Sekaisin kahdesta naisesta

Anonyymi

Apua! Tykkään kahdesta naisesta paljon enkä osaa päättää kumman kanssa olisin molemmilla omat huonot ja hyvät puolensa... toinen on vähän vakaampi ja toinen ennalta arvaamattomampi. Pelottaa jos valisen toisen ja siitä ei tulekkaan mitään niin menetän tämän toisenkin siinä. Haluaisin asettua aloilleni. Mikä olisi oikea päätös vai mitä tämmöisessä tilanteessa pitäisi tehdä? Meneekö se oikeasti niin että jos olet rakastunut kahteen niin ota jälkimmäinen etvolisi ikänä rakastunut uudelleen jos ensimmäinen olisi ollut se oikea?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnet himoa molempia kohti, et rakkautta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Rakastuneena ei voi olla kuin yhden kanssa. Toiset menettää merkityksen.
        Joka muuta väittää, ei ole ollut koskaan rakastunut, eikä pysty rakastamaan.


    • Anonyymi

      Pohdi kumpi olisi sulle enempi mieluinen vaimoehdokas.

    • Anonyymi

      Himo ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa:

      - Himoita voi monta eri asiaa: toista ihmistä, rahaa, huumeita.
      - Rakkautta on halu viettää loppuelämän saman ihmisen kanssa. Rakkautta on käyttää järkeä puolison valinnassa : omaako toinen samat moraalit (tyomoraali, rehelisyys, uskollisuus, uskonto tai uskonnotomuus, ahkeruus jne), onko hän sopiva vanhempi tulevalle 10 lapsellemme, jne.

      Nuo asiat eivät ole aivokirurgiaa! Vaatii vain vähän aivojen käyttoä ja energiaa nähdä vaivaa puntaroida asioita kummaltakin puolelta!

    • Anonyymi

      Ootko sä huomannut tarkistaa että kumpikin tai kumpikaan haluaa olla sun kanssa? Mä tässä itse virittelen jotakin mutten tiedä haluanko sen kehittyvän suhteeksi asti. Vähän vastaava tilanne, mutten oikein suhteen osalta lämpene nyt kumpaankaan suuntaan.

      Mä ajattelen asian niin että romanttisia tunteita voi olla useampaa kohtaan, ja parhaassa tapauksessa niitä voi kaikkia toteuttaa samanaikaisesti.

      • Anonyymi

        Kyllä tiedän että molemmat ovat kiinnostuneita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän että molemmat ovat kiinnostuneita

        No sitten sun pitää testaa heidät.

        Ryhmätyöskentely ainakin kertoo paljon teidän kahden dynamiikasta, tilaa vaikka sellainen tee-se-itse-gourmet-setti ja teette sen yhdessä.

        Mitä muita sinulle tärkeitä taitoja tai piirteitä naisessa tulee olla? Tee lista ja vertaile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän että molemmat ovat kiinnostuneita

        Ja huomaa: mä olen sille viritykselle sanonut että haluan olla hänen kanssaan jotta ei tule kärhämää. Pieni valkoinen valhe siis.


    • Anonyymi

      No mitä jos vaikka pallottelet aikanasi heidän välillä ja katso kumpi nappaa madon ? Saattaa käydä niin kun liian kauan leikkii ni näpitkin palaa siinä hommassa 🤭

    • Anonyymi

      ostin sinulle diorin 124 euron hajuvesipullon, sen takia kävin sokoksessa, ikävä kyllä haju on maskuliininen joten voit antaa sen jollekin hyvälle omaiselle lahjaksi jos haluat.
      =)

      ja rakentaa suhteita uusiksi voit rakentaa näin, ei hemmetti kaipaan sinua, rakastan sinua, haluan sinua, haluan himoita sinua, haluan sinun uskomattomia muotojasi, sinun uskomatonta ulkonäköäsi,

      tule tänne tänään jo, tee minusta onnellisin ihminen koko maailmassa, haluan sinua /=

      olet uskomaton paketti, ja mitä enemmän vanhenet sitä hyvännäköisempi olet. =)

      olen tehnyt töppäyksiä elämässäni, mutta huoli tämä vaatimaton lahjani, anteeksi töppäsin sen lahjankin. /=

      mutta, voit antaa sen omaiselle mikä ihastuu varmasti siihen ikihyviksi, ja näin suhteita katkenneita luodaan uudestaan. =)

      ei sinun tarvitse asettua aloillesi kummankaan meidän paukapään kanssa, valitse se vain mikä eniten miellyttää silmääsi. =)

      luoja olet upean näköinen ja sisältä kaunis, sen voin vain sanoa. =)

      haluan vain nuolla sinut puhtaaksi elämän kolhuista, erään laulun sanoja mukaillakseni. ;)

      kaipaan sinua, aina kaivannut ja tulen aina kaipaamaankin sinua.

      olet elämäni valo ja elämäni tarkoitus, menkööt suomi nurin jos suomalaiset eivät nosta sormeaan ylös sohvalta. ei se minua haittaa.

      ainoa, asia mitä.. siis tosissani elämässäni haluan, on sinun syli, elämä menee eteenpäin ja aika kuluu, haluan vain mahdollisimman usein sinun syleilyysi, kuolen jonain päivänä, en usko että elän pitkää elämää mutta sen haluan olla, nimittäin sinun sylissäsi kaikki näm ajat.

      rakastan sinua.

      vaikka et huolisi minua, kaipaan sinua silti. =)

    • Anonyymi

      mitä vanhempi olet, sitä herkullisempi olet.

      olet oikea namupala, ja haluaisin vain katsoa upeisiin silmiisi kerrankin kunnolla,

      uppoutua niihin, katsoa vain niihin ja ihailla niiden iätöntä kauneutta.

      olet aina tervetullut matalaan majaani, olet kunnivieras sen, suksikoot muut hemmettiiin, ei ne muutenkaan pidä minusta, sinua vain janoan, himoitsen ja kaipaan.

      =)

    • Anonyymi

      Kyllä sen pitäisi aina tietää että kumpi jos kumpikaan. Jos on oikeita tunteita niin se on yksi joka on ylitse muiden muut ovat vain himoa. Odottele niin selviää kyllä joku tulee ja vie jalat vielä alta nämä naiset eivät sitä ole tehneet

    • Hmm, onkohan sulla vaan mielitekoina molemmat, eikä niinkään ehtaa tykkäämistä? Ota vähän lisäaikaa ja harkitse. :)

    • Anonyymi

      No, itselläni oli vaimon kuoleman jälkeen parin vuoden kuluttua kolme naisystävää. Kaikki löytyivät sattumalta. Yhtä rakastin ja hän oli nainen, jonka kanssa olisin halunnut viettää loppuelämäni. Toisen kanssa oli oikein hyvää seksiä, aina nousi, kun menin hänen lähelleen. Kolmas oli menevä nainen, jonka kanssa kävin kapakoissa ja hauskaa oli senkin jälkeen.

      Ensimmäinen sairastui, toinen suuttui minulle ja kolmas muutti pois. Nauti molemmista niin kauan kuin voit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe