Naisen kanssa. Tykkään maksalaatikosta enemmän.
Maksalaatikko on parempaa kun seksi
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Raibow maksalaatikkoa pitää ostaa. Saarioinen on kamalaa.
- Anonyymi
Olet kurppaantunut.
- Anonyymi
Joo, lämpiääki mikrolla, toisin kuin nainen.
- Anonyymi
"Maksalaatikko on parempaa kun seksi Naisen kanssa. Tykkään maksalaatikosta enemmän"
Oooooookeiiiiii...?
Olikin erikoisin fetissi mistä olen kuullut! .... Maksalaatikko....?
Ei sillä eikä millään mutta miten teet sen maksalaatikon kanssa? Lämmitätkö sen ensin vai ihan kylmänä? Ja pitääkö olla rusinoita vai ilman? Miltä se tuntuu?
Muista kuitenkin varoa sillä mikrossa lämmitettynä se voi kuumeta äkkiä liikaa. Voi syntyä sangen ikäviä palovammoja arkaan paikkaan... - Anonyymi
Minä en tykkää maksalaatikosta ollenkaan.
- Anonyymi
Mutta tykkäätkö seksistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tykkäätkö seksistä?
Sen tietää sitten muutaman vuoden päästä kun voin paremmin. Kun on vuosia voinut huonosti, ei jaksa kiinnostua mistään. Mikään ei kiinnosta väsyneenä ja jaksamiset kaikkeen ovat vähäiset. Joskus kun näkee sellaisen suunnilleen itsensä ikäisen, jollain tavalla kiinnostavan näköisen ihmisen niin kyllähän sitä katselee, mutta tunteettomana ei tule välittämisen tunteita. Tarvitsen aikaa itselleni jotta voisin paremmin ja niin kauan kuin ei ole mukavaa työpaikkaa voin todella huonosti. Siitä on ollut surua useamman vuoden ajan.
- Anonyymi
Entä seksistä maksalaatiokon kanssa?
- Anonyymi
Noin miehille vanhemmiten käy.
- Anonyymi
Ihan varmati on näin, mä en ainakaan seksiä harjoittaisi naisen kanssa; ei taatusti ole mun juttuni.
Ihan oikeesti mä olen kokenut ahdistusta, kun toisen naisen aikeet selvästi olen tajunnut! Siinä vaiheessa loppuu kyllä ystävyys, silleen ett mä vetäydyn seurasta. Mahdollisuuksien mukaan en tapaa kyseistä ihmistä enää, silloin en joudu kiusalliseen tilanteeseen. Sellaisesta tilanteesta kun on pystyttävä luovimaan irti loukkaamatta toista, enkä mä aina osaa olla diplomaattinen, varsinkaan häkeltyneenä.
Niin ett 400g maksalaatikkoa menis vaikka väkisinkin; kylmänä suoraan laatikosta!
trollikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816