ystävyys, silleen ett mä vetäydyn seurasta. Mahdollisuuksien mukaan en tapaa kyseistä ihmistä enää, silloin en joudu kiusalliseen tilanteeseen. Sellaisesta tilanteesta kun on pystyttävä luovimaan irti loukkaamatta toista, enkä mä aina osaa olla diplomaattinen, varsinkaan häkeltyneenä.
Niin ett 400g maksalaatikkoa menis vaikka väkisinkin; kylmänä suoraan laatikosta!
trollikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011059- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648