En pidä siitä että nainen esittää jotain muuta mitä ei ole. Sitten naiset haluaa monen miehen huomion samaan aikaan.
Naisilla on show päällä
9
<50
Vastaukset
Uliuli?
- Anonyymi
Mikä olis tälle palstalle kirjoittaville sopivin amnatti? Yleinen syyttäjä tietenkin! Naiset on sitä ja naiset on tätä, miehet on tätä ja miehet on tota.
Harmi, ettei muut virkaan vaadittavat taidot ja tiedot riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olis tälle palstalle kirjoittaville sopivin amnatti? Yleinen syyttäjä tietenkin! Naiset on sitä ja naiset on tätä, miehet on tätä ja miehet on tota.
Harmi, ettei muut virkaan vaadittavat taidot ja tiedot riitä.Eikö yleisten syyttäjien pitäis kuitenkin edes yrittää pysyä edes suurinpiirtein totuudessa, eikä keksiä kaikkea omasta päästään?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö yleisten syyttäjien pitäis kuitenkin edes yrittää pysyä edes suurinpiirtein totuudessa, eikä keksiä kaikkea omasta päästään?
Täällähän niitä pyörii..
Kaikki on tietysti...
* rumpujen pärinää*
..naisten syytä. Dooh.
- Anonyymi
Noin siinä helposti käy, kun valitsee tuon tyyppistä seuraa. Onneksi meitä ihmisiä on monenlaisia.
Tuota olen itsekin ihmetellyt. Joskus olen ollut jostain naisesta kiinnostunut vain huomatakseni, että tämä pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Olen sitten suosiolla jättäytynyt pelistä pois. Nainen oli vielä ihmeissään, että miksi ei enää kiinnostanut.
- Anonyymi
Ne on niitä pelinaisia.
- Anonyymi
Sama juttu. Palstan naiset just sellaisia.
- Anonyymi
Voivoi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745