Tekisitkö Harmageddonit?

Anonyymi

Bruce Willisin leffa, joss Brucen hahmo uhraa itsensä, jotta maailma pelastuisi.
Tekisitkö saman?

21

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En. Ei ole kykyjä astronautiksi. Hyöty olisi lisäksi lyhyt aikainen, kun kaiken maailman prsut ja muut tyhmyrit saavat maailman tuhottua joka tapauksessa.

      xLiner

    • Anonyymi

      Miksi siihen ei ole tehty jatko-osaa?

    • Anonyymi

      Harmis voisi uhraantua ellei olisi bannattu palstalta.

      • Anonyymi

        Lukittu. Lockdown.


    • Antaisin koko maailman tuhoutua 😈

    • Eikö tuossa tapauksessa vaan kuole kitumatta, ja bonuksena pelastaa maailman?

      Jos jättää tekemättä, kokee hitaan ja tuskallisen kuolinkamppailun avaruudessa.

      Aika helppo ratkaisu, jos muistan leffan juonen oikein.

      • En muistanut, mutta joka tapauksessa _jonkun_ oli uhrauduttava. Miksipä ei miehistön vanhin?


    • Anonyymi

      Menisin pitsalle. Sen ehtis huitasta huiviin.

    • Anonyymi

      En käsitä miksei Bruce Willis ratsastanut elokuvan lopussa takaisin maahan asteroidin palasen päällä

      • Anonyymi

        Totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!

        Sitä ei vain näytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei vain näytetty.

        Aha. Tuliko se sieltä? No hyvä.


    • Jos sitä kerran itse kuolisi joka tapauksessa, niin tekisin. Jos ei ihmisten, niin eläinten takia.

    • Vissiin ei kaikki muista mitä se Bruce siinä teki...nehän veti pitkää tikkua, että kuka jää posauttamaan sen meteoriitin, niin se lyhyin tikku tuli sen Brucen näyttelemän hahmon tyttären miesystävälle, mutta Bruce ottikin sen paikan...

      Minä olisin itsekkäämpi kyllä, jos noin kävisi, niin antaisin tyttöni miehen räjähtää meteorin mukana....saa tyttö etsiä uuden siipan, kyllä niitä riittää, mutta isejä ei ole kuin yksi...sitäpaitsi jäishän veliäijäkin sitten ilman isää... Tytöllekin vois sepostaa pehmennetyn version tapahtumista... Kertoo, että oli suoliluukku auki muutenkin tyypillä ja jalat munia myöten pois, että se oli samalla armokuolema...paska nakki, mutta se siitä... :oD

      • Anonyymi

        Kunnon isä toivoo aina lapsen parasta, ja tuossa tapauksessa lapsen paras on rakastetun henkiinjääminen. Lapset ovat lainaa vain, ne pitää kasvattaa itsestä riippumattomaksi. Onneks et oo mun isä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon isä toivoo aina lapsen parasta, ja tuossa tapauksessa lapsen paras on rakastetun henkiinjääminen. Lapset ovat lainaa vain, ne pitää kasvattaa itsestä riippumattomaksi. Onneks et oo mun isä!

        Sitten vielä valehtelisi lapselleen silmää räpäyttämättä! Kumpaahan tytär tarvitsee enemmän: hyvää miestä vai ikääntyvää isäänsä? Aika itsekästä kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon isä toivoo aina lapsen parasta, ja tuossa tapauksessa lapsen paras on rakastetun henkiinjääminen. Lapset ovat lainaa vain, ne pitää kasvattaa itsestä riippumattomaksi. Onneks et oo mun isä!

        No täysin absurdi tilanne... mutta huvittaa, kun silloin kun se hullu puukkomies juoksenteli pitkin Turkua, oli moni täällä netissä varsinkin valmis pistämään sen kaverin nippuun tuosta vaan... Mutta kovinkaan moni ei ole ollut sellaisessa tilanteessa itse.
        On helppoa sanoa suoraan mitä haluaisi itsensä tekevän, mutta veikkaan, että 99,99 % ihmisistä ei todellakaan tiedä mitä missäkin tilanteessa oikeasti tekisi, kun oma henki kyseessä.

        Minusta turhaa jeesustelua ja höpöttelyä ilman todellista totuuspohjaa.... Itse veikkaan oman hengen olevan jokaiselle sen verran tärkeä, että ei sitä kovin helpolla siitä luovu. Ehkä toinen juttu olisi, jos olisi lapsen henki kyseessä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vielä valehtelisi lapselleen silmää räpäyttämättä! Kumpaahan tytär tarvitsee enemmän: hyvää miestä vai ikääntyvää isäänsä? Aika itsekästä kyllä.

        Mistäpä sen miehen hyvyyttä tietäsin?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Mistäpä sen miehen hyvyyttä tietäsin?

        No kai sä lapses arvostelukykyyn luotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai sä lapses arvostelukykyyn luotat.

        Hah, mikä vitsi. Luuletko dissen antavan mitään arvoa alamaisilleen. Uhraisi tyttärensä miehen mieluummin kuin itsensä ja aiemmin muka nyyhkytti tyttärensä perään joks muutti kauas, jopa 100 km päähän.
        Sääliä haki palstakamuilta.


    • Anonyymi

      Tietty leffassa kaikki menee pieleen ja pommin saa posautettua vain painamalla nappia. En minä olisi se napin painaja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe