Joku siellä aina kävellessä hangoittelee vaikka olen sitä yrittänyt pyyhkiä sitä reunakiviin.
onkohan minulla vielä jumala kengänpohjassa
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
Itseasiassa ateistin tunnistaa tekstissä kengän pohjassa, siellä lukee jumala.
- Anonyymi
Ryhtyisiköhän valmistamaan kenkiä, jossa on korkokuvana jumala, tussilla kirjoitettu kuluu nopeasti pois.
- Anonyymi
Teidän kaikkien kenkien pohjissa lukee kadotus. Sillä taivaan vievää tietä kuljetaan ainoastaan näin "ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille."
KR 1933/-38, 6:10-15
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa
ja hänen väkevyytensä voimassa.
Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu,
voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
Sillä meillä ei ole taistelu verta
ja lihaa vastaan,
vaan hallituksia vastaan,
valtoja vastaan,
tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan,
pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu,
voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa
ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä,
ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
Jes. 52:7 Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat,
hänen,
joka julistaa rauhaa,
ilmoittaa hyvän sanoman,
joka julistaa pelastusta,
sanoo Siionille:
"Sinun Jumalasi on kuningas!"
Herra elää!- Anonyymi
KR 1933/-38, Jes. 1:18
Niin tulkaa,
käykäämme oikeutta keskenämme,
sanoo Herra.
Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat,
tulevat ne lumivalkeiksi;
vaikka ne ovat purppuranpunaiset,
tulevat ne villanvalkoisiksi.
Veriruskeat synnit tarkoittavat niitä vanhoja syntejä joista omatunto muistuttaa oikein huutamalla. Jeesuksen veri puhdistaa omattuntomme lumivalkeiksi kaikilta niiltä, jotka antavat pelastaa itsensä,
Ja sitten ne purppuran punaiset synnit ovat niitä äsken tehtyjä tekoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38, Jes. 1:18
Niin tulkaa,
käykäämme oikeutta keskenämme,
sanoo Herra.
Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat,
tulevat ne lumivalkeiksi;
vaikka ne ovat purppuranpunaiset,
tulevat ne villanvalkoisiksi.
Veriruskeat synnit tarkoittavat niitä vanhoja syntejä joista omatunto muistuttaa oikein huutamalla. Jeesuksen veri puhdistaa omattuntomme lumivalkeiksi kaikilta niiltä, jotka antavat pelastaa itsensä,
Ja sitten ne purppuran punaiset synnit ovat niitä äsken tehtyjä tekoja.Minä olin pienenä lumivalkoinen, mikä sinä olit pienenä hiekkakansan palvoja.
- Anonyymi
Ennen vauva kastetta Jammu sedätkin ovat olleet taivaskelpoisia. Mutta sen jälkeen kun on omantunto syyttää ja soimaa niin silloin on Jammusedänkin tehtävä parannus ja anottava Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalalta Jeesuksen nimessä ja veressä syntejä anteeksi. Mentävä itse kasteelle ja liityttävä seurakuntaan.
- Anonyymi
Juu lapsikaste on sairasta tarvitaan 30v ikä, että voi ottaa vastuuta itsestään.
- Anonyymi
Siellä on sitä uskovaisten levittämää paskaa.
- Anonyymi
Kannattaa pistää papit siivoamaan paska kengänpohjasta, pyhävaatteillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983