En pidä siitä että nainen esittää jotain muuta mitä ei ole. Sitten naiset haluaa monen miehen huomion samaan aikaan.
Naisilla on show päällä
9
70
Vastaukset
Uliuli?
- Anonyymi
Mikä olis tälle palstalle kirjoittaville sopivin amnatti? Yleinen syyttäjä tietenkin! Naiset on sitä ja naiset on tätä, miehet on tätä ja miehet on tota.
Harmi, ettei muut virkaan vaadittavat taidot ja tiedot riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olis tälle palstalle kirjoittaville sopivin amnatti? Yleinen syyttäjä tietenkin! Naiset on sitä ja naiset on tätä, miehet on tätä ja miehet on tota.
Harmi, ettei muut virkaan vaadittavat taidot ja tiedot riitä.Eikö yleisten syyttäjien pitäis kuitenkin edes yrittää pysyä edes suurinpiirtein totuudessa, eikä keksiä kaikkea omasta päästään?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö yleisten syyttäjien pitäis kuitenkin edes yrittää pysyä edes suurinpiirtein totuudessa, eikä keksiä kaikkea omasta päästään?
Täällähän niitä pyörii..
Kaikki on tietysti...
* rumpujen pärinää*
..naisten syytä. Dooh.
- Anonyymi
Noin siinä helposti käy, kun valitsee tuon tyyppistä seuraa. Onneksi meitä ihmisiä on monenlaisia.
Tuota olen itsekin ihmetellyt. Joskus olen ollut jostain naisesta kiinnostunut vain huomatakseni, että tämä pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Olen sitten suosiolla jättäytynyt pelistä pois. Nainen oli vielä ihmeissään, että miksi ei enää kiinnostanut.
- Anonyymi
Ne on niitä pelinaisia.
- Anonyymi
Sama juttu. Palstan naiset just sellaisia.
- Anonyymi
Voivoi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163295Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3653011Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752838Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362719Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582228- 491849
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141759- 831758
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181749- 571629