En pidä siitä että nainen esittää jotain muuta mitä ei ole. Sitten naiset haluaa monen miehen huomion samaan aikaan.
Naisilla on show päällä
9
69
Vastaukset
Uliuli?
- Anonyymi
Mikä olis tälle palstalle kirjoittaville sopivin amnatti? Yleinen syyttäjä tietenkin! Naiset on sitä ja naiset on tätä, miehet on tätä ja miehet on tota.
Harmi, ettei muut virkaan vaadittavat taidot ja tiedot riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olis tälle palstalle kirjoittaville sopivin amnatti? Yleinen syyttäjä tietenkin! Naiset on sitä ja naiset on tätä, miehet on tätä ja miehet on tota.
Harmi, ettei muut virkaan vaadittavat taidot ja tiedot riitä.Eikö yleisten syyttäjien pitäis kuitenkin edes yrittää pysyä edes suurinpiirtein totuudessa, eikä keksiä kaikkea omasta päästään?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö yleisten syyttäjien pitäis kuitenkin edes yrittää pysyä edes suurinpiirtein totuudessa, eikä keksiä kaikkea omasta päästään?
Täällähän niitä pyörii..
Kaikki on tietysti...
* rumpujen pärinää*
..naisten syytä. Dooh.
- Anonyymi
Noin siinä helposti käy, kun valitsee tuon tyyppistä seuraa. Onneksi meitä ihmisiä on monenlaisia.
Tuota olen itsekin ihmetellyt. Joskus olen ollut jostain naisesta kiinnostunut vain huomatakseni, että tämä pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Olen sitten suosiolla jättäytynyt pelistä pois. Nainen oli vielä ihmeissään, että miksi ei enää kiinnostanut.
- Anonyymi
Ne on niitä pelinaisia.
- Anonyymi
Sama juttu. Palstan naiset just sellaisia.
- Anonyymi
Voivoi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814