Maksalaatikko on parempaa kun seksi

Anonyymi

Naisen kanssa. Tykkään maksalaatikosta enemmän.

10

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raibow maksalaatikkoa pitää ostaa. Saarioinen on kamalaa.

• Anonyymi

Olet kurppaantunut.

• Anonyymi

Joo, lämpiääki mikrolla, toisin kuin nainen.

• Anonyymi

"Maksalaatikko on parempaa kun seksi Naisen kanssa. Tykkään maksalaatikosta enemmän"

Oooooookeiiiiii...?
      Olikin erikoisin fetissi mistä olen kuullut! .... Maksalaatikko....?
      Ei sillä eikä millään mutta miten teet sen maksalaatikon kanssa? Lämmitätkö sen ensin vai ihan kylmänä? Ja pitääkö olla rusinoita vai ilman? Miltä se tuntuu?
      Muista kuitenkin varoa sillä mikrossa lämmitettynä se voi kuumeta äkkiä liikaa. Voi syntyä sangen ikäviä palovammoja arkaan paikkaan...

• Anonyymi

Minä en tykkää maksalaatikosta ollenkaan.

• Anonyymi

Mutta tykkäätkö seksistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tykkäätkö seksistä?

Sen tietää sitten muutaman vuoden päästä kun voin paremmin. Kun on vuosia voinut huonosti, ei jaksa kiinnostua mistään. Mikään ei kiinnosta väsyneenä ja jaksamiset kaikkeen ovat vähäiset. Joskus kun näkee sellaisen suunnilleen itsensä ikäisen, jollain tavalla kiinnostavan näköisen ihmisen niin kyllähän sitä katselee, mutta tunteettomana ei tule välittämisen tunteita. Tarvitsen aikaa itselleni jotta voisin paremmin ja niin kauan kuin ei ole mukavaa työpaikkaa voin todella huonosti. Siitä on ollut surua useamman vuoden ajan.

• Anonyymi

Entä seksistä maksalaatiokon kanssa?

• Anonyymi

Noin miehille vanhemmiten käy.

• Anonyymi

Ihan varmati on näin, mä en ainakaan seksiä harjoittaisi naisen kanssa; ei taatusti ole mun juttuni.
      Ihan oikeesti mä olen kokenut ahdistusta, kun toisen naisen aikeet selvästi olen tajunnut! Siinä vaiheessa loppuu kyllä ystävyys, silleen ett mä vetäydyn seurasta. Mahdollisuuksien mukaan en tapaa kyseistä ihmistä enää, silloin en joudu kiusalliseen tilanteeseen. Sellaisesta tilanteesta kun on pystyttävä luovimaan irti loukkaamatta toista, enkä mä aina osaa olla diplomaattinen, varsinkaan häkeltyneenä.

Niin ett 400g maksalaatikkoa menis vaikka väkisinkin; kylmänä suoraan laatikosta!
      trollikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11089
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      46
      8541
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      133
      5376
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3684
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2569
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      39
      2091
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1816
    Aihe